עורכי דין בנתניה, אילוסטרציה ingimage
עורכי דין בנתניה, אילוסטרציה ingimage

עורכי דין בנתניה ששווה להכיר

נכנסתם לפלונטר משפטי מורכב ומחפשים אחר עורך דין בנתניה שיעזור לכם בתהליך בצורה הטובה ביותר? יצאנו להכיר עורכי דין מובילים באזור

פורסם בתאריך: 17.9.18 10:19

עו"ד שי סלומי

משרד עו"ד שי סלומי מתמחה בתחום נזקי גוף כגון תאונות דרכים, תאונות עבודה, ייצוג מול הביטוח הלאומי ובכל הקשר של עולם הנזיקין. עו"ד סלומי בוגר תואר ראשון במשפטים במכללת נתניה ומידי שנה עובר התמחות שונה על מנת להתמקצע בתחום ולהעניק ללקוחות המשרד שירות ממוקד ומקצועי. את ניסיונו הרב בתחום הנזיקין רכש בעבודתו במשרד עו"ד מוביל במרכז תל אביב המתמחה בתחום נזקי גוף. בנוסף, התמחה אצל סגן נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, שם עסק בתחום האזרחי הרחב, דבר המהווה יתרון משמעותי בייצוג לקוחותיו.
בשנת 2014 החליט עו"ד סלומי לפתוח משרד עצמאי משלו. המשרד עובד במתודולוגיית עבודה מהירה ומקצועית, משום שכל יום בתאונות עבודה למשל, הוא קריטי. האדם הנפגע יושב בביתו ללא הכנסה כספית והזמן משחק לרעתו. מסיבה זו, כל מסמך מטופל מידית וכל בקשה מוגשת בזמן הקצר ביותר למוסדות והערכאות הרלוונטיים.
במהלך השנים עו"ד סלומי צבר ניסיון רב בכל התביעות הקשורות לתאונות עבודה ותאונות דרכים כגון פגיעות בכתף, שברים, פגיעות בברכיים, פוסטראומה ועוד.
"בכל תביעה אני מעבד את התוכן הרפואי של הלקוח ברמה הגבוהה והמדויקת ביותר". כך מסביר לנו עו"ד סלומי וממשיך, "בתביעות מסוג זה יש צורך לבצע תיאום מדויק של המצב הרפואי של הלקוח ולשים דגש על תקנות קביעת דרגת הנכות לנפגעי עבודה. בכל וועדה ובכל בדיקה מול הביטוח הלאומי אני מתלווה באופן אישי ללקוח ומנחה ומסביר לו כיצד להתנהג. במהלך הוועדה אני מציג את עמדתו הרפואית בצורה מקצועית, דבר המהווה יתרון רב ללקוח". כך מסכם.
כידוע, אנשים הנמצאים בהליך קבלת אחוזי נכות מתקשים לבטא את עצמם מול הוועדה, מה שיכול לפגוע בסיכויי ההצלחה שלהם ולפסול את קבלת אחוזי הנכות, למרות שבפעול ייתכן שמגיע להם. אם כך, הליווי האישי בהחלט יכול להוות עבורם בסיס איתן להצלחת התביעה.
משרדו של עו"ד סלומי עובד על פי חוק וגובה שכר טרחה בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, ובהתאם לחוק הגבלת שכר טרחה של הביטוח הלאומי מדצמבר 2015. המשרד מציע ייעוץ ראשוני ללא עלות.

כתובת: הגליל 7 נתניה
טלפון: 050-9691031
קישור לאתר
קישור למייל

שי סלומי

שי סלומי

 


עו"ד רן יום-טוב עטיה

עו"ד רן יום-טוב עטיה החל את עשייתו בעולם המשפט בפרקליטות במחוז תל אביב במחלקה הפלילית, ולאחר מכן עבד כשכיר במשרד עו"ד יוקרתי ומוביל המתמחה בתחום הפלילי. ניסיונו הרב בתחום הפלילי מהווה עבור לקוחותיו יתרון מובהק, כגון יכולת לייעל תהליכים ולהעניק ייעוץ משפטי ממוקד. עו"ד רן יום-טוב עטיה בוגר תואר ראשון במשפטים, וכן בוגר קורסים מגוונים בתחום המשפט הפלילי.
לפני כעשור פתח עו"ד עטיה משרד בוטיק משלו המייצג לקוחות מול בתי המשפט ובית הדין הצבאי בתחום הפלילי והתעבורה. הוא מתנהל ישירות מול הלקוח ומעניק לו מעטפת פתרונות יצירתיים וממוקדים. כל לקוח במשרד מטופל באופן אישי על ידי עו"ד עטיה, כמעין בן יחיד ומקבל זמינות מלאה לייעוץ משפטי 24/7. הייעוץ המשפטי והייצוג נעשים באמינות גבוהה, דיסקרטיות מוחלטת, בשקיפות מלאה ומתוך כוונה טהורה לסייע לכל לקוח לצאת מהמצב בדרך המהירה ביותר.
הניסיון שצבר עו"ד עטיה בפרקליטות במחוז ת"א, מאפשר לו לתת מענה מקצועי ללקוח ולראות את נקודות המבט השונות, הן מצד ההגנה והן מצד התביעה, ועל ידי כך לנתח את התיק בצורה מקצועית ולפעול בדרך המוצלחת ביותר.
שירותי המשרד ניתנים בכל רחבי הארץ מאילת ועד קריית שמונה ובכל הערכאות השונות – בית המשפט המחוזי, העליון ובבית הדין הצבאי.

טלפון: 052-2235355
כתובת: אזור התעשייה פולג (דרום) רחוב גיבורי ישראל 24, נתניה
קישור למייל

עו"ד רן יום-טוב עטיה, צילום רן עטיה

 

 

 

 

 

עו"ד אתי זיו מנשה

עו"ד אתי זיו מנשה בעלת התמחות רב תחומית בתחום המקרקעין על כל סוגיה. היא בוגרת תואר ראשון במשפטים L.L.B מהמכללה למנהל בראשון לציון. בתחילת דרכה עבדה כמתמחה במשרד עו"ד המתמחה בעיקר בתחומי המקרקעין והנדל"ן, ולאחר מספר שנים שבהן צברה ניסיון כעו"ד במשרדים פרטיים, הועסקה כמנהלת פרויקטים וניהלה שתי מחלקות ברשות מקרקעי ישראל, דבר המקנה לה יתרון רב בהתנהלות מול גוף זה ובכלל.
תחום המקרקעין מורכב מטבעו, ולכן הניסיון העשיר של עו"ד מנשה, מהווה עבור לקוחותיה יתרון מובהק ומאפשר לה לייעל תהליכים, לקדם רישומים מסובכים ככול שיהיו ברשויות השונות, וכן להסדיר פרוצדורות בזמן קצר במיוחד.
לאחר כעשור כעורכת דין והניסיון הרב שצברה, החליטה לפתוח משרד בוטיק ייחודי במטרה להעניק יחס אישי וסבלני ללקוחות הזקוקים לייעוץ משפטי וסיוע בהליכים משפטיים בתחומי המקרקעין השונים. משרדה מעניק מגוון שירותים בתחום כגון עסקאות מכר/קנייה, הסכמי שכירות, הסכמי שיתוף, רישום זכויות בחברות משכנות, ברשות מקרקעי ישראל, לשכות הרישום השונות (טאבו) ורישום בתים משותפים.
לדברי עו"ד מנשה, "תהליך מכירה ורכישה של נכס הוא מורכב מטבעו אשר דורש עו"ד בעל ניסיון מקצועי ויכולת לזהות 'מוקשים' בעסקה. אני מאמינה כי תפקידו של עו"ד להגן על הלקוח שלו, להדריך אותו ולהעניק לו ליווי צמוד ואישי ועד לסיום העסקה ברישום". את היחס האישי והמקצועיות תוכלו לחוש כבר בשיחת הטלפון הראשונית עמה.
משרדה של עו"ד מנשה מציע ייעוץ משפטי כללי, הכולל הכנת חוזים מגוונים (לדוגמא: הסכמי העסקה, הסכמי התקשרויות בין קבלנים וכדומה), ניסוח מכתבים שונים ועוד. לאחרונה החל המשרד אף להעניק שירותים בתחום ההוצאה לפועל. השירות ניתן ללקוחות פרטיים וחברות הזקוקים בין היתר לסיוע בגביית צ'קים שחזרו.
המשרד מעניק שירות בכל רחבי הארץ ומייצג את לקוחותיו מול רשויות וערכאות שונות במסירות רבה, תוך שמירה על אינטרס הלקוח.

כתובת: המלאכה 8 (א.ת פולג)
טלפון: 050-3866105
קישור למייל
קישור לדף הפייסבוק

עורכת דין אתי מנשה

עו"ד גיא מימון

עו"ד גיא מימון רואה את עבודת הסניגור הפלילי כאצילית. מעבר לעניין הפרטי המובהק של הלקוח הספציפי, לא אחת האינטרס הזה חופף גם לאינטרס הציבורי. קרי: לכל אזרח במדינה שיכול למצוא עצמו על דוכן הנאשמים. המלחמה על זכויות יסוד של הנאשמים, על קבילות הראיות, על ניהול הוגן של ההליך במשפט וכדו', שהיא נחלת התיק הפרטי שאתה מנהל, תורמת באופן עקיף לציבור כולו, בזכותנו לחיות בחברה נאורה יותר, טובה יותר ודמוקרטית יותר.
עו"ד גיא מימון המשיל את עבודת הסניגור הפלילי לנשר החג בשמיים, שמאתר את הפגר השכוב על הקרקע. מתוך חוקיות תבונית של הטבע, רק הנשר מסוגל לעכל את הבשר המצחין לתוך קיבתו ולהותיר ממנו גרמי עצמות. כתוצאה מכך, תרם הנשר לא רק לעצמו, אלא לכל החי, הצומח והסביבה, שכן אחרת הסוואנה הייתה מלאה בחיידקים ובמחלות שהיו פורצים ופוגעים בכל.
עו"ד גיא מימון עוסק בתחום הפלילי עוד משנת 2001. בעברו עבד במשרד עו"ד מוביל בארץ העוסק בתחום הפלילי. בשנת 2005 החליט לפרוס כנף ולצאת לדרך עצמאית. עו"ד מימון בוגר תואר ראשון ותואר שני במשפטים, אשר הגיע לתחום הפלילי בשל האתגר המקצועי והפן האנושי שבו.
"המוטיב האנושי בעולם הפלילי הוא העוצמתי ביותר, מדובר בדיני נפשות ממש, בלא מעט מקרים מדובר בתיקים מאתגרים מבחינת שכלית ומשפטית, כאשר רצף קבלת ההחלטות הוא לעיתים בלתי נתפס". כך הוא מסביר לנו וממשיך, "הליטיגציה בתחום הפלילי היא המרכיב המשמעותי ביותר, כפי שנגר לא יכול לצאת לעבודתו בלי ארגז הכלים שלו, כך עו"ד אינו יכול בלי פיו ולשונו".
בחיי היום יום נתקל עו"ד מימון בסיטואציות מורכבות הדורשות מתן מענה וקבלת החלטות הרות גורל בפרקי זמן קצרים. קורה לא אחת שהוא מציל אנשים, פשוטו כמשמעו. נוח לו לנהל את הקרב מול המדינה ולא אדם מול אדם כמו במשפט האזרחי. עו"ד מימון מייצג בעיקר עבריינים בעבירות פשיעה מסדרי גודל שונים, אך עובד גם מול ציבור נורמטיבי שנקלע לסיטואציות בעייתיות. הייצוג ניתן לעבירות פשיעה חמורות כגון עבירות המתה, סמים, רכוש, הלבנות הון, עבירות מין, צווארון לבן, אלימות, אלימות במשפחה וכן עבירות הנעשות בצבא. את הייצוג הוא מעניק ללקוחותיו מול בתי המשפט, ומלווה את לקוחותיו בתאי המעצר, בבתי הסוהר ומייעץ להם בחקירה או לפניה.
לסיום עו"ד מימון מעניק לקוראים טיפ מצוין:
"כאשר קוראים לאדם לחקירה תחת אזהרה, הוא חייב להפנים שהוא חשוד, ורצוי שעו"ד יראה אותו לפני שהמשטרה חוקרת אותו. זו זכות יסוד של כל אזרח וצריך להתעקש לקבלה. השוטר אינו חבר של הנחקר, הגם שהוא יכול להיות נעים ומחוייך. במקרים מסוימים ההתייעצות יכולה לחלץ אנשים מתיק פלילי והגשת כתב אישום נגדם. אנשים הבוחרים לא ללכת בדרך זו ולהתמודד לבד עושים טעות שיכולה להיות מרה".
כתובת: נתניה
טלפון: 054.8103538
קישור למייל

עו"ד גיא מימון, צילום גיא מימון

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר