מימין: עילאי הרסגור-הנדין, יוסי סדבון, הדר לביא
מימין: עילאי הרסגור-הנדין, יוסי סדבון, הדר לביא

צפו: סדבון הבטיח סגנות להרסגור וללביא, וגם שאטלים לים ולתל אביב בשבת. סער: "דיל מסריח"

שניים מהמתמודדים החזקים בסיבוב הראשון חברו ליוסי סדבון לקראת הסיבוב השני נגד רפי סער במרוץ לראשות העיר

פורסם בתאריך: 6.11.18 08:34

ראש סיעת מרצ בכפר סבא – הסיעה הגדולה במועצת העיר – עילאי הרסגור הנדין, וראש סיעת כפר סבא מתקדמת הדר לביא – שהגיעה למקום השלישי במרוץ לראשות העיר, הודיעו הבוקר על תמיכתם ביוסי סדבון בסיבוב השני בבחירות לראשות העיר שיתקיים בשבוע הבא, אז יתמודד סדבון מול רפי סער. סדבון הבטיח להרסגור וללביא תפקידי סגן. להרסגור גם את תפקיד ממלא מקומו.

סדבון אמר שמחר יוגש ויפורסם ההסכם, אך הצהיר שהוא יעסוק באופן אישי בתחום החינוך, יחד עם לביא. הרסגור יהיה אחראי על נושאי תחבורה ומכרזים, וגם תכנון ובנייה שכן הוא מיועד להיות גם מ"מ יו"ר ועדת תכנון ובנייה. סדבון אמר גם כי יפעל להקמת קו שאטלים לים ולתל אביב בשבת, ויפתח את מרכז ספיר בשבת.

צפו:

רפי סער מסר בתגובה: "יוסי סדבון הציג היום את עסקת המסחרה של כפר סבא. לעולם לא חולק אתנן פוליטי גבוה כל כך על מנת להשיג תמיכה אישית. הניסון של סדבון ובן חמו להלהיט את היצרים תוך יצירת מלחמת תרבות מדומה בין חילונים לדתיים היא ההוכחה הטובה ביותר לחוסר הכשירות ואי ההתאמה של יוסי לתפקיד. כפר סבא תמיד הייתה עיר שחיו בה בשלום ובשכנות טובה על פי העיקרון של חיה ותן לחיות. צר לי שיוסי מוכן להרוס את האופי הכפר סבאי בשביל ג'וב לפנסיה. מי שיחליטו מי יהיה ראש העיר הבא של כפר סבא הם עשרות אלפי הבוחרים שלא יהיו מוכנים לקחת חלק בדיל המסריח שנרקם על הגב שלהם".

אתמול הודיעה חברת המועצה החדשה עו"ד עדי לוי סקופ, ראש סיעת "הרשימה שלנו" שאמורה לייצג את תושבי השכונות הירוקות, על תמיכתה ברפי סער בסיבוב השני של הבחירות לראשות העיר.

עו"ד עדי לוי סקופ. צילום נופר חן

עו"ד עדי לוי סקופ. צילום נופר חן

 

רפי סער. צילום ראובן קפונצקי

רפי סער. צילום ראובן קפונצקי

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. לא ישר ולא לעניין

    סדבון אחרי הבחירות הפך את עורו
    ממנהיג של סטטוס קוו וכל מיני אימרות כאלה ואחרות הפך להיות מנהיג של החילונים בלבד.
    רק בשביל לקבל כסא

  2. עופר

    סדבון, הר סגור ולביא הם התקווה של כפר סבא לצאת מהעסקנות שכבשה אותה בעשרים השנים האחרונות

  3. אייל

    הזייה, הצבעתי לכם בסיבוב הראשון, מה זו החונטה הזו….
    אתן את קולי לרפי סער, האיש הזה הוא הדבר האחרון שכפר סבא צריכה
    נראה לי שעוצמת המנדטים שקיבלתם במועצה קצת בילבלה אותכם, אותנו לא
    בשלישי הבא נחזיר אותכם לקרקע, חברי מועצה יקרים

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מכיר לא את זה ולא את זה, אבל התגובה של סער פשוטה ונכונה. בעיר הזאת חיה בשלום ובשלווה, ולנסות להכניס מלחמות עולם לא לנו רק בשביל הבחירות זה עקום והזוי.

  5. אחדהעם

    עילאי כנראה שיכור מהתמיכה ההזויה שקיבל . שכחו מהר שהוא היה חותמת הגומי האומללה של יהודה בן חמו, עד שזה העיף אותו לעזאזל ואז עילאי פתאום יצא נגד ראש העיר , פתאום ההתנהלות שלו לא היתה לרוחו. אז עילאי יש לך מזל שהפנאטים שלך שכחו את ההתנהלות הבזויה הזאת.

  6. סרינה

    מרצ קיבלה מנדטים כי לרוב נמאס מהכפיה של האותודוכסים המנהלים את חיינו.
    התושבים אמרו את דברם ומקווה שידעו להמשיך כי זו הדרך לעיר פעילה וחופשיה .
    בהצלחה לנו

  7. אדוה

    כפר סבא תמיד הייתה עיר שחיו בה בשלום ובשכנות טובה על פי העיקרון של חיה ואל תקבל בנות לפרויקט מדעים בחטיבה…
    חיו בה בשלום עד שמפאת קדושת יום כיפור החליטו לסגור את הפארק העירוני…
    לא בלי סיבה מרצ היא המיפלגה הגדולה במועצת העיר. באמת שנמאס כבר. אם אנחנו חיים פה על פי העיקרון של חיה ותן לחיות, שיועיל מר סער לתת לנו לחיות בחילוניות שלנו. מצידנו, אנחנו מבטיחים לא להכריח אף דתי לעלות לשאטל בשבת.

  8. רוני

    אם לא כוכב יאיר אז כפר סבא, אם לא כפר סבא אז אולי פתח תקווה… או… העיקר שישבנו ימצא כיסא כי כך החליט הגאון… למן הרגע בו השתחרר מהצבא (דאג להיות גובניק בקריה, כחייל סדיר הוא לא בדיוק חיפש איך לשרת את הציבור כי הרי אין שכר נאה בלרוץ על גבלאות ) חיפש האדון כיסא. עסקן מגיל 21. עסקן של לשכת המס בקופת חולים, קצת עסקנות במועצת הפועלים, חיפוש מתמיד אחר סוס מנצח שייקח אותו מעלה וחבירה ליצחק ולד…קפיצה מהעבודה לקדימה כי "דעותיו השתנו"…מנכל עיריה גרוע ביותר, מינוי פוליטי שעשה נזק לעיר בפופוליזם הזול שלו. אם אנחנו כתןשבים מחפשים לתת עבודה (עם שכר נאה והרבה כיבודים) לעסקן מובטל שהציבור מעניין אותו כקליפת השום, אז הוא האיש… פוליטרוק קטן שבא לעשות לביתו ללא שום קבלות או יכולות אמיתיות. סדבון (שלא הצבעתי עבורו בסיבוב הראשון) הוא אדם רציני עם קבלות ורזומה מפואר. אדם שעבד בשירות הציבור והתקדם בזכות כישוריו ולא בזכות ליקוקיו ועל כן נראה לי המועמד הראוי.

  9. יואב

    מה זה האמירה הטיפשית הזאת "כפ"ס תמיד הייתה עיר של ערכים שחיו בה בשכנות טובה"? פתרת לי את הדילמה עבור מי להצביע.
    ממתי יש פה דתיים בכלל? ממתי הם בכלל פקטור בכפ"ס? זאת עיר חילונית. שיחזרו לבני ברק. לא יודע מי הממונה על החינוך היום בכפ"ס אבל לפי מה שראיתי בגב האומה צריך לבעוט את המטומטם הזה לכל הרוחות ביחד המנהלת שהייתה לה בעיה עם האורך של המכנסיים של התלמידות. רוצה למדוד אורך מכנסיים? לכי תנהלי את חטיבת הראל. אני מתפוצץ מעצבים רק מלחשוב שהארנונה שלי מממנת את הדבר הזה.
    תפעילו שאטלים לחוף בהרצליה ולת"א בסופ"ש. תפעילו שאטל שיחבר את השכונות אל מרכז העיר ומרכזי הקניות בשבת אולי זה יקל קצת על הפקקים באמצע השבוע.
    ת פ ת ח ו את העיר הזאת בשבת!!! לא ייתכן שאני אצטרך לסוע לטירה בשביל לקנות 10 פיתות כי העירייה לא מתירה לסופרמרקטים לפתוח בשבת. זה לא הגיוני.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר