כף ידו של ילד בגן קוקוס בכפר סבא, צילום פרטי
כף ידו של ילד בגן קוקוס בכפר סבא, צילום פרטי

עקיצות קשות ודלקות בדרכי השתן: הילדים בגן קוקוס סובלים מלכלוך בחול וההורים זועמים

תלונות קשות בגן בכפר סבא, אחת האימהות מתארת: "החול מלא 'אוצרות', כפי שאומרים הילדים כולל ברגים 'ויהלומים שחורים' שמתבררים כצואת חתולים". העירייה: "עם קבלת התלונות החל טיפול מיידי בנושא"

פורסם בתאריך: 24.5.23 14:59

הילדים סובלים וההורים זועמים: הורים לילדים בגן העירוני קוקוס (גילאי טרום טרום וטרום חובה) הנמצא במתחם הגנים ברחוב רפפורט בשכונה הירוקה בכפר סבא, טוענים כי ילדיהם סובלים רבות בשל משטחי החול בחצר הגן.

לטענת ההורים, החול בחצר הגן מלוכלך באופן קבוע בעיקר בצואת חתולים, שגורמת לעקיצות רבות ולבעיות בדרכי השתן אצל בנות. אם לילד בגן מתארת: "הילדים בגן סובלים רבות בשל הלכלוך בחול בחצר הגן. החול מלא "אוצרות" כפי שאומרים הילדים כולל ברגים "ויהלומים שחורים" שמתבררים כצואת חתולים. בשבוע שעבר הבן שלי חזר הביתה עם עקיצות שממש ניפחו את כפות ידיו והוא סבל מאוד. הבנות בגן סובלות מדלקות דרכי שתן עקב חול מזוהם שחודר לתחתון".

 

 

 

 

 

 

 

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


ההורים מציינים כי אין להם תלונות לצוות הגן: "צוות הגן הוא מושלם ועושה עבודה מדהימה. זה לא מתפקידו לנקות כל היום את צואת החתולים הבלתי נגמרת בחצר הגן. הדרישה שלנו מהעירייה היא פשוטה ובסיסית, להתקין במקום החול דשא סינטטי כפי שהותקן בגנים אחרים. את הנכס היקר ביותר שלנו אנחנו שולחים לגנים בעיר עם הארנונה הכי יקרה באזור. המינימום הנדרש זה הגיינה לשם שמירה על בריאותם ורווחתם. לא יתכן שבשנת 2023 תהיה חצר גן עם תפזורת זבל, צואת חיות וטינופת כללית".

מעיריית כפר סבא נמסר: "עם קבלת תלונות ההורים החלו בדיקה וטיפול מיידי של גורמי המקצוע בנושא. עיריית כפר סבא פועלת לאורך כל השנה ומבצעת ניקיון וסינון חול בכל ארגזי החול הקיימים בגני הילדים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר