דני הרוש, יובל לוי
דני הרוש, יובל לוי

פרסום ראשון | דני הרוש ליובל לוי: התנצל שכינית אותי "גנב תלושים", או שאתבע אותך

הרוש, מספר שתיים של רפי סער וסמנכ"ל עיריית כפר סבא לשעבר, דורש מלוי פיצוי של 100 אלף שקל. בתוך כך, כינה סער את יוסי סדבון "בן חמו בתחפושת". לוי: "סער מנהל קמפיין היסטרי"

פורסם בתאריך: 24.6.18 13:15

פרסום ראשון: דני הרוש, מספר שתים ברשימתו למועצת העיר של המתמודד על ראשות העיר רפי סער, הגיש באמצעות עורך דינו התראה לפני נקיטת הליכים בנושא הוצאת לשון הרע למתמודד אחר על ראשות העיר, עו"ד יובל לוי. לדבריו, זה מכבר שלוי ותומכיו מנהלים מסע השמצות פרוע נגדו ונגד סער, הן ברשת החברתית והן בקבוצות הווטסאפ השונות. במכתב ששלח הרוש לעו"ד לוי, הוא נדרש לפרסם באופן מיידי התנצלות על הוצאת הדיבה. בנוסף, נדרש לוי לשלם להרוש פיצוי בסך 100 אלף שקל,  שייתרמו לדברי הרוש למטרה ציבורית למען תושבי העיר. מהמטה של יובל לוי נמסר בתגובה: "רפי סער מנהל קמפיין היסטרי" (התגובה המלאה בהמשך).

בין השאר, לפי המכתב, כתב לוי על הרוש: "גנב אוכל ממשפחות מצוקה", "גנב תלושים", "גנב תלושים ממשפחות מצוקה", "הוציא אוכל ממקרר ריק". על פי המכתב, שכותרתו "התראה לפני נקיטת הליכים", למרות שהוצע ללוי לחזור בו מהדברים הוא סירב ואף פרסם ברבים כאילו הם 'אמת דיברתי'.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

"את הפרסומים עשית בכוונה ברורה לפגוע במרשי", כתבו עו"ד דרור ארז-אילון ועו"ד גיא זאבי, "ביודעך שהם אינם אמת וביודעך שמשרשי מועמד מספר שתיים ברשימת סיעת 'דרך חדשה' למועצת העיר אשר פרסום דברי בלע שיש בהם כדי לפגוע בשמו הטוב ולהוציא דיבתו רעה, עלולים להסב לו נזקים תדמיתיים וכלכליים בל ישוערו".

ההתכתבות בווטסאפ

ההתכתבות בווטסאפ

ההתכתבות בווטסאפ בקבוצת בחירות 2018 כפר סבא

גורמים בסיעתו של סער אמרו לצומת השרון: "מדובר במסע שעבר מזמן את תחום הביקורת הלגיטימית ועבר לפסים מבזים. הפרסומים מנוסחים בהתלהמות יתרה וכוללים טענות קשות ביותר, להן אין כל בסיס. לאחר שבמשך תקופה ארוכה נמשך מצב זה, הגיעו השבוע מים עד נפש כאשר ביום רביעי שעבר רבים מתושבי העיר היו עדים לדברי שקר והאשמות חמורות וחסרות אחריות מצד עו"ד יובל לוי אודות דני בקבוצת הווטסאפ 'בחירות כפר סבא'. יש מחיר להשמצות ולדיבה. יובל לוי יצטרך לשלם הרבה כסף על השקרים שכתב בקבוצות הואטס אפ של תושבי העיר".

ממטה סער נמסר: "ידוע שפוליטיקאים שאין להם קבלות של עשייה ונמצאים בעמדת נחיתות, תמיד מחפשים לתקוף ולהשמיץ את המועמד המוביל ומקורביו. במקרה הזה נחצו כל הקווים. זה עיקר הקמפיין שלהם. למעשה הם לא מציגים שום דבר למען כפר סבא, רק השמצות. לא ניתן לאף גורם לדרדר את העיר שלנו למקומות נמוכים של השמצות, שקרים ואמירות חסרות כל שחר. אנו תקווה כי יובל לוי, תומכיו וכלל המועמדים יראו במכתב זה נורה אדומה ויבחרו בניהול בקמפיין הגון, ישר ונקי למען תושבי כפר סבא ועתיד העיר".

מהמטה של יובל לוי נמסר בתגובה: "רפי סער מנהל קמפיין היסטרי של מי שמבין שהוא עומד להפסיד את הבחירות. לכן הוא פתח במתקפה נגד שני המתמודדים המובילים, בראשות יובל לוי. לוי לא נגרר לקמפיין ירוד של מתמודד נודד מישוב לעיר, הנתון בחרדה. אנו עוסקים בתכנית לעתיד טוב יותר של תושבי כפר סבא וילדיה".

 

רפי סער, אמש

רפי סער

בתוך כך, כינה סער מתמודד נוסף על ראשות העיר, יוסי סדבון, "בן חמו בתחפושת". בסוף השבוע שעבר הגיב סער בקבוצת הווטסאפ "פורום כפר סבא" שפתחה עורכת אתר השרון פוסט אירית מרק, לטענות כאילו היה מנכ"ל עיריית הוד השרון כאשר תכננו את כריתת יער אוסישקין, וכתב כך: "מעולם לא הייתי בתפקיד כאשר עיריית כפר סבא אישרה את גדיעת היער במקום לשמור עליו או לאפשר את העתקת העצים למקום אחר. פעיליו של יובל לוי המופיעים כאן בקבוצה, היו צריכים להתנצל בפני כולנו על הכישלון של לוי ועל רפיון כחבר מועצה. במשמרת שלו אושרה העוולה החמורה הזו – כך נראית עיריית כפר סבא. לצערי, בחרו סדבון ולוי להתהדר בכל הכישלונות שהקיפו את בן חמו. הם מוקפים באותם אנשים, באותו הסגנון שהביא את כפר סבא לאחת התקופות הקשות בתולדותיה. לצערי, בית המשפט זרק את עיריית כפר סבא מכל המדרגות שכן היא עצמה זו שאישרה את גדיעת היער. בקרוב כפר סבא תצא לדרך חדשה ותתנהל אחרת. מציע לכל מי שנשלחו לכאן בשמו של יובל לוי לענות על שאלה אחת: איפה הייתם. ולסדבון.. זה בעצם רק בן חמו בתחפושת".

יוסי סדבון באירוע השקת הקמפיין. צילום יח"צ

יוסי סדבון

סדבון אמר בתגובה: "מעבר לזה שזה מעלה חיוך רחב על פניי – אני עוסק רק בקמפיין שלי ולא בקמפיינים של מועמדים אחרים. אני עד עכשיו לא הבנתי את האמירה הזאת. הטענות שבן חמו עומד מאחורי הן לא נכונות. קמפיינים שליליים אין להם תוחלת – אבל זה שיקול שלו. אני לא נוהג כך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. גילי

    רפי סער הוא המתמודד הנודד, התמודד בכוכב יאיר/צור יגאל ברשימה שקרא לה עידן חדש ולא קנו שם את הלוקשים שלו יהוא הובס, פוטר מעיריית כפר סבא, פוטר ממשרד התקשורת, לא החזיק מעמד בהוד השרון,ועכשיו נודד לכפר סבא ומנסה גם פה,הציבור לא טיפש וגם פה הוא יובס שוק על ירך ויחזור לביתו(לא זה שהשכיר בכפר סבא לפני חצי שנה)כאשר זנבו מקופל. לוזר לא ינצח בעיר של ווינרים. הבחירה היא בין עו"ד/כלכלן יובל לוי לבין תנ"צ סדבון. באשר להרוש ברזני וחבריהם, משפט בן חמו החל השבוע, נראה אילו פרטים נלמד ממנו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יובל לוי ביער אוסישקין התגלה אתר אשפה ובית קברות לכלבים של תושבי כפר סבא.תיהיה קמת יותר צנוע בפופוליזפ שלך.

  3. David sela

    ועוד היד נטויה …. מר סער תיבת פנדורה בדרך להיפתח גם ל.."המוייסר"

  4. הילה תושבת רפי סער לוזר שלקח איתו קנאי קינאה היא מתכון לכשלון

    הי

  5. Yossi D

    משפט בן חמו שיגלה דברים חדשים ומעניינים , מקווה כי צומת השרון יסקר בהרחבה את הנפט והדיונים

  6. בני שלום

    כמה לכלוך היה.
    כל מי שהתנגד נרדף
    חזי ספר הכל כבר!
    ספר גם על הרדיפות.
    הפריצות למחשבים, האיומים,
    הטרדות טלפוניות.
    ספר, ספר

  7. אחד שיודע

    שלום ברצוני להגיד כמה דברים 1 עו"ד יובל לוי הכי מתאים היום להיות ראש עיר 2 ובמשפט בן חמו יצאו כל כל המצרע מה הסלע וגם תיבת פנדורה תיפתח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר