סדנאות ופעילויות גיבוש לחברות וארגונים (מאגר Shutterstock)
סדנאות ופעילויות גיבוש לחברות וארגונים (מאגר Shutterstock)

סדנאות ופעילויות גיבוש לחברות וארגונים ששווה להכיר

סדנאות לגיבוש עובדים הן מתנה מיוחדת לעובדים, כאשר מעבר לכיף וההנאה הן תורמות לשיפור הקשר בין העובדים ותחושת האחדות שלהם. מחפשים סדנא לא שגרתית לעובדים שלכם? הכירו את הסדנאות ופעילויות הגיבוש לחברות המומלצות שלנו

פורסם בתאריך: 18.10.18 17:02

"אוף ביט" חוויה מוזיקלית מעשירה: סדנאות קצב ומוזיקה

כבר ידוע לכולנו שמוזיקה משחררת בגוף הורמונים שאחראים על מצב הרוח וההנאה שלנו. תארו לכם לקחת שעה הפסקה באמצע יום העבודה, להניח את העכבר והמקלדת, לתפוס כלי ולנגן שירים אהובים? ומה עם ליצור ולאלתר מקצבים יחד עם כל החברים שלכם לצוות? הכירו את "אוף ביט" סדנאות הנגינה המוזיקליות שבסופן תצאו שמחים, רגועים ומגובשים יותר, ואפילו עם ידע בנגינה.

מאז שהיה ילד, אילן סודרי מנהל סדנאות המוזיקה לחברות "אוף ביט", ניגן בהרכבים ויצר מוזיקה להנאתו. את השכלתו המקצועית רכש אילן בבית הספר למוזיקה "רימון", מאז הפיק ויצר מוזיקה לעשרות אמנים ויוצרים. במקביל החל ללמד נגינה באופן פרטי ובין היתר העביר שיעורים פרטיים לעובדים בחברות הייטק.

"שמתי לב שכשעובד נכנס אלי לשיעור באמצע יום עבודה, משהו בו מתחיל להתעורר ולהשתחרר ובסיום השיעור הוא יוצא רגוע ומחויך יותר”, מספר אילן. "הרבה מהעובדים סיפרו שהנגינה היא חוויה מאתחלת ראש ונפש עבורם והשיעור מחזיר אותם רעננים ומפוקסים יותר לעבודה". כך הגיע אילן לרעיון ללמד נגינה בתוך חברות וארגונים שונים.

"המטרה של 'אוף ביט' היא לאפשר לעובדים לשבור שגרה ולהמשיך את היום בהנאה ושמחה"

מתוך ניסיונו העשיר בעולם המוזיקלי ובהתייעצות עם מומחים רלוונטיים, פיתח אילן סדנאות מקצועיות וחווייתיות אשר הותאמו במיוחד לעובדים בארגונים. דרך פיתוח המקצבים ולמידה חווייתית קבוצתית של גישות מוזיקליות, העובדים לומדים על שיתוף פעולה, משפרים את הכימיה ביניהם בצורה משמעותית ופותחים את הראש.

בין היתר, "אוף ביט" עובדת בשיתוף פעולה עם "EarlySmart", חברת הייעוץ הארגוני שפועלת בארה"ב ובישראל, אשר זיהתה את הערך הרב של הסדנאות המוזיקליות לעובדים ואת הפוטנציאל הטמון לחברות שהיא עוזרת להן בפיתוח ההון האנושי.

את כל השיעורים והסדנאות מעבירים מוזיקאים מוכרים בתעשייה, מורים מוכשרים עם ניסיון רחב שנים בלימוד ובהעברת סדנאות מוזיקליות. המורים מגיעים עד אליכם עם כל הציוד (כלי נגינה והגברה) וניתן לשלב את כל הסדנאות באמצע יום עבודה וגם מחוץ לשעות העבודה, זהו מתכון מוכח ומנצח לשבירת השגרה.

מה הערך שמקבלים העובדים לאחר סדנאות המוזיקה?

"הסדנאות מאפשרות חשיבה מחוץ לקופסא, פיתוח יצירתיות ויכולות אלתור. הן משפרות את יכולת התיאום והסנכרון בין העובדים ומאפשרת להם לצאת מהשגרה. מלבד זאת, הוכח מדעית כי נגינה היא דרך מעולה להפיג לחצים ולהפוך את העובדים לשמחים ופרודוקטיביים יותר".

הסדנאות

סדנת קצב: כדי להיכנס לקצב, מתחילים את הסדנא בתנועות גוף וריקוד כדי לשבור קצת את הקרח ולהשתחרר. בהמשך לומדים לנגן ולתופף בדרכים יצירתיות דרך הגוף, וממשיכים ללמוד לעשות זאת על כלים מגוונים כמו דליי פח ופלסטיק. במהלך הסדנא לומדים את עולם הקצב ויוצרים מקצבים בצורה מערכתית. יוצרים במשותף מקצבים מיוחדים של שירים מוכרים ואהובים במגוון סגנונות מוזיקליים החל מטראנס ועד פופ ומזרחית.

לכמה אנשים הסדנא מתאימה?

"קבוצות גדולות של עד 50 איש".

כמה זמן אורכת הסדנא?

"בין שעה לשעה וחצי".

איפה הסדנא מתקיימת?

"חדר/אולם גדול או באוויר הפתוח".

סדנת יוקלילי: יוקלילי היא גיטרה קטנה ומגניבה. מקורה בהוואי והיא בעלת ארבעה מיתרים, דבר שהופך אותה לכלי מאוד קל ופשוט לניגון. בסדנא הקבוצה לומדת יחדיו לנגן שיר או שניים שאותם מנגנים ושרים בסיום הסדנא ביחד.

לכמה אנשים הסדנא מתאימה?

"הסדנא מתאימה לקבוצות בינוניות של עד 30 איש".

כמה זמן אורכת הסדנא?

"כשעה".

איפה הסדנא מתקיימת?

"בכל חדר או אולם במתחם החברה".

סדנת גיטרה שבועית: סדנת הגיטרה היא רעיון מגניב ביותר כדי לשבור את השגרה השבועית ולהפוך את העובדים שלכם לשמחים יותר למשך כל השבוע (מומלץ ביותר לקיים את השיעור במהלך יום העובדה).
הצוות נפגש פעם בשבוע למשך שעה, וביחד לומדים לנגן על גיטרה מא' ועד ת' (ניתן לסגור על מספר שיעורים מראש על פי בקשתכם).

לכמה אנשים הסדנא מתאימה?

"הסדנא מתאימה לצוותים קטנים של עד עשרה אנשים".

כמה זמן אורכת הסדנא?

"שעה".

איפה הסדנא מתקיימת?

"בכל חדר או אולם במתחם החברה".

אופציה נוספת ומרעננת היא קביעת שיעורים פרטיים במגוון כלי נגינה אחד על אחד במתחם העבודה. השיעור הפרטי מאפשר שחרור מחסומים, הנאה, עובד שמח ופרודוקטיבי ביותר.

קישור לאתר
קישור למייל
טלפון: 050-8585905

סדנאות גיטרה, צילום: יובל גולד


סדנאות יוגה ופילאטיס: "Pilates at work"

הבטחות כמו "ממחר אתחיל להתאמן" או "ממחר אתחיל לאכול נכון" מוכרות לנו מאוד. החיים העמוסים שלנו לעתים לא מאפשרים לנו להשקיע בגוף ובנפש. בדיוק בשביל זה שירה שמור אלמוג הקימה את "Pilates at work" – תכנית בריאות מקיפה לארגונים שכוללת אימוני פילאטיס, יוגה ועוד הרבה הפתעות לעובדים.

"עבדתי בעברי בתור עורכת דין במשרד ותוך כדי העבודה נחשפתי לנזקים הרבים שהישיבה הממושכת גורמת לעובדים" מספרת שירה, מייסדת "Pilates at work". "בתור מישהי שנושמת כושר ואת רוב חיי העברתי בתוך מדריכת פילאטיס, הנושא הציק לי במיוחד והבנתי שהייעוד שלי הוא לשפר לאנשים את איכות החיים".
הצוות של "Pilates at work" כולל שש מדריכות מקצועיות ומוכשרות שנותנת את כל הלב בכל אימון:
ליזי קניאז, מירית עוז, ליאור נוריאלי ליאור גורי וזוהר קנטור. האימונים מועברים באווירה כיפית המאפשרת לעובדים להתחבר אחד לשני ולהתגבש. כל מדריכה מותאמת לרמה ולמרקם האנושי של הקבוצה ומלווה אותם באימונים כל שבוע בהקשבה, מקצועיות ותשומת לב אישית.

מה הערך שמקבלים העובדים לאחר האימונים?

"בשיטת הפילאטיס אנו שמים דגש על חיזוק הגוף, שיפור היציבה והגדלת טווחי תנועה. היוגה מסייעת לנו להתחבר אל התודעה והנשימה שלנו תוך כדי האימון הפיזי. בסופם של האימונים העובדים יוצאים מחויכים יותר, אנרגטיים ומוכנים ליום העבודה. האימון הקבוצתי יוצר גיבוש, אווירה כיפית והרבה צחוק" מספרת שירה. "עובדים מספרים לי שהם מרגישים אסירי תודה, בריאים ושמחים יותר. מלבד זאת, הם מרגישים שלמקום העבודה אכפת לא רק מרמת הפרודוקטיביות והתפוקה, אלא גם מהבריאות שלהם ומהם באופן אישי, וזה יוצר תחושת משמעות אדירה לעובד"

איך תכנית הבריאות עובדת?

"בדרך כלל "תכנית הבריאות" הבסיסית מתחילה בחודשיים של היכרות בהם ניתן לבחור אימון כושר שבועי באחד מהתחומים: פילאטיס, יוגה או אימוני כוח. אנחנו תופרים תכנית מיוחדת המתאימה לצרכים של כל ארגון. השיעור נמשך כשעה וניתן לקבוע אותו בתחילת יום העבודה או בסופו על פי העדפתכם. בנוסף, אנחנו מספקים בדיקה שנתית של יציבה וארגונומיה הכוללת מעקב התפתחות אישית שבסופו מקבלים תכנית ייעוץ מקצועית ואישית. מתוך מטרה לאפשר חוויה שלמה של בריאות מעבר לשעת האימון השבועית, אנחנו מעניקים לעובדים כתבות וטיפים בנושא אורח חיים בריא ישירות למייל. בנוסף לאימונים, ניתן לקבל ייעוץ תזונתי של תזונאית מוסמכת או סדנאות בנושא תזונה (הרחבה לתכנית הבריאות בתוספת תשלום)".

לכמה אנשים הסדנא מתאימה?
"הסדנא מתאימה לצוותים קטנים של עד עשרים אנשים. ניתן לחלק את הסדנאות ולהיפגש יומיים בשבוע".

כמה זמן אורכת הסדנא?

"כשעה".

איפה הסדנא מתקיימת?

"בכל חדר או אולם נוח במתחם החברה".

סדנאות חד פעמיות וסדנאות לילדים

ניתן להזמין סדנא חד פעמית לעובדים שכוללת אימון יוגה או פילאטיס בתוספת של ארוחת בוקר, ימי ספורט וגם פעילויות כושר/יוגה לילדי העובדים בקיץ.

קישור לאתר
טלפון: 0524865558
קישור למייל

סדנאות פילאטיס ויוגה. קרדיט: שירה שמור אלמוג

סדנאות פילאטיס ויוגה. קרדיט: שירה שמור אלמוג


"סמארטפיק": סדנאות צילום בסמארטפון

מאז שהסמארטפונים נכנסו לחיינו, אנחנו לא מפסיקים לנצור רגעים יפים. אז אם אתם מחפשים לארגון שלכם סדנא חוויתית, פרקטית ומגבשת בחסות המכשיר האהוב עלינו במיוחד, תעשו צ'יז למצלמה וקבלו את "סמארטפיק".

סדנא שתשאיר לכם ידע שימושי לחיים

ירון בן חורין הוא מנחה והוגה סדנאות הסמארטפון לארגונים "סמארטפיק". עם ניסיון של 30 שנים בתחום הצילום, הבימוי וההפקה, וכחלוץ בתחומו, כיום הסדנאות של ירון מועברות על ידי צוות אלוף של מדריכים בהתאם לחידושים הקיימים בשוק, לאלפי אנשים ומאות ארגונים. הסדנא מועברת בצורה חוויתית ומעניקה ידע פרקטי לחיים.

אז למה בעצם ללמוד לצלם בסמארטפון?

"היום אין אחד שלא מצלם בסמארטפון. אם אתם רוצים לשדרג את רמת הצילום שלכם תוך כדי חוויה קבוצתית כיפית ופרקטית לחיים, זו אחלה דרך לקבל כלים"

למי הסדנא מתאימה?

"לכל הארגונים. בשונה מסדנאות אחרות שיש שיאהבו תחום מסוים ויש שיאהבו פחות, צילום בסמארטפון היא פעילות משותפת לכולם שכל אחד ישמח להעמיק בה. בנוסף, ארגונים שמשתמשים בצילום כחלק מהעבודה השוטפת יקבלו ערך רב".

מה לומדים?

● הכרות עם מצלמת הסמארטפון
● הבנת הראייה הצילומית
● טיפים וטכניקות צילום מתקדמות
● קומפוזיציה וזוויות
● אור וצל
● עריכה מתקדמת עם אפליקציית 'snapseed'

בנוסף לומדים על פיצ'רים מיוחדים שקיימים בסמארטפון שרוב האנשים לא מכירים (כמו לדוגמא צילום מאקרו וצילום רצף) ירון או המדריך נותנים הדרכה קצרה בשטח, ותוך כדי סיור מקיימים הדגמות, מחלקים משימות ונותנים הכוונה. בסיום הסדנא לומדים לערוך באפליקציה וכל אחד יוצא הביתה עם חוברת הסברים וטיפים בנושא.

איפה הסדנא מתקיימת ולכמה אנשים היא מיועדת?
"בכל מקום בארץ, בשטח או בתוך הארגון. במידה והקבוצה שלכם כוללת מעל 25 משתתפים, ניתן לפצל למספר קבוצות או להוסיף מדריכים".

כמה זמן המפגש?

הסדנא: מפגש אחד של בין שעתיים לשלוש (גמיש לפי הצורך).
סדנא עם הרצאה: מקיפה וארוכה יותר מסדנת השטח. כוללת מצגת והסברים מפורטים ואורכת 3 שעות. (מתקיימת במתחם החברה או במקום מפגש עם חדר).
"צילום זה 80 אחוז בראש ו-20 אחוז במצלמה" (ירון בן חורין).
ירון מוסיף כי: "כמו בכל תחום, הסמארטפון לא יכול לעשות כל מה שהמצלמה המקצועית יכולה לעשות, אבל אם יודעים להשתמש בו בתוך המגבלות ולנצל אותו בצורה הנכונה יצאו תוצאות מדהימות".

כתובת לאתר
טלפון: 073-7318718
קישור לדף הפייסבוק
קישור למייל
קישור לדף האינסטגרם

מתוך סדנת הסמארטפון (צילום: ירון בן חורין)

מתוך סדנת הסמארטפון (צילום: ירון בן חורין)


הסטודיו לבישול בתל אביב: סדנאות בישול וקרב סכינים

כרבע מיליון בני אדם כבר למדו את רזי הבישול, בישלו מנות מנצחות ויצאו שבעים ומרוצים מסדנאות הבישול של "הסטודיו לבישול" בתל אביב. עכשיו תורכם ליהנות מחוויה קולינרית, טעימה ומלאת ניחוחות:

את השפע תרגישו מיד כשתכנסו לסטודיו. מלבד כמות חומרי הגלם האדירה שתשתמשו במהלך הבישול,
תוכלו ליהנות מעמדת קפה, שתייה קלה, יינות מגוונים ללא הגבלה וכיבוד חופשי עד שכמעט ולא יישאר לכם מקום בבטן. המתחם הקולינרי של הסטודיו מחולק ל-7 חדרי בישול כאשר הקירות בין החדרים שקופים כדי שתוכלו לחוות את חווית הבישול המשותפת בעוצמה גבוהה.

הסדנאות מעשיות ואקטיביות וכוללות השתתפות מלאה של כל המשתתפים. השפים המקצועיים מעבירים
את הסדנאות בהומור, מקצועיות ופאן, תוך שיתוף פעולה מלא ומגבש בין חברי הקבוצה. דרך הבישול המשותף וגם כאשר מניחים את הסינרים וטועמים את התוצרים נוצרות חברויות חדשות, מתחזקות חברות קיימות והכי חשוב יוצאים שבעים ומאושרים יותר!

סדנת בישול קלאסית

בסדנת הבישול הקלאסית ניתן לבחור תחום או סגנון מטבח מסוים כגון: בישול איטלקי, בישול תאילנדי, בישול בשרי, בישול בריא, אפיית לחמים ועוד (ניתן לראות הפירוט המלא באתר של הסטודיו לבישול). את הסדנא יעביר אחד מהשפים הוותיקים של הסטודיו עם טיפים ומתכונים להכנת המנות. את חומרי הגלם והכלים הסטודיו מספק, כאשר בכל סדנא תלמדו להכין כשמונה מנות בממוצע. אנשי הצוות מבשלים את כל המנות בעצמם ובסיום טועמים את תוצריהם.

סדנת "קרב סכינים"

ממש כמו בתוכנית הטלוויזיה המוכרת, הארגון מתחלק למספר צוותים כאשר לכל צוות יש שף אשר מלווה ומנחה את הקבוצה בתחרות. כל קבוצה מקבלת את אותם חומרי הגלם כאשר המנצחת היא זאת עם המנות המיוחדות והיצירתיות ביותר שהוכנו מאותם חומרי הגלם. בסיום הסדנא כולם טועמים את המנות ובוחרים את המנצחים.
תוספת קניות בשוק: לפני הבישול, תוכלו לצאת בצוותים לחוויה קולינרית בשוק אוכל בו תלקטו את חומרי הגלם בעצמכם. זאת תוספת מדליקה ומומלצת לחוויה המלאה.

אז שיהיה לכם בתאבון!

בן אביגדור 19, תל-אביב.
טלפון: 03-303-8111
קישור לאתר

הסטודיו לבישול בתל אביב (צילום: עדי בן שושן)

הסטודיו לבישול בתל אביב (צילום: עדי בן שושן)


מגע קסום – Foot Massage באירועים – הפינוק שיעניק לכם את זריקת האנרגיה שאתם צריכים

אתם יושבים רוב היום במשרד ומרגישים מנוונים. הצוואר מתחיל להיתפס, הרגליים כואבות, והגוף זקוק לשחרור מערכות כללי שיזרים אנרגיה חדשה בגוף. "מגע קסום – Foot Massage באירועים" הוא בדיוק הפתרון שאתם צריכים לאירוע החברה הבא שלכם, אירועי השקה, או אפילו לפינוק העובדים בהפסקת הצהריים שיטעין אותם באנרגיות חדשות ויאפשר יציאה משגרה.

"מגע קסום" הוקם על ידי אלון פיקלר לפני כשמונה שנים לאחר שחזר מתאילנד, שם למד לעומק את טכניקת העיסוי התאילנדי והפוט מסז', וחזר לארץ להפיץ את הבשורה: "אנחנו 'דורכים' על מסמרים כשיש לנו למעשה את האפשרות 'לדרוך' על צמר גפן", מציין פיקלר, רגע לפני שהוא מונה את היתרונות הרבים לעיסוי: "כף הרגל שלנו מחולקת לאזורים וכל אזור משפיע על חלק שונה בגוף. כאשר אנחנו מעסים נכן את כף הרגל, העיסוי משפר את סירקולציית הדם ומאפשר ניקוז רעלים על ידי מערכת הלימפה. תהליכים אלו מגבירים את תפקוד המערכת החיסונית, מעודדים תהליכי החלמה בגוף, משרים רוגע ומרוממים את מצב הרוח". מוסיף פיקלר.

אז מה בעצם קורה בפעילות?

"אנחנו צוות של מטפלים שמקימים 2-4 עמדות Foot Massage הכוללות כיסא נוח ומתכוונן, כרית לראש והדומים לרגליים. חשוב לציין שהציוד היגייני וחד פעמי, שטיפת הרגליים מתבצעת באמצעות התזת מים וסבון ולא בתוך גיגית. הקרם בו משתמשים לעיסוי משאיר את העור חלק אך לא שומני, וניתן לחזור לתפקוד רגיל מיד לאחר העיסוי. כל סבב עיסוי אורך כרבע שעה בה העובד מקבל מסז' איכותי, מקצועי ומרגיע בכפות הרגליים".

הצוות המקצועי

"כל חברי הצוות הם מטפלים מוסמכים עם תעודות בנוסף להיותם רפלקסולוגים, דבר המהווה יתרון ובונוס. בעמדות אנחנו מעניקים מסז' מרגיע במטרה להפחית כאבים ולחץ, אך לא נותנים אבחון רפלקסולוגי. שילוב הידע וההתמחות שלנו מאפשר אפקט משולב וחיוני".

איפה הפעילות מתקיימת?

"הפעילות יכולה להתבצע בכל מקום, בין אם במתחם החברה או ביום כיף על חוף הים".

לכמה אנשים הפעילות מתאימה?

"הפעילות מתאימה לקבוצות של עד מאה משתתפים".

סדנאות ופעילויות נוספות

"הפעילות מתאימה בין היתר גם לחתונה, מסיבת רווקות וכל אירוע בו ניתן לשלב הפסקה קצרה מהשגרה כדי לקבל טעינת אנרגיה".

אלון פיקלר – מגע קסום

טלפון: 054-4410061

קישור לדף הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

אלון פיקלר – מגע קסום

אלון פיקלר – מגע קסום


"פשוט עיצוב": סדנאות עשה זאת בעצמך

אין כמו התחושה בה אנחנו פותרים תקלה לבד או בונים בעצמנו משהו מאפס. הכירו את אושרת גורן בעלת הסטודיו "פשוט עיצוב" סדנאות של חוויה מגבשת של מסוגלות, תרומה וכיף שבסופה כל אחד חוזר הביתה עם מוצר שהוא יצר במו ידיו!

אושרת גורן, מעצבת פנים ויוצרת במקצועה, מספרת שמאז ומתמיד יצרה ובנתה כל דבר שרק רצתה:
"גדלתי במושב בבית מאוד יצירתי. תמיד שרצינו לבנות או לשפץ משהו, נכנסו למחסן, הוצאנו כלים ופשוט יצרנו. הוצאת המטרה אל הפועל, הייתה חוויה מכוננת עבורי"

כיום אושרת מעבירה סדנאות "עשה זאת בעצמך" העוסקות בתחום השימוש החוזר והנגרות למאות ארגונים ומוסדות (ביניהם אינטל, אמדוקס, מדיסון ועוד). עוד היא מספרת כי מטרתה העיקרית היא לחשוף אנשים לחוויה של עשייה תוך כדי תהליך מונחה וברור שבסופו כל אחד יוצא עם מוצר שהוא יצר בעצמו.
"יש אנשים שזה נשמע להם כמו חלום של מישהו אחר, אבל זה לא כך. כל אחד יכול לעשות את זה!" מספרת אושרת. " כמו כל דבר, צריך לתכנן מראש ולהבין את העקרונות כדי לייצר תהליך נכון. המטרה שלי היא להנגיש את המידע ואת החומרים כדי שתהיה לנו יותר אפשרות עשייה"

למי הסדנא מתאימה?

"הסדנא מתאימה לחברות וארגונים שרוצים פעילות מעשירה מחוץ לעולם התוכן היומיומי המתכננים יום כיף, יום גיבוש, הרמת כוסית לחג. בנוסף, קיימת אפשרות לשלב את הסדנא בימי תרומה לקהילה בהם עושים
"Make Over" כללי (לדוגמא שיפוץ חצר, משרד, חדרים ובתי ספר) כשבסוף התהליך מביאים לשדרוג מדהים של המקום על ידי עבודת צוות בלבד. חווית נתינה משמעותית, מגבשת ומספקת"

כמה זמן אורכת הסדנא?

"בין שעתיים לשלוש, ועד ליום שלם בימי המעורבות לקהילה"

מה קורה בסדנא?

"המשתתפים מקבלים את כל החומרים, החל מהעץ, הבדים, הצבעים, אקדחי הסיכות ועד הסינרים והכפפות. אנחנו מתכננים תהליך עבודה של מוצר כלשהו, עוברים הדרכה בה לומדים כיצד לבנות ולסיים מוצר בטווח זמן שבחרנו ובסיום הסדנא כל משתתף יוצא עם מוצר שהוא הכין בעצמו! תהליך ה -"Make over" מתבטא בשיתוף פעולה: האחד צובע, השני מנקה השלישי גוזר וכך הלאה. כך ניתן בזמן קצר לבנות רהיטים ולשדרג חלל בתהליך המשלב תכנון, עיצוב ו-DIY".

איפה הסדנא מתקיימת?
"בכל מקום. צריך רק שולחנות עבודה ואנשים ואפשר להתחיל לעבוד!".

כמות אנשים?
"מינימום 8 עד עשרות משתתפים".

מחירים:
"התמחור הוא בהתאם למוצר (החל מ-180 פלוס מע"מ)".

אושרת מסכמת: "אני מאמינה שאנשים צריכים להתנסות בהרבה דברים, אנחנו לא צריכים להיות מומחים בהכל, אנחנו כן צריכים להרחיב את עולמנו. חשוב להתנסות, ולקבל את היכולת להשפיע ולהעצים. במה שבאמת מעניין אותנו תמיד נוכל להעמיק, אבל מה שחשוב זה לא לפחד להתנסות".

קישור לדף פייסבוק
ביקורות מהפייסבוק
טלפון: 050-4033442
קישור למייל

תוצרים מהסדנא (אושרת גורן)

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר