הכירו את "אמיר המשכפל" (מאגר תמונות: Shutterstock)
הכירו את "אמיר המשכפל" (מאגר תמונות: Shutterstock)

פריצות שקטות: זה יכול לקרות גם לכם

פורסם בתאריך: 7.11.18 21:03

אם עדיין לא שמעתם את המושג "פריצה שקטה", מזלכם. לרוב כשאנחנו מדמיינים פריצה אנחנו חושבים על גנבים אלימים שלא בוחלים באמצעים. אולי תופתעו לגלות שרוב מקרי הפריצות הן שקטות כאשר המנהג "להשאיר אור בסלון" כבר ממש לא מרתיע את הגנבים. דיברנו עם אדיר דונסקי, מומחה למנעולים ובעל העסק "המשכפל" בכפר סבא, כדי להבין מה הפתרון לדבר המטריד הזה

אז מה היא בעצם פריצה שקטה?

"בשיטת הפריצות השקטות הפורצים מבצעים פריצה של הצילינדר עצמו ללא פעילות אלימה או רועשת. הם בדרך כלל יכנסו לביתכם עם מפתח שהעתיקו מאחד מבני המשפחה או כאשר ביצעו שכפול פיראטי של המפתח. הפורצים יכולים להיות אנשים קרובים שמכירים את ביתכם, או כאלו שעקבו אחריכם במקומות ציבוריים לדוגמא כאשר תעזבו את עגלת הקניות בסופר. מכיוון שהשיטה אינה אלימה ומאוד דיסקרטית, יש פורצים הנכנסים מספר פעמים כך שלא תשימו לב שבוצעה בכלל גניבה. הפורצים המתקדמים מנצלים את הכניסה המהירה בשעות היום כאשר השכנים לא בבית כדי לא לעורר חשד"

אז מה הפתרון על מנת למנוע פריצה שכזו?

"לא להשאיר את המפתח שלכם חשוף: לא בבית הפרטי שלכם, ולא בבית הקפה או בעבודה. את רוב המפתחות ניתן להעתיק בצורה קלה מאוד ולכן יש לדאוג להסתרת המפתח בכל רגע נתון."
"להחליף צילינדר במיוחד כשנכנסים לבית חדש: אולי אנחנו לא זוכרים זאת, אבל פעמים רבות אנחנו נותנים את המפתחות לאנשי מקצוע, שכנים וחברים שיכולים לאבדם או להעבירם לאנשים אחרים שיכולים לבצע פריצה בעתיד."
"להתקין בבית מנעול מסדרת 'EVVA' : הצילינדרים של 'EVVA' מיוצרים בטכנולוגיה מיוחדת מצילינדרים אחרים, ולכן הרבה יותר קשה עד בלתי אפשרי לפרוץ אותם באמצעות כלים פשוטים."
"לבחור מנעולנים אמינים: חשוב שיהיו בעלי מוניטין וותק בתחום"

"המשכפל" בכפר סבא הינו אחד מבתי העסק המוכרים והמובילים בעיר לשכפול מפתחות ושלטים. עם מעל 25 שנות ניסיון ומוניטין בקרב כל תושבי העיר, אדיר וצוות העובדים חרטו על דגלם לתת מענה אמין מקצועי ואדיב. בין שירותיהם תוכלו למצוא שכפול מפתחות, שלטים, החלפת צילינדרים למיניהם, שירותי מנעולנות ושירות החלפת הצילינדר המומלץ מסדרת "EVVA". בין לקוחות "המשכפל" נמנים בתי ספר עירוניים, גופים ציבוריים ולקוחות פרטיים רבים.

טלפון ליצירת קשר: 052-3158158

אמיר המשכפל

 

 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם "אמיר המשכפל"


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר