עורכי דין דיני משפחה גירושין כפר סבא, תמונות ingimage
עורכי דין דיני משפחה גירושין כפר סבא, תמונות ingimage

עורכי דין לדיני משפחה וגירושין | המומחים

ההתמודדות עם תהליך גירושין הוא מורכב מאוד ברמה הפסיכולוגית והמשפטי. חשוב שעורך דין מנוסה, ילווה אתכם בתהליך הזה עם אוזן קשבת והבנה מעמיקה בתחום. יצאנו לפגוש עורכי דין

פורסם בתאריך: 17.9.18 16:16

עדכון אחרון: 10.6.20 15:56

ליאת פסטרנק-אלקיים, עורכת דין ומגשרת 

עוד בהיותה תלמידה צעירה בבית הספר, עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים פעלה נגד קיפוח וחוסר צדק, ושימשה פה עבור מי שלא יכול היה להגן על עצמו. כבר אז, אי אז בבית הספר היסודי ולאורך שנות התיכון, כל מי שהכיר אותה ידע: זו דמותה של עורכת דין לוחמת.

השנים חלפו והדרך אותה החלה ליאת בגיל צעיר הפכה לייעוד. ליאת בעלת תואר .LL.B במשפטים משנת 2003 בה היא קיבלה את החותמת הרשמית של לשכת עורכי הדין, ומאז היא פועלת בנחישות למען לקוחותיה, למיקסום זכויותיהם.

עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

עו"ד פסטרנק-אלקיים עוסקת בפרקטיקה מאז השנה השנייה ללימודיה, ואת ניסיונה רכשה כמתמחה בבית המשפט אצל כבוד השופטת דפנה בלטמן-קדראי ובמשרדים המובילים בתל אביב. במסגרת עבודתה, ניהלה צוותים של עורכי דין ושימשה כליטיגטורית בכירה. בעבודתה, עסקה עו"ד פסטרנק-אלקיים בתחומי ליטיגציה אזרחית-מסחרית ודיני משפחה, ירושות וצוואות, פירוקים ופשיטות רגל, בנקים, חברות, כינוסי נכסים ונאמנויות והסכמים מורכבים במשק. כמו כן, ייצגה לקוחות בסכסוכי גירושין וסכסוכי ירושות מורכבים ביותר של משפחות מהאלפיון העליון.

בשנת 2010, אחרי שצברה ניסיון רב שנים כשכירה, החליטה עו"ד פסטרנק-אלקיים לרתום את כל הידע הנרחב והענף שלה, ואת התשוקה למלאכת הייצוג, למען לקוחות משלה, ופתחה משרד פרטי. הוותק, הידע, הבקיאות והניסיון העצום – כל אלה מאפשרים לה לתת מענה רחב היקף ללקוחותיה בסכסוכי גירושין, סכסוכי ירושות, עריכת צוואות מורכבות, עריכת הסכמי ממון והסכמים בכלל, וייצוג מקצועי בבתי המשפט.

עו"ד פסטרנק-אלקיים מאמינה שלהצלחה בתיק יש קשר ישיר לשיתוף פעולה בינה לבין לקוחותיה. "הלקוחות שלי יודעים – אני לוקחת תיקים של לקוחות שיכולים ומסוגלים לשתף פעולה", אומרת ליאת. "אם רוצים להצליח בתיק, חייבים להציף ולשתף בכל העובדות ולא להותיר אבן לא הפוכה. בעבודתי השוטפת, אין מסמך משפטי, שיוצא ממשרדי בטרם קיבלתי אישור מהלקוח, אחרי שהפכנו בטיעונים עובדתיים".

כמו עוץ לי גוץ לי שהפך קש לזהב, כך שוזרת עו"ד פסטרנק-אלקיים את העובדות העולות במהלך העבודה על התיק למארג של טיעונים משפטיים מוצקים ובעלי ערך שלא יסולא בפז עבור לקוחותיה. זאת, מתוך אמונה וידיעה שרק שיתוף פעולה פורה שכזה מביא להצלחות עצומות.

אבל עוד בטרם מגיעים לתוצאה הסופית, שהיא ההצלחה בתיק, עו"ד פסטרנק-אלקיים חשה נרגשת בכל פעם מחדש מהעובדה שאדם מפקיד בידיה את גורלו ונותן בה אמון מלא, והיא פועלת לעמוד בציפיות ולייצג כל לקוח על הצד הטוב ביותר. ועד לסיומו המיוחל של התהליך, היא מאפשרת ללקוחותיה לנוח על זרי הדפנה, להניח ראש על כתפיה המכילות ולהמשיך בחיים בביטחון מלא.

כמו עוץ לי גוץ לי שהפך קש לזהב, כך שוזרת עו"ד פסטרנק-אלקיים את העובדות העולות במהלך העבודה על התיק למארג של טיעונים משפטיים מוצקים ובעלי ערך שלא יסולא בפז עבור לקוחותיה. זאת, מתוך אמונה וידיעה שרק שיתוף פעולה פורה שכזה מביא להצלחות עצומות.

אבל עוד בטרם מגיעים לתוצאה הסופית, שהיא ההצלחה בתיק, עו"ד פסטרנק-אלקיים חשה נרגשת בכל פעם מחדש מהעובדה שאדם מפקיד בידיה את גורלו ונותן בה אמון מלא, והיא פועלת לעמוד בציפיות ולייצג כל לקוח על הצד הטוב ביותר. ועד לסיומו המיוחל של התהליך, היא מאפשרת ללקוחותיה לנוח על זרי הדפנה, להניח ראש על כתפיה המכילות ולהמשיך בחיים בביטחון מלא.

במישור הציבורי, עו"ד פסטרנק-אלקיים משמשת דיינת בבית הדין המשמעתי של מחוז ת"א והמרכז בלשכת עורכי-הדין, מזה קדנציה שנייה.

עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

כתובת: רפפורט 3, כפר סבא
מגדל המשרדים, קניון כפר סבא הירוקה, קומה 6
חניה חופשית!

טלפון:  09-9610999
פקס':   09-9669494
דוא"ל: [email protected]
לפניות דחופות ניתן להתקשר: 052-2554022

המשרד של עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

המשרד של עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים


עו"ד ומגשרת דנה יצחק פיקר

עו"ד דנה יצחק פיקר, בוגרת תואר ראשון במשפטים LLB במכללת שערי משפט, בעלת תעודת רבות וביניהן תעודת גישור מטעם לשכת עורכי הדין ובעלת הסמכה לעסוק בתחומי גישור, משפחה וגירושין.
משרדה של עו"ד דנה יצחק פיקר עוסק בתחומי המשפחה השונים כגון גירושין, הסכמי ממון, מזונות, זמני שהות, חלוקת רכוש, צוואות וירושות. לאחרונה המשרד מעניק ליווי משפטי לזוגות חד-מיניים ומעמיד לרשותם מגוון רחב של שירותים על מנת לאפשר להם לממש את זכויותיהם המגיעים להם על פי חוק, כמו גם להגשים את חלום ההורות. השירותים הניתנים לזוגות חד-מיניים הם הסכמי הורות משותפת, צו הורות פסיקתי, הסכמים בנושא אימוץ ילדים, פונדקאות ואפוטרופסות והסכמים נוספים על פי דרישת הלקוח.

בכל אחד מתחומים אלה הוכיחה עצמה בזכות תפיסת העולם שלה; ניהול כל סוגיה משפטית בדרכי נועם, בתוך כך – ניהול מו"מ טרם נקיטת הליכים משפטיים, עריכת הסכם בדרכי נועם וכיו"ב. כל אלה יחסכו זמן ומשאבים ועדיפים על פני הליך משפטי סבוך וארוך.

לפי הצורך, משרדה עובד בשיתוף פעולה עם מומחים שונים כגון: שמאי מקרקעין, חוקרים פרטיים, יועצים זוגיים, פסיכולוגים, רו"ח, אקטוארים וכיו"ב. שירותי הייעוץ והליווי המשפטי ניתנים באופן אישי על ידי עו"ד דנה יצחק פיקר הפועלת בנחישות רבה בכל תיק, מתוך חשיבה שרק עבודה יסודית ומעמיקה תוביל לתוצאה הטובה ביותר.
המשרד דוגל במקצוענות, אמינות והגינות ללא פשרות, תוך התעדכנות מתמדת בפסיקה והלכות על מנת לספק לכל לקוח ייעוץ וייצוג מעמיקים ורחבים. המטרה היא להיות עוגן איתן ללקוח וללוות אותו בשקיפות מלאה, במעורבות הלקוח בקבלת החלטות ובעדכונים שוטפים, לצד ליווי אישי לאורך כל ההליך.

כתובת: רוטשילד 46 כפר סבא
טלפון: 050-7379532
קישור לעמוד הפייסבוק
קישור למייל

עו"ד ומגשרת דנה יצחק פיקר, צילום דנה יצחק


זהר הר נוי

עו"ד זהר הר נוי הינו מומחה לענייני גירושין ומספק ייעוץ וליווי משפטי בענייני דיני משפחה, תוך ראייה מרחבית של התמונה המלאה, תכנון הגשת התביעות הנכונות בזמן ומקסום האפשרויות הקיימות בחוק. עו"ד זהר הר נוי הוא בוגר תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות), מרצה במכללת הקריה האקדמית אונו בענייני משפחה, עבד והתמחה במספר משרדים מובילים בתחום דיני המשפחה ומכהן זוהי השנה השלישית כסגן יו"ר ועדת דיני משפחה מטעם לשכת עורכי הדין.
בשנים האחרונות פתח עו"ד זהר הר נוי משרד בוטיק משלו המעניק ליווי אישי – פרסונאלי לכל לקוח. המשרד מתמחה בדיני משפחה כגון: גירושים, תביעות כתובה, מזונות, הסדרי שהות, ניכור הורי, משמורת, הגירה עם ילדים, חלוקת רכוש ותחומים נוספים. בנוסף, המשרד עוסק בענייני התנגדות לצוואות וקניין רוחני בהקשר של דיני משפחה.

המשרד מעניק הרבה יותר מלווי אישי, מתוך מחשבה שתביעות בנושא גירושין דורשות ליווי מקיף סביב השעון כדי להגיע לתוצאות טובות. מסיבה זו עו"ד הר נוי תמיד זמין ללקוח, אקטיבי ופעיל בכל תיק ומניע אותו ברגישות ובסובלנות. לא פעם נתקל עו"ד הר נוי בתיקי גירושין רגישים ומורכבים וליווה לקוחות באופן אישי ואף שימש להם אוזן קשבת בכל התקופה המורכבת, תוך שמירה מתמדת על אינטרס הלקוח.

עו"ד זהר הר נוי מעניק לקוראים עצה ששווה זהב – פשוט לגזור ולשמור:
כידוע, כיום ישנו חוק חדש "להסדר התדיינות בסכסוכי משפחה", קרי "חוק הגישור" . חוק זה אינו מאפשר הגשת תובענות באופן מידי, אלא בקשה ליישוב סכסוך ואחריה קובעים פגישות גישור במימון המדינה. "העצה שלי לאנשים הנמצאים בשלב הראשון ומרגישים שהתביעה קרבה, להגיש כמה שיותר מהר הגשת יישוב סכסוך. ההגשה המהירה תקנה להם יתרון דיוני, משום שאדם שהגיש ראשון תובענה ליישוב הסכסוך יוכל לבחור את הערכאה הרצויה, כלומר להתדיין מול בית משפט או בית הדין הרבני". כיום, יותר מתמיד, בחירת הערכאה היא קריטית, הן בשל השינויים בדיני המזונות והן בשל הגישות השונות בין דיינים דתיים לבין שופטים.

שירותי המשרד ניתנים באזור השרון ואזור תל אביב.
טלפון: 050-2466466
קישור לאתר

עורך דין זהר הר נוי, צילום זהר הר נוי

עורך דין זהר הר נוי, צילום זהר הר נוי


משרד עו"ד בן זאב קרביץ

בן זאב קרביץ הוא משרד בוטיקי המספק מגוון שירותי ייעוץ ועריכת דין ומהווה One Stop Shop בכל הנוגע לייצוג, ייעוץ וליווי משפטי. את המשרד מנהלים עו"ד צפריר בן זאב המתמחה בדיני נזיקין – תאונות דרכים ועבודה, ביטוח לאומי וביטוח סיעודי, ואמיר קרביץ בעל ניסיון רב בייעוץ משפטי בתחום דיני משפחה וגירושין, הסכמי מכר וליטיגציה אזרחית יחד.

השניים מקפידים על יחס אישי, ליווי צמוד והיכרות קרובה ומעמיקה עם כל לקוח, ובהתאם לקוחותיהם נעזרים בשירותי המשרד לאורך שנים.

עו"ד אמיר קרביץ עוסק במגוון ההיבטים של דיני המשפחה – ייצוג בתיקי גירושין, עריכת הסכמי ממון, עריכת צוואות, ייצוג בהתנגדויות לצווי קיום צוואה ואף מוסמך לערוך ייפוי כוח מתמשך.

לדידו של אמיר, בסוגיות הנוגעות לדיני המשפחה קיימת חשיבות רבה לזמינות של עורך הדין עבור הלקוח, ובפרט בענייני גירושין, היות ומדובר לא פעם בתהליכים מורכבים הדורשים אורח רוח וליווי צמוד ואף הכלה של סיטואציות לא פשוטות בהן נתון הלקוח. לכן מקפיד אמיר להעניק ללקוחותיו מענה מקצועי, יעיל ומעל לכל – זמין.

בעת ניהול תיק גירושין מתמודד הלקוח עם שלל קשיים ואתגרים, בין השאר בכל הנוגע לענייני משמורת והסדרי ראיה של ילדיו, תשלום מזונות, פירוק שיתוף בנכסים, סוגיות אשר מעלות אל פני השטח את הקושי האובייקטיבי, כמו גם קושי רגשי. על כן, על אחת כמה וכמה יש צורך בעו"ד אשר ייתן אוזן קשבת, כמו גם מענה מקצועי ומהיר לבעיות המתגלעות במהלך ההליך, אשר גם כך הינו רווי יצרים, משברים ותחושות קשות של חוסר שליטה וכישלון.

שאיפתו של אמיר היא להימנע מסכסוכים משפחתיים עתידיים. זאת באמצעות עריכת הסכם ממון טרום הנישואים, כזה שיצפה פני עתיד ויאפשר פרידה ידידותית ככל הניתן בעת הצורך.

ככלל, דוגל אמיר בהימנעות ממאבקים ארוכים וקשים בין בני זוג שהחליטו להיפרד ומציאת הדרך לסיום הקשר והליך הגירושין באופן יעיל ומהיר, על מנת להקל על הסבל שכרוך בתהליך הפרידה. לא פעם, גם הילדים נשאבים אל הליך הגירושין, דבר שהופך אותו אף למורכב ורגיש עוד יותר ואמיר עושה כל שביכולתו לפשט ולהקל על ההליך לכל הצדדים. יחד עם זאת, אמיר נאמן ללקוחותיו ופועל ללא לאות לטובתו של הלקוח ששכר את שרותיו.

לא פעם, גם הייעוץ המשפטי בענייני ירושה ובניהול תיקי התנגדות לצו קיום צוואה וסכסוכי יורשים, נוגע בנקודות רגישות וכואבות. הלקוח שרוי לעתים במשבר עם אובדן היקר לו, כאשר הוא נידרש לניהול הליך מול יורשים אחרים, ועל כן מדיניותו של אמיר הינה גם כאן שימת דגש על זמינות, מקצועיות ומתן אוזן קשבת.

על מנת להמנע מסכסוכי יורשים עתידיים, עוגמת נפש רבה ובזבוז משאבים, ממליץ אמיר לערוך צוואה מראש, ש"תסגור את כל הפינות". ייפוי כח מתמשך שנערך כראוי, עם רצון ברור של הממנה, יכול למנוע עימותים בין בני משפחה בכל הנוגע לצורת הטיפול הרפואי והטיפול ברכושו של הממנה.

צור קשר

עו"ד אמיר קרביץ

נייד: 052-8704115

מייל:   [email protected]

צפריר בן זאב. צילום עצמי

צפריר בן זאב. צילום עצמי

אמיר קרביץ. צילום: שחר תמיר

אמיר קרביץ. צילום: שחר תמיר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר