הכביש מול בית הספר מפתן השחר בכפר סבא . דרישה למעבר חצייה. צילום פרטי
הכביש מול בית הספר מפתן השחר בכפר סבא, צילום פרטי

ההורים שואלים איפה מעבר החציה, העירייה: יבוצע בהתאם לתכנית השנתית

הורים לילדים הלומדים במוסדות חינוך מיוחד באזור רחוב בר אילן בכפר סבא, טוענים למפגע בטיחותי: "זאת פשוט סכנת חיים". העירייה: המעבר אושר

פורסם בתאריך: 6.9.23 08:30

הורים לילדים הלומדים במוסדות חינוך של החינוך המיוחד באזור רחוב בר אילן בכפר סבא, טוענים למפגע בטיחותי בהיעדר מעבר חצייה במקום. מדובר בבית הספר מפתן ובית הספר סאלד, המיועדים לחינוך המיוחד ונמצאים ברחובות סמטת אנוש ובר אילן במרכז העיר.

לירון גור שטייגמן, אמא לילד הלומד בבית הספר סאלד, מתארת: "כבר שנתיים אני עוברת שם עם הבן שלי, ילד שלומד בחינוך המיוחד ואין לנו איך לחצות את הכביש בבטחה. מכיוון שבחלקים מסוימים המדרכות צרות אנו נאלצים לעבור דרך מכוניות עומדות או נוסעות והנהגים לא תמיד שמים לב שאנחנו עוברים ביניהם. במצב הדברים הזה, אין ברירה אלא פשוט ללכת על הכביש. זאת פשוט סכנת חיים עבור הילדים והצוותים החינוכיים במפתן, סאלד, בסניף אנוש ובבית לחיים".

 

 

 

לירון החליטה להרים את הכפפה ופנתה לעירייה אבל משום מה עד כה דבר לא בוצע בפועל: "פניתי לפני מעל חצי שנה למחלקת התנועה בעיר. הם התייחסו לתלונה שלי בכובד ראש ועזרו לי לקדם את זה. כבר קיבלו אישור לסמן שם מעבר חצייה, אבל עדיין לא קורה עם זה כלום וזה כל פעם נדחה ונדחה. אז לפני שמשהו יקרה שנצטער אליו מאוד, הגיע הזמן שהעירייה תעשה מעשה ותסמן מעבר חצייה כדי שהילדים והצוותים החינוכיים יוכלו לחצות בלי דאגות".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "מעבר החצייה נבחן ואושר על ידי אנשי המקצוע ויבוצע בהקדם בהתאם לתוכנית העבודה השנתית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר