מירית שקד ברק. צילום אבישג שאר-ישוב
צילום אבישג שאר-ישוב

סקר מסרונים אנונימי הופץ בכפר סבא. לאן נעלמו המתמודדות לראשות העיר?

למה הודרו מתמודדות ומתמודדים לראשות העיר מסקר בחירות אנונימי? תלוי את מי שואלים

פורסם בתאריך: 20.9.18 08:55

מי העלים מתמודדות ומתמודדים לראשות העיר מסקר בחירות אנונימי, ולמה? בסקר מסרונים שהופץ לתושבים ברחבי העיר, ככל הנראה על ידי אחד המועמדים, נעדרו שתי המועמדות לראשות העיר, מירית שקד-ברק והדר לביא. בנוסף נעלם מהסקר גם המועמד עילאי הרסגור הנדין.

בסקר, שהופץ כאמור באמצעות הודעות טקסט לטלפונים ניידים של תושבים בכפר סבא, נכתב כך: "תושב יקר, בעוד כחודש וחצי תתקיימנה הבחירות לראשות העיר כפר סבא במי את/ה תומכ/ת. לרפי סער השב 1, ליובל לוי השב 2, ליוסי סדבון השב 3, לצביקה צרפתי השב 4, מתלבט השב 5".

המועמדת לראשות העיר שקד-ברק טוענת שמדובר בהדרת נשים. "זהו סקר טלפוני שנשלח אליכם במהלך היממה האחרונה", כתבה לתושבי העיר. "קשה להתעלם מהדרת הנשים הבוטה שנעשתה בו. בעירנו שתי מתמודדות נשים על ראשות העיר, מוזר שמפיצי הסקר, האנונימי כמובן, בחרו להתעלם מהן. אני מגנה בכל תוקף הדרת נשים, אני מוחה נגד הסקר המגמתי ואני קוראת מכאן לכלל המועמדים והמועמדות בכפר סבא – אל תסתתרו מאחורי סקרים אנונימיים פחדניים. אם בחרתם להדיר אותנו הנשים מן המרחב אמרו זאת בפנים גלויות. אחרת זו הטעייה ורמייה של הציבור".

הדר לביא. צילום נטלי קוסקי

הדר לביא. צילום נטלי קוסקי

המועמדת לביא אומרת שמדובר ב"פוליטיקה של פעם": "תושבי כפר סבא רוצים שינוי. התנהגויות מקטינות של פוליטיקאים זה בדיוק פוליטיקה של פעם שכולנו נכווינו ממנה. הקמפיין שלי מנוהל נקי, כולל אמירה ברורה לפעילים בהקשר זה. התמיכה בשטח רק גדלה כל הזמן, גם בזכות זה. כבר ברור לכולם שאם נבחר אותו דבר – נקבל אותו דבר. יש לנו הזדמנות לשינוי, הזדמנות להתקדם, הזדמנות לכפר סבא מנצחת".

עילאי הרסגור-הנדין צילום ליאור פילשטיינר

עילאי הרסגור-הנדין צילום ליאור פילשטיינר

תגובת עילאי הרסגור הנדין: "לא מדובר בהדרת נשים אלא בשיטה ידועה, ישנה ושחוקה של הורדת מועמדים כדי לקבע תמונה מסויימת בדעת הקהל. יש לי חשד מאוד ברור בקשר למקור של הסקרים האלה וזה נובע באופן ברור מההתחזקות שלי בדעת הקהל האמיתית והפחד משינוי התמונה הפוליטית. מאז שהתחלתי את הקמפיין בכל הבדיקות שלנו יש התחזקות ברורה ועקבית עם הצטרפות קבועה בקצב הולך ומתגבר של אנשים אלי – ואנחנו לא מתייחסים לסקרים הטפשיים הללו, שאינם באים לבחון את המצב אלא להשפיע עליו באופן מובהק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר