לי אור- מטפלת בתחומי הזוגיות (אילוסטרציה ingimage)
לי אור- מטפלת בתחומי הזוגיות (אילוסטרציה ingimage)

סדנאות וטיפול מיני: הכירו את לי-אור להב

פורסם בתאריך: 9.10.18 21:14

לי-אור להב, מטפלת בתת מודע זה 14 שנים ומעבירה סדנאות בקבוצות אינטימיות בתחומי הזוגיות, בעיות מיניות, חרדות, הפרעות אכילה מוכנות לזוגיות ועוד. לי-אור בוגרת לימודי שיטות טיפוליות מגוונות כגון דמיון מודרך, NLP, EFT, MetaFeelings ומקבלת באהבה לקוחות לקליניקה הפרטית שלה השוכנת בפתח תקווה.
בנוסף לטיפולים והסדנאות, לי-אור מדריכה לתודעה ועובדת עם מטופלים על שינוי תודעתי המיועד לשחרור טראומות וחרדות מהעבר. למעשה, על פי דרך טיפולה, שחרור החוויה המקורית יוצר שינוי משמעותי המאפשר למטופל להיוולד מחדש על ידי ריפוי ותיקון.
בקליניקה של לי-אור תמצאו שלווה ורוגע כבר בכניסה, הרגיעה פנימית והאנרגיות הטובות יאפשרו לכם להתחבר ללי-אור ולהוציא את שעל ליבכם לאוזניים קשובות. לי-אור קשובה לכל מטופל ומעניקה לו תחושה נפלאה שדרכה ניתן להבין מהם הדברים הנמצאים בתת מודע שלו. היא מסוגלת לקרוא בין המילים, וזאת לאור הניסיון המגוון שלה עם מטופלים בבעיות שונות.

ללי אור- מטפלת צילום לי אור

לי אור- מטפלת צילום לי אור

לי-אור בעצמה חוותה על בשרה את התהליכים שעוברים המטופלים בשיטות הטיפול המגוונות והצליחה לחולל שינויים משמעותיים בחייה ואת זה היא רוצה להעביר הלאה. בין השאר השילה לי-אור מעל 50 ק"ג דרך שיטת הטיפול ולא דרך תזונה, ביצעה פתיחה לשפע, מוכנות לזוגיות ועוד. דבר זה מהווה יתרון משמעותי משום שלאור ניסיונה האישי היא יכולה להכיל ולהבין את שעובר על המטופל, וכך לסייע למטופלים להתמודד עם בעיות ומשברים.

מבחינת לי-אור מהות הזוגיות היא שיקוף למה שקורה בתוכנו וכשמגיעים למשברים ומריבות אנו צריכים להבין מה בן הזוג בא לשקף לנו בתת מודע, במקום לחפש אשמים בחוץ. כאשר מחפשים אשמה אנו מתנערים מאחריות ואיננו לומדים את השיעור אנו יוצרים את המציאות של חיינו שפחות תואמת את הרצון שיתגלם במציאות. אך, כשאנו מבינים את השיעור ולומדים אותו ומשחררים את המיותר אנו משנים את המשוואות והאמונות בתת מודע וכך יוצרים מציאות שתואמת לרצון של מה שיתגלם במציאותנו.
מעבר לטיפולים אחד על אחד לי-אור מציעה סדנאות קבוצתיות (בקבוצות קטנות) למוכנות לזוגיות, כאשר הסדנאות נחלקות לשניים; אחת לאנשים המעוניינים להיכנס לזוגיות הנכונה עבורם על ידי שחרור טראומות העבר, וסדנאות נוספות לאנשים הנמצאים בזוגיות לא הרמונית ומעוניינים לחזק אותה. וליצור הרמוניה בזוגיות תוך לימוד השיעורים.

מיקום הקליניקה: פתח תקווה
טלפון: 052-8766634
מייל: [email protected]
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאתר

סדנאות וטיפול מיני: לי-אור להב

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר