רפי סער
רפי סער

יחלץ אתכם מהפקקים, ישקם את קולנוע עמל, יביא אלפי הייטקיסטים לעיר: כל ההבטחות של רפי סער

המתמודד על ראשות עיריית כפר סבא חשף אמש את תוכנית העבודה שלו אם ייבחר. שיפטו בעצמכם

פורסם בתאריך: 19.6.18 08:04

עשרות תושבים השתתפו אתמול (שני), בשעות הערב, באירוע שארגן המתמודד על ראשות העיר רפי סער במטה הבחירות שלו ברחוב התעש, בו חשף את תוכנית העבודה שלו לכפר סבא, אם ייבחר לראשות העיר.

בתחום החינוך, סער, כך נמסר ממטה הבחירות שלו, מבקש "להכין את ילדי העיר לאתגרי המאה ה-21 תוך השקעה בסביבת הלימודים, הצוותים החינוכיים, תכניות לימוד מתקדמות, תגבור לתלמידים מתקשים והעמקת הקשר בין ההורים למערכת באופן מבוקר", וכן מבקש להרחיב את ההשקעה בתנועות הנוער, בספורט ובפעילויות שהן שמעבר לשעות יום הלימודים.

בתחום התחבורה והחנייה נמסר כי סער "מתחייב כי בכוונתו לחלץ את כפר סבא מהפקקים.. בין השאר על ידי הגדלת מספר מקומות החניה, קביעת מדיניות עירונית המתייחסת לעומסים בדרכים ובחניות, קידום כבישים 541 ו-551 , מיחלוף צומת עליה, קידום תכנון מחלף בצומת קניאל".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

 

בשירות ובניהול, נמסר כי סער מתכוון "לייעל את פעילות אגפי העירייה על ידי שורה של פעולות פשוטות ולהקים נקודות שירות ברחבי העיר שיחסכו היגררות לבניין העירייה". בתחום פיתוח העיר ושדרוג תשתיות מתייחס סער לרחוב ויצמן, לתכנית מתאר חדשה שתתואם לצרכי כפר סבא ותופקד רק אחרי תהליך שיתוף ציבור, להתחדשות עירונית, תמ"א 38, הקמת פארקים, שדרוג גינות קיימות ויצירת תכנית אב אדריכלית להצבת ריהוט רחוב חדש שיהפוך את העיר ליפה ונעימה יותר.

סער אף הבטיח לשדרג את התשתיות בשכונות הוותיקות, להקים בעיר מתחמי הייטק עם אלפי מקומות עבודה חדשניים, פתרונות לדיור בר השגה לצעירי העיר, ניידת שירות שתגיע עד הבית לוותיקי העיר, תכנית תרבות חינמית קבועה בשכונות, שיקום מבנים היסטוריים כמו קולנוע חן וקולנוע עמל והקמת ארגון גג לכל הגופים המתנדבים בעיר.

לפי סער, תכנית העבודה מותאמת לצרכי כפר סבא 2030, וגובשה תוך ליווי של תושבים מכל שכונות העיר, גורמי מקצוע וראשי רשויות. חוברת של התוכנית חולקה לתושבים. "תכנית העבודה לא מסתיימת בחוברת זו. יש עוד נושאים רבים שדורשים התייחסות ומענה. אני מזמין את כולם לקחת חלק בהמשך בניית התוכנית", אמר סער.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דרור, א.

    לפי הקמפיין המרשים שלו נראה שהוא המועמד הממומן ביותר. מת לדעת מאיפה הכסף שלו.
    נראה כי כי אם יפסיד בכפ"ס ינסה את מזלו בעירייה אחרת בבחירות הבאות. לא מרגיש לי שהוא מחובר לעיר כמו המתמודדים האחרים.
    יש איזה מליון מועמדים ואני חושב שכולם מתאימים ממנו. מירית בוודאי גם יובל לוי וסדבון, גם הדר לביא. בקיצור תושבי כפ"ס הפסיקו להיות פריירים אדון סער, כדאי שתקפל את הקמפיין.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר