עילאי הרסגור-הנדין. צילום ליאור פילשטיינר
עילאי הרסגור-הנדין. צילום ליאור פילשטיינר

"תמותו", "יא הומו", "מרצ לגז": הרסגור-הנדין הביע תמיכה בלהט"בים וספג נאצות

המתמודד לראשות העיר עילאי הרסגור הנדין הותקף ברשתות החברתיות: "אני שוקל להגיש נגדם תלונה במשטרה"

פורסם בתאריך: 2.10.18 15:58

המתמודד לראשות עיריית כפר סבא וחבר המועצה ממרצ, עילאי הרסגור-הנדין, ספג בימים האחרונים נאצות וגידופים ברשתות החברתיות לאחר שהעלה בפייסבוק ובאינסטגרם פוסטים התומכים בקהילה הלהט"בית בכפר סבא.

"כפר סבא שלי תהיה עיר שגאה בתושבים שלה", כתב הרסגור הנדין בפוסט, "נמשיך לתמוך באופן אקטיבי וללא סייג בארגוני הקהילה הגאה, ונעשה כל מה שצריך כדי שלכולן ולכולם יהיה מקום בעיר הזאת. בכפר סבא כעיר חופשית יהיה לכולנו את החופש להיות מה שאנחנו…".

"תמותו", כתב באינסטגרם עילאי גוילי 1 (ilay_gvili1) בתגובה, והוסיף: "אל תכנסו לעיר שלנו, שמאלנים בני זונות, אתם לא רצויים…". הגולש אור אמיתי (or_amittai) כתב: "אם אני רואה אותכם אתם תקבלו מכות" (הטעות במקור). "אתה לא תיבחר יה אפס", חידד הגולש אביחי (avihai770) והגולש שון סמבל (shon_sambal) לא חשש לכתוב: "עלק עיר של גאווה, לך תחפש את החברים שלך יהומו", ואז סיכם: "מרצ לגז".

אירוע הגאווה בכפר סבא

מצעד הגאווה בכפר סבא. צילום רועי הדרי

בין התגובות בפייסבוק היתה זו של הגולש יצחק פור: "תמשיך לחלום תומך בסוטים", כתב. הגולש תולי זעירא כתב: "נא לסגור את הרסגור ומר הנדין/ שייתן את הדין/אין אנו בחלם/ רחוקים מבצלם/ גם זנדי המוכשרת/ תהיה חכית פושרת/ הצבעת למרץ/ הכשרת השרץ".

נזכיר כי ביום כיפור, כשהעלה לעמוד האינסטגרם שלו תמונה מהטקס החילוני היו מי שכתבו להרסגור-הנדין: "אשכנזי" ו"איככככ". "אני שוקל להגיש נגדם תלונה במשטרה", אומר הרסגור-הנדין לצומת השרון בתגובה, "אבל הדבר הכי טוב לעשות נגד האנשים האלה הוא להיבחר לראשות העירייה ולהנהיג מדיניות תומכת בקהילה. אכן הופתעתי מכמות התגובות ההומופוביות, דיבורי השנאה והקללות. חבל מאוד שיש שאנשים בעיר  הזאת שמנסים להחזיר אותנו שנים רבות לאחור. אני עומד לחלוטין מאחורי הקהילה ולא אתן לקולות חשוכים כאלה להישמע בעיר. גם לפני מצעד הגאווה שמענו את הקולות האלה בצורה מאוד מכוערת, אנשים שניסו למנוע בכל כוחם את המצעד. כפר סבא היא עיר ליברלית וחופשית ואסור בשום פנים ואופן להיכנע לאנשים האלה. כשאהיה ראש העיר המצעד יהיה בחסות העירייה והוא לא ייפול על הכתפיים של ארגון 'איגי'. אנחנו נאפשר פעילות גאה בתחומי העיר כך שהקהילה הלהט"בית תרגיש בכפר סבא בטוחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. רועי - פרויקט מגן

    מצער מאוד לראות שדווקא מועמד, אשר מכיר בעובד שעיר מורכבת מאנשיה, ואנשיה שונים ומגוונים, זוכה להתקפות מכוערות והומופוביות.
    הערים המובילות, התרבותיות, המתקדמות, והנחשקות ביותר בעולם, הן ערים מגוונות אשר תושביה תורמים לעירם, גם בעושר ובמגוון האנושי שלהם.
    פרויקט מגן של מרכז הדיווח על שם ניר כץ, נלחם בבריונות להטופובית ברשת, ומציע תמיכה וסיוע לכל מי שחש מותקף ונפגע.
    אנו מחזקים את ידיו של עילאי הרסגור-הנדין, ומזמינים את כל מי שזקוק לאוזן, ייעוץ או הכוונה, ליצור איתנו קשר בעמוד הפייסבוק Magen Aguda

  2. איילת ע

    דווקא בגלל ההשמצות עליו מצד קיצוניים אני שוקלת לבחור בו. תהיה חזק!

  3. לא בוחר של מר"צ

    המועמד ממר"צ הזכיר את אירגוני להטבים.מעניין אותי,כמה אירגונים יש,מי מממן אותם? הרי ,כפי שהבנתי,בעיר קיימת רשת אירגונים ולא קבוצה אחת של כמה חברים מסכנים.
    כמה בכלל יש הומואים בעיר כפר סבא,אולי הם כבר ברוב?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר