צביקה צרפתי ויוסי סדבון צילום רמי זרנגר
צביקה צרפתי ויוסי סדבון צילום רמי זרנגר

פרסום ראשון: סקר של מכון סמית מציב את סדבון בראש בפער ניכר, צרפתי אחריו

ניסיון לחבירה בין סדבון וצרפתי לא הבשיל, וראש העירייה אמור לפתוח מחר את הקמפיין עם הרכש החדש שאול דור. מגעים התקיימו גם בין סער וצרפתי

פורסם בתאריך: 5.8.18 14:48

סקר שנערך בימים האחרונים על ידי מכון סמית לייעוץ ומחקר מציב את יוסי סדבון כבעל הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות בראשות עיריית כפר סבא, ובפער ניכר מהמתמודדים האחרים. בסקר, שהוזמן על ידי מטה הבחירות של צביקה צרפתי ושנערך ב-24 ביולי בקרב 400 תושבים בעלי זכות בחירה, ענו 23 אחוזים מהמשתתפים כי יצביעו לסדבון אם הבחירות לראשות העיר היו מתקיימות היום.

לפי הסקר, צביקה צרפתי שני עם עשרה אחוז מהקולות. אחריו יובל לוי עם שמונה אחוזים, רפי סער עם שישה אחוזים, הדר לביא גם היא עם שישה אחוזים, עילאי הרסגור עם שלושה אחוזים ומירית שקד ברק עם שני אחוזים. עם זאת, טעות הדגימה של הסקר היא 4.9 אחוז (למעלה או למטה) כך שהתוצאות לא משקפות את הפערים האמיתיים בקרב אלה שהגיעו למקום השני ואחריו.

בתוך כך, אמור מחר (יום שני, 18:00, מתחם אושילנד) צרפתי לפתוח את קמפיין הבחירות שלו והוא צפוי להציג שם את הרכש החדש, שאולי דור, יו"ר ההסתדרות בכפר סבא ומי שעד לאחרונה היה בעצמו מתמודד לראשות העיר. בסביבתו של דור אומרים שצרפתי הבטיח לדור את תפקיד הסגן וממלא המקום, ושהשניים מנסים לסיים את המו"מ עד להכרזה מחר של צרפתי. במטה של צרפתי אמרו: "יש דיבורים אבל אין שום סגירה או הבטחה. זה יהיה לא נכון לסגור עכשיו דברים כשהכל עוד לפנינו".

שאול דור. צילום פרטי

שאול דור. צילום פרטי

צרפתי, מתברר, ניסה לחבור קודם לכן לשניים מהמתמודדים החזקים יותר, יוסי סדבון ורפי סער, אך הניסיון לא צלח. "זה לא הבשיל וזהו", אומר סדבון בתגובה לדברים, "אני לא פוסל שום חיבור כזה או אחר, השאלה מתי עושים אותו וכיצד עושים אותו. חיבורים הם אפשריים לפני מועד הבחירות, אחרי מועד הבחירות, בקואליציות כאלה ואחרות ואני לא פוסל שום אופציה".

צביקה ביקש להיות מספר שתיים שלך?

"אני לא רוצה להכנס לפרטים האלה. היתה הצעה, היא לא הבשילה לכדי ביצוע וזה בסדר גמור".

במטה של צרפתי אמרו: "האנשים של סדבון פנו לפני כחודש לאנשים של צרפתי, אבל צרפתי אמר שהוא לא מוכן ושלא יבטיחו שום דבר, ושם נותק הקשר".

רפי סער לא הכחיש את קיומם של מגעים בינו לבין צרפתי, אבל אמר כי לא ניהל עם צרפתי משא ומתן ישיר. "העברתי מסר לכל המתמודדים שריבוי המתמודדים על ראשות העיר לא טוב לכפר סבא, ושיש מתמודדים שזה יהיה נכון מבחינתם שירוצו רק למועצת העירייה ובכך יקלו על הבחירה", אמר. במטה של צרפתי אמרו כי "היה דיבור של רפי סער לבדוק אפשרות של חבירה, אבל זה עדיין לא רלוונטי אלא רק אחרי שיתחיל הקמפיין. כרגע לא נצטרך אף חבירה כדי לעלות לסיבוב השני ולכן זה לא על הפרק".

רפי סער

רפי סער

כך או כך, אחרי שדור הצטרף לצרפתי, חיבור של השניים גם לסער נראה לא ריאלי, שכן בין דור לסער אין יחסים טובים.

חבר המועצה מתי פז הוא זה שצפוי לספוג את המכה בעקבות החבירה בין צרפתי לדור, שכן הוא נחשב למספר שלוש ברשימה, אחרי חברת המועצה דבי שני. בעקבות החבירה, מקווה דור לקבל את המקום השלישי ופז יידחק למקום לא ריאלי.

פז: "אני לא יודע נכון להיום מי מרכיב את הרשימה ומה הסדר, ולכן אני לא יודע איפה מקומי. עד שלא אשוחח עם צביקה במהלך היום לא אדע. אבל יש דברים בגו, זה נכון. לפי התכנון שלנו מקום ראשון זה צביקה, שני זה דבי, שלישי זה אני. איך נסגר עם שאולי אני לא יודע. לא ישבנו ולא דיברנו ולא קיבלנו שום אינפורמציה. לכן אני גם לא יודע על המיקומים. גם אני שומע את השמועות שהוא מקום שלישי, אבל לא אדע להגיד לך עד שאדע בוודאות. נכון לעכשיו זה הכל ספקולציות".

אז אם לא תהיה מקום שלישי תצטרך לחשוב מחדש.

"אין ספק, נו בטח. עד עכשיו כולנו יוצאים מנקודת הנחה של מי מספר אחד, שתיים ושלוש. אבל אם זה לא יתקיים אז מה שאמרת זה נכון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. ילדי מודיעין 8200

    רק הדר לביא.
    אולי הבחורה סחית לא מהעולם הזה,
    אבל הכי אמינה וטובה שיש.צבע אחר לפוליטיקה.
    הדר ,אנחנו איתך באש ובמים (:

  2. אלי

    המשקפיים של צרפתי נותנות לו מראה הרבה יותר כיפי ומעודכן. סדבון, הוזהרת.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקיצור תושבי כפר סבא, תביא להם דחליל עם שם נוצץ ומפורסם והם יבחרו בו.

  4. אסתר דביר.

    צרפתי מחפש סוס ועגלה לרכב עליהם תודה רבה את תוצאות מעשיו (או חוסר מעשיו)לא ראה לא שמע לא ידע.כולנו אוכלים עד היופ .
    תודה שבענו.

  5. הילה תושבת

    לעולם לא יהיה ראש עיר טוב מבן חמו ימים עוד יגידו ואז תבינו מה כפר סבא הפסידה בגלל קנאים

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בסקר שהזמין צרפתי, סדבון לוקח? צביקה? עדיין לא אומר אמת על כיסופים

    צריך להתחיל לפרסם חלקים מכתב אישום נגד בן חמו. הילה. לעבודה.

  7. ניב

    לי היה ברור שיהיה זה אחד מהשניים, צרפתי או סידבון. רפי סער התושב החוזר,לא מתאים לנהל אפילו לא חנות קטנה,תראו עם איזה אנשים הוא הולך… יובל לוי? ראינו את ההתנהלות שלו, מה אפשר לזקוף לזכותו ? מה הוא עושה חוץ מלקשקש?

  8. עזרא

    בהצלחה עילאי!
    לעצור את מי שמתרועע עם עבריינים, מקבל מהם תרומות ומעסיק עבריין מין בתור קמפיינר. איש החוק סדבון צריך להבין, והוא מבין, שמי שנותן – יסתובב אחר כך במסדרונות העריה וירצה גם לקבל.
    ככה איש חוק, שוטר, משפטן צריך לנהוג, אבל לא. הוא מצפצף על הבוחרות שיודעות שעבריין המין שמנהל את הקמפיין כלל לא חביב

  9. יאיר

    יובל לוי פשוט הזוי כמה דברים הוא מבטיח בשלטי חוצות שלו ?
    נראה לו שאנשים טיפשים שיקנו את כל ההבטחות שלו, הפרסום עשה את ההפך בדיוק !!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר