עורכי דין בכפר סבא

תמיד טענו שהעיר שלנו מלאה באנשי מקצוע איכותיים. המפגש עם עורכי דין מומלצים בכפר סבא, המחיש לנו עד כמה צדקנו

פורסם בתאריך: 9.7.18 21:41

עדכון אחרון: 10.6.20 15:56

משרד עו"ד פייפר כהן ושות' – עם תוצאות בשטח אי אפשר להתווכח

להלן דוגמא של לקוח משנת 2018: מרדכי נפגע בראשו כתוצאה מתאונת דרכים – יקבל מיליון ₪ כולל קיצבה חודשית לכל החיים

מרדכי (שם בדוי) היה מעורב בתאונת דרכים כאשר רכבו נפגע מאחור על ידי רכב אחר. כתוצאה מהתאונה, נגרמה למרדכי טלטלת צוואר שהובילה לפגיעה מסוג "צליפת שוט" או בשמה הלועזי :" WHIPLASH".
זמן קצר לאחר מכן מרדכי החל להרגיש בתסמינים של כאבי ראש, ירידה בזיכרון ובריכוז, סחרחורות, עצבנות, חוסר סבלנות, עוררות יתר, הפרעות שינה, מחשבות חוזרות מהתאונה ועוד תסמינים אשר הפריעו לו בתפקוד היומיומי.

בנקודה זו, חשוב להדגיש כי לעיתים פגיעה מסוג "צליפת שוט" נראית על פניה פשוטה ולא כזו שמאופיינת בתסמינים גופניים אחרים באופן מיידי, ולכן לעיתים קרובות היא עלולה להתפתח לפגיעות נוספות כמו פגיעת ראש כתוצאה מהחבטה במשענת הראש.

מעבר לפגיעות הפיזיות, עלולה להתפתח פגיעה נפשית כתוצאה מתאונת הדרכים, והיא פוסט טראומה ולו בדרגה קלה, אשר רובנו נוטים להתעלם ממנה. פגיעה זו עשויה להפריע לנו בתפקוד היומיומי ולגרום לנו להתנהג בצורה שבה לא היינו מתנהגים אלמלא התפתחה אצלנו הפוסט טראומה.

בסמוך לקרות התאונה, פנה מרדכי למשרדינו המתמחים בביטוח לאומי ותאונות עבודה, וזכה לליווי וטיפול בכל הנוגע להתמודדות מול המוסד לביטוח לאומי והוועדות הרפואיות. פניה לעורך דין לצורך טיפול בפגיעת גוף כתוצאה מתאונת דרכים בסמוך לקרות התאונה הינה אקוטית, והליווי של עורך דין הינו מהחשובים, שכן אדם שנפגע, פעמים רבות אינו מודע לפגיעות נוספות שעלולות להתפתח אצלו ונוטה להתעלם מהן.

לא אחת כניסיון של מהלך השנים הרבות בהם המשרד פעיל, פנייה מאוחרת לביטוח לאומי ותיעוד רפואי לא נכון עשוי להשפיע על הפיצוי אותו יקבל התובע על אחוזי הנכות אותם יקבע המוסד לביטוח לאומי בתביעת נכות מעבודה.

מרדכי סבל מפגיעה אורתופדית צווארית, מפגיעה קוגניטיבית שכללה בעיות זיכרון וריכוז, שהתפתחה בעקבות טלטלת הצוואר והחבטה במשענת הראש, וכן מפוסט טראומה נפשית שאף היא התפתחה בהמשך. לא אחת אנו נוטים שלא לייחס חשיבות רבה לכאבי הראש מהם אנו סובלים כתוצאה מהחבטה במשענת , או לא אחת אנו לא לייחס משמעות לחרדות שמלוום אותנו בלילה מהתאונה, בטענה זה יעזור, זה רק ע
ניין של זמן. אולם אם נעצו לרגע ונחשוב על זה, הפגיעות האלה והסבל הרב, עשוים להגרם מהתאונה והתוצאה היא אם הפגיעות האלה עשויות להיות שוות אחוזי נכות וגם כסף ולפעמים להגדיל את הפיצוי שמגיע לנו על הסבל מהתאונה.


מרדכי נפגע במסגרת עבודתו ולכן תביעתו נוהלה כמקובל תחילה מול המוסד לביטוח לאומי. המוסד לביטוח לאומי הכיר רק בפגיעה הצווארית ומשם הדברים התפתחו במסגרת הועדות הרפואיות, והמאבק העיקש של משרדנו מול הרופאים בוועדות מטעם המוסד לביטוח לאומי, הביא להכרה גם בנכות קוגניטיבית וגם בנכות נפשית.

מול הועדות הרפואיות, המערכה הייתה לא פשוטה כלל. המוסד לביטוח לאומי כידוע כמי שאינו "מחלק" אחוזי נכות בחינם, ועל האדם העומד מולו, להוכיח את סבלו ונכותו באמצעות בדיקות, והיערכות נכונה לוועדות הרפואיות, כמובן בליוויו של עורך דין.

חשוב להדגיש כי לפני התאונה מרדכי כיהן בתפקיד בכיר במקום עבודתו, וניהל ציי רכב. לאחר התאונה משהחלו תסמיניו האורתופדיים, הנוירולוגיים והנפשיים להתגבר ולהשפיע עליו מאוד, מרדכי לא יכול היה להחזיק יותר מעמד במקום העבודה שלו, ויכולותיו נפגעו עד מאוד, עד אשר לבסוף נאלצו לפטרו. לאחר הפיטורין, הוא לא עבד במשך כשנתיים, שכן הפגיעה בתאונה השפיעה מאוד על תפקודו. היום מרדכי עובד רק במשרה חלקית, בתפקיד שאינו ניהולי ואף רחוק ממנו.

ה"קרב" מול המוסד לביטוח לאומי להכרה בו כנפגע לא היה פשוט, כאשר לבסוף מכלול  הנכויות שהושגו, בשיעור משוקלל של 25%, מזכים את מרדכי בקצבה חודשית מהמוסד לביטוח לאומי למשך……

במסגרת הנכויות שנקבעו במסגרת הועדות הרפואיות נקבע כי מרדכי זכאי ל-
12.5% נכות נפשית, 10% בגין כאבי ראש, 5% נכות אורתופדית צווארית. סה"כ נכות משוקללת בשיעור 25%. ראוי לציין כי במקרה זה, מרדכי קיבל זכאות לנכות כפולה הן נפשית והן קוגניטיבית.

הסיפור לא נגמר. לאחר שנקבעו הנכויות הרפואיות, הקרב האמיתי היה עוד לפנינו, כאשר נאלצנו להוכיח למוסד לביטוח לאומי שישנה ירידה גדולה בשכרו של מרדכי, וביכולתו לשוב לעבודה. לאחר מספר פגישות וועדות שנערכו, קיבלנו את התוצאה הסופית הטובה מכולן והיא העלאת נכותו של מרדכי מנכות בשיעור 26% לשיעור 38%- כאשר קצבת הנכות החודשית משולמת לפי נכותו הגבוהה בשיעור 38%.

סך הפיצוי מהמוסד לביטוח לאומי לעבר ולעתיד עומד על כ- 550,000 ₪, עם קצבה חודשית מובטחת, אשר אינה תלויה בגובה השתכרותו של מרדכי כיום.

לאחר שההליכים הסתיימו מול המוסד לביטוח לאומי, פנינו בתביעה לחברת הביטוח. במקרה של מרדכי, כאשר תגמולי המוסד לביטוח לאומי כל כך גבוהים וצפויים להישאר כך, תביעתו הנזיקית אינה גבוהה יחסית, אך עדיין הצליח משרדנו להשיג פיצוי מחברת ביטוח החובה, ומרדכי קיבל  פיצוי על פגיעתו בתאונה הן מהמוסד לביטוח לאומי והן מחברת הביטוח אשר ביטחה את רכבו בביטוח חובה.

נקודה נוספת וחשובה. גם כאשר סכום התגמולים שהנפגע אמור לקבל מהמוסד לביטוח לאומי "נבלעים" בתביעה הנזיקית כלומר, גובה תגמולי המוסד לביטוח לאומי גבוהים מהתביעה הנזיקית- לא מומלץ לוותר על התביעה הנזיקית לחלוטין וניתן לקבל פיצוי גם בגזרה זו.

סיכומם של דברים:
לצורך ההתנהלות מול הועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי בוצעה הכנה מדוקדקת של חומר רפואי, נערכו בדיקות רבות אשר הדגימו את פגיעותיו של מרדכי, שאלמלא ליווי צמוד של עורך דין, ככל הנראה מרדכי לא היה מודע להן או מגיע אליהן, וזאת ללא ההכוונה הנכונה.

בהתאם למקרה של מרדכי, חשוב לציין כי אין לזלזל בפגיעה בתאונות דרכים ואף לא בזו שנראית לנו קלה או מזערית, שכן הפגיעות הפיזיות עלולות להתפתח לפגיעות בעלות חשיבות אשר גורמות לנכות צמיתה בלתי הפיכה, ולעיתים גם לנכות נפשית, כמו במקרה זה, שאין לזלזל בה.
פגיעה מסוג זה כפי שארעה למרדכי, הביאה להתפתחות של נזקים אורתופדיים ונוירולוגיים בלתי הפיכים, ואף לנזק נפשי כתוצאה מהתאונה.

על מנת להצליח ולמצות את זכויותיכם ולקבל את הפיצוי המגיע לכם כתוצאה מפגיעה בתאונת דרכים, עליכם לפנות לייעוץ משפטי בהקדם ובסמוך ככל שניתן למועד התאונה, על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר עבורכם, ולקבל את כל הכלים הדרושים לכם כדי לנהל תביעה מסוג זה, ולקבל את הפיצוי המגיע לכם, הן מול המוסד לביטוח לאומי והן מול חברת ביטוח החובה.

משרדנו הינו משרד עורכי דין אשר מייצג תובעים בלבד, ואשר מלווה את לקוחותיו בכל שלבי התביעה, כאשר לכל אורך הדרך, אנו דוגלים ביחס אישי, תוך הקפדה על קשר הדוק ביו הלקוח לבין עוה"ד המטפל בתיק שלו, תוך מתן ייעוץ משפטי וטיפול בלקוח ברמה הגבוהה ביותר, והשגת התוצאות המקסימאליות.

לפרטים נוספים: משרד עורכי דין פייפר כהן, כפר סבא; טלפון: 077-518-0500

היכנסו לקרוא על המלצות מלקוחות המשרד

לקריאה נוספת על עורך דין תכנון ובנייה – לחצו כאן


ישי פורת עורכות דין ונוטריון: "השירות המקצועי ביותר עם העצות האמתיות ביותר"

חברות שצמחה בין שתי מתמחות צעירות בבית משפט השלום בכפר סבא, הפכה עם השנים לשותפות עסקית ופתיחת משרד עורכי דין משותף, גם הוא בכפר סבא. עו"ד מיכל פורת ועו"ד מיטל ישי משלבות אווירה משפחתית עם שירות מקצועי וממוקד. משרדן המטופח מתמחה בנדל"ן ובדיני משפחה.
"עיקר העיסוק שלנו הנו בנדל"ן, אך גם ירושות, צוואות, הסכמי ממון ויפויי כוח מתמשך, שהינו שירות חדש מבית האופוטרופוס הכללי, לפיו אדם יכול בחייו, בעודו בבריאות טובה, לקבוע מי יהיה הממונה האחראי עליו במידת הצורך", מסבירה עו"ד פורת.
בנושאי נדל"ן המשרד מתעסק בכל מגוון עסקאות הנדל"ן, רכישה, מכירה והשכרה של דירות מגורים ונכסים מסחריים, היבטי מיסוי מקרקעין, בתים משותפים, רישום ותיקון צווי בתים משותפים בטאבו, משקים חקלאיים עסקאות קומבינציה ועוד.
"לפני הכל אנחנו בני אדם ואנחנו מטפלים בבני אדם, ולכן אנו דואגות שהשרות שלנו יהיה מאוד רגוע, נכון ומדויק", אומרת עו"ד ישי. "המוטו שלנו הוא לתת את השירות המקצועי ביותר, גם אם לפעמים את אומרת ללקוח שמה שהוא רוצה לעשות לא נכון לו, אני הולכת עם האמת שלי, אם יש משהו שאני צריכה לומר ללקוח והמקצועיות מעידה על בעיה, מנסים לפתור ואם אי אפשר, אנו ממליצות שלא לבצע עסקה כי הוא יכול להינזק ממנה".

משרד "ישי פורת" בולט בזמינות ללקוחות, ובנתינת מענה לכל שאלה. "גם אם הלקוח שואל שאלה שאינה קשורה לתחום ההתמחות של המשרד, אנו דואגות לפנות לקולגות המתמחים בתחום ולספק ללקוח מענה", אומרת עו"ד פורת.

כתובת: "בית מניבים", רחוב הסדנה 6 כפר סבא (קומה 5)
טלפון: 09-7681466

עורכות הדין ישי ופורת צילום: ליאור טובול

עורכות הדין ישי ופורת צילום: ליאור טובול


 

דן בר-אל ושות'-משרד עורכי דין ונוטריון: "איכות ומקצועיות ברמה שלא הכרתם"

משרד עורכי הדין דן בר-אל ושות', הינו אחד מהמשרדים הוותיקים והגדולים באזור השרון, המשרד הוקם בשנת 1967 על ידי עו"ד דן בר-אל והוא פועל מאז באופן רצוף תוך הרחבה מתמדת של תחומי עיסוקו והיקף פעילותו.
תחומי עיסוקו והתמחותו של המשרד הינם בעיקר בענף הנדל"ן על כל שלוחותיו והיבטיו, לרבות עסקאות קבלניות, עסקאות קומבינציה, רכישה, עסקאות "יד שנייה" על כל סוגיהן, כולל דירות, נדל"ן מסחרי, נחלות, ייצוג רוכשים ברכישת דירות מקבלנים, הסכמי מכר ושכירות ועוד. המשרד מתמחה גם בדיני ספורט, דיני ירושות וצוואות, הסכמי ממון וקיום וניהול גישורים.
התמחות מיוחדת הינה בתחום ההתחדשות העירונית – פינוי בינוי ותמ"א 38 על שלוחותיה. "בתחום זה, אומרת עו"ד אורית רימון (שותפה במשרד), "נחשב המשרד כפורץ וכמתווה דרך, כאשר ליווה את הפרויקט הראשון של פינוי בינוי בתל-אביב בשכונת נווה שרת, במסגרתו פונו 96 דיירים ונבנו 270 דירות חדשות אשר אוכלסו על ידי הדיירים והרוכשים לפני למעלה משנה. מאז מלווה המשרד מספר רב של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית באזורים רבים בארץ, ביניהם: רעננה, פ"ת, תל-אביב, כפר-סבא, הוד השרון, ר"ג ועוד, אשר נמצאים בשלבי ביצוע שונים לרבות בשלבי בנייה מתקדמים".
תחומי עיסוק נוספים של המשרד הינם בתחום רישום מקרקעין, לרבות רישום פרצלציות מורכבות ורישום בתים משותפים בהיקף של אלפי יחידות. ובתחום תכנון ובניה, כולל ליווי של תכניות בניין ערים בכל השלבים., היתרי בניה והיטל השבחה, כולל ייצוג ברשויות התכנון, וועדות ערר וערכאות.
המשרד מונה חמישה שותפים ועוד עורכי דין שכירים ומתמחים, "הקו המנחה של משרדנו", מסבירה עו"ד אורית רימון, "הינה שמירה על רמת איכות ומקצועיות מאוד גבוהה. עבודה אינטנסיבית של השותפים ומעורבות של השותפים בכל עסקה תוך מתן מעטפת כוללת לכל עסקת מקרקעין החל משלב המו"מ ועד לרישום העסקה בלשכת רשום המקרקעין מאפשרת לנו לשמור על רמה מקצועית גבוהה. "עקרון נוסף המנחה את עבודתנו, הינו מתן מעטפת שירותים הכוללת את כל התחומים בעסקת מקרקעין, החל מסיוע במו"מ מול הצד השני, ליווי משפטי בתחום התכנון והבניה מול וועדות התכנון, טיפול בנושא היטלי ההשבחה ומיסוי מקרקעין (מס שבח ומס רכישה) מול רשויות המס, ועד להשלמת העסקה ברישום בלשכת רישום המקרקעין, כולל רישום בתים משותפים ורישומים מורכבים".
לדברי עו"ד רמון, כל אחד מהשותפים במשרד מתמחה בתחום עיסוק מסוים וזה מה שמאפשר למשרד להעניק מעטפת שירותים רחבה כל כך ברמת מקצועיות מעולה וללוות כל לקוח מתחילת המו"מ ועד להשלמת העסקה ברישום.
"ניסיון רב השנים וליווי מאות רבות של עסקאות ואלפי יחידות דיור אפשר לצוות משרדנו להגיע לרמה מקצועית מאוד גבוהה ולדעת להתמודד גם עם עסקאות מורכבות ומאתגרות, דבר נוסף לא פחות חשוב הינו הזמינות, חשוב לנו להיות זמינים לכל לקוח ולתת לו את השירות המקצועי והמיטבי לכל עסקה קטנה כגדולה".

כתובת: משרד דן בר-אל ושות' רחוב ויצמן 42 כפר סבא
טל: 09-7419911
קישור לאתר

דן בר-אל ושות'-משרד עורכי דין ונוטריון

 


פולטין – גרונברג, משרד עורכי דין ונוטריונים: "מקצועיות ורמת שירות ללא פשרות"

כשמבצעים עסקה נדל"נית, הכי חשוב לדעת מי עורך הדין שמלווה אותך בכל התהליך. משרד עורכי הדין פולטין – גרונברג נוסד על ידי עו"ד עמיר פולטין ועו"ד רונן גרונברג לפני כשני עשורים ומאז, מיצב את עצמו כאחד מהמשרדים הבולטים בתחום הנדל"ן.
"המשרד שלנו עוסק בכל תחומי הנדל"ן, מזה כעשרים שנה, החל מעסקאות של רכישת ומכירת דירות ונכסים, וכלה בעסקאות קומבינציה, ייצוג מול קבלנים, ייצוג חברות קבלניות בפרויקטים, ייצוג בעלי קרקע בתוכניות בניין עיר גדולות והשבחת נדל"ן", מסביר עו"ד גרונברג. "לצד זה, אנחנו גאים להיות חלוצים בתחום ההתחדשות העירונית, מאז שהיינו מהראשונים שליוו פרויקטים של תמ"א 38 בארץ. המשרד טיפל ומטפל במאות פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ. במסגרת המומחיות של המשרד, היינו מעורבים בדיוני וועדות הכנסת בנוגע לתיקוני החקיקה בתמ"א 38. תחום הנדל"ן מרתק וטומן בחובו שילוב של מקצועיות עם יצירתיות. הסיפור שבסגירת עסקה מוצלחת בעבור הלקוח הוא הכח המניע אותנו כל יום מחדש.".
לצד הנדל"ן במשרד עוה"ד פולטין – גרונברג קמה מחלקה מסחרית גדולה, המטפלת בעיקר ברשתות אופנה ורשתות קמעונאיות מהמובילות בשוק. "כמשרד נדל"ן פיתחנו מחלקה מסחרית ייחודית, שלא אופיינית למשרדים המקומיים, שמטפלת בחברות גדולות ורשתות ארציות, עם התמחות בדיני קמעונאות ואופנה", מסביר עו"ד פולטין. "אנו מייצגים ומלווים מאז מועד הקמתן, רשתות אופנה גדולות כמו הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה, טופ טן ועוד. כמשרד העוסק בתחום המקרקעין השמרני, באנו עם גישה חדשה בתחום המסחרי, גישה מוקפדת עם תהליכים מסודרים ורמת שירות מאוד גבוהה, לצד יצירתיות מחשבתית, שירות מקצועי ומסור. כך, המחלקה הלכה וצמחה עד שהפכה לחלק מהותי מפעילות המשרד".
המשרד צמח בשנים האחרונות ועם המעבר למשרדים מפוארים ומרווחים בבניין החדש הצמוד לקניון ג'י, מונה המשרד שמונה עורכי דין וצוות מזכירות. "המוטו שלנו הוא מקצועיות ורמת שירות ללא פשרות", אומר עו"ד גרונברג.

פולטין – גרונברג, משרד עורכי דין ונוטריונים
כתובת: בית מניבים, הסדנא 6 כפר סבא
טלפון: 09-7456768

משרד פולטין – גרונברג עורכי דין ונוטריונים


לויתן, בשן ושות' משרד עורכי דין 

בימים שבהם היד קלה על המקלדת ורבים ממהרים להתבטא באופן שאינו ראוי ויותר מכך- מנוגד לחוק, טוב לדעת שיש מי שיסייע לכם להגן על שמכם הטוב. "בעידן בו הרשתות החברתיות זמינות לכל, האצבע הופכת קלה על המקלדת וניתן להסתתר תחת זהות בדויה וכתובת IP עלומה ולהשתלח אלו באלו ולגרום נזקים גדולים ופגיעה בשם הטוב, הן של הפרט והן של בעלי עסקים". אומר עו"ד עמית לויתן. "משרדנו לקח על עצמו את הטיפול בלשון הרע כאידיאולוגיה של ממש ואנו רואים בהשבת תרבות הדיבור והכבוד לזולת, שליחות".

משרד עורכי הדין לויתן, בשן ושות' הוקם על ידי עו"ד עמית לויתן ועו"ד אורית בשן. צוות המשרד בראשותם מתמחה בתחומי גישור ובוררות, לשון הרע, דיני עבודה, חוזים הסכמים, צוואות הסכמי ממון וייפוי כוח מתמשך. המשרד מתמחה בליווי משפטי לעסקים קטנים ובינוניים ובתחום דיני עבודה בהם: יחסי עובד מעסיק, תביעה לקבלת פיצוי בגין זכויות שלא שולמו בתקופת ההעסקה ופיצויי פיטורין.

עו"ד עמית לויתן משמש גם כמגשר מוסמך משנת 1999. מתמחה בתחומים: לשון הרע, דיני עבודה, נזיקין, חברות ותאגידים. עו"ד לויתן מוסמך מטעם האפוטרופוס הכללי לערוך ייפוי כוח מתמשך- מסמך משפטי באמצעותו רשאי כל אדם בגיר (מעל 18), להפקיד ייפוי כוח מיוחד כאמור בחוק ובמסגרתו למנות מיופה כוח (בגיר), שיהא מוסמך לפעול בשמו ולהחליט כיצד יטופלו ענייניו השונים, בנסיבות בהן הממנה עצמו, מסיבות שונות, כבר לא יהא מסוגל לטפל בענייניו או להחליט באופן עצמאי.

עו"ד עמית לויתן. צילום: דני גולן

עו"ד עמית לויתן. צילום: דני גולן

עו"ד אורית בשן בעלת תואר שני במשפטים (LLM) בוגרת תוכנית ההכשרה לדירקטורים ולנושאי משרה.

מתמחה בתחום דיני העבודה בדגש על ייצוג עובדים אשר חוו התעמרות וקיפוח זכויות מצד המעסיק. לדברי עו"ד בשן אנו מתמחים בתביעות שעילתן התעמרות בעבודה, כאשר מעסיק נהג בצורה בלתי הוגנת, בבריונות ותוך יצירת סביבת עבודה לא נעימה. חשוב להבין כי בתביעות אלו הפיצוי משמעותי וללא צורך בהוכחת נזק",

בעקבות עתירה שהוגשה לבג"ץ בנוגע להליך הבחירות לרב העיר חדרה, במהלך חודש דצמבר 2017 עיכב בג"ץ את הליך הבחירות בו התמודד הרב ישראל מאיר ביטון. ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט שונים פורסמה תגובה בשמו של הרב ישראל מאיר ביטון בה הוכפש שמו הטוב של המנכ"ל לשעבר במוסדות הרב ביטון, בנימין ידידיה, בדבר שקרים והבלים פרי דמיון פרוע וזאת תוך הצגת מצג שווא בניסיון להסית את השיח הציבורי מעניין העתירה והעולה ממנה.

בנימין ידידיה פנה לעורכי הדין עמית לויתן ואורית בשן והגיש תביעת לשון הרע על סך 420,000 שקלים.

בעקבות התביעה, ישבו הצדדים ובאי כוחם במסגרת הליך גישור והגיעו להסכם פשרה בו יושרו ההדורים כאשר חתמו על הודעה משותפת תוך התחייבות לשמור על ריחוק כשהרב ישלם פיצוי כספי סמלי לתובע.

התובע הסכים לחסות חלק מההסכם עליו חתמו, בכך שתוכנו נחתם בין הצדדים בנספח נפרד שכותרתו "סודי וחסוי" תוך התחייבות שלא לפגוע בסודיות או בחסיון תוכנו ואף הוסכם כי לא יוגש הנספח הסודי לתיק בית המשפט שכן תיק בית המשפט התנהל בדלתיים פתוחות וכל דיכפין רשאי לעיין בהסכם הפשרה אשר קיבל תוקף של פסק דין.

לבחירת משרד עורכי דין חשיבות רבה להצלחת התביעה. לויתן, בשן ושות' משרד עורכי דין יבטיח טיפול מסור, מקצועי ומהימן. בעלי המשרד שואפים לקצר תהליכים ביורוקטיים ולהעניק שירותים משפטיים ברמה הגבוהה ביותר, באופן מקצועי, סבלני ומהימן, מתוך היכרות אישית ומחוייבות מתמדת לכל לקוח.

לויתן, בשן ושות' משרד עורכי דין.

הנגר 24, הוד השרון

טלפון: 09-766-8377
פקס: 09-766-8374
קישור לאתר

עו"ד עמית לויתן. צילום: גיל דור

עו"ד עמית לויתן. צילום: גיל דור


משרד עורכי דין ונוטריון טובה שמר-אורן

במשך למעלה משלושים שנה, מספקת עורכת דין טובה שמר אורן, ייעוץ וליווי משפטי בתחום הירושות – צוואות, אפוטרופסויות כמו גם במקרקעין (מכר, שכירות ופירוק שיתוף) וכן עורכת הסכמי ממון, צוואות ומסמכים נוטריוניים אחרים. בשנתיים האחרונות, היא הוסיפה לתחומי ההתמחות גם את הכלים החדשים של חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, קרי, ייפויי כוח מתמשך, מסמך הבעת רצון, הנחיות מקדימות ותמיכה בקבלת החלטות.

משרדה של עורכת דין טובה שמר אורן הוא אחד ממשרדי עורכי הדין הוותיקים והמובילים בשרון (ברעננה, הרצליה ובכפר סבא). המשרד שם דגש על שירות מקצועי ואדיב, תוך שימת לב מירבית לצרכי הלקוח בשיח פתוח ובהתאמה אישית. "חשוב לי לספק שירות משפטי איכותי תוך מציאת פתרון הולם לכל לקוח, בהתאם לצרכיו". אומרת עו"ד טובה שמר אורן.
על תפישת העולם הייחודית שלה, היא אומרת: "עורך דין צריך לשמש שגריר של לקוחותיו למול החוק והרשויות. לקוח המבקש לקבל סיוע וליווי משפטי, מצפה לקבל מעורך הדין מענה כמומחה בחוק. לצורך כך, על עורך הדין להיות קשוב לצרכיו של הלקוח ולהתאים עבורו מענה הולם".

"חשוב לי לנהל עם הלקוח שיח בגובה העיניים. אני רואה חשיבות רבה בשמיעת הלקוח תוך מתן התייחסות לניואנסים הקטנים, חשוב לי שיהיה שותף פעיל להליך המשפטי, כמו גם שיהיה פתוח לשמוע את דעתי והמלצותיי. מזה כארבעה עשורים, אני מקפידה להציב את טובת לקוחותיי במקום גבוה ובכך זוכה לאמונם למשך שנים ארוכות".

ייפוי כוח מתמשך

"ייפוי כוח מתמשך הוא כלי שנכנס לתוקף בשנתיים האחרונות, עם התיקון לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות על בסיס חוק יסוד כבוד האדם וחירותו. זהו כלי משפטי המאפשר לבגיר לקבוע בעודו בריא וצלול, מי יטפל בענייניו – תוך מתן הוראות מפורטות – היה וצלילותו תיפגע. כך גם אפוטרופוס לילד עם צרכים מיוחדים או להורה או לקרוב משפחה, יוכל לקבוע ב "מסמך הבעת רצון" מי ימשיך את תפקידו כשתגיע העת בו יהיה הוא מנוע מכך. בכלים אלו ונוספים, מאפשר החוק 'חגורת ביטחון' לאנשים בעלי כשירות לקויה". מסבירה עו"ד שמר אורן.

"עריכת ייפוי כוח מתמשך היא תהליך מורכב ועל עורך הדין להתייחס אליו באופן רציני מעמיק ופרטני. רק עורך דין שעבר הכשרה ייעודית לכך והוסמך לעסוק בכלים אלו יהיה רשאי לתת מענה ללקוח. מאז שהוסמכתי לערוך ייפויי כוח מתמשכים ולאחר צבירת ניסיון של שנים באפוטרופסויות, הסכמי ממון וירושות, אני בהחלט רואה את עצמי מומחית בתחום.

"חשוב לי לציין, כי הגינות, שקיפות הקשבה ועבודה מקצועית ורציפה, הם הקווים המנחים אותי בעבודתי. על בסיס זה אתמחר את שירותיי".

משרד עורכי דין טובה שמר-אורן
כתובת המשרד: רוזנבלום יאיר 8, כפר סבא
טלפון: 09-9578075
נייד: 0544503019


צפריר בן זאב אמיר קרביץ – ליווי משפטי אישי ומקצועי

בן זאב קרביץ הוא משרד עו"ד בוטיק, המציע ייעוץ משפטי במגוון תחומים, תוך ליווי צמוד ויחס אישי. את המשרד הקימו צפריר בן זאב, המתמחה בתאונות דרכים ועבודה, ביטוח לאומי וביטוח סיעודי, ואמיר קרביץ, בעל ניסיון רב בטיפול וייצוג בתחום דיני משפחה וגירושין, הסכמי מכר וליטיגציה אזרחית יחד, הם מהווים כיום One Stop Shop בכל הנוגע לייצוג, ייעוץ וליווי משפטי.

ליווי אישי והכרות עם כל לקוח

"אנחנו מאמינים שאין תחליף לליווי משפטי אישי והכרות עמוקה עם הלקוח, ללא גורמים מתווכים. זו הסיבה שבחרנו להקים משרד בוטיק וללוות באופן צמוד, מקצועי ושירותי כל אחד מלקוחותינו" אומר אמיר. חלק מלקוחות המשרד מלווים צפריר ואמיר לאורך שנים, תוך היכרות אישית וקרובה. "לא פעם תיקים משפטיים מתנהלים לאורך שנים, ואנחנו שם עבור לקוחותינו לכל אורך הדרך וזמינים עבורכם בכל עניין".

דיני משפחה וגירושין

"במשרד שלנו אנחנו מאמינים בטיפול סבלני ומתן אוזן קשבת ללקוחות, בעיקר על רקע הרגישות בתיקי דיני משפחה", אומר אמיר. המשרד מטפל בתיקי גירושים ובכלל זה בכל היבט הנובע מכך – מזונות, משמורת, רכוש, ניהול התנגדויות לצווי קיום צוואה, כמו גם בעריכת הסכמי ממון ועריכת ייפויי כוח מתמשך.

תאונות דרכים ותאונות עבודה

צפריר מעניק ללקוחותיו ייעוץ משפטי, ליווי בתביעות וייצוג בבית המשפט במקרים של תאונות דרכים, תאונות עבודה, וכן תאונות נפילה ופציעה כתוצאה ממפגע במרחבים ציבוריים.

לצפריר שיתוף פעולה קרוב עם מיטב המומחים הרפואיים בישראל, והוא נעזר בהם לצורך מתן חוות דעת רפואית. "לא פעם אני פוגש באנשים שעברו תאונת דרכים ומאמינים שהם אינם זכאים להגיש תביעה לחברת הביטוח המבטחת את רכבם בביטוח חובה," משתף צפריר, "חשוב לדעת שכל אדם זכאי לתבוע את ביטוח החובה שלו במקרה של נזקי גוף בעקבות תאונת דרכים, גם אם הוא היה הגורם הפוגע ולא הנפגע".

באחד המקרים ליווה צפריר עובד בכיר בארגון גדול במשק שנפצע בתאונת דרכים ובעקבותיה סבל מצליפת שוט וכאבי גב והזדקק לשיקום. בתביעה הוכיח צפריר כי מדובר בתאונת עבודה, הנפגע קיבל מחברת הביטוח פיצוי ללא משפט. ביטוח לאומי פסק לנפגע נכות של 10% והוא קיבל פיצוי חד פעמי על סך 180,000 ₪, זאת למרות שבמשך התקופה שלאחר התאונה המשיך בעבודתו, אך באופן מתון יותר.

לעתים התביעה לפיצויים מביטוח לאומי נבלעת בתשלומי הגמלה. כך קרה לנפגעת תאונת דרכים שנקבעה לה נכות ובמסגרתה נפסקה לה גמלת נכות חודשית. לאור הגמלה, חברת הביטוח של כלי הרכב שפגע בה הודיעה לה שהיא אינה זכאית לפיצוי נוסף. הנפגעת הגישה תביעה באמצעות צפריר ובה דרישה לפיצוי בגין הפגימות מהם סבלה, הפסדי השכר שנגרמו לה וההוצאות הרפואיות שנדרשה לשלם. בית המשפט פסק לה פיצוי של 250,000 ₪ מעבר לתגמולי המוסד לביטוח לאומי החודשיים שהיא מקבלת לכל חייה.

"זוהי תחושת שליחות וסיפוק לפעול בשמם של קורבנות התאונות ולסייע להם בקבלת המענה הטוב ביותר עבור הנזק שנגרם להם" מספר צפריר.

דיני ביטוח וביטוח סיעודי

המשרד מייצג תובעים שחברת הביטוח שלהם דחתה או הפסיקה את תביעתם למימוש הביטוח הסיעודי. כך קרה לקשישה שהייתה זכאית לגמלת ביטוח סיעודי מדי חודש. באחד הימים חברת הביטוח הפסיקה באופן חד צדדי את תשלומי הגמלה, בטענה כי חוקר שעקב אחרי הקשישה מצא שהיא הולכת ללא הליכון. בעקבות תביעה משפטית שהגישו צפריר ואמיר הושבה לה גמלת הסיעוד שלה.

בנוסף, המשרד מטפל גם בתביעות אבדן כושר עבודה, ביטוחים פנסיונים, תאונות אישיות לתלמידים.

 

צור קשר

בן זאב קרביץ

כתובת: בית דנאי, ויצמן 24 כפר סבא

טלפון: 09-7664290

צפריר בן זאב. צילום עצמי

צפריר בן זאב. צילום עצמי

אמיר קרביץ. צילום: שחר תמיר

אמיר קרביץ. צילום: שחר תמיר


כתבה שיווקית


 


האמור בכתבה אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מוסמך בתחום


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר