המתווכים המומלצים בהוד השרון (מאגר ingimage)
המתווכים המומלצים בהוד השרון (מאגר ingimage)

מתווכים בהוד השרון עם טיפים מניסיונם האישי

נמצאים בשלבי מכירת דירה בהוד השרון? חושבים על קניית דירה באזור? יצאנו להכיר את המתווכים המובילים בהוד השרון

פורסם בתאריך: 1.11.18 09:41

לירון רוטביין

מי בעסק: לירון רוטביין מנהל משרד 'הום השרון' שיווק נדל"ן. ללירון, וותק של מעל 15 שנה בעולם הנדל"ן והוא מביא איתו ניסיון רב וקשרים ענפים בתחום המשולבים במקצועיות וידע עצום והופכים את המשרד לאחד המשרדים המובילים בהוד השרון. "מדובר במשרד המונה יועצי נדל"ן מקצועיים אשר עוברים מסלול הכשרה מקיף המשלב בתוכו הכשרות מקצועיות ממיטב אנשי המקצוע בתחום לצד יישום פרקטי בשטח" מבהיר לירון רוטביין "יש לנו תמהיל אנושי נדיר של כוח אדם איכותי ומקצועי הנבחר בקפידה".

הייחוד שלנו: "כשאתה עובד מול יועץ נדל"ן במשרד אתה למעשה עובד גם מול כל שאר סוכני המשרד האחרים ומקבל חשיפה מלאה למאגר הנכסים הגדול בבלעדיות שלנו ולמאגר הקונים של כל יועצי המשרד" מסביר לירון, מה מבדיל את המשרד שלו ממשרדים אחרים. הוא מציין שבכל עסקה, הם נעזרים באנשי המקצוע המובילים בשוק (עורכי דין, אנשי משכנתאות, אדריכלים, שמאים וכו'). "כל לקוח מבחינתנו הוא "הלקוח" ומי שבוחר להיעזר בשרותי המשרד מקבל מאתנו מטריה רחבה של שירותים, זמינות -גם אחרי שעות העבודה הקונבנציונאליות ובעיקר שירות שאין שני לו". לירון, מדגיש שהם בוחרים בקפידה את הנכסים שהם מגייסים בבלעדיות למשרד ולא מתפתים לגייס כל נכס "אנחנו מוודאים שאכן בעל הנכס מעוניין למכור, מודע להיבטי המיסוי וההשבחה שחלים עליו בנוגע למכירת הנכס ועוד".

הקשר עם הלקוחות: חלק גדול מלקוחות המשרד הם לקוחות חוזרים אשר קנו נכס בעבר, היו מרוצים וחזרו פעם נוספת לרכוש או למכור נכס דרך המשרד "רבים מהם מהווים עבורנו כרטיס ביקור, דרכם הגיעו לקוחות רבים נוספים" מסביר לירון שמציין שלקוח מביא לקוח "אנחנו יודעים למכור ללקוחותינו את הנכס שלהם לעיתים אף במחיר גבוה יותר ממה שחשבו לקבל ומבחינת הקונים יש לנו הרבה סיפוק במציאת הנכס המושלם עבורם תוך התאמה מרבית לצרכיהם".

תוכניות לעתיד. במשרד ממשיכים להסתכל קדימה, להוביל עם מבחר נכסי יד 2 בבלעדיות גדול בהוד השרון, בה הם מרכזים את מירב העבודה שלהם. "אנו עוסקים בין היתר בשיווק פרוייקטים יד ראשונה, מגרשים חקלאיים, מגרשים לבנייה, בתי יוקרה, תמ"א 38 ועוד, המפורסמים בכל אמצעי הפרסום, כולל רשתות חברתיות ואתרים מובילים". הוא אומר ומסביר שעולם השיווק והפרסום עובר מאמצעי המדיה המסורתיים שהכרנו לעולם האינטרנט שם הם מרכזים את עיקר ההשקעה הכספית בפרסום תוך שימוש באנשי מקצוע מהשורה הראשונה "והתוצאות מדברות בעד עצמן, עם חשיפה מיטבית לכל נכס בהתאם למיקומו, מחירו וקהל היעד שאליו הוא פונה".

בנוסף, מציין שגם עולם התיווך עבר שינויים רבים בשנים האחרונות וקלט לתוכו אנשים טובים ואיכותיים "גם מספר העסקאות שנסגרות באמצעות תיווך נמצא במגמת עלייה ורק לשם השוואה במרבית מדינות העולם המודרני למעלה מ-90% מעסקאות המקרקעין נעשות באמצעות מתווכים והדבר דורש מאיתנו כל הזמן ללמוד, להתעדכן, לחשוב מחוץ לקופסא בצורה יצירתית  ולהיות צעד אחד לפני כולם ואת כל זאת אנו עושים בצורה מעוררת הערכה ויעידו על כך לקוחותינו הרבים." הוא פוסק.

כתובת משרד- הרצל 6 הוד השרון,  09-744-4480
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאתר

לירון רוטביין צילום

לירון רוטביין צילום אבי לימור


טופ נכסים

מי בעסק: מורן מארין וצוות של 8 סוכני נדל"ן.

איך התחיל: בטרם ייסד מורן מארין את טופ נכסים בשנת 2004, משרד נדל"ן מהמובילים בהוד השרון, עסק שנים ספורות בלבד בעולם הנדל"ן. מארין שהנדל"ן זורם בגופו הבין כי: "4 שנים של הישגים הבהירו לי שאני בדרך הנכונה ושזה הזמן לגדול". טופ נכסים הוא שם דבר בהוד השרון והמשרד עובד ללא הפסקה במכירת מגרשים, נכסי יוקרה, דירות ובתים יד שנייה, פרויקטים של התחדשות עירונית ועוד.

המשרד זכה בהישגים יוצאי דופן בשנה האחרונה, ושאפו ענק מגיע למארין ולצוות המשרד

טופ נכסים נבחר על ידי מדלן למועדון ה GOLD לשנת 2020 כאחד מ-3 המשרדים המובילים בהוד השרון מבחינת מספר העסקאות והיקפן המדד מבוסס על מחקר אובייקטיבי ומעמיק מאוד.
כמו כן, מורן מארין בעצמו נבחר כאחד מ-3 הסוכנים המובילים בהוד השרון באותם הפרמטרים וכן הצטרפו אליו עוד 3 סוכנים מהמשרד להיות בין 10 המתווכים המובילים בהוד השרון.

נוסף לכל אלו גם חברת הדירוג הבינלאומית Dun & Bradstreet העניקה לטופ נכסים את חותם האמינות הגלובלי הגבוה ביותר! (Premium- זהב).

הייחוד שלנו: בעידן של היום אנו מוצפים ללא הפסקה בתוכן שיווקי ופרסומות הקופצות לעינינו בשלל הפלטפורמות: פייסבוק, אינסטגרם, מנועי חיפוש וכו'. בגלל החשיפה הרבה, מספר האנשים המגיבים לכל פרסום הוא גבוה. כפועל יוצא אחוז לא מבוטל של פניות הן פרי של סקרנות או התעניינות כללית שאין מאחוריה כוונת קנייה.

"במקום שנבזבז זמן יקר בחזרה למבול הפניות וסינון של הפניות הרציניות, אנו עורכים סינון מתקדם בשלב ההתחלתי כדי לחסוך לנו ולבעלי הנכסים את הזמן", משתף מארין. "אין טעם להביא מספר גדול של מתעניינים לביקור בנכס כאשר אין להם את הסכום המתאים, את האישורים הנחוצים וכו'. אני מגיע לנכס רק עם לקוחות רציניים שיש להם את כל מה שנחוץ כדי לקנות את הנכס".

הקשר עם הלקוחות: צוות המשרד– 8 סוכני נדל"ן מומחי נדל"ן. מארין מכנה אותם "נבחרת המומחים" שלו מהשורה הראשונה אשר לרבים מהם מעל ל-10 שנות ניסיון– מלווה את בעלי הנכסים צעד אחד צעד בכל השלבים עד למכירת הנכס. "אנו מתמקדים באזור הוד השרון כי אנו מאמינים שהתמקצעות והכרת האזור לעומק עד לפרטים הקטנים מאפשרים לנו לתת את השירות הכי מקצועי שיש. הניסיון הרב וההכרה הבלתי אמצעית של אזור הוד השרון מאפשרת לי ולצוות המשרד להבין את הצרכים של הלקוחות שמגיעים אלינו ולהתאים להם נכס שמתאים להם".

"אני מאמין ששיתופי פעולה מקצרים משמעותית את זמני השיווק של הנכס ומיטיבים עם הלקוחות שלנו", מספר מארין. "אצלנו המטרה הכללית מקדשת את האמצעים, ברגע שנכס מועבר לטיפולנו הוא מופץ בין כל הסוכנים, ובמאמץ מרוכז, כל אחד מהם מביא קונים פוטנציאליים. כך הסיכוי למכירה עולה משמעותית וזמן ההמתנה של הלקוח מתקצר".

שביעות רצון הלקוחות עומדת לנגד משרד הבוטיק אשר נותר איתן ומוביל שנה לאחר שנה. "טופ נכסים" מבינים שרכישה של בית היא עסקה לחיים שנדרשת לה מקצוענות ללא פשרות ומלווה את הלקוחות ליווי צמוד ועוטף עד לקבלת הנכס. "טופ נכסים" מספקת ליווי וייעוץ משפטי וכלכלי תוך מתן תשומת לב לפרטים ולרצון הלקוחות. צוות המשרד דוגל במקצועיות וסבלנות, ומלווה את הלקוח עד שנמצא הבית המושלם עבורו. לא פחות חשוב מכך, הצוות לא "נעלם" אחרי שהעסקה נסגרת, וממשיך להיות זמין ולסייע ללקוחות בכל הנדרש.

לקוחות מדווחים על התנהלות שקופה וישרה המנפצת את ה"סטיגמות" של המקצוע, ועל גישור רגיש על פערים בין המוכר והקונה, תוך שמירה על האינטרסים שלהם.

לאחרונה טופ נכסים סיימו לשווק בהצלחה גדולה את השיווק של פרויקט מגדלי משאבים, פרוייקט התחדשות עירונית בן 72 יחידות דיור ב 2 מגדלים.

ומה הן התוכניות לעתיד?

"אני מאמין שאסור לקפוא על השמרים וגם כשהמשרד מצליח, אני חושב כיצד אפשר להפוך אותו ליותר מצליח. אנו שמים דגש על פיתוח אסטרטגיות שיווק חדשניות אשר מספקות לנו תוצאות מהירות וטובות".

כתובת המשרד: דרך רמתיים 38, הוד השרון
טלפון: 09-7407500
מורן מארין (נייד אישי) 052-3385053

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

מורן מארין, צילום: ליבי קטן נאור

מורן מארין, צילום: ליבי קטן נאור


שרביט נכסים

מאז שנפתח לפני 13 שנה, מציב משרד 'שרביט נכסים' סטנדרטים שונים וגבוהים במיוחד בעולם תיווך הנדל"ן כשערכים של שקיפות, מקצוענות ושירות ללא פשרות הם לא סתם אוסף של מילים , אלא נר לרגלו.

מי בעסק: הדס ואורן שרביט בעלי משרד שרביט נכסים, משרד בוטיק , איכותי, מקצועי, משפחתי ואישי המנוהל ממחוזם הפרטי, ונולד מסינרגיה בין בני הזוג וכוח מאוחד ומשותף.

הייחודיות של המשרד: מדובר במשרד בוטיק העובד על איכות ולא כמות. כמות הנכסים הבלעדיים אותם הדס ואורן מייצגים מאפשרת להם לתת לכל נכס את מלוא תשומת הלב הנדרשת , כאילו היה "בן יחיד". טובת הלקוחות היא העומדת מול עיני הדס ואורן מתוך הבנה שהלקוח הוא לב וליבת העסק, ומעבר בית הוא תהליך מורכב ,כך בהתאם הכל נעשה עבורו בהתאם לרצונותיו וצרכיו. הדס ואורן פועלים לטובת לקוחותיהם ללא פשרות כאשר הפגישות עם הלקוח נעשות בתחילה מתוך כוונה ורצון אמיתי להכיר את עולמו, רצונותיו וצרכיו ורק לאחר מכן לצאת לדרך ולבקש להשיג עבורו את העסקאות הטובות ביותר. העסקאות מוצעות בחליפה אישית. רבים מלקוחותיהם הם לקוחות חוזרים או שהגיעו דרך המלצות. כך גם הנכסים למכירה בהם מטפלים הדס ואורן, ב95% מהם ,התקבלו דרך המלצות והפניות של לקוחות עבר. לצד השירות שלהם, מספקים הדס ואורן שירותים נוספים במחירים מיוחדים ואטרקטיביים ללקוחותיהם, בין היתר: יועץ משכנתאות, עורך דין, מעצבת פנים, אדריכל, קבלן שיפוצים ועוד. מדובר במשרד משפחתי עם ידע מקיף וניסיון רב שנים בתחום הנדל"ן, לצד יתרון ההיכרות וקשרים עסקיים רחבים וחשיפה להזדמנויות פוטנציאליות מצוינות.

בכובעו הנוסף מתווך אורן שרביט במגרשים גדולים לעיסקאות מזומן וקומבינציה. בשנה האחרונה תיווך המשרד בעיסקה גדולה למכירת 157 דונם חקלאיים בהוד השרון , במחיר של 257 מיליון ₪ שניקנו על ידי 4 חברות בנייה גדולות במשק :צמח המרמן, שפיר, תשובה ואפריקה ישראל. אורן שרביט ייצג את המוכרים ואת הקונים בעיסקה.

ראיית העתיד: להמשיך לחבר באהבה בין אנשים ונכסים ולעטוף את הלקוחות ברשת ביטחון המאפשרת להם לעשות את העיסקה הטובה והנכונה ביותר עבורם.

כתובת: בצת 2 הוד השרון

קישור לאתר
קישור לפייסבוק
הדס 054-7415005
אורן 054-2255524

הדס שרביט צילום: ליבי קטן נאור

הדס שרביט צילום: ליבי קטן נאור



שרוני נדל"ן

מי בעסק: שרוני מרוז (57), מי שהקים את המשרד, שרוני נדל"ן, לפני כעשרים שנה בהוד השרון ומאז צבר קהל לקוחות נאמן ושם מוביל בתחום. " אנחנו משרד בוטיק, בעל וותק וניסיון עשיר ומגוון בתחום הנדל"ן", מבהיר מרוז ומוסיף, "צמחתי אל תוך העסק הזה ובכל עסקה אני מקפיד על שקיפות מלאה מול הלקוחות שלי, תוך שימת דגש על שירות, אמינות, מקצועיות וזמינות לכל לקוח".

איך התחיל: "המשרד שלי הוא בין המשרדים הוותיקים באזור ולראיה, כמות הלקוחות החוזרים שלנו. את ניסיוני בתחום, קיבלתי לפני כעשרים שנה, דאז עבדתי במשרד נדל"ן מוכר בעיר. תוך כדי עבודה, הבנתי איזה משרד אני רוצה להקים ומה אני רוצה להביא לכל עסקה. התוצאה בהתאם, צמחתי לטובת עסק משלי, משרד בוטיק מוביל, מן הוותיקים ובעלי השם בעיר. אני מביא לכל עסקה, ידע רב, הבנה ובעיקר ניסיון וקשרים אישיים המסייעים להפוך כל עסקה לחלקה ופשוטה יותר".

הייחוד שלנו: "ברשותנו, נכסים ייחודיים בבלעדיות! כמו כן, מאחר ואנחנו משרד בוטיק, אנו זוכים לבלעדיות של נכסים יוקרתיים וייחודיים. למשל, ממש לאחרונה בוצעה עסקת ענק בתחום הנדל"ן באמצעות משרדינו, הכשרת שטח בנייה לטובת פרויקט משרדים בלב העיר הוד השרון, פרויקט המתפרס על פני כ- 11,000 מ"ר משרדים, כולל חניונים תת קרקעיים, אופציה אשר אמורה להוות פתרון עבור מצוקת המשרדים באזור. הבניין עתיד להיות בין המפוארים והמושקעים ביותר באזור גוש דן. כמו כן, פרויקט זה ישווק באופן בלעדי על ידי שרוני נדל"ן".

הקשר עם הלקוחות: "הלקוח שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו. הלקוחות שלנו מגוונים וחלקם אף לקוחות חוזרים, כולל לקוח מביא לקוח וגם משפחות שגדלו יחד איתנו וכיום ההורים שרכשו אצלנו נכס, רוכשים יחד עם דור ההמשך נכסים מניבים. כמו כן, לצד לקוחות מהעשירון העליון אנו מקפידים לתת שירות לכל לקוח ולקוח בהתאם לדרישותיו והונו, קרי לקוחות בעלי ממון המחפשים אחר פרויקטים יוקרתיים ונכסים ייחודיים".
הכנות לקיץ והשנה הקרובה : "מאחר ואנו משרד פעיל וותיק, ברור שאנו עובדים בכל השנה, ללא קשר לתקופות ועונות. נכון, בתקופת הקיץ ולקראת החגים, אכן ישנה עליה בדרישה לנכסים להשכרה/קניה או מכירה, אבל חשוב לציין כי אנו תמיד ערוכים ומוכנים לכך עם מגוון נכסים מתאימים, כולל נכסי יוקרה. כמו כן, אנו ממשיכים להגדיל את אופציות הנכסים העומדות לרשות לקוחותינו ומציעים בכל עסקה, מטריה רחבה של שירותים, כולל ייעוץ והכוונה לכל אורך העסקה".

כתובת: רחוב הרשות 9, הוד השרון
טלפון: 09-7431008, 050-5583724
שעות פתיחה: ראשון – חמישי, 9:00 – 19:00, שישי עד 13:00
קישור למייל
קישור לדף הפייסבוק

שרוני נדלן צילום

שרוני נדלן צילום


ריאלטי ליין

מי בעסק: יעקב ברקוביץ, איש נדל"ן מרשים ואיכותי, יליד הוד השרון, בעל וותק של למעלה מ-30 שנה בתחום. ברקוביץ, מכהן כבעלים ומנכ"ל של משרד התיווך Realty Line , משרד יזום ותיווך נדל"ן, אשר מביא את אמריקה לישראל והיה לזכיין הראשון למשך 10 שנים של רי/מקס הוד"ש והרצלייה.

איך התחיל: ברקוביץ, מייסד החברה ובעליה, נחשב למומחה בתחום ומחזיק בצוות מיומן ובעל ניסיון רב שנים אשר נבחר בקפידה. לדבריו, "אני עוסק בתחום הנדל"ן מעל 30 שנה, קשר שהתחיל עוד בתקופה בה עבדתי בארצות הברית, בתחילת שנות ה-80. מאז ועד היום, אני עוסק בתחום, גם בישראל וגם באירופה וכמובן ניו ג'רסי, המקום בו התחלתי, פלורידה ובמספר יעדים באירופה. כזכיין של המותג, ריאלטי ליין".

הייחוד שלנו: משרד התיווך, ריאלטי ליין, שם נרדף לשרות אמינות ומקצוענות בתחום תיווך יזום ושיווק נדל"ן, הודות לסוכנים ויועצים בעלי ניסיון מוכח, רישיון, ידע ושיטות שיווק בלעדיות חדשניות(ציוד מתקדם של צילום דיגיטאלי מערכות מחשוב מתקדמות,פרסום נרחב ברשתות חברתיות, אתרים מובילים, ירחונים וכמובן בכל אמצעי השיווק באינטרנט)."לצד כל הנ"ל, אנחנו נותנים גם פתרונות בנייה, כולל תמ"א 38". מוסיף ברקוביץ. "אני שותף עסקי בחברת "גושן הנדסה" ביחד עם מיכאל בלנקו. מדובר בחברה הנחשבת למובילה בתחום. יתרה מכך, אני עוסק ביזמות בתחום הנדל"ן, כולל שירותי בנייה. ואף סגירת מעגל, שבתי לגור בהוד"ש בבית דירות שנבנה על אדמת הבית בו גדלתי. חשוב לציין כי בכל עסקה מלווים אותנו, מיטב אנשי המקצוע בתחום, כולל עורכי דין מובילים".

קשר עם הלקוחות: קשר לאורך שנים. יש לנו לקוחות שחוזרים כולל לקוחות וותיקים מלפני שניים ושלושה עשורים. הם השם שלנו והמוניטין שלנו. לקוחות שהיו לנו לפני 15-20 שנה חוזרים אלינו, חלקם חברי ילדות מהעיר הוד השרון בה אני נולדתי.

הכנות מיוחדות לשנה הקרובה: אנו ערוכים לכל לחץ ודרישה של הלקוחות שלנו. המשרד שלנו עוסק לא רק במכירה/קנייה של נכסים, אלא גם בהשכרות. יש לנו מבצע מיוחד לכל מי שקונה אצלנו בית, שירות של עו"ד אמינים, מובילים ומקצועיים, כחלק מהעסקה. כלומר, עמלת התיווך תהיה כלולה במחיר העסקה. בימים אלו, בשל הגדילה וההתרחבות של העסק, אנו מחפשים סוכנים נוספים שיצטרפו לסיפור ההצלחה שלנו. אלו יהיו מגובים עם משרד ניסיון ויקבלו את עמלות התיווך הגבוהות בשוק, כיום.

דרך רמתיים 64, הוד השרון  טל.050-5326070  7665500–09

קישור לאתר

קישור לעמוד פייסבוק

יעקב ברקוביץ


משרד הנדל"ן "לב נכסים" בהוד השרון  להרגיש בבית

מי בעסק: שרון לב, הקים את משרד הנדל"ן הבוטיקי "לב נכסים" בהוד השרון לפני כשנה וחצי. לב נמצא בתחום הנדל"ן כבר מעל לארבע שנים וצבר קהל לקוחות נאמן השוכר את שירותיו פעם אחד פעם וממליץ לחברים ומשפחה. לצדו של שרון עובדים כשלושה סוכנים מוכשרים בעלי רישיון תיווך וניסיון רב. אחד מאנשי הצוות במשרד היה הראשון שהביא להוד השרון את סוכנות התיווך המוכרת "רימקס", בעוד שכיום צוות המשרד ממשיכים להעניק שירות מקצועי ואישי תוך איתור צרכים קפדני , לווי צמוד ועזרה מקצועית בגישור ומשא ומתן. "אנחנו נוף אחד בעולם התיווך", משתף לב. "אנחנו חושבים מחוץ לקופסא, מקושרים לבנקים ויועצי משכנתאות רבים, ובאופן כללי מאוד מאורים בתחום הנדל"ן בעיר".

איך הכל התחיל: "בספטמבר האחרון חגגתי את יום הולדתי ה-40 בעוד שרוב חיי הייתי איש עסקים", מספר לב. "תחום הנדל"ן תמיד 'גירד' לי בקצה הראש. זה בית ספר לחיים והפוטנציאל בו הוא אין סופי. היום אני מאוהב בתחום לגמרי".

ייחודיות: זה לא סוד שהאווירה המשפחתית והחמימה ב"לב נכסים" שווה יותר מכל דבר אחר. לקוחות המשרד יודעים שיש תמיד למי לפנות, ולא פלא שמכתבי תודה מציפים את קירות המשרד ומודים על יחס מקצועי, אישי ואמין. "אנחנו מאמינים באמינות ויושרה מעל הכל", משתף לב." הצוות עובד מבוקר ועד ערב, שישה ימים בשבוע ומקפידים על שקיפות מרבית מול הלקוחות. חשוב לנו לשתף את הלקוח בכל המהלכים ולהעניק לווי אישי שכולל בתוכו את מיטב היועצים . כמו כן, אנו מקפידים על שיתופי פעולה עם משרדי נדל"ן רבים בהוד השרון ובראש ובראשונה מתייחסים ללקוחותינו כחברים טובים.

שרון לב. צילום:איקי (פוטו דינו).

סוד ההצלחה: "אומרים שידע זה כוח ולכן אנחנו דואגים להיות מעודכנים עשרים וארבע שעות ביממה בכל מה שרלוונטי בענף כדי להביא את העסקאות הנכונות בזמן הנכון", מספר לב. "אני גדלתי בהוד השרון ומכיר את כל הפרויקטים העכשוויים והעתידיים בעיר".

מוטו: "עדיף שם טוב משמן טוב!"

חזון: "תחום הנדל"ן דורש מאיתנו המתווכים להיות צעד אחד לפני כולם ולדעת בזמן אמת מה רלוונטי ומה לא", סובר לב. "מעל 36 אחוז מעסקאות הנדל"ן מתבצעות בעזרת מתווכים ולכן למרות ההתקדמות הטכנולוגית ועודף המידע, המקצוע הזה הכרחי בהחלט. חשוב לי לתקן את התפיסה שיש כלפיי מתווכים בשנים האחרונות, ולכן אני מקפיד ללמוד כמה שיותר, להיות יצירתי ולהעניק שירות איכותי ושקוף".

כתובת המשרד:  דרך רמתיים 55 הוד השרון

טלפון:077-5006881

050-7213853

קישור לדף הפייסבוק

להרגיש בבית עם לב נכסים

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר