מימין: ליאת פטלוק, דותן מימון וטלי יצחק (צילומים: פרטיים)
מימין: ליאת פטלוק, דותן מימון וטלי יצחק (צילומים: פרטיים)

הכירו את שלושת המנהלים החדשים שמצטרפים למערכת החינוך בכפר סבא

טלי יצחק מונתה למנהלת בית הספר היסודי בן גוריון, ליאת פטלוק תנהל את תיכון רבין, ודותן מימון הוא המנהל של בית הספר החדש של החינוך המיוחד קשת

פורסם בתאריך: 2.8.23 11:20

ברוכים הבאים: שתי מנהלות ומנהל חדשים ייכנסו למערכת החינוך בכפר סבא בשנת הלימודים הקרובה.

לניהול בית הספר היסודי בן גוריון מונתה טלי יצחק, שמחליפה את מאיה גנון, שסיימה את תפקידה. יצחק, בת 45 ואם לשלושה, בוגרת פנימיית שטיינברג בכפר סבא ותושבת העיר. היא בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות וחינוך מאוניברסיטת בן גוריון, תואר שני במינהל ומנהיגות חינוכית מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת התוכנית להכשרת מנהלים של "אבני ראשה". היא בעלת ניסיון עשיר ומכוון של 20 שנה במערכת החינוך – ביסודי ובעל יסודי, כאשר לאורך השנים מילאה שורה של תפקידים: מחנכת, מורה מקצועית למתמטיקה, רכזת תקשוב, מנהלת קהילות מורים וחברת צוות ניהול של בית הספר. בשלוש השנים האחרונות כיהנה כסגנית מנהל בית הספר ברנר.

"לתפיסתי, בית ספר מהווה מרחב חינוכי המטפח ערכים וידע, מעורר סקרנות, הנעה והנאה בתהליך הלמידה, ולכן בית הספר צריך להוות סביבה נעימה, המאפשרת לכל השותפים בו להתפתח, להרגיש שייכים ובטוחים ולחוות הצלחה", היא אומרת. "אני מאמינה בכוחם של הקהילה, הצוות החינוכי, התלמידים וההורים לפעול בשותפות ובתקשורת מיטבית, לקידום העשייה החינוכית-ערכית של בית הספר".

את תיכון רבין בעיר תנהל ליאת פטלוק, המחליפה את המנהלת היוצאת טלי אביבי. פטלוק, בת 48 ואם לשלושה, מתגוררת בקדימה-צורן, והיא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני M.ed בלקויות למידה – הערכה והתערבות חינוכית, שניהם ממכללת בית ברל.

 

 

"אני חלק ממערכת החינוך העל יסודי זה 22 שנים. עשר שנים מתוכן בחטיבת ביניים ו-12 שנים בתיכון. לאורך שנותיי במערכת, מילאתי מגוון רחב של תפקידים: מחנכת, רכזת מערכת, רכזת בגרויות, אחראית על מערך ההתאמות, אחראית משמעת, רכזת אגף שח"ר ומורה למתמטיקה", היא מספרת. "ברוב שנותיי במערכת החינוך הייתי חברה בצוותי הניהול של בתי הספר. שנים רבות כיהנתי כסגנית מנהלת בחטיבת אלדד בנתניה ובחמש השנים האחרונות בתיכון עודד בקדימה-צורן. אני רואה בתפקיד הניהול מקום של אחריות גדולה לצוות ולתלמידים. אייחס חשיבות עליונה לפיתוח ולחיזוק תחושת השייכות שיש בה אפשרות צמיחה והתפתחות אישית. אני מאמינה ויודעת ששיתוף פעולה, עבודת צוות, פתיחות, שיח ותקשורת עם התלמידים, הצוות והקהילה הם הדרך להצלחה. מטרות רבות וחשובות לנגד עיניי, ובכללן לטפח ולפתח בנערים והנערות יחס של כבוד, הערכה וסובלנות לחברה תוך חיזוק יכולותיהם של כל תלמיד ותלמידה, מימוש עצמי ומציאת האיכויות הייחודיות בהם".

דותן מימון ייכנס לתפקידו כמנהל בית הספר החדש של החינוך המיוחד קשת, שייפתח כבית ספר על יסודי צומח לתלמידים עם קשיים נפשיים. הוא בן 42 ואב לחמישה מהמושב סלעית; בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון, תואר שני בייעוץ חינוכי מאוניברסיטת תל אביב ותעודת הוראה בהתמחות בחינוך מיוחד. ב-20 השנים האחרונות עובד מימון בעולם החינוך. הוא החל את דרכו בחינוך הקיבוצי והמשיך בחינוך הפנימייתי ועד ניהול חטיבה ותיכון. ב-15 השנים האחרונות הוא עוסק בעבודה בחינוך המיוחד.

"בעשור האחרון תפקדתי תחילה כיועץ ולאחר מכן כמנהל בית הספר בית אקשטיין כפר מל"ל, שהפך לאחד מבתי הספר המצליחים והמבוקשים ביותר עבור תלמידות ותלמידים עם לקויות למידה מורכבות", הוא מספר. "אני מאמין מאוד בחינוך המיוחד, ובטוח בכוחו של בית הספר לשנות מציאות ולתקן חוויה עבור תלמידים והורים שלא מצאו את מקומם במערכת החינוך הרגילה. אני שואף ומתכוון לבנות מסגרת מיוחדת, שתעשה ככל שביכולתה למען שיפור איכות החיים של התלמידים שלה ומשפחותיהם. אני שמח ונרגש מאוד להיכנס אל משפחת החינוך של כפר סבא, ומזמין את הקהילה לקחת חלק בהקמה של הפרויקט הייחודי והמרגש שלנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר