אילוסטרציה של גן ילדים ChiccoDodiFC depositphotos.ocm
אילוסטרציה של גן ילדים ChiccoDodiFC depositphotos.ocm

כעס של הורים שנודע להם ברגע האחרון שהצהרון לא ייפתח בשל חג הקורבן

ההורים כועסים על ההודעה המאוחרת: "המינימום זה להודיע מראש ולא בדקה האחרונה". החברה לתרבות ופנאי: "בניגוד לרשויות אחרות בהן הודיעו מראש שכל הצהרונים לא ייפתחו, עשינו מאמץ ופתחנו את רובם"

פורסם בתאריך: 29.6.23 07:36

הורים לילדי גנים בכפר סבא טוענים כי העירייה לא נערכה מבעוד מועד לחג הקורבן והשלכותיו על תפעול הצהרונים. ההורים כועסים על כך שרק ברגע האחרון נודע להם כי אתמול (רביעי) והיום (חמישי) לא יופעלו חלק מהצהרונים בגני הילדים ברחבי העיר ואותם גנים ייסגרו בשעה 14:00, זאת בשל מחסור בעובדות מהמגזר הערבי בשל חג הקורבן.

את הנושא העלתה למודעות אסנת יחזקאל, אמא לילד בגן טרום חובה, שהעלתה שלשום פוסט לפייסבוק ובו כתבה: "מישהו צריך לדבר על ההתנהלות המבזה של הצהרונים בגני העירייה בשכונה. כבר לפני חודש פנינו לאחראית הצהרון בגנים בשאלה איך הם נערכים למחסור בכוח אדם הצפוי בשל חג הקורבן. התשובה הייתה משהו בסגנון של אנחנו עובדים על זה. במהלך החודש פנינו שוב ושוב אך לא קיבלנו תשובה. היום (שלישי – ש.י.) התקבלה הודעה שהגנים שהצוות בהם נעדר בשל החג ייסגרו מחר ומחרתיים בשעה 14:00. ככה, ללא שום לקיחת אחריות, ללא שום התנצלות על התזמון. הצהרון הוא לא חינם, הוא לא במתנה. אנחנו משלמים עליו את מיטב כספנו. אם אין אנשי צוות, המינימום זה להודיע להורים מראש ולא לחכות לדקה האחרונה. זו התנהלות לא רצינית, מקוממת וחסרת רגישות. לא ברור מדוע שוב ושוב החברה לתרבות ופנאי בוחרת להתנהל כך".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


הורים נוספים הביעו את דעתם בפייסבוק. אמא אחת כתבה: "גם אני תהיתי למה אני מגלה את זה יום לפני מהוואצאפ של הורי הגן". אמא אחרת הוסיפה בכעס: "ניהול חובבני וחוסר שרותיות ואכפתיות. ברמדאן הודיעו לנו 3 שעות לפני הצהרון שהוא לא מתקיים. כל העובדות הן מהמגזר. אין בכלל חשיבה מראש שזה עשוי להיות בעייתי בחגים שלהם. מאוד מאוד מרגיז".

לצומת השרון אמרה אסנת ביום שלישי בערב: "אני מבינה שאין לעירייה מאיפה להמציא כוח אדם, אבל ההתנהלות מסביב היא בעייתית, חוסר לקיחת אחריות מוחלט, חוסר אמפתיה למצב של ההורים. היינו מצפים להודעה שרואה את הצד של ההורים שאומרת סליחה ניסינו ולא הצלחנו ולא יום לפני אלא לפני שבועיים, אבל לא רק שלא הגיעה לפני שבועיים גם היום לא הגיעה וחבל".

מהחברה לתרבות הפנאי בכפר סבא נמסר: "בשל חג הקורבן המתקיים השבוע, חלים שינויים בשירותים המוניציפליים ברחבי הארץ, ביניהם נוצר מחסור כוח אדם בחלק מהצהרונים המופעלים על ידי החברה לתרבות הפנאי, כפי שקורה בכל הרשויות. מתוך 123 צהרונים הפועלים ברחבי העיר, ובזכות היערכות מוקדמת, מספר מצומצם של כ-10 אחוזים בלבד מכלל הצהרונים לא ייפתח ככל הנראה, לצערנו הרב בימים רביעי וחמישי. אנו פועלים על מנת לגייס כוח אדם ולאפשר את פתיחתם וההורים עודכנו על כך מבעוד מועד. יש לציין, כי בניגוד לרשויות אחרות, שהודיעו מראש כי הצהרונים בעירם כלל לא ייפתחו, החברה לתרבות הפנאי תפתח את מרביתם הגדול של הצהרונים בכפר סבא, על מנת לתת מענה לילדות וילדי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר