טקס הנחת אבן פינה של מבנה לנוער העובד, צילום בני חדד
טקס הנחת אבן פינה של מבנה לנוער העובד, צילום בני חדד

מבנה קבע חדש ייבנה לנוער העובד והלומד במערב כפר סבא

המבנה החדש, שבנייתו צפויה הסתיים במאי 2024, ישתרע על שטח של כ-350 מ"ר והוא יכלול חדרים חדישים ונגישים ובנוסף לכך חצר לפעילות נוספת

פורסם בתאריך: 26.9.23 07:57

חדשות טובות לחניכי תנועת הנוער העובד והלומד במערב כפר סבא: עיריית כפר סבא והחברה הכלכלית לפיתוח העיר קיימו בשבוע שעבר את טקס הנחת אבן פינה למבנה קבע חדש לתנועת הנוער העובד שבנייתו החלה ברחוב זטלר. זאת בסמוך למבנה החדש של בית הספר היסודי הצומח בשכונה הירוקה, שנפתח ב-1 בספטמבר.

מבנה הנוער העובד והלומד ישתרע על שטח של כ-350 מ"ר והוא יכלול חדרים חדישים ונגישים לפעילות התנועה במערב העיר, שירותים וחצר לפעילות נוספת, בין רחובות אנגל לפריבר. כמו כן, הוא יחובר לבית הספר החדש בשביל להולכי רגל ובשביל נוסף לרכיבה על אופניים.

 

 

העבודות על הקמת המבנה החדש, המבוצעות באמצעות החברה הכלכלית, צפויות להסתיים בחודש מאי 2024, כאשר הפרויקט כולל אף את פיתוח רחוב זטלר, בהן עבודות פיתוח של מדרכות, גינון, תאורה חסכנית וחידוש האספלט.

בעיריית כפר סבא ציינו כי הקמת המבנה החדש לתנועת הנוער העובד והלומד מצטרפת להקמתו של מבנה חדש לתנועת הצופים, שבנייתו החלה לפני מספר חודשים ואשר יתפרס על שטח של כ-400 מ"ר, לרבות חדרי פעילות, חלל רב תכליתי, שירותים ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר