הדמיית מבנה הצופים שייבנה בכפר סבא, דניאל אזרד אדריכלים
הדמיית מבנה הצופים שייבנה בכפר סבא, דניאל אזרד אדריכלים

יוצאים לדרך: נחתם היתר לבניית מבנה חדש לצופים בשכונה הירוקה

המבנה החדש יוקם היכן שנמצאים כיום המבנים היבילים המשמשים את התנועה, שטח המבנה יהיה 400 מ"ר. במקביל מקדמת העירייה גם את הקמתו של מבנה קבע חדש לתנועת הנוער העובד והלומד

פורסם בתאריך: 25.1.23 07:58

מבנה קבע לתנועת הצופים יוצא לדרך: ראש העירייה, רפי סער, חתם בימים האחרונים על היתר הבנייה למבנה הקבע החדש לתנועת הצופים, שיוקם בשכונת הזמר העברי (השכונה הירוקה הדרומית 60). זאת בהמשך להחלטה להקמת שני מבני קבע חדשים – אחד לתנועת הצופים והשני לתנועת הנוער העובד והלומד.

המבנה החדש של תנועת הצופים יוקם במיקום בו נמצאים כיום המבנים היבילים המשמשים את התנועה לפעילותה, כאשר שטח המבנה יתפרס על פני כ-400 מ"ר, בנוסף לחצר פעילות לשימוש חניכות וחניכי התנועה, בשטח של כ-40 מ"ר.

המבנה, שאת הקמתו מקדם מינהל ההנדסה העירוני יחד עם משרד "דניאל אזרד אדריכלים", יכלול חדרי פעילות, חלל רב תכליתי, שירותים ועוד, והוא ישמש 150 חניכות וחניכים משבט שליט של תנועת הצופים. יש לציין עוד, כי במקביל מקדמת העירייה גם את הקמתו של מבנה קבע חדש לתנועת הנוער העובד והלומד באזור הצפון-מערבי של השכונה הירוקה, שיכלול גם הוא חדרי פעילות, חצר, שירותים ועוד.

 

 

סער אמר: "חתמתי על היתר הבנייה להקמת מבנה לתנועת הצופים בהתרגשות לא מעטה. שבט שליט נקרא על שמו של מייסד וראש השבט הראשון שפעל ברח' הרצל, אריק שליט היקר, שהיה אביו של חברי הטוב נעם ואשר הכרתי אותו כבר לפני כארבעים שנה. בזכותו של אריק צברתי זיכרונות טובים רבים מתקופת ילדותי. המבנה החדש ייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויאפשר לבנות ובני הנוער המקסימים שלנו להמשיך בפעילותם המבורכת, פעילות המבוססת על ערכים של אהבת הארץ ואהבת האדם. נמשיך לפעול למען הנוער שלנו בכפר סבא ועתידו, בין היתר בהקמת מבנה חדש לתנועת הנוער העובד והלומד, כפי שהבטחתי".

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קהילה וחברה, אמיר קולמן: "אני שמח ונרגש כי נחתם היתר הבנייה למבנה החדש של שבט שליט. בימים הקרובים יחלו עבודות הבנייה ובמהרה נחנוך בית חדש ומודרני לפעילות השבט. אני רוצה להודות לכל הגורמים המקצועיים המעורבים בקידום הנושא, בתכנונו ובהבאתו לידי ביצוע. נמשיך ללוות את תנועות הנוער ולתמוך בפעילותן כי אין על הנוער שלנו".

חברת המועצה ומחזיקת תיק השכונות הירוקות, עו"ד עדי לוי סקופ: "תנועות הנוער הן הבסיס לחברה ערכית יותר, לקהילה חזקה ובעלת חוסן חברתי. אני מברכת בהתרגשות על מתן היתר הבניה להקמתו של מבנה הקבע לשבט שליט, וזאת לאחר למעלה משנתיים של עבודה מאומצת. ברצוני להודות לכל השותפים/ות להגשמת החלום לכל גורמי המקצוע ולהנהגת השחר ושבט שליט ההורים והחניכים/ות. אני מתחייבת להמשיך לפעול לחיזוק תנועת הצופים בעיר כפר סבא ולהגשמת ייעודה ומטרותיה לטובת כל העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר