וטרינרים מומלצים
וטרינרים מומלצים

וטרינרים בשרון: ד"ר דוליטל בגרסה הישראלית

הם מטפלים בחברינו הטובים ביותר כבר שנים רבות, נחשפים לסיפורים מרגשים ולגיוון המיוחד בין חיות הבית השונות. אחרי השיחות איתם, הבנו למה רפואה וטרינרית משלימה הפכה להכשרה כל כך נחשקת

פורסם בתאריך: 20.6.18 14:49

מרכז וטרינרי ינשוף

כשמדובר בחברינו הטובים ביותר, חשוב לבחור את המרכז הרפואי הטוב והמתקדם ביותר עבורם.

בשנת 2015 הקימו ד"ר הילה פרבר-וייסמן וד"ר אלעד שפירא-גל את המרכז הוטרינרי ינשוף, המוקדש לטיפול ומניעת מחלות של חיות המחמד באזור הרצליה והסביבה. הצוות הרפואי של המרכז מקדיש את חייו ועולמו לטיפול בחיות הבית ובמהרה הפכו בין הוטרינרים המובילים והמבוקשים בשרון.

המרכז הרפואי הוטרינרי בהרצליה, מספק את כלל השירותים הרפואיים הדרושים לחיות המחמד שלכם, החל מבדיקות שגרתיות, חיסונים וטיפול תרופתי, דרך ניתוחי סירוס ועיקור, ניקוי שיניים לחיות מחמד, ועד לניתוחים כירורגיים מתקדמים וטיפולי חירום.

וטרינרים בשרון: מרכז וטרינרי ינשוף. צילום: אליאור רווה

וטרינרים בשרון: מרכז וטרינרי ינשוף. צילום: אליאור רווה

המרכז הוטרינרי ינשוף כולל חדר בדיקה, חדר ניתוח ורנטגן, חדר אשפוז, מעבדה וחדר המתנה לנוחות הבעלים. המרכז מהווה מרפאה חדישה, אסתטית ומשודרגת, המצוידת במיטב המכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר. במעבדה מבוצעות בדיקות דם והמרפאה מצויידת ברנטגן דיגיטלי לצורך פיתוח צילומי רנטגן בטכנולוגיות מתקדמות לקבל תוצאות מדויקות ומהירות.

צוות המרפאה

הוטרינרים ד"ר הילה פרבר-וייסמן וד"ר אלעד שפירא-גל הכירו במרכז חירום גדול בו עבדו יחד ומתוך שיתוף הפעולה הייחודי והיעיל שלהם ואהבתם המשותפת למקצוע, הוקם המרכז הוטרינרי ינשוף בשנת 2015.

ד"ר אלעד שפירא-גל, בעל 13 שנות ניסיון בתחום. למד וטרינריה בסלובקיה, ביצע סטאז' בבית החולים האוניברסיטאי בבית דגן במשך שמונה חודשים ולאחריו עבד במרפאה פרטית בתל אביב. בהמשך שימש כוטרינר ב'צער בעלי חיים' בתל אביב למשך מספר שנים ואף עבד בבנק הדם ולכן בעל ניסיון באיסוף תרומות דם במידת הצורך. לאחר מכן הצטרף למרכז החירום בו הכיר את הילה.

לד"ר הילה פרבר-וייסמן עשר שנות ניסיון בתחום. היא למדה וטרינריה בבית הספר לוטרינריה מיסודה של האוניברסיטה העברית ועבדה כשכירה במספר מרפאות ובמרכז חירום גדול בו הכירה את אלעד.

גישה מיוחדת לבעלי חיים ולבעליהם

הגישה הייחודית ויוצאת הדופן של צוות הוטרינרים בינשוף, היא אחת הסיבות לכך שהלקוחות חוזרים ובוחרים בהם לטיפול בחיות המחמד שלהם. הצוות פועל מתוך אמונה כי רפואת לחיות מחמד צריכה להיות חכמה ומתקדמת בדומה לטיפול באנשים, וזו גם הסיבה לבחירה בשם "ינשוף" – המייצג בעל חיים חכם ותבונתי.

"הגישה שלנו לרפואה מייחדת אותנו יותר מהכל" מציינים הוטרינרים, "אנחנו מאמינים שהרפואה צריכה להיות חכמה, אפקטיבית, מותאמת אישית ומתחשבת בחיית המחמד ובבעליה, ושתוצאותיה תהיינה על הצד הטוב ביותר".

 

מרכז וטרינרי ינשוף

כתובת: דוד המלך 1 הרצליה

מעבר לאתר 

טלפון: 09-9501145

מענה טלפוני 24/7 וחירום במידת הצורך

מרפאת ינשוף. צילום: אליאור רווה

מרפאת ינשוף. צילום: אליאור רווה


מרפאת פולג לחיות: ד"ר צ'רלס בנסאיד

בילדותו הייתה לד"ר צ'רלס בנסאיד כלבה אהובה וכשחלתה והוא לא יכול היה לעזור לה, הוא נעצב מאוד. כשבגר, החליט ללמוד וטרינריה כדי שיוכל לעזור לכל בעלי החיים.
ד"ר בנסאיד גדל בצרפת וסיים וטרינריה בליאז' שבבלגיה בהצטיינות יתרה. בשנת 1979 עלה לישראל, עשה מכינה לקראת תואר בחקלאות, בתקווה שיפתח בארץ בית ספר לווטרינריה, אולם בית הספר לווטרינריה לא נפתח וד"ר בנסאיד סיים את לימודיו בבלגיה. בתום הלימודים עלה לישראל ועבר מבחן כדי לקבל את הרישיון הישראלי.
"אני מאוד אוהב לעזור לבעלי חיים", אומר ד"ר בנסאיד, "זה סיפוק גדול להצליח להפחית כאב לבעל חיים".
ד"ר בנסאיד מתמחה בכלבים וחתולים ובניתוחים לבעלי החיים הביתיים. "היום אנשים מוכנים להשקיע את מה שצריך בכלב ופחות עושים ניתוחים אסתטיים, אבל כשיש בעיה לכלב או החתול, הם לא חוסכים. הכלב הפך להיות חלק מהמשפחה ולא מוותרים על ניתוח בגלל שהוא כלב".
במרפאה של ד"ר בנסאיד ברמת פולג בעלי הכלבים והחתולים יכולים לעשות מנוי שנתי, דבר שמקטין את העלויות. "המנוי מאפשר לשלם מראש עבור כל החיסונים הנחוצים וכן מקנה בדיקות חינם, הנחות בטיפולים שונים והנחות בניתוחים. המנוי מקטין עלויות באופן משמעותי ומעודד לתת את כל החיסונים והטיפולים המומלצים לבריאות חיית המחמד ולא רק טיפולי חובה כמו כלבת", אומר ד"ר בנסאיד. "המנוי שלנו הוגן מאוד ויש לנו 100 אחוזי חידוש מנוי, מכיוון שהמרפאה מושתתת על עזרה ויחס הוגן לבעלי חיים ובעליהם. המדיניות שלנו היא לעזור לאנשים שאוהבים בעלי חיים, באשר הם".
אם תהיתם, לד"ר בנסאיד יש שני כלבים ושלושה חתולים שחיים בהרמוניה ובמקביל אליהם, עוד הרבה עוברי אורח ששוהים בביתו עד שנמצא להם בית טוב. כל משפחת בנסאיד צמחונית ופעילה בעמותות צער בעלי חיים. בכל פעם שאחד מהכלבים שלהם נפטר בשיבה טובה, הם מאמצים את הזקן והחולה ביותר.
לסיום הוא מוסיף "עם קהל לקוחות הולך וגדל, אני מאושר שקרין, ביתי הבכורה, שסיימה השנה את לימודי הוטרינריה בבית החולים הוטרינרי בבית דגן, תצטרף לצוות המרפאה. כך היא תתרום לא רק את אהבתה הגדולה לבע"ח, אלא גם את הידע העדכני ביותר ברפואה וטרינרית."

דר צ'רלס בנסאיד

דר צ'רלס בנסאיד

כתובת: אמנון ותמר 12, רמת פולג נתניה
טלפון: 09-8850011
קישור לאתר


"המרכז הוטרינרי רעננה"- ד"ר עופר צדוק

"המרכז הוטרינרי רעננה" הוקם על ידי הוטרינר ד"ר עופר צדוק בשנת 2003, בעת שחרט על דגלו לספק טיפול איכותי, מקצועי ומיטבי לחיות מחמד ומאז צבר מוניטין רב.
המרפאה ממוקמת בבית פסטורלי בן 80 שנה המשלב נוף כפרי, חצר עם פינות ישיבה ואווירה רגועה ומיוחדת לטובת הלקוחות ההולכים על שתיים ועל ארבע.
המרכז כולל מרפאה ובית חולים המספקים טיפולים שוטפים לצד טיפולי חירום 24/7. שלושה חדרי בדיקה וטיפול, יח' טיפול נמרץ, חדר רנטגן, אולטראסאונד ואנדוסקופיה, חדר ניתוח חדשני הכולל יחידת ניתוחים בלייזר, חדרי אשפוז, מעבדה משוכללת, חדר טיפול ברפואה סינית ואף מספרה.

דר עופר צדוק

דר עופר צדוק

בין הצוות הרפואי ארבעה וטרינרים אינהאוס וכעשרה מומחים חיצוניים המספקים שירותי כירורגיה, רפואה פנימית, הדמיה, ואנדוסקופיה על פי הצורך. במקום מבוצעים טיפולים מכל קשת הרפואה: חיסונים, בדיקות, טיפולי שיניים לכלבים ולחתולים, ניתוחים בלייזר, טיפולי אנדוסקופיה אינהאוס, ועוד.
ד"ר צדוק שם דגש מיוחד בהטמעת מערכת אדמיניסטרציה מתקדמת לניהול תיק הלקוח על כל היבטיו. הדבר מתבטא בהקפדה על ביצוע טיפולים מונעים במועדם, וליווי המטופל ובעליו בכל בעיה רפואית עד לפתרונה המוחלט. ה"אני מאמין" הוא שברגע שהצטרפתם למשפחת "המרכז הוטרינרי רעננה", אתם יכולים להיות רגועים, האחריות המלאה על כל היבטיה לטיפול בחיית המחמד שלכם עוברת אל הוטרינר.
בין השירותים המיוחדים ב"מרכז הוטרינרי רעננה":
ניתוחי לייזר– בחדר הניתוח מכשיר לייזר co2 לחיתוך באמצעות קרן הלייזר במקום סכין הניתוחים שמוביל להחלמה מהירה ולכאב מופחת משמעותית, וכן מכשיר לייזר רך – LLLT-LOW LEVEL LAZER THERAPY המשמש לטיפול בכאב כרוני, כאבי מפרקים, ועוד.
חוות דעת מומחים: המרפאה מעמידה לרשות מטופליה (ובעליהם) שירות יעוץ המאפשר שיתוף וטרינרים מומחים אונליין בהתאם לצורך, תוך העברת ממצאים דיאגנוסטיים היישר לרשת.
הטסת בעלי חיים- במרכז תקבלו ייעוץ לכל אורך ההכנה להטסת החיה לחו"ל, כולל כלל האישורים הנדרשים והבדיקות.
מרפאה ניידת ושירות הסעות: לרשות המרכז עומדת מרפאה ניידת מפוארת ומאובזרת המשמשת להסעת חיות המחמד אל המרפאה וממנה. המרפאה הניידת תגיע עד לביתכם במידת הצורך.
חבילות בריאות שנתיות: במקום מוצעות חבילות שונות המציעות את טיפולי השגרה השנתיים במחירים מיוחדים ובעזרת הכוונה של הצוות תוכלו לבחור את החבילה המתאימה לצרכי חיית המחמד שלכם.

כתובת המרפאה: אחוזה 48 רעננה.
קישור לאתר
טלפון: 1700-500-083 מספר חירום: 054-6677066


ד"ר ירון לבון וטרינר

מ.ר.ל.מ מרכזים רפואיים לחיות מחמד נוסד בשנת 1986 על ידי ד"ר לבון ירון (רוני) בנתניה ובאבן יהודה.
ד"ר לבון בוגר רפואה וטרינרית באוניברסיטת מילאנו באיטליה ובעל 30 שנות ותק בתחום.
בשלושת סניפי מ.ר.ל.מ מוצעים כלל הטיפולים המקצועיים והחיוניים לחיות הבית תחת קורת גג אחת: טיפולי מניעה הכוללים חיסונים תילוע וכו'. מחלקה כירורגית בה מבוצעים ניתוחים כירורגים, ניתוחי רקמות רכות ואורתופדיה.
במ.ר.ל.מ מרכז הדמיה הכולל רנטגן דיגיטלי, אולטראסאונד ואנדוסקופיה ,מעבדה מתקדמת לבדיקות דם ושתן, רפואה פנימית, רפואת חירום, רפואת עור, רפואת שיניים, ואף הדרכת גורים, טיפולי פוריות,בדיקות סקר תקופתיות, ותוכניות בריאות מגוונות. במ.ר.ל.מ גם שירותי מספרה מזון וציוד לבעלי חיים.

דר ירון לבון

דר ירון לבון

כל הטיפולים במ.ר.ל.מ נעשים באמצעות הציוד המשוכלל והמתקדם ביותר, במטרה לספק ללקוח ובן משפחתו ההולך על ארבע טיפול מקצועי ומתקדם לצד שרות אדיב ומסור וחווית ביקור נעימה בסביבה נוחה ומסבירת פנים.
צוות מ.ר.ל.מ מונה שישה וטרינרים כולם בוגרי האוניברסיטה העברית בבית דגן וטכנאיות מנוסות, ומספק מענה24/7 לכל חיית מחמד המבקרת במרפאות תוך מתן הטיפול המקצועי האיכותי והמקיף ביותר שיש.
במ.ר.ל.מ קיימים מספר מסלולים ותוכניות בריאות עבור חיית המחמד שלכם ואנו נמליץ על המסלול המתאים ביותר עבורכם.
התוכניות כוללות ביקורים ללא תשלום, חיסונים ללא תשלום (למעט אגרת כלבת ושבב אלקטרוני), טיפולים מונעים לתולעת הפארק ותולעי מעיים,20% הנחה על טיפולים/ אמצעי אבחון וניתוחים, 10% הנחה על תכשירים וציוד.

 

 

כתובת המרפאות:
מרכז רפואי גורדון – רח` גורדון 2 , נתניה.
מרכז רפואי רמת פולג / עיר ימים – רח` זלמן שז"ר 10 , נתניה.
מרפאת אבן יהודה – רח` התומר 46 , אבן יהודה.
קישור לאתר
טלפון: 09-8827821 טלפון חירום: 054-4545451
קישור לדף הפייסבוק


 


ד"ר טל ברוקר וטרינרית – רפואה משלימה לחיות מחמד

תחום הרפואה המשלימה לחיות מחמד תפס בשנים האחרונות תאוצה וממש כמו לבני האדם, הטיפולים המוצעים במסגרתו הם מכל טווחי הקשת.
בעלי חיות מחמד רבים אשר מוצאים כי הרפואה המסורתית אינה מספקת או אינה מסייעת במלואה לחיית המחמד שלהם, פונים לרפואה אלטרנטיבית שתשלים או תחליף במקרים מסוימים את הטיפול המסורתי. בעת שבעידן הנוכחי חיית המחמד הפכה להיות חלק מהמשפחה, הבעלים יעשו כל שביכולתם כדי לספק עבורה את הטיפול הטוב ביותר.
הוטרינרית ד"ר טל ברוקר מתמחה ברפואה משלימה לחיות מחמד. את הכשרתה בתחום החלה בווינגייט ובהמשך בקורסים שונים וספרות מקצועית. בסל הטיפולים שלה תמצאו: דיקור סיני, הומוטוקסיקולוגיה, רוקחות טבעית, ארומתרפיה, טיפול באמצעות פרחי באך, טווינא וטכניקות מגע שונות. לדבריה, ההמלצה היא להגיע בשלב התחלתי כדי למנוע התפרצות או התקדמות של המחלה או הבעיה.
הטיפולים במסגרת הרפואה המשלימה לחיות מחמד נועדו לטפל בכל בעיה רפואית, אקוטית וכרונית, שחווה בעל החיים וכן כמניעה לבעיות עתידיות אפשריות. המענה הוא למצבים כרוניים כגון דלקות מפרקים בבעלי חיים גריאטריים, טיפול בכאב ושמירה על איכות חיים לאורך זמן.
ד"ר ברוקר מספקת גם ייעוץ במעבר לתזונה טבעית, כאשר בהרבה מקרים מעבר לתזונה אמיתית ומזינה פותרת בעיות ומצבים כרוניים שהתהוו לאורך שנים.
בין הבעיות העיקריות בהן מטפלת ד"ר ברוקר על ידי רפואה משלימה: אלרגיות עור ואוזניים כרוניות, בעיות במערכת השתן, בעיות במערכת העיכול, בעיות עצביות ואורתופדיות היפ דיספלסיה, דלקות מפרקים, בעיות בעמוד שידרה כולל חסרים נוירולוגים בעצבים הקרניאליים, פרכוסים על רקעים שונים כגון אפילפסיה ועוד ועוד. כל בעיה רפואית מכל סוג ניתנת לתמיכה וטיפול במסגרת טיפולי הרפואה המשלימה, לעתים לצד הרפואה המערבית ועיתים כטיפול בלעדי.
טיפול בבעיות התנהגותיות- מלבד בעיות בריאותיות, רפואה משלימה הינה אידאלית לטיפול בבעיות התנהגותיות של חיות המחמד. בעיות אלו כוללות: חרדת נטישה, פחד מזרים, פחד מרעשים חזקים (זיקוקים, רעמים וכד'), התמודדות עם שינויים (מעבר דירה, תינוק חדש במשפחה) וכן הלאה. במהלך התשאול המעמיק מאבחנת ד"ר ברוקר את מקור הבעיה ממנה סובל הכלב או החתול, ומציעה טיפול ייעודי מתאים. לעתים כטיפול תומך לליווי התנהגותי לעתים כפתרון בלעדי.
פתרון הוליסטי כולל למצוקת בעל החיים- את הבעיות העיקריות והמשניות מהן סובלת חיית המחמד, מזהה ד"ר ברוקר במהלך הבדיקה הראשונית והתשאול המקיף והמעמיק שהיא מבצעת. עוד לפני הבדיקה הראשונית נבחנת כל ההיסטוריה הרפואית של חיית המחמד עוד מהיותה גור צעיר, כולל החיסונים שקבלה, המחלות ממנה סבלה וסובלת, סוג התזונה שמקבלת, סביבת המחייה שלה, בני המשפחה המטפלים בה, ועוד.
לכל גורם כזה יש השפעה על המצב הבריאותי והנפשי של הכלב/החתול – ההרגלים שלו, האספקט ההתנהגותי, והסביבה ולפי זה מחליטה ד"ר ברוקר אילו כלים לשלב בפרוטוקול ההדרגתי שנבנה עבור המטופל. הטיפול מתועד באופן מסודר ובעל חיית המחמד מעדכן בקשר רציף לאחר כל טיפול כדי לדייק יותר ויותר את פרוטוקול הטיפול שבעל החיים מקבל לפי השינויים שמתרחשים.

דר טל ברוקר

דר טל ברוקר

רחוב אבן גבירול, הרצליה

טלפון: 054-9599917

קישור לדף הפייסבוק


וטרינר – ד"ר ראובן וקסלר

המרפאה הווטרינרית של ד"ר ראובן וקסלר היא מרפאה פרטית המתמחה בטיפול בחיות מחמד, בעיקר בכלבים ובחתולים. בצמוד למרפאה חנות קטנה למכירת מזון וציוד לבעלי חיים, לשירות הלקוחות המבקרים.
ד"ר וקסלר עוסק במקצוע מזה 20 שנה והוא בעל ניסיון רב וגישה ייחודית וכוללת לבעלי החיים. לתפישתו, הגוף יודע לרוב לרפא את עצמו ולכן אין צורך "להפציץ בתותחים הגדולים" ולמלא את גוף החיה בתרופות וטיפולים פולשניים מיד עם הגעתה.
מתוך תפישה זו, ד"ר וקסלר מבצע אבחון מעמיק לחיית המחמד במרפאתו, ומחליט על סוג הטיפול התומך שלרוב אינו אגרסיבי אלא כולל ומשלים, כך שיוכל לסייע לחיית המחמד להחלים בעצמה בדומה למתרחש בטבע, בנוסף לתמיכה רפואית.
מרפאתו של ד"ר וקסלר כוללת ציוד טכנולוגי מתקדם וחדר טיפולים מאובזר ומצויד היטב. במרפאה ישנם כלובי אשפוז לחיות לפני או אחרי ניתוח, מכונת הרדמה, מעבדה לבדיקות דם ושתן, מכשיר רנטגן והתקנים חיוניים נוספים.
כל הטיפולים המשמרים והאקוטיים מבוצעים במרפאה על פי הצורך והדחיפות. ד"ר וקסלר זמין לטיפולי חירום 24/7.
על הקשר בין חיית המחמד ובעליה אומר ד"ר וקסלר: "חיית המחמד היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה. מדובר באחריות עצומה כמו לגדל ילד נוסף בבית. הקשר בין חיית המחמד לבעלים הוא קשר סימביוטי בלתי ניתן לוויתור, ובמיוחד עבור ילדים, לגדול עם חיית מחמד מקנה ביטחון עצמי, תחושת אחריות, כבוד ואהבה לזולת".
הניתוחים במרפאה מבוצעים בשעות הבוקר בטרם הפתיחה (בין 07:00-10:00) בתיאום מראש. בימי רביעי אחר הצהריים מגיעה למרפאה רופאה נוספת ומוצע שירות אילוף, חינוך והסברה על טיפול בגורים.
כתובת המרפאה: הנשיא 1 פרדסיה
טלפון: 986599 – 09 נייד: 052-5249789

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר