עוגיות מומלצות באזור השרון (Shutterstock)
עוגיות מומלצות באזור השרון (Shutterstock)

עוגות מעוצבות לאירועים שאסור לכם לפספס

הכירו את האנשים שעושים את העוגות המעוצבות לאומנות בפני עצמה, לצד טעמים מיוחדים שטרם הכרתם. עונג צרוף לחוש הטעם והראייה כאחד

פורסם בתאריך: 30.7.18 08:30

ולרי עוגות מעוצבות

ולרי סבג דהרי אופה ויוצרת עוגות, עוגיות ופינוקים מתוקים עם קונספט מיוחד בהחלט המתאים לאירועים מיוחדים עם שיק משלהם. היא משקיעה בכל יצירה את הלב והנשמה ומותירה את לקוחותיה פעורי פה. לתחום העיצוב נכנסה לפני כעשור מאהבה גדולה ליצירה ואמנות, עברה סדנאות עיצוב פרטיות כדי להתמקצע בתחום ואף למדה עיצוב עוגות וטכניקות שונות אצל אומני בצק סוכר שהגיעו מחו"ל וממשיכה בהשתלמויות מגוונות אצל אמנים גדולים כדי להעשיר את הידע שלה. מטרתה להיות אוטוריטה בתחום ולהביא טכניקות ודברים חדשים ליצירותיה.

ולרי עוגות מעוצבות

ולרי עוגות מעוצבות

"בין אם זה עיצוב עוגה או עיצוב שולחן מתוקים, אני אדאג שהם יעוצבו בקונצפט התואם לדרישות הלקוח ממש עד לפרטי פרטים. אני פרפקציוניסטית מטבעי, ולכן הכל חייב להיות מדויק ומרשים עם אמירה מסוימת. כל עוגה שונה מחברתה וכל עיצוב בר מתוקים שונה וייחודי משלו ומספר את הסיפור של הלקוח". כך מספרת לנו ולרי.
ולרי טיפוס של Home made, היא אוהבת מלאכת יד ועוד מילדות אפתה עוגות מעוצבות וחלמה לגעת בעולם האפייה הרבגוני. מבחינתה בבצק סוכר יש נגיעה מכל דבר שהיא מחוברת אליו; עיצוב אופנה, פיסול, איפור ועיצוב. את כל אלה היא מכניסה ביצירות שלה, ואת אהבתה לתחום בהחלט אפשר לראות בתוצאה הסופית.
ולרי מציעה מגוון עוגות וקינוחים לאירועי קונספט כמו בר בת מצווה, ברית ובריתה, ימי הולדת לכל הגילאים, מיתוג קינוחים ועוגות לכנסים עסקיים ולכל מי שרוצה עוגה שתעביר מסר במרכז השולחן, תרגש ותשמח את המוזמנים. בנוסף לעוגות המעוצבות, ולרי מציעה קינוחים טעימים ויפים להם לא ניתן לסרב וגם ליין של עוגות מספרים ואותיות פריכות המשלבות פירות אקזוטיים. הדגש בעוגות של ולרי הוא לא רק על יופי, אלה גם על טעמים משובחים המסתתרים בפנים וכמובן הכל נעשה עם חומרים איכותיים בלבד ובגימורים מדויקים.
ולרי מעבירה סדנאות אפייה חווייתיות לילדים, ומציעה שירות משלוחים לאזור המרכז והשרון הנעשים באופן אישי על ידה (בתוספת תשלום). במהלך ההזמנה ולרי מתייחסת לכל בקשה ולו הקטנה ביותר כדי להגיע לשלמות!

כתובת: בת ים
קישור לאתר
טלפון – 050-6943174
קישור למייל


איה תמם | "עוגאיה" עוגות מעוצבות

סטודיו "עוגאיה" בניהולה של איה תמם, נחשב לאחד המובילים בתחום העוגות המעוצבות בארץ. מה שהתחיל כתחביב של אפייה ועיצוב עוגות, גדל במהירות ונעשה אימפריה של ממש. איה בתחום העיצוב והאפייה למעלה מ- 14 שנה, היא מספרת לנו בגאווה "הסטודיו שלי מלווה לקוחות וותיקים שהזמינו לילדיהם עוגות ספיידרמן בגיל שנתיים וליווינו אותם מדי שנה עם עוגות מעוצבות עד לבר המצווה שלהם".

איה תמם "עוגאיה" עוגות מעוצבות

איה לא נחה לרגע, מלבד ניהול הסטודיו השוכן בהוד השרון המונה צוות מוכשר של אופים ומעצבים, היא מנחה את תכנית הטלוויזיה המושקעת "מעוצבות", פורמט מקורי ראשון מסוגו בישראל, המשודר בערוץ עשר ובערוץ האוכל וניתן להורדה וצפייה בכל עת ב-VOD של yes. הקונספט של התכנית דומה לשגרת חייה בסטודיו ומאפשר לכולם לעצב ולאפות עוגות באופן עצמאי. לדברי איה "אני מקבלת פידבקים חיוביים מהתכנית ולקוחות מפרגנים ושולחים לי תמונות של עוגות שעצבו ואפו לבדם בבית בהשראת התכנית. איך דבר שמרגש אותי יותר מזה". לצפייה בסרטונים של איה תוכלו להקיש ביוטיוב "איה תמם" ופשוט להתענג.
סטודיו "עוגאיה" מציע עוגות מעוצבות בכל הסגנונות כמו עוגות בצק סוכר, זילוף, גנאש, בצק פריך ועוד. את מגוון הקאפקייקס המעוצבים לא ניתן לפספס, הם מגיעים בטעמים שונים ובמבחר גדול על בסיס יומי הנמצא בסטודיו וזמין לרכישה, וגם אפשרות להזמנות אישיות. מלבד העוגות המעוצבות ניתן למצוא בסטודיו נשיקות מרנג מעוצבות וממותגות, עוגיות מעוצבות, שוקולדים ממותגים ועוד. העוגות מאפשרות להעצים כל אירוע פרטי כמו בר בת מצווה, ברית או בריתה, חתונה, מסיבת גיוס, שחרור וכל רגע מרגש אחר.
הסטודיו מציע גם לבעלי עסקים מגוון מיוחד של עיצובי עוגות ועוגיות עם מיתוג מקורי שלא ניתן לסרב לו. העוגות והעוגיות ממתיקות ישיבות עסקיות, הרמות כוסית, השקות מוצרים, מתנות לחגים וניתן להזמין מהם בכל כמות ובכל מיתוג ועיצוב רצויים.
בסטודיו תוכלו למצוא גם סדנאות מעשירות להורים וילדים ולכל גיל, וכן סדנאות מקצועיות לעיצוב עוגות. ממש בימים אלה סטודיו "עוגאיה" משיק את הקורס הדיגיטלי הראשון מסוגו בתחום עיצוב העוגות המלמד את רזי התחום בצורה מקצועית וברורה, ומאפשר לכל אחד להתמקצע בתחום. את הסדנאות ניתן לרכוש אונליין באתר "עוגאיה".

כתובת: הרצל 5 הוד השרון
טלפון: 09-7407128
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם
קישור למייל

 


 

 


לילך ביליה – גרנדה | פאנקייק עוגות מעוצבות

לילך ביליה, Funcake

מעצבת גרפית במקצועה לקחה צעד קדימה את עולם העיצוב הגראפי ומציעה חוויה ויזואלית בקונספט מתוק במיוחד. כבעלת תואר בעיצוב תקשורת חזותית וניסיון רב שנים בתחום היא נושאת עימה יתרון אדיר ומביאה מכלול של כלים, ידע טכני וראייה עיצובית שמקבלים ביטוי לא מבוטל ביצירותיה.
ליכולותיה העיצוביות הוסיפה טעמים ומרקמים ערבים לחיך, השתתפה באינסוף סדנאות לעיצוב ופיסול בבצק סוכר וסיימה קורס אפייה מקצועית ב״אסטלה״.
לעולמות העיצוב והאפייה המרגשים היא באה מאהבה אמיתית וטהורה.
מתוך תשוקה עזה וחדוות היצירה החלה לפסל בובות מבצק סוכר ולהעלות תמונות לרשתות החברתיות, התמונות המתוקות להפליא גרפו מבול של מחמאות, ומאז הכל היסטוריה – הזמנות החלו להגיע בקצב מסחרר והלקוחות המרוצים נשבו בקסמי העיצוב שלה.
כיום לילך מעצבת עוגות מושלמות לימי הולדת ואירועים פרטיים עם דיוק וירידה לפרטי פרטים לפי טעמו וחלומו של הלקוח. לדבריה של לילך: "אני משקיעה בעוגות שלי המון אהבה וזמן ומתייחסת לכל פרט, כך שהתוצאה פשוט עוצרת נשימה וטעימה מאוד.
הלקוח יקבל מחמאות רבות ואין ספק שהעוגה שלי תהפוך כל אירוע לייחודי״
לילך מציעה קונספט מיוחד של עוגות לימי הולדת ולכל אירוע אחר, לילדים ולמבוגרים.
בין שירותיה מציעה מוצרים שונים מתוקים ומיוחדים כגון נשיקות ממותגות, סוכריות ממותגות, עוגיות מעוצבות, תמונות אכילות לעוגה בכל עיצוב רצוי, קאפקייקס מעוצבים, קייקפופס ועוד. הכל בהתאם לדרישותיו וטעמו של הלקוח.
בנוסף, לילך מעבירה סדנאות בצק סוכר בלתי נשכחות לילדים בימי הולדת וסדנאות פרטיות למבוגרים, כל סדנא עטופה באווירה כיפית, יצירה, מוזיקה ותוצאה סופית מתוקה במיוחד.
האהבה לאמנות ואפייה היא זאת שמושכת אותה לעסוק בתחום הכל כך מופלא הזה והתגובות של לקוחותיה הם אלה שנותנים לה את המוטיבציה להמשיך הלאה.
את העוגות ניתן לאסוף מרמת גן בתיאום מראש או להזמין משלוח בתוספת תשלום מאזור השרון עד אשדוד.

כתובת: רמת גן
טלפון: 0523617718
קישור לאתר
כתובת מייל
קישור לדף הפייסבוק
קישור לדף האינסטגרם


Cake Story | עוגות מעוצבות

Cake Story עוגות מעוצבות

Cake Story עוגות מעוצבות

מיכל ענבר-וינשטיין סיימה לימודי פיסול ועיצוב מוצר בבצלאל בשנת 2008 ולאחר מכן למדה בסמינר הקיבוצים ועסקה בעיצוב תפאורה. את עולם הפיסול הכירה כבר בגיל 5, שכנתה הייתה מורה לאמנות, שם מיכל החלה לפסל. את השילוב המושלם של פיסול ועיצוב לקחה צעד קדימה לעיצוב עוגות מעוצבות לאירועים וימי הולדת. כשנולדה ביתה הבכורה עברה מיכל מעולם ההפקות לטובת עולם הפיסול המאתגר, לא לפני שאחייניה אתגרו אותה, כל אחד מהם ביקש עוגה מעוצבת משלו ומאז הכל היסטוריה.
סדר היום של מיכל בהחלט "מפוסל" תרתי משמע, בבקרים היא רכזת חוגים בתחום הפיסול, ובערב מפסלת עוגות ללקוחותיה הרבים. במהלך עבודתה על העוגה היא מצליחה לעצב במה קטנה לכל לקוח בדמות עוגה המתאימה לאופיו. את שם חברת הבוטיק שלה "Cake Story" היא בחרה בקפידה, משום שמבחינתה לכל עוגה יש סיפור משלה המעיד על אופיו של המזמין ועל תחביביו האישיים. במהלך עבודה עם הלקוח היא מחפשת את הסיפור האישי שלו כדי להוציא את העיצוב שכל כך מאפיין אותו.
מיכל מציעה ללקוחותיה מגוון עוגות מעוצבות, קאפקייקס ייחודיים ומרגשים, סוכריות ממותגות ועיצוב ברים מתוקים לכל סוגי האירועים. בנוסף לכל אלה, מיכל גם עורכת סדנאות פיסול ואפייה בבצק סוכר לילדים ומבוגרים, וסדנת עיצוב עוגות לימי הולדת. לסדנאות היא מתאימה פעילות חגיגית בהתאם לאופי החגיגה וגיל החוגגים. את העוגיות והעוגות המתוקות גם מבוגרים אוהבים, ולכן ניתן למצוא עוגיות ממותגות גם לאירועים עסקיים בכל כמות שתרצו עם לוגו החברה, או תוספת רצויה כמו אייקונים מיוחדים המאפיינים את המותג.
העוגות והעוגיות של מיכל הן לא רק יפות מבחוץ, אלא בעלות מרקמים וטעמים יוצאי דופן, כאלה שכולם אוהבים. לרשותכם עוגות טבעוניות, חלביות ופרווה טעימות ורכות מבפנים המאפשרות לכל חוגג לספר על ידי העוגה סיפור מרתק. את העוגות תוכלו לאסוף באופן אישי מרמת גן או להיעזר בשירות משלוחים בעת הצורך.

כתובת: רמת גן
טלפון: 0523876755
כתובת מייל
קישור לאתר


קייקנט – עוגות מעוצבות

מי שיודע להעריך אוכל טוב (ורובנו הרי כאלה), יודע שההנאה שבטעם סוחפת אחריה גם את כל החושים האחרים שמתמסרים לעונג הקולינרי. ונראה שיותר מכל דבר אחר, אוכל זו חוויה אסתטית, שכן אנחנו תמיד מתחילים לאכול עם העיניים, ורק אחר כך מצטרף החך.

וכשמדובר באוכל כחוויה אסתטית, נדמה כי התחום היצירתי מכולם הוא הקונדיטוריה, ועוגות מעוצבות במיוחד. כי בתחום הקסום של עוגות מיוחדות מגיעה היצירתיות לדרגת אמנות של ממש, וכך גם מתייחסים אליה בקייקנט.

קייקנט עוגות מעוצבות. באדיבות "קייקנט"

קייקנט עוגות מעוצבות. באדיבות "קייקנט"

 אופים אמנות

קייקנט היא חנות וירטואלית שמתמחה במוצרי קונדיטוריה, מאפים מיוחדים נטולי גלוטן ו/או סוכר, מגשי אירוח לאירועים פרטיים וחברות ועוגות מעוצבות.

הפלטפורמה הייחודית של קייקנט מאפשרת הזמנה של משלוחי עוגות ומוצרי מאפה ממבחר ספקי בוטיק שנבחרו בקפדנות בדגש על איכות המוצרים, תנאי הייצור הקפדניים, מגוון המוצרים וטריותם וכמובן – עמידה בדרישות הכשרות.

קייקנט היא גם החנות הוירטואלית היחידה מסוגה בארץ שמציעה משלוחי עוגות מעוצבות, מרהיבות ביופיין ומשובחות בטעמן. העוגות המעוצבות של קייקנט מיוצרות ביד אמן של קונדיטור מקצועי שהופך כל חלום של לקוח – למציאות טעימה. כמו כל הספקים האחרים של החנות הווירטואלית, גם ספק העוגות המעוצבות של קייקנט נבחר בקפידה, והעוגות עושות את דרכן עד לדלת הלקוח כשהן ארוזות במקצועיות, איכותיות וכשרות.

קייקנט – יוצאים מהקופסה

כדי להפתיע מישהו באמת, אין מנוס אלא לגייס את מלוא חדוות העשייה והיצירתיות. האנשים שעושים את קייקנט בהחלט יודעים איך לרגש ולהפתיע עם העוגות המעוצבות שלהם – דרך טעימה ביותר לצאת מהקופסה (של עוגות הקונדיטוריה הרגילות), ולעוף עם הדמיון.

והדמיון הזה עובד שעות נוספות אצל מעצב העוגות של קייקנט. אותו דמיון מאפשר לו להפתיע חובב יין עם עוגה ועליה בקבוק יין וכוס (הכל אכיל, כן?), או לשמח שחקן כדורסל צעיר ונלהב עם עוגה שעליה כדור בדרכו לסל (אפילו ד"ר ג'י לא היה מדייק בקליעה שכזו), לבנות הר של שוקולד עבור מטפס הרים, או להכין עוגות מספר כה מיוחדות שהן מכניסות הרבה גיל ושמחה בכל גיל.

כמובן שהאופה היצירתי של קייקנט תמיד שמח לקבל בקשות מיוחדות מלקוחות, ולהפוך כל רעיון מופשט לעוגה ממשית, מעוצבת וטעימה. וכדי שלא רק העיניים יתענגו על היצירה, אלא גם חוש הטעם יקבל את מלוא תשומת הלב הראויה לו, כל העוגות מיוצרות מחומרי הגלם הטריים, האיכותיים והמובחרים ביותר.

העוגות המעוצבות, כמו כל מוצרי המאפה של החנות האינטרנטית, מגיעות עד לדלת הלקוח כשהן ארוזות במקצועיות, ועם החיוך והשמחה וכל האהבה של אנשי קייקנט.

קייקנט
חנות הקונדיטוריה און ליין הגדולה בארץ
משלוחי עוגות ומוצרי קונדיטוריה עד פתח הדלת
עוגות יום הולדת ועוגות מעוצבות, מוצרים ללא גלוטן, מגשי אירוח

טלפון: 0548822655
קישור לאתר
קישור לדף פייסבוק

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר