חנויות מזון וציוד לבעלי חיים (מאגר Ingimage)
חנויות מזון וציוד לבעלי חיים (מאגר Ingimage)

חנויות מזון וציוד לבעלי חיים באזור השרון | המומחים

לידידנו הטובים ביותר, מגיע את הטוב ביותר. יצאנו להכיר חנויות מזון וציוד לבעלי חיים באזור השרון, פגשנו אנשים מיוחדים עם אהבה גדולה ליצורים שעושים את העולם הזה להרבה יותר שמח

פורסם בתאריך: 5.8.18 23:44

עדכון אחרון: 8.12.19 07:00

Animalove

Animalove היא חנות חדשה ומספרה לחיות מחמד בכפר סבא, וכבר חתמה את מקומה ברשימת החנויות המומלצות למזון וציוד לבעלי חיים.
בין אם מדובר בגישה למותגים ומוצרים מעולים שלא תמיד פשוט למצוא במקומות אחרים ובין ביכולתה לספק שירות לקוחות אישי ומוקפד ללא תחרות, Animalove מבססת יתרונות מובהקים על פני המתחרים.

Animalove

החנות, כשם היא, באמת אוהבת בעלי חיים ומרגישים את זה. בעלי המקום, בני הזוג אוראל ואלמוג לוינשטיין, פתחו את Animalove לפני כשנה וכבר מתגאים בלקוחות רבים ומגוונים: "מגיעים אלינו בעלי כלבים, חתולים, מכרסמים וציפורים, ואנו מספקים את המזונות והציוד הטובים ביותר עבור כל אחד ואחד מהם" אומרת אלמוג לוינשטיין, "מתוך אהבתינו והניסיון הרב שלנו בטיפול בבעלי חיים, אנו מספקים גם ייעוץ אישי לכל לקוח המעוניין בכך, טיפים והנחיות לאילוף בסיסי והתאמת מזון, חטיפים, מתקנים וצעצועים בהתאם לסוג חיית המחמד, העדפותיה וצרכיה."

אוראל בעלה, ספר ומאלף כלבים במקצועו, עובד בתחום למעלה מעשור. הוא אף משקם כלבי עמותות וכלבים שנוצלו לתעשיית קרבות. את לימודיו ביצע בארץ ובחו"ל והוא בקיא ומנוסה בכלל שיטות האילוף ומתאים את השיטה הרצויה ללקוח ולכלבו. לבני הזוג אוראל ואלמוג שני ילדים, 6 כלבים ותוכי מסוג ארה. אוראל מקבל כלבים וחתולים לתספורת במספרה בחנות".

בחנות Animalove הושקעה מחשבה רבה הן בנראות החנות והן בנוחות הלקוחות. החנות מרווחת מאוד ביחס לחנויות אחרות בתחום, וניתן לעבור במעברים עם עגלות של ילדים וכסאות גלגלים. זאת כחלק מהרצון להעניק ללקוחות שירות לצד איכות.

בחנות מוצעים מזון ומוצרים לכלבים, חתולים, דגים, ציפורים ומכרסמים. החל ממזון ועד ציוד ואביזרים, תכשירי ניקיון, טיפוח, וויטמינים, משחקים, כלי אוכל ועוד.

"אנו מציבים דגש רב על חווית שירות וקניה ברמה הגבוהה ביותר, והחנות שלנו מאוד מזמינה, נקיה ומסודרת", אומר אוראל לוינשטיין.

בחנות ניתן לקבל שירות מלא, החל מייעוץ, אילוף, תספורת ועד רכישת המוצרים "אנו מספקים מעטפת מלאה ללקוחות שלנו, ודואגים להתאים עבורם את המוצרים המתאימים ביותר. הצוות במקום יודע להתאים לכל בעל חיים את האוכל המתאים לו, בהתאם לגודלו, גילו ומצבו הבריאותי. אנחנו שמים דגש על איכות האוכל שנמכר בחנות. האוכל עשוי רק מרכיבים איכותיים והמותגים המובילים בתחום וזה כמובן לצד מחירים אטרקטיביים לצרכן". אומרים אוראל ואלמוג.

מספרת בוטיק: אחד הדברים הייחודים ל- Animalove היא מספרת הבוטיק לחיות מחמד אשר ממוקמת בחזית החנות, ובכך מאפשרת לבעלים לצפות בתהליך התספורת וכן לחוויה ייחודית עבור העוברים ושבים.

כלבים: בחנות ניתן להשיג מגוון רחב של מוצרים ומזון לכלבים, מזון רפואי, חטיפים, צעצועים, מיטות לכלבים, תכשירים, תרסיסים נגד פרעושים וקרציות ועוד.

חתולים: במקום מגוון רחב של מזון לחתולים, מזון רופאי, צעצועים, שירותים לחתול, מתקני גרוד, אמפולות ותרסיסים נגד פרעושים וקרציות וכדומה.

"אנו פועלים ככל האפשר להוזלת המחירים לצרכן על אף איכות המוצרים הגבוהה במטרה להקל על קהל לקוחותינו, להתחשב בהם וליצור עבורם חוויה הרבה יותר נעימה", הם מציינים.

חנות Animalove

כתובת: ויצמן 142, כפר סבא

טלפון: 09-8984974

קישור לעמוד הפייסבוק

שעות פעילות – ראשון עד חמישי 9:00-21:00, שישי משעה 9:00-15:00


גג לחיות

גג לחיות

גג לחיות

בשנת 2003 אחרי שהבין שהעלויות של אוכל ומוצרים לבעלי חיים הן מטורפות, החליט גדי עידן לפתוח חנות, 15 שנה אחרי והחנות הקטנה שלו הפכה ל-1200 מטר של ציוד לאוהבי החיות, המקום הפך למקום עלייה לרגל שמתמחה ביבוא, שיווק, הפצה, ומכירה של מזון וציוד לכל בעלי החיים ובפרט לכלבים וחתולים.
בחנות ניתן למצוא מעל ל-5000 מוצרים לכלבים ועוד אלפי מוצרים לחתולים, דגים, מכרסמים, זוחלים, ציפורים ועוד "מגיל צעיר אני אוהב בעלי חיים" מספר גדי "ובכל פעם שהייתי צריך לקנות אוכל או ציוד הייתי מתבאס מהעלויות היקרות, בנוסף מאחר וגם לא היו משלוחים, הייתי צריך לנסוע כל פעם לקנות. באחד הפעמים עשיתי בדיקה אמיתית של עלויות והבנתי, שהמחירים שגובים ממני הם מטורפים ויש פער עצום בין העלות לבין המחיר בשוק ולכן החלטתי לצאת לדרך ולפתוח את החנות והיום אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו את המבחר הגדול ביותר בארץ, במחירים אטרקטיביים וזה לצד משלוחים לכל רחבי הארץ מהיום להיום".
גדי מוסיף שהחברה שמה דגש על מקצועיות, אמינות, מחירים מוזלים, אספקה מהירה לבית הלקוח ללא כל תשלום "גג לחיות משווקת מזון ומוצרים לבעלי חיים ממיטב המוצרים הקיים בעולם כדוגמת מזון לבעלי חיים, חטיפים לכלבים וחתולים, מיטות לחיות מחמד, מנשאים, כלובים בגדלים שונים , מוצרי הדברה ועוד מוצרים רבים של החברות המובילות בשוק". כמו כן, מוסיף שהם עובדים בשיתוף פעולה עם עמותות שונות בארץ ובין לקוחותיה: S.O.S, העמותה לחתולי רעננה, צער בעלי חיים, בית להצלת חתולים חדרה, תנו לחיות לחיות, הרצליה אוהבת חיות, שרות בתי הסוהר, עיריות שונות ובתי ספר וכמובן עוד אלפי לקוחות פרטיים מרוצים "אנחנו החנות הראשונה שמקצעה והורידה את מחירי הענף של המזון והציוד לבעלי החיים בארץ".

גג לחיות זרחין 5 רעננה – טל. 09-9589000, 09-9513331, פקס : 09-9589002
ראשון עד חמישי 8:00-20:00 , שישי 8:00-15:00
קישור לאתר


ד"ר פוד

מחקרים מראים שילדים שחיים בסביבת בעלי חיים, כלבים, חתולים ועוד הם ילדים שמחים יותר, בעלי בטחון עצמי גבוהה ופתוחים לעולם. מי שיש לו בעל חיים, לא צריך לקרוא מחקרים, הוא מבין את זה היטב. הכלב או החתול, הם חלק בלתי נפרד מהבית, אהבה היא אין סופית וללא תנאים ואנחנו רק צריכים להחזיר להם בחזרה את אותה אהבה.
הצוות של ד"ר פוד, מגיע לתחום בדיוק מהמקום הזה, מתוך אהבה אמיתית למקצוע ולנתינה. מהרגע שנכנסים לחנות, מרגישים שמגיעים הביתה, התחושה נעימה, היחס חם ואדיב, גם בין הצוות וכמובן בין הצוות ללקוחות, ובעלי החיים? הם לא רוצים לצאת מהמקום "מאוד חשוב להבין שכל בעל חיים, כל כלב שונה ממשנהו" מסבירה הבעלים מאיה "לכל אחד יש את העדפות שלו, הטעמים שלו ועל מנת לגדל כלב בריא מאוד חשוב להעניק לו את התזונה הנכונה, להקשיב לרחשי הלב, לדעת מה נכון ובעיקר להמשיך לאהוב".

ד"ר פוד

הצוות: צוות וותיק ובעל ניסיון, מרבית העובדים נמצאים בחנות בכפר מל"ל מהיום שהיא הוקמה מתוך ההבנה שלא מדובר בעוד חנות לבעלי חיים, אלא בדרך חיים "אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו את כל המעטפת ונותנים להם את השירות הטוב ביותר" מסבירה מאיה שמציינת שהרשת הוקמה מתוך אהבה לחיות והרצון לתת מענה איכותי ומקצועי לחיות המחמד "יותר מכל אנחנו שמים דגש על ייעוץ נכון בתהליך הגידול של חיות הבית, אנחנו לא מתפשרים על שום דבר, יש לנו גם מחירים טובים ומבצעים לאורך כל השנה ובעיקר הצוות שלנו מאוד מקצועי והשירות הטוב ביותר שאפשר לבקש" היא אומרת ומדגישה שבמקום ניתן לקבל ייעוץ מקצועי החל מהתאמה לסוגי מזון ועד הציוד הנדרש לכלב ולמשפחה "יש לנו לא מעט גורים שמגיעים מאימוץ והם מגיעים למרפאה הצמודה אלינו לקבל ייעוץ ראשוני, לוודא שהכלב בריא ומאוד חשוב לנו, מעבר להתאים אוכל ולראות שהוא במשקל, להסביר להם על הלילה הראשון בלי אמא, לתת להם טיפים בנושא אילוף, דברים קטנים, שיקלו על החיבור הראשוני". היא אומרת ומציינת שב 'מרפאה וטרנית השרון', ניתן לקבל מגוון טיפולים רחב במחירים מיוחדים לקהל הלקוחות.
שירות נוסף שמעניקים בסניף בכפר מל"ל היא מספרת כלבים וחתולים, התספורות מבוצעות על ידי צוות ספרים מקצועי, בעל ניסיון והרבה אהבה לבעלי חיים ומתוך הנחת היסוד, שמראה חיצוני לא חשוב רק אצל בני אדם. מי שאין לו את הזמן ואת היכולת להגיע למספרה, הרשת עובדת בשיתוף פעולה עם "ספא דוג" – מספרה ניידת לכלבים וחתולים, בה ניתן לקבל שירות תספורות בביתכם "היה לנו מקרה של כלב שעבר המון ספריות וכל הזמן הוא היה חוזר הביתה בסטרס, עם גירויים, פצעים ובעיקר בהיסטריה והבעלים שלו היו כבר מיואשים, הוא הגיע אלינו למספרה ומהרגע הראשון היה חיבור נכון, הוא היה רגוע, התחבר לצוות וקיבל את היחס המתאים ומאז הם לא מוכנים ללכת למקום אחר והכלב, כבר לא מפחד ללכת להסתפר" היא אומרת בחיוך.
לצד השירות והמקצועיות, המידע הרב וההתאמה בנושא המזון לבעלי חיים, בד"ר פוד מתמחים בשיווק מזון לכלבים וחתולים במחירים הכי זולים בארץ ובמקום תוכלו למצוא מגוון ענק של מזון לכלבים וחתולים ממיטב המותגים בשוק ומזונות רפואיים. מענה מקבלים גם בתחום אחזקת החיות ובמקום מוצרים וציוד נלווה החל ממוצרי הדברה נגד פרעושים וקרציות ועד מיטות לכלבים, עצמות, צעצועים, חול לחתולים, כלי צרכים, ארגזי נשיאה, מלונות, כלובי הטסה, ציוד ומזון למכרסמים, מזון דגים, ציוד לאקווריומים ועוד.
שירותי משלוח וחברי מועדון- הרשת מספקת שירותי משלוחים מקצועי ואמין. המשלוח מגיע עד פתח הבית ובאחריות. משלוחים חינם בקנייה מעל 70 ₪ באזור רעננה, הוד השרון וכפר סבא. משלוחים חינם בקנייה מעל 150 ₪ בכל שאר איזור השרון והמרכז.

ראשון עד חמישי 9:30-20:00, שישי 9:00-16:00.
עין חי 33 כפר מל״ל טל' 09-7444665
קישור לאתר


PetBuy

רשת פטביי, היא רשת חנויות חכמה בהתאמה אישית לחיות המחמד, אשר מעניקה יחס מיוחד לכל חיה וחיה. הרשת צמחה תוך מספר שנים וכיום מונה עשרות סניפים והייחודיות שלה, שהיא משלבת בין שימוש רחב בטכנולוגיה לתקשורת אישית עם הלקוח, לצד נגישות וגישה אנושית וחמה. ה-DNA של הרשת היא טכנולוגיה מתקדמת ובעיקר אהבה "פטביי זו רשת חנויות חכמה בהתאמה אישית לחיות מחמד, שהמטרה היא להתאים לכל חיית מחמד את המוצרים המתאימים לה" מסבירים ברשת "המוצרים שלנו הם מעולים ומומלצים על ידי אנשי המקצוע".

PetBuy

הרשת מחברת בין בעלי חיים ואוהבי בעלי חיים ודואגת לשירות מקסימלי. במקום ניתן למצוא מזון יבש ומשומר, חטיפים, צעצועים, חומרי הדברת מזיקים, חומרי ניקיון וטיפוח, מוצרים נלווים, מוצרי אילוף ועוד. ניתן למצוא מוצרים לכל סוגי החיות, כלבים, חתולים, מכרסמים, ציפורים, זוחלים דגים ועוד, של החברות המובילות: נוטרם, רויאל קנין, יוקנובה, בונזו, פרופלן ועוד.

חנויות רשת פטביי צבועות בצבעי הכתום המפורסם והן חנויות קטנות ואינטימיות אשר מאפשרות קשר ישיר עם הלקוחות "מהרגע שהלקוח נכנס, הוא מקבל יחס חם ואישי. אנחנו שמים דגש על איכות ומקצועיות אנשי הצוות שלנו, החנות בנויה בצורה כזו, שהיא מאוד נגישה ויש בה הכול" הם מסבירים ומוסיפים שלכל חיה מגיע שהמוכר בחנות יזכור את השם שלה, איזה מזון היא אוהבת ומה התפריט שהיא צריכה «מי שיש לו בעל חיים, יודע שחיית המחמד היא חלק מהמשפחה, אנחנו דואגים לה, משקיעים בה ולכל אחד יש את האופי המיוחד, רגישויות וחיים שלמים ולכן ייצרנו מערך שלם ששם את החייה במרכז לא רק כשסיסמא, אלא באמת".

לרשת מועדון לקוחות, הגדול ביותר בתחום המזון והציוד לבעלי חיים, לאורך כל השנה הם שומרים על קשר עם הלקוחות, מעדכנים אותם על מבצעים ונותנים מענה מיטבי "יש עוד חנויות שמוכרות מזון וציוד לבעלי חיים, אך אין עוד רשתות שמעניקות ללקוח שירות אישי מההתחלה ועד הסוף" מסבירים ברשת ומציינים שהודות לתוכנת ניהול ייחודית, הם נמצאים בקשר עם הלקוחות, שולחים ומקבלים מהם הודעות SMS ויש להם את כל הנתונים של חיית המחמד והחיבור האישי, עושה את ההבדל.

טלפון: 5559*
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק |  כתובת מייל


JUNGLE חיות מחמד

אודות: Jungle רשת חנויות לציוד בעלי חיים. החנות בקניון רננים נפתחה כבר לפני עשור ובשנים האחרונות עברה לבעלותו של אלעד ביתן "מאז שאני זוכר את עצמי כילד גדלתי עם בעלי חיים. מגיל קטן גידלתי חיות והייתה לי בעבר בבית חוות גידול שהתחילה כתחביב והחנות היא סוג של הגשמת חלום. הוא אומר "כמי שחי ונושם בעלי חיים אני פה בחנות מתוך אהבה ענקית לחיות ולאחר מכן הרצון לתת שירות מקצועיות ואיכות".
אלעד מוסיף "מבחינתי לקוח זה משהו לכל החיים והמטרה לספק להם את המוצר הנכון ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר" ונותן דוגמאות "אייל לקוח שלי, שהיה בטוח שהוא נותן לברני הגולדן שלו את המזון הטוב ביותר עם אחוזי חלבון הגבוהים ביותר ובגלל זה הוא משלם מעל 300 שקל לשק מזון, הופתע לגלות לאחר בירור קטן איתי שיש עוד המון חברות "לא מוכרות" ששמות דגש גדול על מזונות GRAIN FREE ובשר כמרכיב ראשון עם מחיר הרבה יותר נעים, ועל זה תמיד אלחם בשביל הלקוח למצוא לו את הסל הקניות המשתלם ביותר" הוא אומר.

JUNGLE חיות מחמד

המוטו: "אנחנו לא מוכרים מוצר אנחנו מוכרים שירות".
הצוות במקום: מלבד אלעד תמצאו ב Jungle רננים את : קובי וויס שמתמחה בתזונה לבעלי חיים ובגידול זוחלים ומעבר לידע הבחור מפוצץ בסובלנות. נטע רווה שמקצוענית בגידול מכרסמים (לא שקובי ואלעד לא) ואלופה בשירות ויש גם את רות מוזס שאחראית על שירות הלקוחות שגם אם רכשתם מוצר והוא לא יתאים לכם היא תהפוך עולמות ותשיג לכם את הדבר הנכון.
המוצרים: בג'ונגל רעננה, אפשר למצוא מגוון ענק של ציוד לבעלי חיים, מזון לבעלי חיים מהחברות המובילות בשוק כגון : רויאל קנין, פרופלאן, brit care, akana, taste of the wild, ועוד המון חברות. כמובן במקום ניתן למצוא גם את כל מוצרי אילוף כלבים החל מרצועות, קולרים, משחקים, נשכנים מגוון רחב של מותג KONG . מחלקת הדגים כוללת דגי נוי אקווריומים פילטרים ועוד, כמו כן יש מחלקת מכרסמים ותוכים וזה לצד מוצרי הדברה לכלבים ולחתולים, מוצרי טיפוח ועוד "בחנות ניתן למצוא את כל הציוד מגיל אפס ועד גיל זקנה" מסביר אלעד "החנות היא בדגש על תזונה בריאה לחיות ברמה הגבוהה ביותר. המוטו שלי זה למכור שירות ולא למכור מוצר, כי מוצר יש לכולם. אנחנו מעניקים ללקוחות את המוצרים הטובים ביותר במחירים הזולים והאטרקטיביים ביותר" הוא אומר "אנחנו מספקים משלוחים לכל הארץ בדגש מהיום למחר באזורי השרון".
הייחודיות של החנות: "מה שמייחד את החנות שלנו זה קודם כל אהבה לתחום, שירות ומקצועיות ולצד זה הרצון להשיג את המחיר המתאים ביותר. הייחודיות במזונות שאנו מייבאים היא שכל המזונות שלנו הם Grain free והיפואלרגנים — משמע מזונות בריאים עם אחוזי חלבון גבוהים ומפה בא החיסכון שלכם כלקוחות בטווח הארוך. אנחנו כבר נדע להתאים לכם את המזון הנכון מהמגוון הרחב."
מועדון לקוחות: לרשת Jungle מועדון לקוחות שמקנה לכם את המחיר עם הנחה קבועה משלוחים חינם לכל רחבי הארץ ומגוון מבצעי עונה ועוד.
Jungle  תמיד פה לשירותכם .

שעות פעילות. ימים א-ה : 10:00- 22:00 יום ו ': 9:00-15:00 מוצ'ש : חצי שעה מצאת שבת עד 23:00
משלוחים חינם

רעננה, קניון רננים קומת הגג
09-7612622
קישור לדף הפייסבוק | קישור למייל

 


פט שופ

אודות: פט שופ- היא חנות בוטיק, למוצרים ואביזרים לבעלי החיים. החנות, היא קטנה ואינטימית שמעניקה ללקוחות על שתיים ועל ארבע אהבה ושירות ללא תנאים. החנות הוקמה בשנת 2012 על ידי ליאור בקר, מושבניק שהגיע מהצפון לשרון, שהחליט להפוך את אהבה שלו לחיות למקצוע "מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי חיות. בתור ילד במושב, תמיד היו סביבי חיות, כלבים, חתולים, בבית ובגינה ושעברתי לשרון רציתי לתת לזה המשכיות" הוא מספר "החנות שלנו היא חנות ייחודית, יש בה הכול מהכול, זה לא רק ציוד לבעלי חיים, יש בה גם דגי נוי, צמחי מים, ארנבות, תוכים וכמובן את כל הציוד הנלווה" הוא אומר "אבל בעיקר יש שירות אישי וחם מתוך אהבה אמיתית לעשייה".
הצוות: מלבד ליאור, בחנות עובדת נוספת ושליח שמעניקים שירות "בנוסף לצוות הקבוע, אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע נוספים, ממליצים על ווטרינרים וספרים מתוך ניסיון אישי ומפרגנים למי שאנחנו באמת מאמינים בעשייה שלו".

פט שופ

המוצרים: כאמור בחנות ניתן למצוא את כל הציוד לבעלי החיים מהיום הראשון שהם צעדו על ארבע ולאורך כל חייהם. ציוד לכלבים, חתולים, לכל משפחת המכרסמים, ארנבים, תוכיים, כולל כלובים ייחודים. את כל סוגי האוכל, כולל אוכל בריאות ומזון רפואי באישור "אנחנו עובדים עם מספר חברות, מהחברות הגדולות במשק שמעניקות את המזונות הטובים ביותר ועד אוכל בסיסי, יש לנו ליין מאוד גדול, על מנת שכל אחד יוכל לרכוש את מה שנכון לו" לצד זה אפשר למצוא בחנות אקווריומים בגדלים שונים ואת כל הציוד הנלווה להם.
הייחודיות: אחד הדברים הייחודים לפט שופ זה השירות שלהם "אנחנו מודעים לתחרות הגדולה שיש בענף, אבל לשמחתנו יש לנו קהל לקוחות קבוע שמאוד אוהב את השירות שלנו. יש לא מעט אנשים שעוברים בסביבה ונכנסים, יש לנו לקוחות שמגיעים על בסיס יומי, רק להגיד שלום והאווירה בחנות היא מאוד טובה. היחס אצלנו בחנות הוא תמיד חם ולבבי, גם למי שלא קונה. המוטו שלנו זה 'אנחנו נותנים שירות והשאר כבר יבוא לבד' ואת זה אני מסביר גם לעובדים, שהשירות זה הדבר החשוב ביותר".
מועדון לוקחות: בפט שופ- מועדון לקוחות שבו ניתן לקבל מבצעים לאורך כל השנה "חברי המועדון אצלנו צוברים נקודות, שכל נקודה שווה שקל והכסף בסופו של דבר חזור לאנשים" מסביר ליאור "כל מי שמצטרף נהנה מכך ולשמחתנו זה מאוד מצליח ואנשים מגיעים דרך המלצות".
שירות משלוחים: לפט שופ, שירות משלוחים באזור הרצליה, כפר סבא, הוד השרון, רעננה והסביבה "המשלוחים שלנו הם מהיום להיום, אנחנו לא דוחים אנשים ומי שמתקשר בבוקר, בערב המשלוח כבר אצלו בפתח הבית".

פתיחה: ראשון עד חמישי 9:00-20:00, שישי 9:00-15:00.
אחוזה 130 רעננה
9743003–09


 


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר