צילום: דורון אלוני
צילום: דורון אלוני

רהיטים מדברים | נגריה לעיצוב אישי שאסור לכם לפספס

רהיטים מדברים היא נגריית בוטיק העובדת מתוך אג'נדה ברורה "קודם מדברים על הרהיטים, מתכננים ורק אז מתחילים בביצוע העבודה"

פורסם בתאריך: 7.9.18 11:49

מייסד נגריית "רהיטים מדברים" דורון אלוני שירת שנים רבות בחיל הים, היה מפקד סטי"ל ופרש בדרגת סגן אלוף, למד הנדסת מכונות בטכניון ולאחר שפרש שימש כמנכ"ל בכמה חברות גדולות במשק ולפני כמה שנים החליט להגשים חלום ישן ולבנות לאנשים חלומות מעץ. שנים רבות היה דורון מחובר לחומר העץ, הוא עסק גם בנפחות, לאחר שלמד בקורס נגרות לקוחות החלו להגיע זה אחר זה . בשנת 2014 פתח נגריית בוטיק בכפר סבא ההולכת משתפרת ומתפתחת מאז.

שירותי "רהיטים מדברים" הם מגוונים, החל מתכנון וביצוע של שערי ענק מעץ ועד ארון בגדים פרקטי ללקוחות פרטיים. הנגריה מעניקה שירות לסקטור הפרטי והעסקי כאחד, מתמחה בעבודה בעץ גושני לצד שאר החומרים הקיימים בתחום.

צילום: דורון אלוני

צילום: דורון אלוני

דורון מלווה כל לקוח באופן אישי החל משלב הבנת הצרכים, דרך בחירת סגנון וצבעים המדברים ללקוח, סוגי עצים וכלה בביצוע הדמיות ושרטוטים לצורך ראיית המוצר המוגמר בצורה מוחשית. את הרהיטים הוא מעצב בשיתוף עם לקוחותיו ונותן להם להבין ולהרגיש שהם חלק מהתהליך. הכל נעשה על פי הצרכים האישיים שלהם, אך מנגד הוא תמיד בודק חלופות ומייצר את הרהיט על פי המידות המדויקות. בנגריה אין מוצרי מדף, כל פריט הוא ייחודי ומותאם באופן אישי ללקוח ולאופי החלל הנדרש.

הנגריה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מעצבי פנים ואדריכלים ברמת שרטוטים וההדמיות בתוכנות חדשניות ובשפת עיצוב המתאימה ללקוח. דורון איש טכני במקצועו, מה שמהווה יתרון רב בעבודה מול לקוחות, משום שהוא יודע לנתח את דרישות הלקוח ולהציג לו משמעויות והמלצות טכניות ותקציביות. תוך הקפדה על איכות דיוק ועמידה בלוחות זמנים
הגישה בנגריה היא שונה, דורון מביא לעבודתו המון אהבה, מייצר שיחה בונה וכך הוא מבין מה באמת צריך ומה מתאים ספציפית ללקוח. "לעיתים לקוחות מגיעים עם דגם שראו בקטלוג או ברשת, אך לא תמיד הפריט יתאים לצרכם האישי. ייתכן כי הארון בקטלוג לא ישתלב ברמה הטכנית, וויזואלית והפרקטית בביתו של הלקוח, ולכן אני מציג את דעתי המקצועית ללקוח". כך מספר לנו דורון.

כתובת: התע"ש 9 כפר סבא
טלפון: 052.5458284
קישור למייל

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר