מנדלוביץ' (משמאל) והרסגור-הנדין. תומר נויברג
מנדלוביץ' (משמאל) והרסגור-הנדין. תומר נויברג

מאיר מנדלוביץ' הצטרף למרצ

מנדלוביץ', פעיל נגד הדתה בבתי הספר וחבר תנועת השרון בשביל האופניים, הוצב במקום השלישי ברשימה

פורסם בתאריך: 3.9.18 14:06

תושב שכונת סביוני הכפר מאיר מנדלוביץ, בן 43, מנהל מוצר בחברת מיקרוסופט ופעיל נגד הדתה בכפר סבא, הצטרף לרשימת מרצ למועצת עיריית כפר סבא בראשות עילאי הרסגור-הנדין, ויוצב בה במקום השלישי.

מנדלוביץ', אב לילדים בגילאי גן, יסודי וחטיבה, יזם לפני כשנתיים התאגדות של הורים חילונים בכפר סבא שנאבקה בתופעות שונות של הדתה בבתי ספר יסודיים בכפר סבא. הוא גם פעיל גם בקבוצת השרון בשביל אופניים המקדמת את רכיבת האופניים בעיר והרחבת שבילי האופניים. הוא שימש בתפקידי פיתוח וניהול מוצר במספר חברות בינלאומיות ומשמש כיום כמנהל מוצר ראשי בשירות Azure של חברת מיקרוסופט.

"שמחתי מאוד כשעילאי הציע לי להצטרף אליו לרשימה ויהיה לי כבוד גדול לשרת את תושבי כפר סבא כחבר מועצת העיר", אמר מנדלוביץ', "מי שכבר שמע שאני מצטרף לרשימה התפלא מה פתאום אני 'מכניס את עצמי לזה'. אבל זו בדיוק הסיבה שהסכמתי. אנחנו צריכים אנשים במועצה שהם לא עסקנים, שלא נמצאים שם בשביל אינטרסים ושיכולים להביא את הקול של התושבים הלא מחוברים, שמתפרנסים ורוצים שהעיר תתפתח בכיוון הנכון. זהו תפקיד התנדבותי וקצת כפוי טובה שאמלא בנוסף לעבודה הרגילה שלי, אבל אם אנחנו רוצים עיר טובה וחינוך טוב אנחנו לא יכולים להשאיר את הזירה הזו".

מאיר מנדלוביץ'. צילום תומר נויברג

הרסגור-הנדין: "תחום החינוך מהווה מרכיב עיקרי בתוכנית העבודה שלי. אני שמח מאוד על הצטרפותו של מאיר כחלק מהצוות החדשני שסביבי: מנהל בחברת הייטק מובילה, שהוכיח יכולות ארגון יוצאות דופן של הורים ברחבי העיר, הצליח להוציא עמותות הדתה מבתי הספר והוא גם שותף פעיל לתוכנית שבילי האופניים שאני מקדם. מאיר יוצב במקום השלישי ברשימת מרצ כפר סבא למועצת העיר ויכניס את תרבות הניהול שאני דוגל בה לתוך העירייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אסף

    איזו כותרת.. "פעיל נגד הדתה" חשוב ביותר!
    רק תגידו, מה ההבדל בין הקמפיין של מר"צ והרסגור לבין "הערבים נוהרים לקלפיות"?!
    אותה הגברת בדיוק.
    מאחל לכם כישלון

  2. לילה חאלד

    מה פתאום עכשיו מכריזים על מועמד במקום ברשימה? האם הרשימה לא נקבעה מראש?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר