ח"כ שרן השכל. צילום איליה מלניקוב
ח"כ שרן השכל. צילום איליה מלניקוב

ח"כ שרן השכל: "תומכת ברפי סער לראשות העיר". גם יצחק ולד פרסם סרטון תמיכה

רפי סער קיבל רוח גבית מחברת הכנסת הכפר סבאית מהליכוד ומראש עיריית כפר סבא לשעבר

פורסם בתאריך: 7.11.18 18:22

ראש עיריית כפר סבא לשעבר, יצחק ולד, וחברת הכנסת הכפר סבאית שרן השכל מהליכוד, הביעו השבוע את תמיכתם ברפי סער לראשות העירייה.

בסרטון שפורסם בפייסבוק אמר ולד: "כפר סבא יקרה לי, אני כאן מאז שנולדתי, וכל שנותיי כאן בתנועת הנוער ולאחר מכן הפעילות הציבורית שלי תרמה כאן למקום ואכפת לי וחשוב לי מה קורה בכפר סבא. מדוע אני תומך ברפי סער? מפני שהוא כמוך וכמוני גדל בכפר סבא והתחנך במוסדות החינוך שלה והוא רכש ידע בתחום המוניציפאלי. הוא נכנס לעירייה כבחור צעיר, עבר סדרה של תפקידים עד שהגיע לתפקיד מנכ"ל העירייה. הוא עסק בפיתוח העיר, בהבאת מפעלי תעשייה, בניית שיכונים לזוגות צעירים ועוד. יש לו ניסיון מוניציפלי רב, והשאלה הנשאלת היא כמה זמן לוקח לאדם להיכנס לתפקיד ולקטוף ממנו פירות. מהניסיון שלי זה לוקח זמן רב, לא יום ולא יומיים. רפי כאשר ייכנס לתפקיד הוא יודע מאיפה להתחיל והוא יודע מה לעשות גם בתחילת כהונתו וגם לאחר מכן".

גם השכל, כאמור, הביעה תמיכה פומבית בסער. "כחברת ליכוד התערבתי בבחירות של הרשימות, פחות בראשות העיר. ארגנו אירועים וכנסים, קראתי לאנשים להצביע למח"ל בכפר סבא ונשארנו עם המנדט שלנו. ברור לי שכפר סבא אינה עיר ליכודניקית, אמנם ישנה תמיכה רחבה יחסית בבחירות הכלליות אבל ברמה המוניצפאלית תמיד מעורב בזה העניין האישי. יש הרבה אנשים, בהם בוחרי ליכוד, שרצים ברשימות עצמאיות. יש פה סוג אחר של פוליטיקה מקומית מאוד, שמדברת על איכות החיים ביום יום ועל הצמיחה כקהילה".

ועכשיו את קוראת להצביע לרפי סער.
"יצא לי לחשוב על זה הרבה, ולא ידעתי אם להתערב או לא. זה לא מישהו מתוך הליכוד שעומד בשורה אחת עם העמדות האידיאולוגיות שלי ושחשוב לי לקדם אותו. אבל כפר סבא חשובה לי, והחלטתי שגם בבחירות לראשות העיר אתערב, לא כחברת כנסת אלא כתושבת העיר שגדלה פה ויש לה שורשים בעיר. חשוב לי לקרוא לציבור להצביע לאדם שאני חושבת שיצליח קודם כל להמשיך את האווירה הקהילתית שסובבת בעיר. זה מאוד חשוב. רפי גדל בעיר, הוא מקומי, וזה אחרת מאשר מישהו שגדל במקום עם אווירה מאוד מאוד ארגונית כמו המשטרה. כשאני משווה בין השניים ושואלת מי יכול לשמור על האווירה והציביון הכפר סבאי הייחודי, התשובה שלי היא רפי סער".

למי הצבעת בסיבוב הראשון?
"הצבעתי להדר לביא, כי היה לי חשוב לתמוך בנשים. ידעתי שלהדר כנראה לא יהיה סיכוי לעלות לסיבוב השני, אבל גם אני כאישה שנכנסה לפוליטיקה ומבינה שאנחנו צריכות לפרוץ עוד הרבה מאוד תקרות זכוכית, היה לי חשוב להצביע לה. זאת הייתה בחירה אישית שלי מתוך מניע אישי".

אבל עכשיו היא תומכת בסדבון.
"נכון, אבל סדבון הוא לא אישה שמתמודדת. הייתי מאוד מאושרת אם הייתה נבחרת כאן אישה לראשות העיר, אבל זה שהיא כעת תומכת בו זה לא עומד ביחד עם המניעים שלי להצביע לה. אני מאמינה שהרבה מאוד נשים שהצביעו מתוך מניע של העצמה נשית וחשוב היה להן לתמוך באישה, לא ירוצו ויצביעו לסדבון בגלל שהדר הצטרפה אליו. להיפך, אני מדברת עם הרבה מאוד נשים בעיר, בעלות עסקים עצמאיות, אני רואה שהנטיה שלהן היא לסער ולא סתם. הכבוד שהוא רוכש, הגישה האישית הזאת לכל אחד, החשיבות שהוא נותן לנשים – ויצא לי לדבר איתו על זה, יש לו מועמדות באמת מאוד רציניות. הוא אומר שהוא מעוניין בקידום נשים בגלל היכולות שלהן. את זה אני מכבדת ואני גם רואה את הכבוד שהרבה מאוד נשים בכפר סבא נותנות לו בגלל הגישה הזו. כשדיברתי איתו עמד מולי אדם רציני עם תוכניות רציניות על השולחן והוא יודע איך להפעיל אותן. יש לו ניסיון ואני מאמינה שהוא יכול, ואעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא".

שמעת על האווירה הלא פשוטה בקמפיין של מועמדים בחודשיים האחרונים?
"עצוב לי לראות את הפוליטיקה המקומית נגררת למקום כל כך אישי ומלוכלך, אבל אני גם רואה את הציבור מצביע הצבעת מחאה. אני מדברת עם אנשים בכל הארץ, וככל שמערכת הבחירות יותר מכוערת אנשים אומרים התכוונתי להצביע למועמד הזה אבל לא אצביע לו בגלל זה. חשוב שהמועמדים ידעו שהציבור לא מטומטם. הוא רואה את הקמפיינים הנגטיביים האלה. חשוב להימנע מפוליטיקה קטנונית ומלוכלכת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יואב

    כפ"ס זו עיר מתורבתת. אין בה מקום לליכודניקים. הליכוד מעולם לא זכה פה בבחירות לכנסת כי חיים פה אנשים אינטילגנטיים. הקולות שהליכוד כן מקבל בכפ"ס הם מהפרימיטיבים שגרים בעליה, קפלן ואלי כהן שהחומר האנושי של התושבים שם לא ממש שייך לכפ"ס והלוואי ולא היינו צריכים לסחוב אותם על גבינו. מוטב היה לרפי סער שהח"כית מהליכוד לא תביע תמיכה בו שכן ערכיה אינם תואמים את ערכי תושבי העיר.
    נוסף על כך המתמודד מול סער הוא איש משטרה לשעבר ולליכודניקים בימים אלה יש קונפליקטים קשים עם המשטרה בימים אלה בעיקר כי מתקשים לשמור על החוק ולא לשלוח ידם לקופה הציבורית.
    שרן השכל ערכייך זרים לערכי כפר סבא ואת אינך רצויה בה. אנשים כמוך מתאימים יותר לעיירות פיתוח ולמקומות בהם אנשים מדברים בח' וע'. אין לנו עיניין להידמות לישובים בהם את פופולרית ונודה לך אם תעזבי אותנו במנוחה.

  2. ח.ט.

    היית מת שיחשבו שזו דעתך , אבל בבון קטן , צר לי לאכזב אותך, כבר לא לוקחים אתכם ברצינות !
    אתכם זו אותה קבוצה/זן של בבונים שהולך ונכחד, ללא שכל , ללא איברים פנימיים ועם פיגמנטים קצת דפוקים .

    איזה בעעעסה שאתה מוקף מכל עבר באנשי חחח ועעעע, לא נורא בבון , אם לא תתרגל , תתחיח להתגלגל !!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר