המתמודדים בפאנל
המתמודדים בפאנל

שאולי דור: "מפלגת העבודה העדיפה לתמוך ברפי סער משיקולים פוליטיים צרים". סער: "הדברים של דור מגיעים מחולשה"

את הדברים אמר דור בפאנל מתמודדים שקיים ועד הפעולה להצלת קולנוע עמל בסוף השבוע שעבר

פורסם בתאריך: 15.7.18 19:06

יו"ר ההסתדרות בכפר סבא והוד השרון, המתמודד על ראשות עיריית כפר סבא שאולי דור, תקף ביום חמישי בערב, במהלך פאנל מתמודדים שערך ועד הפעולה להצלת קולנוע עמל, את ראשי סיעת העבודה בכפר סבא. זאת על רקע החלטתה של הוועדה המוניציפלית הארצית של מפלגת העבודה בשבוע שעבר החליטה לתמוך ברפי סער לראשות עיריית כפר סבא.

"אני יושב ראש סיעת העבודה במרחב השרון (בהסתדרות). אני סורבתי על ידי מפלגת העבודה והעדיפו את רפי שהוא לא חבר מפלגת העבודה משיקולים פוליטיים, צרים וקנאים, נקודה", אמר דור, "מאיפה הכסף על כל שלטי החוצות בכפר סבא? תשאלו את עצמכם. זה לפני מפלגת העבודה, לפני מרצ, לפני הליכוד, לפני הכל. אני לא ממומן על ידי קבלנים שמחר אני אהיה חייב להם. מי שירצה לתרום לי באופן אישי כחבר תודה רבה. ומי שלא, לא".

גורם פוליטי בעיר הסביר: "מפלגת העבודה בכפר סבא זה פשוט בלגן שלם. הם כולם נגד כולם. צריך להזכיר שרוב השחקנים הפוליטיים בכפר סבא הם חברי מפלגת העבודה, בהם ראש העירייה צביקה צרפתי, עמירם מילר, ממה שיינפיין, רויטל לן כהן, הדר לביא, יאיר אברהם, רפי סער ושאולי דור. אם אני מעריך, כנראה שבעיניי מפלגת העבודה בעיר סער הוא בעל סיכויים טובים יותר לנצח את הבחירות הללו מאשר אחרים".

יו"ר סניף מפלגת העבודה בכפר סבא, אליעד דרמן אמר בתגובה: "מפלגת העבודה הקימה ועדה מוניציפאלית בראשות ערן חרמוני מנכ"ל המפלגה, שתקבע במי המפלגה תתמוך בכל הערים בה היא לוקחת חלק בבחירות המוניציפאליות. בכפר סבא ביצעה המפלגה סקר מועמדים קצת אחרי פסח. אני לא יודע את תוצאות הסקר, אבל היו שם מספר קטן של מועמדים ומבניהם החליטו במי לתמוך. אציין רק שבכפר סבא רוב המועמדים ביקשו את תמיכת מפלגת העבודה, גם כאלה שהם לא חברי מפלגה. היו הרבה מאוד אפשרויות ובוועדה קיבלו את ההחלטה שהם קיבלו, אחרי שהקשיבו לכל מי שרצה לומר את דברו מבין הפעילים המרכזיים בסניף".

אתה מרוצה מהבחירה הזו?

"זה לא רלוונטי מה אני הייתי רוצה. זו ההחלטה, ואנחנו מברכים עליה".

נציין שבמקביל המפלגה תריץ את רשימת "אמת" מטעמה למועצת העיר, והוועדה בראשות חרמוני תקבע בשבועיים הקרובים מי יעמוד בראשה.

תגובת סער: "אני מברך את החלטת מפלגת העבודה לתמוך בי לראשות העיר כפר סבא. ההחלטה מביאה לידי ביטוי את התמיכה והאמון להם אני זוכה מתושבי כפר סבא ואת הרצון של העיר כולה לצאת לדרך חדשה שתוביל אותה לעתיד טוב יותר. באשר לשאולי דור – אני מכבד אותו. מילותיו מגיעות מחולשה שכן החלטת מפלגת העבודה מבהירה לו ולמועמדים כי אני המועמד המוביל והיחיד בעל ניסיון מוניציפאלי מוכח שיוכל לעבוד עבור התושבים החל מהיום הראשון".

למעט האירוע הסוער במעט הזה, הפאנל שהתקיים בעקב יום חמישי שעבר בגינת עמל, בהשתתפות תשעה מתמודדים לראשות העיר (למעט ראש העיר צביקה צרפתי שהקמפיין שלו יצא לדרך אך הוא טרם הכריז רשמית שיתמודד) עבר על מי מנוחות, בצורה תרבותית, מבלי שהמועמדים אותגרו בשאלות קשות מדי או עומתו עם עובדות שלא נעימות להם. ניכר היה שהמארגנים ביקשו לכסות כמעט את כל הנושאים הבוערים בעיר, אבל לא רצו להרגיז איש ובעיקר אפשרו למתמודדים לשאת הצהרות בחירות. היו מי שטענו כי הפאנל היה "פרווה שהמנצח הראשי בו היה צביקה שלא נכח בו".

לשם הגילוי הנאות, נציין ש"צומת השרון" בחר שלא לסקר את הפאנל – אותו הנחה עיתונאי כפר סבאי מהרשת המתחרה ולא מנחה ניטרלי – לאחר שמארגניו סירבו לאפשר לנו לשאול שאלות במהלכו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. David sela

    התמיכה האומללה של מפלגת העבודה מראה את ערכיה ומידת המוסרי6ת והערכים שלה אבל….מצא מין את מינו וכל השאר היסטוריה

  2. גבי שוהם

    רפי סער הוא איש עם נסיון בלתי רגיל בניהול עיר. נוסף לכך הוא גם בן אדם טוב. כפר סבא תרויח אם הוא יהיה ראש העיר הבא.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר