רחוב עמק חרוד. סכנה לתלמידים. צילום פרטי
רחוב עמק חרוד. סכנה לתלמידים. צילום פרטי

"אסון הוא רק עניין של זמן". הורים נוסעים באין כניסה ומסכנים תלמידים סמוך לבית ספר

הורים לתלמידים בבית ספר רמז מתריעים על מפגע בטיחותי חמור. "נחשפתי כבר לכמה מקרים של כמעט תאונה, כאשר אני בעצמי קפצתי על שלוש ילדות והגנתי עליהן שלא יידרסו", מציין אחד מהם

פורסם בתאריך: 22.3.23 08:39

הורים לתלמידים בבית הספר היסודי רמז בכפר סבא מתריעים על מפגע בטיחותי חמור שנובע בשל התנהגות של הורי התלמידים עצמם. לטענת הורה, שבתו לומדת בכיתה א' בבית הספר הנמצא בשכונת הדרים החדשה במזרח כפר סבא, הורים רבים לא מצייתים לתמרור הנמצא בתחילת רחוב עין חרוד, המוביל לשער הכניסה הראשי של בית הספר, כאשר הם נכנסים עם רכבם לרחוב בשעות האסורות, למרות שמדובר במרחק הליכה של כמאה מטר בלבד, ובכך מסכנים את שלומם של התלמידים הצעירים הצועדים לבית הספר.

בכניסה לרחוב מוצבים תמרורים שבהם כתוב בבירור שבין השעות 7:00 עד 8:30 ו-11:50 עד 14:30, הכניסה לרחוב מותרת רק לדיירי הרחוב ורכב שרות וזאת על מנת שהורי תלמידים לא ייכנסו עם רכביהם ויסכנו את התלמידים ההולכים ברחוב שהוא הולנדי וצר עם ערוגות בצידיו וללא מדרכות.

ההורה מסביר: "עמק חרוד הוא רחוב צר וללא מדרכות שבו צועדים מדי בוקר עשרות תלמידים לבית הספר. השילוב של תלמידים צעירים שצועדים לבית הספר ורכבים שנוסעים לידם ברחוב הצר עלול להביא לאסון שלדעתי הוא רק עניין של זמן. מדובר בדרך כלל על הורים שילדיהם ממהרים לבית הספר ובמקום להוריד את ילדיהם בתחילת הרחוב, בצומת הרחובות עמק החולה ועין חרוד, הם מתעקשים להיכנס עד שער בית הספר, מרחק של כמאה מטר בלבד, למרות התמרור שאוסר זאת. בכך הם מסכנים את שלומם של התלמידים. נחשפתי כבר לכמה מקרים של כמעט תאונה, כאשר אני בעצמי קפצתי על שלוש ילדות והגנתי עליהן שלא יידרסו. אם ההורים לא ייקחו את עצמם בידיים זה מה שיקרה בסוף. יצא לי כבר לריב עם הורים, אבל אין לזה סוף. הבעיה היא בעיקר בשעות הבוקר, אבל זה קורה גם בצהריים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

 

לדבריו, כל פניותיו לעירייה ולמשטרה לא הועילו: "פניתי לעירייה שאמרה שאסור לה לאכוף את זה והמשטרה אמרה שישלחו שוטרים, אבל בפועל אין בכלל אכיפה. התרעתי גם בפני הנהלת בית הספר ונאמר לי שאין להם מה לעשות בעניין. כמו שאמרתי, האסון הוא רק ענין של זמן".

מעיריית כפר סבא נמסר: "בטיחות וביטחון ילדי ותושבי העיר הם בראש סדר העדיפויות. הסמכות הבלעדית לטיפול באכיפת עבירות בגין תמרורי תנועה היא של משטרת ישראל. יחד עם זאת, העירייה פנתה למשטרה, על מנת לתגבר את האכיפה במקום, והנושא מטופל".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל אוכפת בהתאם לתקנות התעבורה וחוקיות התמרור, תוך ניתוח ומיקוד במיקום ובעבירות מסכנות חיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר