יהורם לוי. צילום מתוך הפייסבוק
יהורם לוי. צילום מתוך הפייסבוק

סגן מנהלת אגף החינוך בכפר סבא, יהורם לוי, ירוץ למועצת עיריית תל אביב

לוי, המשמש גם כמנהל מחלקת החינוך העל יסודי בכפר סבא, יהיה מספר שתיים ברשימה של יש עתיד בתל אביב. הוא יצא הבוקר לחופשה ללא תשלום עד למחרת הבחירות

פורסם בתאריך: 8.10.18 08:17

סגן מנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא ומנהל מחלקת החינוך העל יסודי יהורם לוי, הכריז אמש כי החליט לרוץ למועצת עיריית תל אביב ברשימת "יש עתיד בתל אביב-יפו", בראשות תא"ל רועי אלקבץ. לוי הוא מספר שתיים ברשימה.

"חלקכם בטח יודעים שמאז כניסתי למערכת החינוך, לפני 25 שנה, תרמתי והתנדבתי רבות כדי להרחיב את מעגלי ההשפעה שלי בתחומי החינוך, הפרט והחברה", כתב בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, "לאחרונה קיבלתי החלטה להצטרף לנבחרת מדהימה… כמספר 2 ברשימה אביא את כל נכסי החינוכיים והניהוליים ואפעל נמרצות כדי לקדם את המערכת החינוך בתל אביב – יפו ולהפוך אותה למערכת החינוך הטובה בישראל".

לוי, שיצא החל מהיום לחופשה ללא תשלום עד למחרת יום הבחירות, ביקש מכל חבריו וחברותיו את קולם. מקורבים ללוי סיפרו לצומת השרון כי פנו אליו בחודשים האחרונים מספר סיעות בעיר, אולם הוא בחר לאחר התלבטות ארוכה ב"יש עתיד" – כיוון שלדבריהם הוא מזדהה עם האידיאולוגיה שהם מייצגים.

"יהורם התלבט מאוד אם להיכנס לפוליטיקה ובסופו של דבר הוא הבין שזו תהיה טעות מצדו לא לנסות להשפיע מתוך מועצת העיר על כפי שחלם, שכן לא בטוח שתהיה הזדמנות חוזרת", אומר אחד ממקורביו, "הוא גם חשש מאוד שיקטלגו אותו כפוליטיקאי מה שעלול היה לפגוע לו בקידום המקצועי. היה לו מאוד חשוב להיתפש כאיש חינוך ולא כפוליטיקאי, אבל הוא הבין שהידע החינוכי שלו רב ושזה מה שיכול לעשות את ההבדל".

כיום ליש עתיד יש במועצת עיריית תל אביב מושב אחד במועצת העיר, כך שסיכוייו להיבחר למועצת העיר גדולים. לוי מתכוון להמשיך להחזיק בעבודתו בעיריית כפר סבא, אלא אם ייווצר מצב בו יקבל סגנות ראש עיר בשכר – אז החוק לא יאפשר לו להמשיך בתפקידו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר