משי פז | תזונאית מומלצת באזור השרון (מאגר תמונות Shutterstock)
משי פז | תזונאית מומלצת באזור השרון (מאגר תמונות Shutterstock)

תזונאית מומלצת באזור השרון: הכירו את משיפז

מחפשים אחר תזונאית מומלצת באזור השרון? לפני שאתם קובעים תור, כדאי שתכירו את משיפז, תזונאית מובילה ואת השיטות המנצחות שלה לאורח חיים מאוזן ובריא

פורסם בתאריך: 7.9.18 14:05

משיפז – תזונה משנה חיים

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מגלים את תחום הנטורופתיה שכולל מודלים שונים של טיפול. "השינוי בעידן הדלי יהיה בתפישה, ברגע שהאדם ישנה את התפישה שלו, הוא יאפשר לגוף שלו להבריא" מסבירה משיפז מרקו –תזונאית נטורופתית –ph.d.nutrition, מתקשרת, מורה לגאוגרפיה בעלת תואר BA מאוניברסיטת תל אביב, מתמחה בתחום מדע התזונה כבר למעלה מ-20 שנה ובעלת יכולת רוחנית לרפא ומרפאה אנשים באמצעות יכולות רוחניות הטמונות בה "ולי יש את היכולת להשפיע על אנשים לנהל אורח חיים בריא ולשנות הרגלים בעייתיים" היא מסבירה.

מה שמבדיל את משיפז ממטפלים אחרים אלו האנרגיות של רצון טוב והיכולת להנהיג אותה בצורה מודעת עבור האדם "יש בתוכי כוונה אמתית מודעת לתרום לאדם באופן של מעורבות והבנה פנימית, מה נכון לכל אדם ואדם" היא אומרת.
את החיזוק לכך ניתן לקבל כבר במהלך המפגש הראשון ולאחריו, כאשר הגוף נכנס למצב טיפולי. משיפז מסבירה שעד כה, דפוסי מחשבה מקובעים, מנעו תהליכי ריפוי ועכשיו הם מתחילים לעבור שינוי ראשוני. בסיום המפגש הראשון, שהאדם מתחיל שינוי מחשבה, הדבר מאפשר לתדר הריפוי לשלוח את המינון המדויק של התדר הנחוץ להפעלת הריפוי בגוף. הגוף מתחיל לפנות מתוכו את הרעלים או כמו שהיא מגדירה, את "התוכן הרוחני המכיל דפוסי מחשבה "ישנים" כמו: קורבנות, ויתור עצמי, חוסר אמונה ביכולת, חוסר ביטחון, פחדים, חרדות ועוד" והריפוי מתחיל "אני נוטעת באנשים מחשבות טובות שלמעשה זאת התרופה בעידן החדש, הם מתחילים להתחבר לעצמם וזה משפיע עליהם בכל תחומי החיים".
אחד הדברים שבהם מתמחה משיפז זה אבחון הקשר בין תזונה פיזית של האדם לבין הזנה רגשית, מנטלית ורוחנית שלו ולאחר אבחון קצר, היא מצליחה לשים פנס ולגעת בנקודה של הקשר בין מה אוכלים והדרך שאוכלים לבין ההבנה והתפישה העצמית האישית של האדם "זה קשר הדוק שכמעט ולא מדברים עליו וזה מומנט לשינוי" היא אומרת ומדגישה שהבעיה נעוצה בכך שאנו מתייחסים לגוף כאל מבנה נתון ואיננו מבינים שהשינויים החלים במבנה הגוף קשורים ליחסים הדדיים בין מערכת אמונות, דעות, פחדים, ציפיות, רצונות ושאיפות שלנו לבין הגוף "הגיע הזמן לשנות את התפישה של לנהל את הגוף באופן מלאכותי מבחוץ ולעבור לניהול באופן טבעי מבפנים".

משיפז מציינת שמערכת העיכול מממשת אנרגיית על של : סדר, ארגון, אסטרטגיה, הפרדה, מגנוט, עיכול חלבונים-יצירה. "בתהליך איתי מבינים מה נכון לאכול בכל זמן ומצב משתנים, מתחילים ומתרגלים לבחור נכון בהתאמה ובצורה מסודרת ומאורגנת באופן ספציפי לכל אדם וכל אחד מוצא את הדברים המתאימים לו לאכול. המטרה היא להיפרד מבעיות עיכול – חוסר הטמעה וספיגה, לטובת עיכול מאוזן של מזונות הנבחרים במודעות והבנה של הצרכים של הגוף. כשנוצר קשר בין הצורך הגופני והצריכה של אותו מזון, לבין המוח, הדרך להשגת איזון הרמוניה ובריאות קצרה ואף מידית".
המפגש עם משיפז מתחיל באבחון אחד על אחד, כאשר אדם מגיע לקליניקה הוא בוחר להציג למשיפז תמונה של מצבו הפיסי – רגשי-מנטלי ,משיפז מתחברת להצגה של האדם מראה לו ומאירה לו את מצבו "כשאדם פוגש את עצמו, לא עולה בדעתו לפגוע בגופו הפיזי והרגשי באמצעות מזון או תוכן פוגעני".

משי פז לפני ואחרי

צילום: משיפז

לכל מטופל נבנית תוכנית אישית לשבוע ימים, לפי הצורך, לעיתים גם בשילוב תוסף מזון אשר עוזר לו ליצור את השינוי ולקצר את הדרך להשגת האיזון "יש לי אמון שלם בעקרון של יכולת כל אדם לרפא את עצמו".
משיפז מסבירה שהיא עוזרת חיצונית לאדם להתחבר למחשבה המרפאה, נותנת הסברים ומנחה כל מטופל באופן אישי ואף מעניקה ליווי לתהליך הריפוי והתהליך בו איכות החיים משתפרת וחוזר האיזון וההרמוניה "יש בהסתכלות שלי מימד של עומק והבנה מעבר למראה עיניים ומשמע אוזניים, יש לי אינטואיציה גבוהה בשילוב ניסיון רב שנים אשר מוביל אותי לייצר באדם את החוזק והכוח, מקום שגורם לו להתחבר לחוזקות וליכולות האישיות שלו".
בעוד יש מטפלים שמוכנים לטפל מרחוק, משיפז מדגישה שהריפוי נעשה בקליניקה "חייב להיות ערוץ קשר מוחשי שנבנה פנים מול פנים" היא אומרת ומסבירה שבזמן המפגש, נבנה יחס, קשר ואמון שהמרפא יכול להעביר דרכו את האנרגיות של הריפוי "אני באתי לעולם לתרום לזולת ומעבירה את זה באופן רוחני דרך הידע ובאמצעות הניסיון המצטבר שלי".
אחד הדברים החשובים למשיפז להדגיש זה שאין זבנג וגמרנו. שלא ניתן בטיפול אחד להביא לשינוי. "מדובר בתהליך קצר שלוקח זמן, מאד חשוב הסבלנות מבלי להאיץ ולבקש תוצאות מידיות. מה שכן, תוך שלושה חודשים ניתן לראות שינוי מהותי"
לפני הגעה למפגש היא מציעה לשאול את עצמכם: האם אני מוכן/ה לשינוי?, האם אני מוכן/ה להקשיב?
"אני רוצה לראות אנשים שמחים ,מאושרים, מודעים לדפוסי המחשבה שלהם ומסוגלים לאפשר לעצמם תהליכי ריפוי ואיזון ללא התערבות חיצונית".
משיפז, מנחה, מייעצת ומלווה בפשטות את המטופלים שלה, מעבירה סדנאות, עושה מפגשים אחד על אחד ומאפשרת לכל אחד ואחת לאכול, ליהנות ולשמור על הבריאות של עצמו.

דרך המוביל 27, כפר-סבא
טל' 053-623-3665
משיפז – תזונה משנה חיים
קישור למייל

צילום: משי פז

צילום: משיפז


 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר