צביקה צרפתי ושאול דור. צילום רמי זרנגר
צביקה צרפתי ושאול דור. צילום רמי זרנגר

ההבטחות של צרפתי: תוכנית תחבורה מהפכנית והעלאת הזכאות לבגרות

צביקה צרפתי פתח אתמול את קמפיין הבחירות שלו, וגם הציג את הרכש החדש: שאול דור

פורסם בתאריך: 7.8.18 08:34

ראש עיריית כפר סבא, צביקה צרפתי, פתח אתמול (שני) את קמפיין הבחירות שלו למירוץ לראשות העיר, באירוע שהתקיים במתחם אושילנד בהשתתפות כ-300 איש. הוא גם הציג שם את המצטרף החדש לרשימה שלו – יו"ר ההסתדרות בכפר סבא שאול דור.

צרפתי סקר את עיקרי התוכניות שלו בנושאים השונים. בנושא החינוך אמר: "נמשיך להוריד את אחוז הנשירה ולהעלות את אחוז הבגרויות בעיר, מטרתי היא שכל ילד ימצא את מקומו במסגרת החינוכית בה הוא נמצא וכל מחנך יידע שכל ילד הוא עולם ומלואו. אשאף להעלות את תקציבי החינוך אפעל להגדלת תקציבי שיפוצי הקיץ בחינוך לטובת שדרוג המבנים החינוכיים כי סביבה ידידותית מקדמת חינוך ולמידה".

בתחום התחבורה אמר: "נשים את מלוא כובד המשקל על מנת להקל על המשתמשים בתחבורה הפרטית והציבורית באמצעות חיבור לכבישים שיעקפו את כפר סבא, ונחזיר לשולחן הדיונים את כביש העוקף הצפוני שהתחבר לכביש 4 וכביש 2". הוא הבטיח להכין "תוכנית תחבורתית מהפכנית שתשנה לחלוטין את מפת הכבישים של העיר". עוד אמר: "נמשיך להטמיע את שבילי האופניים שיחצו שתי וערב את כל העיר… נילחם בזיהום האוויר שמאיים על כפר סבא ונמשיך לשתול ריאות ירוקות בכל רחבי העיר".

 

צרפתי אמר כי הדבר החשוב בעיניו הוא יצירת ציביון כפרי וקהילתי עבור כפר סבא: "כפר סבא תמשיך ליהנות מניחוח המושבה שכה מאפיין אותה… רק מי שהיה ראש עיר וחי את המציאות של עירייה כבר עשר שנים מבין את היתרונות והחסרונות של כפר סבא ויודע איך לקדם את הנושאים לרווחת התושבים… לדבר כולם יודעים, אבל לנו יש קבלות בשטח וימשיכו להיות לנו קבלות גם בחמש השנים הקרובות".

צרפתי, שהציג בנאומו את דור, אמר: "אני רוצה לקדם בברכה את שאולי דור יו"ר ההסתדרות כפר סבא הוד השרון שאני שמח כי החליט להצטרף אלי לדרך. שאולי איש של אנשים שבמשך שנים פעל בתחום החברתי העירוני, דרך פעילותו בהסתדרות ודאגתו לעובדים רבים בהשגת הסכמי עבודה מיטבים למענם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסף דסאו

    שידאג לתאי חניה לאזרחי כפר סבא, ולא רק לנכים שיש להם חניות כפולות.וידאג שהעובדים יעשו את מלאכתם נכונה.ושלא ייספרו סיפורי מעשיות, גב' אלין דרי, ושאר הנחמדים

  2. David sela

    צרפתי כדאי שהציבור ידע מי עומד מאחוריך ואיזה טריקים לא כשרים למדת ממורך ורבך וכיד ימינו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר