המורה בת חן, מתקן ובונה הגיטרות אבי תדמור, ורס"פ מגלן עם הגיטרה, באדיבות דוברות העירייה
המורה בת חן, מתקן ובונה הגיטרות אבי תדמור, ורס"פ מגלן עם הגיטרה, באדיבות דוברות העירייה

מקסים: כך הגיעה גיטרה מחדר המורים של בית ספר בכפר סבא אל חיילי מגלן

מורה שהבחינה בגיטרה שהייתה מונחת ללא שימוש העבירה אותה לתושב העיר שבונה ומתקן גיטרות, התלמידים הכינו מכתב ועוגות, והמשלוח המיוחד הגיע ליעדו

פורסם בתאריך: 8.1.24 08:18

סיפורה של גיטרה: גיטרה שנמצאה בחדר המורים של חטיבת אילן רמון בכפר סבא שופצה, חודשה והועברה מבית הספר לחיילי יחידת מגלן. חטיבת אילן רמון בכפר סבא הובילה בשבוע עבר יוזמה מרגשת של תרומת גיטרה ושירונים עם מכתבים אישיים לחיילי יחידת מגלן.

תחילתה של היוזמה בגיטרה ישנה שהייתה מונחת בחדר המורים של בית הספר וצדה את עיניה של בת חן, מורה מצוות מורי המתמטיקה של בית הספר.
"התחלתי לשאול למי הגיטרה שייכת ולא הצלחנו למצוא מענה", היא מספרת בחיוך. "פניתי למנהל בית הספר, עידו לביא, שנתן לי אישור לקחת אותה, והעברתי אותה לשכן שלי, אבי תדמור – שבונה ומתקן גיטרות. הוא לקח את הגיטרה הישנה, חידש אותה ועשה בה קסמים – ללא כל עלות ובהתנדבות מלאה".

הגיטרה שחודשה, המכתב שכתבו התלמידים לחיילים, דוברות העירייה

הגיטרה שחודשה, המכתב שכתבו התלמידים לחיילים, דוברות העירייה

בת חן מספרת עוד, כי בחנות "פנקי מיוזיק" בהוד השרון שמעו על היוזמה והכינו כיסוי מיוחד לגיטרה, כדי לשמור עליה וכדי שתגיע בשלום ליעדה, וזאת במחצית מהעלות המקובלת. "לאחר שהגיטרה הייתה מוכנה מועצת התלמידים בחטיבה התגייסה והתלמידים הכינו לחיילים מכתב מרגש עם עוגות לחיילים. בזכות אנשים טובים ותלמידי בית הספר שהתגייסו למשימה, ביחד עם כולם הצלחנו לשמח את החיילים ואפילו הכנו להם שירון עם אקורדים והקדשות אישיות, יחד עם ההורים", היא מוסיפה.

 

במהלך השבוע שעבר, באמצעות מפגש עם הרס"פ של יחידת מגלן, הועברה הגיטרה, עם השירונים והמכתבים לחיילי היחידה.

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "מדי יום אני נרגש ונפעם מיוזמות ההתנדבות הרבות של תלמידות ותלמידי העיר, שהתגייסו למשימה לחיזוק החוסן הקהילתי והלאומי. כעירייה, אנו מקיימים פעילויות שוטפות ויוצרים תכנים ויוזמות לחיזוק החוסן ולמען שמירה על האחדות של כולנו, ואני מברך את תלמידי וצוות החטיבה על היוזמה המרגשת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר