הדר לביא. צילום נטלי קוסקי
הדר לביא. צילום נטלי קוסקי

המתמודדת השמינית: הדר לביא תרוץ לראשות עיריית כפר סבא

לביא, לשעבר יו"ר מועצת הנשים ויו"ר ועד מרכז העיר: "כתושבים אנחנו חייבים לשנות ראש, אם נמשיך לבחור מאותו הדבר נקבל את אותו הדבר"

פורסם בתאריך: 13.5.18 10:19

הדר לביא, יו"ר מועצת נשים לשעבר בכפר סבא, ומי שהקימה את ועד מרכז העיר ועמדה בראשו עד לפני מספר חודשים, הכריזה הבוקר כי תתמודד על ראשות עיריית כפר סבא. לביא, החליטה לוותר על הצעה מפתה להמשך קריירה מבטיחה ביחידת העילית 8200 (הגיעה לדרגת רב סרן עם פוטנציאל קידום), כדי לנסות ולהוביל את העיר בשנים הקרובות.

כעת גדל לשמונה מספר המתמודדים שהכריזו על רצונם לכבוש את כיסא ראש העירייה: עו"ד יובל לוי, שאולי דור, יוסי סדבון, מירית שקד-ברק, עילאי הרסגור-הנדין, רפי סער ויאיר אברהם. לא ברור עדיין אם ראש העירייה בפועל, צביקה צרפתי, יצטרף למרוץ.

לביא, ילידת כפר סבא, נשואה ואם לשניים, היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במדיניות ציבורית עם מיקוד בשיתוף ציבור בערים, שניהם מהאוניברסיטה העברית. "אחרי שנים בהן במובנים רבים העיר דרכה במקום, הגיע הזמן שנתקדם", היא אומרת הבוקר. "כתושבים אנחנו חייבים לשנות ראש, אם נמשיך לבחור מאותו הדבר נקבל את אותו הדבר".

הדר לביא, מתוך הקמפיין

הדר לביא, מתוך הקמפיין

בהודעה שהוציאה לתקשורת נכתב: "בזכות התפקידים אותם מילאה, במועצת הנשים ובוועד מרכז העיר, הדר מכירה מקרוב את התושבים ואת האתגרים בהם יש לטפל. לביא מגיעה כדי להוביל מערכת שמתנהלת באופן שונה מזו שפעלה כאן בשנים האחרונות. מערכת נקיה וישרה שמתבססת על שיתוף של הציבור בהחלטות העירייה ומנוהלת בשקיפות מלאה. יחד עם זאת, לאור הרקע שלה, תדאג לביא להטמיע שימוש בפתרונות דיגיטליים וטכנולוגיים חדשניים שיביאו לשיפור משמעותי במגוון תחומים הנוגעים בחיי היומיום בעיר".

לדבריה יש לה תכנית עבודה מפורטת הנוגעת במצוקות האמתיות המטרידות כיום את התושבים בתחומי החינוך, התחבורה, התשתיות, ההתחדשות עירונית, חיי הקהילה, איכות סביבה, תרבות ופנאי ועוד.

 

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גיא

    עוד תרגיל עלוב של אחד המועמדים .תודיע על פרישה לקראת הסוף ותצטרף לאחד המועמדים להראות סחף

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר