הפקת אירועים בטבע צולם ע"י פשוט ו-ingimage
הפקת אירועים בטבע צולם ע"י פשוט ו-ingimage

המלצות על הפקת אירועים בטבע | המומחים

הפקת אירועים בטבע הפכה למצרך מבוקש בקרב זוגות מתחתנים. האפשרויות מגוונות ולכן כדי לייצר את החבילה המושלמת, יש לבחור מפיקי אירועים בטבע שעושים את זה בצורה הטובה ביותר

פורסם בתאריך: 27.8.18 21:30

מרפסת בטבע – הפקת ארועים בטבע

מרפסת בטבע הוקמה בשנת 2014 בצפון הרחוק על ידי צמד חברים קרובים – עמית קורן ויוני יוספזון. שניהם מגיעים מתחום הפקות אירועי שטח, הפקות מוזיקה גדולות ומגוון פסטיבליים. עמית למד מדעי הסביבה ויוני חקלאות וביו-טכנולוגיה, שניהם בחרו לחיות במושבים, חיים ונושמים יומיום את הטבע הפתוח.
שם החברה "מרפסת בטבע" נבחר בקפידה, מרפסת ביתית ברמה הגבוהה ביותר, אך בטבע. עמית ויוני מאמינים שניתן להפיק כל אירוע בטבע, תוך שמירה על איכות גבוהה ומבלי לפגוע בסביבה. לדבריהם " הטבע הוא התפאורה המושלמת ואנחנו רק מתמזגים איתו".

מרפסת בטבע - הפקת אירועים בטבע (צילום: עמית קורן)

מרפסת בטבע – הפקת אירועים בטבע (צילום: עמית קורן)

מרפסת בטבע מעניקה שירותי הפקה מיוחדים לסקטור הפרטי והעסקי כאחד, כגון הפקת חתונות, ארועים פרטיים ואירועים עסקיים כמו ימי גיבוש ופריסות שטח. את הפקת החתונות והאירועים העסקיים ניתן לערוך בכל לוקיישן שתחפצו, בים, עמוק ביער, בגינה של ההורים ובכל מקום תחת כיפת השמים.

שירותי החברה ניתנים מא' ועד ת', החל ממציאת לוקיישן קסום המתאים לאופי האירוע, דרך מציאת הספקים הטובים ביותר וכלה בניהול שוטף של האירוע, ממש עד שהסבתא תרקוד יחפה. ללוקיישן הנבחר הם מביאים את כל הציוד הנדרש ודואגים להכל; לוגיסטיקה, תשתיות, הצללות, ריהוט ועד לפריטים הקטנים ביותר! מלבד זאת, החברה עובדת עם הספקים האיכותיים ביותר ללא פשרות, ומעניקה ייעוץ, הכוונה, ליווי, תכנון, עיצוב וניהול ביד רמה של כל חלק באירוע.
בעלי החברה מחפשים תמיד לחדש ולייחד. הם מפיקים ימי גיבוש ואירועי קונצפט לחברות וארגונים מפתיעים ומקוריים, עולמות תוכן מגוונים שיפתיעו את העובדים, כמו סדנאות גלישה, יוגה, בישול מתחמי טיפולים, ברים, דוכני אוכל והרבה פאן באוויר! רוצים ללון בשטח? אין בעיה! החברה מספקת גם מאהלים לקמפינג למשפחות ואירועים מיוחדים ומספקת הכל! מרמת המאהל, ריהוט, מחצלות, תשתיות וכל דבר שתחלמו עליו!

טלפון: 504-7495700
כתובת: מושב בצרה
כתובת מייל
מרפסת בטבע


שף תנוח – הפקות אירועים בטבע

חברת שף תנוח היא בבעלות שני האחים מורן ומתן אתגר, אשר חיים ונושמים את הטבע הירוק עוד מילדותם. הם גדלו בקיבוץ משמרות באזור שוקק טבע והחליטו להביא את העולם האורבני לטבע הפתוח.
"שף תנוח" קיימת מעל עשור ומציעה שירותי הפקות אירועים עם קונצפט מיוחד בטבע. את השירות הם מעניקים למגזר הפרטי והעסקי כאחד, כגון הפקות חתונות, בר ובת מצווה, אירועים עסקיים מיוחדים, ימי כיף לחברות, ימי הולדת בטבע וגם בילוי משותף למשפחות ותיירים.

התחום הנחשק של עולם המחנאות ממש כאן
צמד האחים מורן ומתן אינם מסתפקים באירוח סטנדרטי, אלה מציעים "גלמפינג", מונח המוכר היטב בעולם בתחום קמפינג יוקרה. מדובר על בית מלון שיותר דומה לצימר מפנק הנבנה באופן אישי ללקוחות החברה בלב הטבע, ובו את כל הציוד הדרוש להרפתקה חווייתית. הם שומרים על סטנדרטים גבוהים ומעניקים לאורחים רמת אירוח גבוהה עם קונצפט המאפיין את סוג האירוע או החופשה הרצויה. פשוט מגיעים למקום הרצוי, מקימים אוהלים עם כיפות דום העשויים מבד קנבס איכותי שאותם ניתן למזג ולאבזר קומפלט כמו צימר מפנק בלב הטבע. את כל התענוג הזה תוכלו להקים בכל לוקיישן שתבחרו כמו במדבר, בסמוך למעיינות, בחניוני לילה ייעודיים, על גדות הירדן ועוד.
בנוסף, החברה מספקת מגוון רחב של ציוד ופתרונות לוגיסטיים כגון: מגוון סוגי אוהלים, הצללות, פתרונות תאורה והגברה, שירותי בר, ציוד אלטרנטיבי ועוד. כל אלה בהחלט יביאו להפקת אירוע מפנק במיוחד ובלתי נשכח.

שף תנוח צולם ע"י: שף תנוח

שף תנוח צולם ע"י: שף תנוח

חוויית שירות מדהימה ואוכל בקונספט מיוחד
חברת 'שף תנוח' דואגת לספק ללקוחותיה גם חווית שירות מדהימה ואת כל הציוד הנדרש לקיים אירועי קונצפט מיוחדים ויוקרתיים בטבע בכל סדר גודל, החל מאירועים קטנים ועד אירועים גדולים לרבות אוכל שתייה, ואת כל הציוד הנדרש להפקת אירוע מיטבי. החברה יכולה גם להתאים את סגנון האוכל למיקום המתחם ואופי האירוע, כמו ארוחה יוונית על הים עם דגים וסלטים, תפריט בדואי במדבר, מעושנות ובשרים ברמת הגולן ועוד.

לפרטים נוספים חייגו: 050-2028636
קישור למייל
קישור לאתר + קישור לאתר חדש- דוממוד אוהלי יוקרה


יאיר שנטיפי

כבר 25 שנים שחברת שאנטיפי מפיקה אירועים בטבע ומספקת ציוד לוגיסטי ואומנותי לבעלי אירועים. בתחילת הדרך החברה עסקה בהפקות פסטיבלים נוצצים בכל הסגנונות שאף זכו לסיקורים ופרסומים עולמיים, וכיום הגדילה את ההיצע ומפיקה גם אירועים פרטיים ואפילו "גלמפינג" שזהו הקמת מתחם של בית מלון בטבע שנראה יותר כמו צימר מפנק.
המוטו של החברה ברור, הם מאמינים ביצירת אירוע על פי דרכו ורצונו של הלקוח, תוך מתן מענה מדויק לכל דרישה או אילוץ הנקבע בשטח. בראש החברה עומד יאיר, איש של עשיה והמון יצירתיות המקים, בונה, מעצב ודואג לכל הפרטים הקטנים, מרמת ההצללה ועד לרמת ריפודי הריהוט עליהם יישבו האורחים.
החברה שוכנת במתחם בית הספר החקלאי בפרדס חנה, שם תמצאו שפע של ציוד לוגיסטי, כמו גם ריהוט אומנותי אותם היא מביאה לשטח הרצוי ובונה הכל מאפס בכל לוקיישן שתבחרו. הציוד מתאים לכל אירוע אם זה פסטיבל, כנס עסקי או אירועי פרטי כמו חתונה או בר מצווה. ואם תרצו ללון בשטח תיהנו מגלמפינג יוקרתי, ממש בית מלון בטבע ובו כל הציוד הדרוש לחוויית לינה יוקרתית בשטח.

שנטיפי צולם ע"י: יאיר שנטיפי

שנטיפי צולם ע"י: יאיר שנטיפי

נופך אחר, המון טבע ונוחות
אם גם אתם מחפשים אירוע מיוחד עם אמירה, זוהי בהחלט הבחירה הנכונה. החברה דוגלת בפשוט, נוחות ומייצרת חוויות על ידי ציוד לוגיסטי מדויק המתאים לאופי האירוע וקהל היעד. כדי לספק ללקוחות חוויה אותנטית, החברה מציעה ציוד אמנותי עם השראה קסומה שנעשה בעבודות יד, חלקו בארץ וחלקו בחו"ל. אין ספק שהריהוט האותנטי יתבל את חלל האירוע שלכם בצבעים מדויקים המתכתבים עם הטבע הפתוח.

אז היכן תרצו להפיק אירוע חלומי?
בטבע הפתוח, בגינה של ההורים, במדבר ואולי מול חוף הים. דעו כי הציוד הלוגיסטי החדשני והמקיף של שאנטיפי יהפוך לכם את האירוע לבלתי נשכח. שירותי החברה נהדרים ללקוחות פרטיים, מעצבים וגם לחברות הפקה המחפשות נופך שונה באוויר.

כתובת: מתחם בית הספר החקלאי פרדס חנה
טלפון: 04-6274495/6
קישור לאתר
קישור למייל


 

פשוט – ניהול והפקות אירועים בטבע

יציאה אל הטבע יכולה להיות דבר מסורבל ולא פשוט בכלל, אבל עם חברת "פשוט- ניהול והפקות אירועים בטבע", אפשר להשאיר את כאב הראש בבית, וליהנות מכל היופי והרוגע שבטבע בפשטות אמיתית. את החברה הקים יונתן שריר בשנת 2012 מתוך אהבתו אל הטבע ואל האנשים. יונתן, בהכשרתו מטפל בשיאצו וברפואה סינית, שם לעצמו למטרה להביא את האלמנטים הטיפוליים, כמו הקשבה לצרכי האנשים ונכונות לעזור להם, אל עולם הפקות האירועים. "החזון העסקי שלי הוא לספק חוויה אמיתית, ולהפוך ללקוח את החיים להרבה יותר פשוטים" אומר יונתן, "אני רוצה שהלקוח ירגיש שהוא נמצא בידיים טובות, ושדואגים לו לכל דבר, מ-א' עד ת'".

יונתן מחובר לטבע בנשמתו, אך נוחות תמיד הייתה חשובה לו. גם כשבילה בטבע עם חבריו ועם משפחתו היה לו תמיד חשוב לייצר סביבה נוחה ולהרגיש בו זמנית גם בטבע וגם בבית. בגישה זו הוא מעניק ללקוחותיו שירותי ניהול והפקות אירועים שמאפשרים להם את החוויה של בית בטבע.

פשוט ארועים צולם ע"י: פשוט אירועים

פשוט ארועים צולם ע"י: פשוט אירועים

שירותי החברה מיועדים לבעלי אירועים פרטיים, כמו חתונות, בר מצוות, אירועי חברה או פסטיבלים וירידים, שרוצים שהטבע יהיה נוכח באירוע שלהם. האג'נדה של יונתן פשוטה. מטרתה לפשט ללקוחות דברים מורכבים, ולעזור להם. אנשים רבים רוצים לחגוג בטבע, אבל מגיעים אל המשימה כשהם מוצפים במידע, נמצאים בלחץ של ממש ומתקשים להתמודד בעצמם עם האופרציה. במפגש איתם יונתן מקשיב לצרכיהם, מנסה להבין מה חשוב להם, מתאים את הצעותיו לחלומות שלהם ועוזר להם להגשים אותם.
כחלק מניהול האירוע יונתן מעניק את כל הפתרונות הדרושים תחת קורת גג אחת: הצללה, תאורה, תשתיות, ציוד, לוגיסטיקה, קייטרינג ועוד. הוא לוקח אחריות על כל האירוע ומסייע להפוך את הרצונות לממשיים ואפשריים.

נייד: 050-7653602
מייל: קישור למייל
כתובת: קיבוץ שער העמקים 3658800

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר