סיגל עידן רפואת-היופי צילום סיגל פרי לוין
סיגל עידן רפואת-היופי צילום סיגל פרי לוין

הכירו את "עידן רפואת היופי"

פורסם בתאריך: 1.11.18 23:34

טיפולי פנים הם חלק משגרת חייה של אישה קרייריסטית, למרות הטיפול בילדים, המשימות בעבודה, והזוגיות, היא עדין מפנה לה זמן לפינוק אמיתי בעור הפנים שלה. אין ספק שנשים מבינות שהפנים הן כרטיס הביקור שלהן, ולכן הן פוקדות זו אחר זו מכוני יופי וקליניקות. אך לא רק נשים, גם בקרב גברים ישנה מודעות לכרטיס הביקור המדובר, ולכן גם הם מגיעים לטיפולי פנים וממש מתמכרים.

סיגל פרי-לוין קוסמטיקאית פרא-רפואית זה 13 שנים מסבירה לנו קצת על טיפול פנים; "כבר מגיל 30 הקולגן בעור הפנים נחלש ולשמחתו הטכנולוגיה החדשה, כגון מכשירים לחידוש הקולגן ותכשירים שונים – הם אלה שיכולים להילחם בסימני הזמן ולהעניק לנו אור בפנים ולשמר אותו לאורך זמן. התוצאות המתקבלות בקליניקה שלי הן הסיפוק האדיר שלי, מטרתי לאפשר ללקוחות ליהנות גם מטיפולים מתקדמים וגם מיום פינוק מושלם ואינטימי". כך מספרת לנו סיגל.

סיגל בוגרת לימודי קוסמטיקה פרא-רפואית, עוברת מפעם לפעם השתלמויות בתחום, מעבירה הרצאות בתחום הקוסמטיקה, מופיעה בתוכניות טלוויזיה מגוונות ועבורה כל לקוח הוא עולם ומלואו ומתקבל באהבה לקליניקה. קליניקה 'עידן רפואת היופי' מאובזרת במכשור החדשני ביותר בעולם, אין גימיקים, אלא רק מכשור ואביזרים רפואיים איכותיים המביאים לתוצאות מוכחות קלינית. סיגל בעלת ידע עשיר בתחום הקוסמטיקה, אותו היא רכשה בחלוף השנים בעבודתה והכשרותיה, והיא מגיעה לתוצאות גבוהות תודות לאבחון הנעשה על ידי מערכת מתקדמת הבודקת את עור הפנים, כך שעל ידי האבחון ניתן להתאים לכל לקוח את הטיפול המדויק לעורו.

כלל המכשירים בקליניקה מאושרים מטעם משרד הבריאות ו- FDA העולמי, הם תוצרת אירופית וישראלית, כגון מכשיר של שארפ-לייט המכיל טכנולוגיות שתפקידן להסיר שיער בפנים (עם תוצאות מוכחות!) ומכשור להצערת העור מאפשר לקבל את הטיפולים הבאים; RF, טיפול באקנה, טיפול בפיגמנטציה, חידוש ומיצוק עור הפנים ועוד. בנוסף לטיפולי הפנים תמצאו בקליניקה פדיקור רפואי הנעשה ללא מים – בשיטה יבשה על ידי מכשור חדשני גרמני המיועד לבעיות פטרת הציפורן, יבלות, אקזמות וציפורן חודרנית.

קליניקה 'עידן רפואת היופי' שוכנת במושב חירות בגוש תל-מונד ובה אווירה פסטורלית, אינטימית וירוקה עם ריח פרדסים לצד ציוץ הציפורים. הקליניקה פתוחה משעות הבוקר עד שעות הערב ומקבלת באהבה גברים, נשים ובני נוער.

להזמנת תור מראש – 053-4658373
כתובת – מושב חירות
פייסבוק – עידן רפואת היופי

 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם "עידן רפואת היופי"


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר