חיילים נהנים מהארוחה והמארזים של הורי ותלמידי בילו ויבנה, צילום פרטי
חיילים נהנים מהארוחה והמארזים של הורי ותלמידי בילו ויבנה, צילום פרטי

סיירת ביל"ו יבנה: התלמידים וההורים תורמים ארוחות ומארזים לחיילי צה"ל

מזה כחודש תורמות משפחות תלמידי בתי הספר ביל"ו ויבנה ארוחות ומארזים לחיילים. הביקור המרגש ביותר היה ביחידת תותחנים על גבול הרצועה, שם חילקו מארזים לעילוי נשמתו של יוסי הרשקוביץ' ז"ל

פורסם בתאריך: 29.11.23 09:11

ההורים והילדים למען החיילים: התגייסות נפלאה של הורי ותלמידי בתי הספר היסודיים ביל"ו ויבנה ברעננה למען חיילנו הנלחמים בחזית, יצאה לדרך לפני כחודש ובמהלכה תורמות המשפחות ארוחות למען החיילים בצירוף מארזים אישיים וברכות מרגשות מהילדים. וכיאה למבצע צבאי יש כבר שם לפרויקט – סיירת ביל"ו יבנה רעננה.

אבישי ישראלי, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר היסודי ביל"ו ברעננה, מספר כיצד הכל החל: "זאת יוזמה שהחלה לפני חודש ביחד עם יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר יבנה, אסתר אפל. החלטנו שאנחנו רוצים שתהיה עשייה שתערב את ההורים והילדים כדי שירגישו חלק מהמאבק הלאומי והמלחמתי. יצאנו בקריאה לתרום אוכל לחיילים שנלחמים בחזית ולצרף גם קינוח וברכות מהילדים".

חיילי התותחנים נהנים מהארוחה של הורי ותלמידי בילו ויבנה, צילום פרטי

חיילי התותחנים נהנים מהארוחה של הורי ותלמידי בילו ויבנה, צילום פרטי

לצורך העניין נפתח פייבוקס לתרומות וההפתעה הייתה רבה: "נדהמנו שתוך פחות מעשר שעות ההורים בשני בתי הספר תרמו סכום של 16 אלף שקלים. יצרנו קשר עם הצבא ושאלנו לאיפה צריך שנגיע עם האוכל ואיזה סוג של אוכל צריכים. חברנו למסעדת "פוקי שופ" ברעננה וחוץ מהתרומה ביקשנו מההורים והילדים להביא עוגות ועוגיות למען קינוח".

עד כה נסעו ההורים כבר לשלוש יחידות צבאיות שונות. ההתחלה הייתה ביחידת אגוז ברמת הגולן, לאחר מכן נסעו ההורים למחנה עוז בצפון, אבל הביקור המרגש ביותר היה ביחידת תותחנים על גבול הרצועה ביום חמישי שעבר, כפי שמספר ישראלי: "אמא מבית ספר ביל"ו החליטה לתרום בעילום שם את עלות 250 המארזים לחיילים למען עילוי נשמתו של יוסי הרשקוביץ' ז"ל, איש החינוך ומנהל בית הספר בירושלים, שנהרג בקרב בצפון רצועת עזה. הדבר לא היה במקרה, אלא מכיוון שאנחנו מבתי ספר והוא היה איש חינוך מערך מאוד. בכל מארז פינקנו בחטיפי אנרגיה, דברי מתיקה ומכתב אישי מהילדים. קראנו לפרויקט "כוח יוסי" על שמו, כאשר הילדים קיבלו תמונה שלו עם משפט חינוכי שכתב ועל זה רשמו ברכה לחיילים שקיבלו כמובן גם ארוחת צהריים מצוינת ומארז אישי".

וכמובן, בפרויקט כה חשוב, צצים גם רגעים מרגשים מאוד: "תוך כדי שאנחנו שם, אני רואה את אחד החיילים מצלם את המארזים. שאלתי אותו איך הוא מכיר את יוסי הרשקוביץ' והוא ענה לי שהוא חבר ילדות של אלמנתו. הוא שלח לה את התמונות של המארזים והיא בכתה איתו בטלפון. זה היה רגע מרגש ומדהים. כשהיינו ביחידת אגוז ראיתי חייל שממש התרגש. כשאמרתי לו שאנחנו מרעננה הוא אמר לי שקיבל במקרה ברכה מאחיינית שלו שלא ראה הרבה זמן וזה ריגש אותו מאוד".

מה זה נותן לילדים?

"הם ממש מרגישים שהם תורמים למלחמה. הם מביאים את חטיפי הבריאות, עוגות ועוגיות וגם כותבים את הברכות המרגשות לחיילים. הופתענו מאוד מהיחס של החיילים. ראיתי שהברכות ממש מרגשות אותם. יש לנו תקציב לעוד פרויקט אחד ואני מקווה שנוכל להמשיך. המלצתי ליו"ר הנהגת ההורים היישובי שעוד בתי ספר ייקחו חלק בפרויקט המדהים הזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר