אטליזים וקצביות מובילים בכפר סבא אילוסטציה ingimage
אטליזים וקצביות מובילים בכפר סבא אילוסטציה ingimage

אטליזים וקצביות באזור השרון | המקומות ששווה להכיר

הכירו את האטליזים והקצביות המובילים באזור השרון שהפכו את העיסוק בבשר לאומנות. האנשים, הסיפורים, הריחות והטעמים שיגרמו לכם להפשיל שרוולים ולהיכנס למטבח

פורסם בתאריך: 17.9.18 09:42

בשר 2000 – מתחייבים לאיכות

"תיהנו מהטריות, תאהבו את האיכות אבל רק בגלל הטעם תחזרו". תחת סלוגן זה פועלת ברעננה, כמעט 20 שנה, קצביית בשר 2000, ונראה שהקצביה לא רק מבטיחה, אלא גם מקיימת.

על הבשר: בשר 2000 חתומה על אמנת הבשר הישראלי המבטיחה שהבשר באטליז הינו מקומי ומגיע היישר ממגדלים ישראלים, כל הבשרים מגיעים מאגודת מרעה גולן המגדלת בקר ישראלי שנולד וגדל ברמת הגולן, חי במרחב הטבעי שלו ונהנה ממרעה איכותי ותזונה נאותה – ללא אנטיביוטיקה מניעתית וזרזי גדילה.
מרעה גולן מגדלת את הבקר בכפוף לתקן המחמיר של "חי בריא" שבא להבטיח כי גידול הבקר נעשה בצורה אחראית והומנית.

כשרות: המקום כשר בפיקוח הרבנות הראשית רעננה

על האטליז: ברעננה וסביבתה, קצביית בשר 2000 היא בית חם לאוהבי הבשר ואניני הטעם. הקצביה מנוהלת על ידי ציון צפר שבדרכו המיוחדת, מעניק יחס אישי לכל לקוח, דואג להמליץ על מתכונים, לתת טיפים לצלייה ולפנק בתבליני הבית.
המקום נמצא בפיקוח וטרינרי תקופתי ונהנה מציוני ביקורת גבוהים ומרמת ניקיון גבוהה ביותר.

אתר אינטרנט ומשלוחים: הקצביה מנהלת אתר הזמנות אינטרנטי בו תוכלו לבחור האם תרצו לקבל את הבשר במשלוח (איזור השרון) או באיסוף עצמי, כשאחת האפשרויות המוצעות לכם היא בחירה של צורת החיתוך והאריזה בהתאם להעדפותיכם.
כל הזמנה מתואמת טלפונית והתשלום מתבצע רק בזמן המשלוח.
כמו כן תמצאו באתר מבחר מתכונים, בשריים כמובן, המומלצים על ידי הצוות ומתכונים של שפים ומתכונאים שונים מעולם הקולינריה הישראלי.

כתובת: אוסטרובסקי 36 רעננה
טלפון: 1-700-555-900

שעות פעילות:
א: פתוחים רק חגים
ב,ד,ה: 19:00-08:00
ג: 14:00-08:00
ו': 15:00-08:00

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק


 A-Meat

מתוך אהבה גדולה לבשר ובירה, פתחו לפני שנה עמית ולימור זאב את קצביית A-Meat. עמית הביא את החלום ולימור את הביצוע, וכל מי שנכנס לשם מבין מיד שהגיע למקום הנכון לקניית בשר איכותי, טרי וטעים.

על האטליז: קצביית A-Meat היא עסק משפחתי שהתחיל מחלום. לימור זאב, הבעלים, מספרת: "עמית מגיע מבית של אוהבי בשר, ניהל את חנות מפעל הבשר של טיב טעם, ותמיד חלם לפתוח קצבייה משלו. אני האמנתי בחלום שלו, והוצאתי אותו לפועל. כמי שגרה בקדימה ובהסתכלות מתוך עיניים של לקוח, הרגשתי שאני יודעת מה תושבי האזור מחפשים וזה נתן לי את האומץ לקום ולפתוח עסק כל כך נועז. אני מגיעה מרקע של הנדסת תעשייה וניהול, בעשור האחרון בחברת טבע. אז אמנם לא ידעתי איך מפרקים רבע פרה, אבל הגעתי עם ניסיון ניהולי עשיר, ניסיון בקפיצה למים, עשיית המחקר הנחוץ כדי לגרום למשהו להצליח. החנות שלנו יפהפייה, נמצאת ברולדין סנטר בקדימה, לצד חנויות בוטיק אחרות של גבינות, דגים, תבלינים ולחמים. אצלנו בחנות, מלבד בשר ועופות טריים, יוכלו הלקוחות למצוא את מגוון הבירות הגדול בישראל, עם למעלה מ-340 סוגי בירה. החנות צעירה, כיפית, מוזיקה תמיד מתנגנת ברקע. זו לא חנות שנכנסים בה לקנות משהו נקודתי וללכת, זו חוויה. קראנו למקום A-Meat כדי לציין בשר איכותי מדרגה ראשונה, ויש כאן כפל משמעות עם שמו של עמית, בעלי".

על הצוות: בקצבייה צוות של 13 עובדים כאשר בראשו עומדת לימור, המנהלת את המקום ושלושה קצבים מומחים – עמוס, רענן ומישל. "הקצבים שלנו הם הקצבים הכי טובים בארץ" אומרת לימור. "הלקוחות מכירים אותם מצוין ויש קשר מאד הדוק בינם לבין הלקוחות. כמעט לכל לקוח יש את הקצב איתו יש לו את החיבור ואת השפה המשותפת. עמוס כבר מגיל 9 ליווה את סבא שלו שהיה קצב, למד בתור ילד איך להחזיק סכין ואיך לפרק בשר. רענן הוא שף, והוא מבין את כל התהליך שעובר חומר הגלם עד שהוא מגיע לתוצר הסופי, ומישל שעלה מקובה, מעבר לידע העצום בבשר כיאה ליליד מרכז אמריקה, מביא גם שמחת חיים שגורמת לכל הלקוחות להישבות בקסמיו. הקצבים הם הלב של המקום, הם שותפים לחוויית הלקוח מבחירת הנתח המושלם ועד הוראות בישול, צלייה או עישון".

צילום: עמית זאב

צילום: עמית זאב

על הבשר: "אפשר למצוא אצלנו הכל" מספרת לימור, "כל נתחי בשר הבקר, עופות, הודו, וכבש. הבקר שלנו מגיע מגידול מקומי, בעיקר מרמת הגולן, והוא בקר סופר איכותי. העופות הם הנקיים ביותר שאפשר למצוא, בלי נוצות, בלי שערות. אנחנו מקפידים על איכות המוצרים שלנו, הן בבחירת הספקים והן בבקרה היומיומית שמתבצעת ברגע שמתקבלת סחורה חדשה. אנחנו מתעקשים שתהיה רק באיכות שאנחנו הגדרנו לעצמנו. אנחנו מיישנים בקר עד 60 יום, גם ביישון רטוב וגם ביישון יבש, מה שנותן עומק נהדר של טעמים, מעמידים אנטריקוט וסינטה פילה על העצם במקרר היישון בחלון הראווה שלנו. אנחנו לא מוותרים על האיכות, ומועדון הלקוחות שלנו, שכולל 2,300 משפחות שהצטרפו רק בשנה החולפת, הולך וגדל, עם לקוחות שחוזרים פעם אחר פעם. מי יודע, אולי בסוף נגשים חלום נוסף, להביא מאוסטרליה עדר וואגיו שיימכר בקצבייה".

כשרות: לקצביית A-Meat אין תעודת כשרות, והשחיטה שעובר חלק מהבשר אינה לפי הכללים הנדרשים להשגת כשרות, אך החנות אינה מחזיקה מוצרי חזיר או פירות ים. לימור מסבירה: "החלטנו לא להיות כשרים מכיוון שתהליך ההכשרה וההמלחה שעובר בשר כשר פוגע בעיניי בטעם של הבשר. יתרון נוסף בכך הוא שבניגוד לקצביות אחרות שסגורות בימי ראשון משום שאין שחיטה כשרה בסופי השבוע, אנחנו פתוחים ויש לנו עופות טריים ביום ראשון על הבוקר".

משלוחים: ממש בקרוב תעלה לאוויר החנות האינטרנטית של A-Meat. עד אז הם שמחים לספק הזמנות טלפוניות ללקוחות. "יש לנו מקרר הזמנות" אומרת לימור. "הלקוחות מזמינים מראש, וההזמנה המוכנה ממתינה להם. במידת הצורך, בשמחה גם נוציא את ההזמנה אל הרכב של הלקוח. אנחנו מקפידים לבצע את ההזמנה בדיוק איך שהלקוח רוצה, אם הוא מבקש חיתוך דק במיוחד, אם הוא מבקש 20% שומן כבש בטחון, המבורגר עבה במיוחד או רק את ה"דנוור" שצמוד לאנטריקוט. כל אחד אצלנו מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה".

קצביית A-Meat
כתובת: האופה 1, קדימה
טלפון: 09-7636983

שעות פעילות:
בימים א- ה 9:00 בבוקר עד 21:00 בערב
ביום שישי 8:30 עד 15:00.

קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

צילום: אורין פריש

צילום: אורין פריש


קצב קצב בוצ'ר שופ

ישנם מאכלים שבשביל להכין אותם צריך חיבה אמיתית לקולינריה, ניסיון במטבח, ויד עדינה שיודעת לשקול כל אחד מהמרכיבים – ואז ישנו בשר על האש. כדי לעשות על האש לא צריך יותר מדי גינונים או ניסיון, מספיק שתמלאו מנגל בגחלים לוהטות ותזרקו עליו אנטריקוט או כמה נקניקיות מרגז פיקנטיות וכבר קיבלתם סעודת מלכים. אבל אם ישנו דבר אחד שכן צריך לדעת, זה איפה לבחור את הבשר הטוב ביותר ופה נכנסת לתמונה קצביית ״קצב קצב בוצ'ר שופ״.

״קצב קצב בוצ'ר צ'ופ״ היא קצביית בוטיק קטנה, איכותית וכזו שתגרום לכם לרייר מהרגע שנכנסתם למקום ועד הרגע שתצאו ממנו. את המקום מנהל שי ברהום שהגיע עם חזון להביא לתושבי הוד השרון והסביבה מבחר בשרים שגם הקרניבורים הגדולים ביותר לא יכלו להעלות בדמיונם.

בשר כזה עדיין לא טעמתם. צילום עצמי

בשר כזה עדיין לא טעמתם. צילום עצמי

״אנשים שבאמת אוהבים בשר תמיד מחפשים לגלות את הדבר הבא ולהתנסות בדברים חדשים. חובבי בשר הם כמו חובבי יין שנהנים להריח, לטעום ולקבל מגוון של טעמים וניחוחות בצירוף מרקם מיוחד – ובמקרה הזה, מדובר במרקם עסיסי ומעורר תיאבון״, משתף שי.

״אני רוצה להיות זה שלוקח את האנשים לטיול קולינרי שבו הם יכולים לחוות, לגעת, להריח ולטעום נתחי בשר מיוחדים בטעמם ובמרקם שלהם. לכן, אני דואג להביא למקום את הנתחים האיכותיים והמיוחדים ביותר שאפשר למצוא כיום, בין אם זה בשר שמגיע מ״חי בריא״ שברמת הגולן ובין אם זה מבחר של אנטריקוטים המגיעים מזני בקר שונים מרחבי העולם״.

בשר בקר מובחר מ״חי בריא״

״חי בריא״, למי שלא מכיר, הוא משק בקר ברמת הגולן העובד על פי תו תקן שמבטיח כי הבקר שברשותו גדל בצורה הומנית ובריאה, ללא תוספים כמו הורמונים ואנטיביוטיקה, ללא מכלאות צפופות ומבלי שיפרידו עגלים צעירים מאמם. התוצאה הסופית של צורת גידול ייחודית זו מולידה נתחי בקר עסיסיים ביותר, נקיים מכימיקלים ורעלנים, שפעמים רבות מוצאים את דרכם אל הצלחת שלנו, והכי חשוב – בעלי טעם וארומה מיוחדת שלא יתנו לכם להניח את הסכין והמזלג ולו לרגע.

כל מה שאתם צריכים במקום אחד

אז מה בעצם תוכלו למצוא ב״קצב קצב בוצ'ר שופ״? נתחי בקר שלמים כמו אנטריקוט (ארגנטינאי, אמריקאי וישראלי), סינטה, פילה, טומהוק, אסאדו ועוד. בקר טחון, קבבים, נקניקיות, המבורגרים ועוד. עופות לשניצל, לתבשילים, כנפיים, ירכיים ועוד. בשר כבש, בשר הודו, דגים קפואים ועוד מגוון מטעמים. לצד כל חגיגת הבשרים שתמצאו בקצבייה תוכלו למצוא גם רטבים ומאכלים כמו צ'יפס שהולכים טוב עם כל ארוחה, ועוד הרבה פינוקים והפתעות נוספות.

שירות מקצה לקצה

כקצביית בוטיק דואגת הקצבייה להכין את הבשר כך שכל שתצטרכו לעשות הוא רק לזרוק אותו על האש או לחתוך אותו לחתיכות לפי העדפתכם ולהוסיף אותו בכל תבשיל שתבחרו. הבשר נקי, ללא שומן, ללא חלקים עודפים ומגיע טרי טרי כל יום. מי שירצה יוכל אפילו להתייעץ עם צוות המקום או לקחת מתכון מפנק לתבשיל מושלם שיפתיע את כל הסובבים. אגב, אם בא לכם להזמין חברים לארוחת חגיגית ולא בא לכם לבלות את כל זמנכם ליד המנגל, תוכלו לדבר עם שי שישמח להגיע עד ביתכם, מצויד בבשרים ומנגלים, מוכן להרים לכם ארוחה מהחלומות.

יש גם משלוחים

שירות המשלוחים של המקום כולל משלוחים חינם בכל אזור הוד השרון, ומשלוחים חינם מחוץ להוד השרון בהזמנות של למעלה מ-500 שקלים, או בתוספת של 25 שקלים על קנייה של פחות מ-500 ש״ח. כמו כן, אם אתם מעדיפים לעשות משלוח אבל עדיין רוצים לראות את ״הסחורה״ לפני שאתם קונים, תוכלו לבקש מצוות המקום שישלח לכם סרטון או תמונה של הנתחים שישנם בויטרינה, ותוכלו לבחור בעצמכם את הנתח שהכי בא לכם לטרוף.

ישנם עוד הרבה דברים שנוכל לכתוב על קצביית ״קצב קצב בוצ'ר צ'ופ״ אבל כמו שאומרים ״טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים״. אם אתם רוצים נתחי בשר איכותיים וטריים שיפתחו לכם לפחות שני כפתורים בחגורה, תוכלו לקפוץ עוד היום לקצביה ולהנות ממבחר גדול, איכותי וטעים בטירוף.

 

קצב קצב בוצ'ר שופ

כתובת: ששת הימים 50, הוד השרון

טלפון: 054-6794588

שעות פעילות:

ימי א': להתקשר מראש

ימי ב-ה: 20:00-08:00

ימי ו: 15:00-07:30

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

מנה שלא ניתן לעמוד בפניה. צילום עצמי

מנה שלא ניתן לעמוד בפניה. צילום עצמי


הקצביה | בשר טרי ומעדני איכות

לכבוד החגים השיקה קונספט חדש ומדליק ה-"MEAT KIT". קיט הכולל מתכון, נתח בשר ואת המצרכים הנחוצים להכנתו.

אודות: הקצביה אטליז בוטיק ומעדנייה לבשר איכותי, השוכן במתחם ביתנ'ס, בביתן אהרון. 'הקצביה' הוקמה בשנת 2009 על ידי נעמה וליאור קרייצר, זוג בחיים ובעסק, שהחליטו במהלך טיול לדרום אמריקה להפוך את אהבת הבשר למקצוע. "במהלך הטיול, הבנו שאין באזור שבו אנחנו מתגוררים שום אלטרנטיבה איכותית לבשר ומצד שני, מדובר באזור מתפתח, הרבה בתים פרטיים, שהצורך שלהם רק הולך וגדל" מספרת נעמה איך הכל התחיל. הם חזרו לארץ, בדקו, שאלו ולבסוף פתחו את 'הקצביה' והלקוחות לא מפסיקים להגיע.
כבר מהרגע הראשון שנכנסים ל'קצביה' מבינים שמדובר במקום אחר, החנות גדולה ומפתה, היחס אישי ומקצועי ולצד הריחות והצבעים, במקום מוכרים ומייצרים בשר ומוצריו, עם רישיון ייצור ממשרד הבריאות ותחת פיקוח וטרינרי. הבשר מקורו בעגלי רמת הגולן, הנתחים נבחרים בקפידה והבשר טרי בלבד. בתוך החנות, נמצא מפעל היצור ובו הם מיישנים את הבשר בוואקום ובתליה על פי סוגי הנתחים "זה אומר, שאנחנו יכולים לטפל בנתחי הבשר מהשלב הראשוני, יישון, פירוק, טחינה ואריזה ואנחנו מיצרים במקום המבורגרים, קבבים ונקניקיות" מסבירה נעמה.

המוצרים: בחנות מגוון גדול של בשרים: טלאים, עגלים ולצד הנתחים ניתן למצוא גם עופות טריים, דגים טריים מידי שלישי וחמישי. במקפיאים תמצאו מגוון נקניקיות, המבורגרים וקבבים, שמיוצרים במקום מבשר ותבלינים בלבד, ללא מונוסודיום גלוטמט, חומרים משמרים או גלוטן. בנוסף בקצביה, אווז ומוצריו (כבד אווז, חזה אווז ושומן אווז) המיובאים מהונגריה, פירות ים ודגים קפואים. כמו כן, מוצרים נלווים: יינות, שמני זית, סלטים טריים, חמוצים, רטבים וסוגי מתוקים.

שקית ההפתעות: אחד הדברים הגאוניים והייחודיים ל'קצביה': לכבוד החגים השיקה קונספט חדש ומדליק ה-"MEAT KIT". קיט הכולל מתכון, נתח בשר ואת המצרכים הנחוצים להכנתו, ההסברים פשוטים וקלים להבנה והמתכונים מתאימים לשיטות בישול שונות כמו: צלייה, בישול איטי, או טיגון. הקיטים מותאמים לכמות הסועדים לפי דרישת הלקוחות.

קהל הלקוחות: ל'קצביה' קהל לקוחות בפריסה ארצית מתל אביב ועד נהרייה ורובם הגדול לקוחות קבועים וחוזרים, אותם הם מכירים בשם, יודעים מה העדפות שלהם והטעם האישי "אנחנו משתפים את הלקוחות במתכונים שלנו, בכל שישי אנחנו מנסים במשפחה מתכון חדש ואם הוא עובר את מבחן הטעם, הלקוחות שלנו מרוויחים מכך" מסבירה נעמה ומציינת שבחנות ניתן לקבל מתכונים ואת עשרת הדברות למנגל המנצח.

משלוחים: משלוחים בעמק חפר והסביבה- ניתן להזמין משלוח עד הבית או להגיע ולאסוף את ההזמנה מהחנות. ניתן להזמין מוצרים באתר בחנות האינטרנט.

כתובת: מרכז מסחרי "ביתנס", ביתן אהרון, מחלף חבצלת השרון
טלפון: 09-8664771

ימי פעילות:
א': 10:00-17:00
ב'-ד': 8:00-19:00,
ה': עד 20:00,
ו'-ש': עד שעה 15:00.

קישור לאתר | קישור לדף הפייסבוק

הקצביה, צילום איתן וכסמן

הקצביה, צילום איתן וכסמן


מיט ארט

אחרי שלא אהבו את איכות הבשר שמוכרים במסעדות ובקצביות, החליטו לפתוח אטליז בוטיק על מנת לתת ללקוחות איכות לצד שירות ללא פשרות.

העסק: אטליז אומנות הבשר Meat art , קצביית בוטיק, שממוקמת בכפר סבא בבעלות אסיד אוסמן, במקום אפשר למצוא את כל סוגי הבשר כגון: פיקניה, שוק טלה, צלעות טלה, אוכף טלה, אוסובוקו טלה, שקדי עגל, סינטה, לשון עגל, זנב שור, בשר ראש, עופות, בשר הודו, נקיניקיות, המבורגרים, קבבים ועוד, הכול תוצרת בית "הבשר באיטליז הוא בשר ישראלי שנשחט כאן בארץ, כל חלקי בשר פרה ובשר עוף" אומר אסיד שמוסיף שבנוסף להשלמת החוויה הקולינרית אפשר לרכוש במקום רטבים, תבלינים, כלים, וכל מה שצריך כדי לבשל כמו שף.

איך התחיל: אומנות הבשר הוקם לפני כשנתיים וחצי על ידי אסיד ואלברטו, שהחליטו שלציבור מגיע לאכול בשר איכותי וטעים "גם אני וגם אלבטרו עבדנו במשך שנים רבות במסעדות הכי טובות בתל אביב. אני התעסקתי בעיקר באוכל צרפתי ואלברטו במסעדות שמתמחות בבשר וכל הזמן סבלנו מאיכות הבשר שיש במסעדות, בשלב כלשהו אמרנו שזהו מספיק והחלטנו שאנחנו פותחים מקום משלנו, שבו ניתן יהיה למצוא את הבשר האיכותי והטעים ביותר" הוא אומר ומסביר "החלטנו לפתוח מקום שבו הלקוחות יוכלו לרכוש בשר טרי או מיושן שנעשה בטמפרטורות נכונות על העצם ורק אחרי שאנחנו טעמנו ומרוצים אנחנו מוכרים את זה ללקוחות שלנו שגם הם יהנו מהחוויה" הוא אומר.
הייחוד שלנו. "הייחודיות שלנו זה הבשר שלנו שמושך לכיוון הדרום אמריקאי, יש אצלנו נתחים מיוחדים שקשה למצוא אותם במקום אחר וכמובן יחד עם השירות שהלקוחות מקבלים, הם ממשיכים לחזור לשמחתנו. בנוסף, מעבר לבשר, בחנות יש מספר פינות לחוויית בישול קולינרית, פינה איטלקית עם מוצרים שמיובאים מחו"ל כולל רטבים ופסטות ועגבניות, פינה לסטיקים עם רטבים והכול תוצרת ארצות הברית ודרום אפריקה, פינה מקסיקנית ועוד." אומר אסיד

מי בעסק: את המקום מנהלים אסיד ואלברטו ויחד איתם קארלוס שאחראי על המעשנת שפועלת במקום בימי שישי.
הקשר עם הלקוחות. "הקשר שלנו עם הלקוחות הוא קשר טוב ומקצועי. העסק שלנו נפתח לאט לאט וגם כך הלקוחות שלנו נבנו לאט לאט ולשמחתי התגובות מאז שהמקום נפתח מאוד טובות ומחממות" אומר אסיד "אנשים שרוכשים אצלנו את המוצרים אומרים לנו שסוף סוף יש בכפר סבא משהו טוב שלא צריך ללכת למסעדות יקרות על מנת לאכול בשר סטיק טוב" הוא מסביר ומוסיף שהשירות שלהם לא מסתיים רק במכירה, "אנחנו עוזרים להם מבחירת הבשר והתאמתו למה שהם צריכים ועד קבלת האינפורמציה, מתכונים וייעוץ על מנת שהבשר יצא בצורה הטובה ביותר ולראיה, הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים, לדוגמא בפסח מעל ל-30 אחוז מהלקוחות שלנו הגיעו דרך המלצות של חברים או לחלופין הם טעמו את הבשר שלנו אצל המשפחה שהם התארחו בה ובקשו לרכוש וזה מאוד מחמם את הלב, כי זה הפידבק הטוב ביותר ".

מחירים: "אצלנו כל השנה יש מחירים טובים וסבירים לשוק. אנחנו פונים למעמד הביניים ומי שיש לו וגם מי שאין לו יכול להכנס אלינו ולרכוש בשר טוב. לדוגמא אצלנו הפרגיות כל השנה ב-48 שקלים והסטיק הכי יקר שלנו עומד על 139 שקלים ומדובר על הבשר הכי טוב וטרי שיש"

ההכנות לחג: יום העצמאות הוא חג של בשר על האש ולכן אנחנו מכינים מראש מה שהלקוחות שלנו אוהבים: צלעות, סטיקים, קבבים, נקניקיות, מרגז, המבורגר ועוד.

כתובת: התע"ש 10, כפר-סבא
טלפון: 7486448–09

קישור לדף הפייסבוק

מיט ארט, צילום, אסיד אוסמן

 


 

הבשר של ניר

אודות: הבשר של ניר – קצבייה למוצרי בשר בעמק חפר. חנות בוטיק לנתחי בשר מובחרים שתשמח כל קרניבור. אל חנות הבשר של ניר מגיעים מביני עניין מכל אזור השרון, המרכז והצפון כדי לרכוש בשר משובח ואיכותי, לקבל טיפים לצלייה, ליהנות מטעימות מפנקות, ולהתארח בחנות הבשרים שהפכה לביתם השני של אוהבי הבשר.
מהרגע הראשון שנכנסים לחנות מבינים שמגיעים לקצבייה אחרת, באוויר יש הרגשה של בית, ריחות וטעמים ולא פעם הבילוי מתארח מעבר לרכישת בשר. החנות נפתחה לפני כתשע שנים על ידי ניר סיויק מתוך אהבה לבשר והרצון להגשים חלום אישי "מבחינתי ומבחינת הצוות במקום, בשר הוא אהבה ודרך חיים" מסביר ניר "אנחנו נמצאים במקום כל כך הרבה שנים וזה בזכות הלקוחות שלנו. יש לא מעט קצביות טובות, אבל מה שמבדיל אותנו, זה היחס שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו, יש לנו עובדים שאכפת להם מהלקוחות ואנחנו כל הזמן דואגים להתפתח ולהביא את הבשר הטוב ביותר וזה כמובן לצד שירות חברי, לבבי ואוהב".
המוצרים: בחנות ניתן למצוא שפע של נתחי בשר עסיסיים: פילה בקר, אסאדו, צלעות טלה, עגל, נתחי עוף, אנטרקוט, כבש ועוד. המוצרים במקום הם בייבוא מארגנטינה, ארצות הברית וישראל, בדגש על בשר פרות, למרות שניתן למצוא במקום גם בשר עגל. עוד בקצבייה, בשרים מיושנים, סינטה על העצם ואנטריקוט על העצם, שיושנו למעלה מחודשיים. לצד הבשרים במקום מחלקה גדולה של משקאות: יינות, למעלה מ-60 סוגי בירות, מגוון גדול של אביזרים להכנת הבשר החל מסכינים ועד קרשי חיתוך וכמובן מוצרים נלווים: פסטות טריות, רטבים במבחר גדול וכן גבינות תוצרת חוץ, הקצבייה, משמשת גם כחנות הבית של מחלבת בית יצחק "אצלנו כל שגעון של הלקוח מתקבל בברכה" אומר בחיוך ניר "אנחנו לא אומרים לא כמעט על שום דבר, אלא אם כן נגמר הזמן".
הקשר עם הלקוחות: 'לבשר של ניר' קהל לקוחות קבוע וזה לצד לקוחות חדשים "הלקוחות שלנו הם ברמה של חברים, אנשים אוהבים לבוא אלינו, יש במקום אווירה נעימה, שיש לנו זמן וגם שאין תמיד יש אוכל, מדליקים את הפלנצ'ה וכולם מוזמנים".
סדנאות בשר : אוהבים בשר, רוצים ללמוד איך מכינים אותו בצורה הטובה והטעימה ביותר? ב'בשר של ניר', מקיימים סדנאות בשר אינטימיות, למביני עניין וקרניבורים בדם, ללא כל התוספות המיותרות – בשר נטו. במקום גריל לבנים גדול ומקצועי, לצדו שולחן אבירים מעץ ולצד אווירה חמה והרבה בשר עסיסי שניצלה במקום, האורחים מקבלים הסבר מקצועי על הנתחים, דרך הצלייה שלהם ומה התיבול הנכון. הסדנא מיועדת לעד 17 איש ומתאימה לכל חגיגה, יום הולדת, ארוחת שישי, מסיבת רווקים או סתם ערב חברים.
שירות משלחים: במקום מבצעים שירות משלוחים לאזור רעננה, כפר סבא, תל אביב והסביבה.

מושב כפר חיים (ליד מגדל המים הישן)
5014104 – 077
קישור למייל
קישור לאתר | קישור לדף הפייסבוק

הבשר של ניר, צילום: אסף רונן, ניר סיביק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר