מימין: מירית שקד ברק, אורן כהן ועילאי הרסגור הנדין
מימין: מירית שקד ברק, אורן כהן ועילאי הרסגור הנדין

רשימת הליכוד נחשפת, וגם החיזוקים של שקד-ברק והרסגור

בחירות 2018 בכפר סבא: מי הצטרף לאורן כהן, מי הוא הפרופסור החדש של התפוזים ומה לירית שפיר שמש עושה במרצ

פורסם בתאריך: 28.5.18 09:21

רשימת סיעת הליכוד בכפר סבא, בראשות המשנה לראש העיר חבר המועצה אורן כהן, נסגרה לאחר שכל המתמודדים קיבלו את אישור הוועדה המוניציפאלית העליונה במפלגה. כהן: "כפר סבא עומדת לצאת לדרך חדשה אחרי טלטלות החקירות שהיו קשורות לראש העיר לשעבר. הליכוד בראשותי יציג את העשייה הרבה שלנו לצד החזון ויבקש את אמון הבוחרים כדי שנוכל להיות שותפים בעלי השפעה על עיצוב העיר בשנים הקרובות. אני גאה באנשים בעלי איכות יוצאת דופן שנמצאים ברשימה".

אורן כהן. צילום שרונה גיא

אורן כהן. צילום שרונה גיא

כהן, יו"ר סניף הליכוד ב-16 השנים האחרונות ויו"ר דירקטוריון גלי השרון, גאה בהישגיו לשימור הסטטוס קוו בין דתיים לחילוניים בעיר, התנגדותו להעלאת הארנונה והירתמותו, כך לדבריו, את שר התחבורה לטובת פתרון במחלף סוקולוב. מיד אחר באים, במקום השני – יונה מייקלר, טכנאי שיניים וחבר מועצת העיר בעבר, שהיה פעיל בקרב העולים מברה"מ, במקום השלישי – אסף פרזמה, רואה חשבון, מתנדב בעמותה "יוזמות עתיד" הפועלת לסייע לנשים לפעול לשינוי המצב הכלכלי שלהן. הוא מתכנן להתמקד בסיוע לעסקים קטנים ובינוניים בעיר. במקום הרביעי – עו"ד נעם רגב-שניר, תושבת שכונת הדרים. כשתבחר תרצה להתמקד בנושאי חינוך.

בתוך כך, תנועת התפוזים בראשות מירית שקד ברק, המתמודדת על ראשות העיר, הודיעה כי תושב כפר סבא פרופ' ארנסטו קהאן, הצטרף לתנועה. פרופ' קהאן, לשעבר חבר מועצת העיר כפר סבא, כיהן כסגן מנהל בית החולים בילינסון במשך 30 שנה והוא מכהן כפרופסור בפקלוטה לרפואה באוניסרסיטת תל אביב.

פרופ' ארנסטו קאהן, מירית שקד-ברק ואיציק מנהיימר

פרופ' ארנסטו קאהן, מירית שקד-ברק ואיציק מנהיימר

והפעילה החברתית לירית שפיר שמש תרוץ למועצת העיר ברשימת מרצ בראשות עילאי הרסגור-הנדין. שפיר שמש (55), תושבת כפר סבא מזה 17 שנים, היא פעילה למען נגישות עבור אנשים עם מוגבלויות בפורומים שונים, בין השאר בכנסת, וחברת ועדת הנגישות העירונית מזה שש שנים. היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד לילדים עם מוגבלות שמיעה, ובהכשרתה היא מורשית נגישות שירות המעבירה הדרכות בקרב בני נוער ובארגונים. בנוסף, היא אמנית צילום וכתיבה הפעילה בעמותות האמנות העירוניות. "חלומי הוא להפוך את כפר סבא למופת ודוגמה בישראל בתחום המודעות לאנשים עם מוגבלויות והנגישות", אמרה. הרסגור-הנדין: "ריצתה של לירית למועצת העיר ברשימתי היא ביטוי למחוייבותי להנגשת כפר סבא לכל סוגי האוכלוסיות. החלטנו שברשימה למועצה יהיו במקומות ריאליים שתי מועמדות שהתמודדו עם מוגבלויות וניצחו. כמו כן, חצי מהמועמדים ברשימה יהיו נשים, כשהרשימה תדורג לסירוגין באופן שווה בשיטת הריץ' רץ'".

לירית שפיר שמש

לירית שפיר שמש

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר