מזרנים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
מזרנים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

מזרנים בשרון: החברות המובילות בתחום עם הטיפים לבחירת מזרן

אם הגעתם למסקנה שאתם צריכים להחליף מזרן, כדאי שתבחרו מזרן מוצלח. אבל איך תדעו מה מתאים לכם? מזרן קפיצים או מזרן ספוג? או שאולי עדיף לבחור מיטה מתכווננת? מצאנו את חנויות המזרנים המובילות בשרון

פורסם בתאריך: 14.11.18 15:27

עדכון אחרון: 7.7.20 18:38

אולימפיה רהיטים בע"מ: המומחים שיעשו לכם סדר

מחקרים רבים כבר הוכיחו ששינה טובה חשובה לבריאות שלנו, למוח שלנו ולמצב הרוח שלנו, ואין ספק ששינה טובה מתחילה במיטה טובה. אז איך בוחרים מזרן איכותי, ויותר חשוב – היכן קונים אותו? הכירו את החנות הוותיקה "אולימפיה רהיטים".

מזרן איכותי הוא ללא ספק אחד הדברים שרובנו מתקשים להתפשר עליהם, ויש לכך סיבה טובה בהחלט, שכן שינה רציפה וטובה משפיעה עלינו בכל תחומי החיים – החל מיכולות הריכוז ועד לאנרגיה הפיזית שלנו. כאשר אנו ישנים על מזרן לא טוב או כזה שאינו מותאם לנו ולצרכים שלנו, לרוב נסבול מעייפות, הן מנטלית והן פיזית, כמו גם ממיחושים ומכאבים שיקשו עלינו להתנהל ברמה היומיומית. ההיצע הרב של המזרנים שקיים היום בשוק עלול לבלבל קונים פוטנציאליים רבים ולגרום להם לרכוש מזרן שלא בהכרח מתאים להם. אז איך בכל זאת בוחרים מזרן? עודד נחמד, הבעלים של "אולימפיה רהיטים בע”מ", עושה ללקוחות שלו סדר.

היכונו לשנת היופי שלכם. צילום עצמי

היכונו לשנת היופי שלכם. צילום עצמי

מהיצרן לצרכן

כבר למעלה מ-3 עשורים ש-"אולימפיה רהיטים בע”מ" הוא שם נרדף לאיכות בשינה ולמחירים אטרקטיביים, ואת החנות הנוכחית הנמצאת כיום בכפר סבא פתח עודד נחמד, איש עסקים בעל ניסיון רב בתחום המזרנים. ההחלטה לפתוח חנות מפעל נבעה מתוך רצון לבטל את פערי התיווך ולספק ללקוחותיו סחורה ישירות מהיצרן לצרכן. באופן זה יכול עודד למכור את הסחורה שלו במחירים אטרקטיביים ביותר, ואף ליצור מזרנים בהתאמה אישית לרצונות ולצרכים של לקוחותיו. "חשוב לי שכל הלקוחות שלי יהיו מרוצים", מצהיר עודד. מסיבה זו, מפעילה "אולימפיה רהיטים בע”מ" מדיניות של 30 ימי ניסיון, במסגרתם ניתן להחליף את המזרן אפילו מספר פעמים – עד להתאמת המזרן המושלם.

רך או קשיח?

"אורתופדים וכירופרקטים בדרך כלל ימליצו על מזרנים קשיחים, אבל יש אנשים שלא מסוגלים לישון על מזרן קשיח", מסביר עודד. "לכן מזרן הוא מוצר שאפשר לרכוש רק על ידי ניסיון, תחושה. זה לא משהו שמומלץ לקנות בטלפון או באינטרנט". מסיבה זו, בחנות התצוגה המשתרעת על פני 300 מ"ר, קיימים כ-60 מזרנים שונים לצורך ניסיון והתרשמות. בנוסף, צוות מומחי המזרנים של "אולימפיה רהיטים בע”מ" מורכב ממוכרים מנוסים, ותיקים ואמינים, אשר מעניקים לכל לקוח יחס אישי וחם ומסייעים לו להתאים לעצמו את המזרן האידיאלי.

מזרן קשיח או רך? אתם מוזמנים להגיע ולנסות בעצמכם. צילום עצמי

מזרן קשיח או רך? אתם מוזמנים להגיע ולנסות בעצמכם. צילום עצמי

ייצור לפי בקשה

בשונה מחנויות ממותגות אחרות, בהן הסחורה הקיימת כבר מוכנה ולרוב לא ניתן לבצע בה שינויים, "אולימפיה רהיטים בע”מ" הוא עסק המאפשר ללקוחותיו ליצור כל פריט ריהוט שהם מעוניינים בו לפי צרכיהם האינדיבידואליים – החל מהצבע וסוג הבד, דרך הגודל והעובי ועד לחומרים שמהם עשויים המזרנים ופריטי הריהוט האחרים הנמכרים בחנות כגון כורסאות טלוויזיה, חדרי ילדים, ארונות ועוד. סחורה רבה נמצאת בחנות ומאפשרת ללקוח פשוט לרכוש את המוצר ולקחת אותו הביתה עוד באותו הרגע, אך את הרהיטים המיוצרים בהזמנה אישית, יקבלו הלקוחות במשלוח בין 10 ל-21 ימי עסקים בהתאם לרהיט ולהזמנה.

אז איזה מזרן כדאי לקנות?

עודד מחזיק בחנות מגוון ענק של מזרנים, מויסקו, גומאוויר, קפיצים, לטקס ועוד, ואומר כי גם כאן מדובר בעניין של העדפה אישית. "אני לרוב ממליץ על מזרן ללא קפיצים", אומר עודד ומסביר כי הסיבה לכך היא שבמזרנים מלאים אין את חללי האוויר של הקפיצים – עניין המאפשר לשחק עם הקושי של המזרן ולהתאים אותו לאזורים שונים בגוף, כך שבאזורים כבדים יותר, כמו למשל באזור העכוז או הבטן, המזרן יהיה קשיח יותר ובאזורים כמו הכתפיים המזרן יהיה רך. "אנחנו יכולים לייצר חמישה אזורי נוחות בתוך המזרן. המשחק הזה עם הרכות והקשיחות מאפשר לנו להתאים את המזרן באופן מושלם לגוף ולמנוע מצב של לחץ על השלד", הוא מסביר.

איכות במחירים ללא תחרות

עודד מסביר כי פרט לסוג המזרן, למידת הקשיחות ולנוחות שלו, אחד הדברים החשובים למזרן הוא שיאושר על ידי מכון התקנים ויחזיק בתו תקן 9002ISO  – בדיוק כמו כל המזרנים של "אולימפיה רהיטים בע”מ". עניין זה מבטיח כי המזרן לא יהיה רק נוח ונעים, אלא גם יהיה עשוי באיכות טובה שתאפשר לו לשמש אותנו במשך שנים רבות. בנוסף, ב-"אולימפיה" ניתן לרכוש מזרנים העשויים בין היתר מבדים נושמים, רחיצים ומעכבי בעירה, אך בעלויות אטרקטיביות במיוחד.  "אפשר לייצר מזרנים איכותיים מאוד ויחד עם זאת להנגיש אותם לצרכן במחירים אטרקטיביים, בייחוד כשמדובר בחנות מפעל", הוא מסביר. פרט למחירים האטרקטיביים, ב"אולימפיה רהיטים בע”מ" שמחים ללכת לקראת הלקוח וניתן לשלם גם ב-24 תשלומים ללא ריבית או הצמדה, בכל אמצעי תשלום, ואף ליהנות משירות משלוחים לכל חלקי הארץ ומתנה על כל רכישה. אתם רק צריכים להגיע ולבחור.

 

אולימפיה רהיטים בע”מ

כתובת: התעש 28, כפר סבא

שעות פתיחה: א' עד ה' – 9:30-20:00, ימי ו' – 9:30-14:00

טלפון:  09-7664412

מעבר לאתר

עודד נחמד באולימפיה. צילום עצמי

עודד נחמד באולימפיה. צילום עצמי


מחסני מזרונים

בואו נודה, כולנו אוהבים לישון- בין אם מדובר בשמונה שעות שינה שנחשבות למספר השעות המומלץ ובין אם מדובר בתנומה קלה של חצי שעה. כדי להבטיח לנו שינה טובה ואיכותית אין ספק שלבחירת המזרון עליו נלך לישון השפעה מכרעת על איכות השינה שלנו. מחסני מזרונים בבעלות עמוס עטיה מציעה מגוון רחב של מזרונים. בחנות המזרונים בשרון שבבעלותו של עטיה יחכו מיטב החברות הישראליות והבינלאומיות דוגמת סימונס, גומאוויר, פולירון ועמינח במחירים אטרקטיביים ומשתלמים. עטיה בעל ניסיון של 25 שנים בתחום מכירת המזרונים ובבואכם לחנות המזרונים בשרון הוא יידע להתאים עבורכם את המזרון שאיתו תלכו הביתה לישון.

רכישת מזרון טוב מתבצעת פעם בכמה שנים ולכן חשוב לבדוק טוב את המזרון אותו אתם בוחרים. עמוס מסביר שהנוחות היא הדבר הראשון שאותו חשוב לקחת בחשבון בעת רכישת מזרון. יחד עם זאת הוא חולק איתנו עוד קצת מהידע המקצועי ומנדב טיפים שהם כללי ברזל לרכישת מזרון. חשוב להגיע לחנות עם מידות מדויקות של אורך, רוחב וגובה בסיס המיטה. הדבר יאפשר לנו להתאים את מידותיו של המזרון למיטה באופן מדיוק.

דגם אותלו. קרדיט: מחסני מזרונים

דגם אותלו. קרדיט: מחסני מזרונים

מזרן סילי פרזידנט. קרדיט: מחסני מזרונים

מזרן סילי פרזידנט. קרדיט: מחסני מזרונים

עמוס מנפץ מיתוס ואומר שחשוב לבחור במזרון דרגת הקושי הכי קשה אך שיהיה לנו נוח בה. הסיבה לכך היא התמיכה הגבוה שיעניק מזרון בדרגת קושי שכזאת. ישנם כמה סוגי מזרונים בהם מזרון קפיצים, לטקס, מזרון ויסקו, מזרון פוליאוריטן העשוי בטכנולוגיה מיוחדת. ההיצע הרב מאפשר לקונים לבחור את המזרון בהתאם לתחושה שנרגיש כשנשכב על המזרון בחנות. לכן חשוב לבדוק ולבחון כל מזרון שנראה כמתאים, להרגיש אותו ולוודא שהוא הכי נוח לכם.

שנים של ניסיון בתחום מכירת המזרונים הפכו את מחסני מזרונים למקום המציע מבחר עשיר, ידע רב ומחירים משתלמים. עם עסקת חבילה שכזאת אין ספק שמחסני מזרונים הוא המקום לקנות בו את המזרון הבא שלכם.

מחסני מזרונים
החרושת 21, רעננה
טלפון: 09-7454816
קישור לאתר  

ספת נוער פולירון חוחית. קרדיט: מחסני מזרונים

ספת נוער פולירון חוחית. קרדיט: מחסני מזרונים


I-BED 

אם עבר זמן רב מאז שהחלפתם מזרן, הגיע הזמן שתעשו זאת. חשוב לדעת כי אורך החיים של מזרן הוא בסביבות עשור ולכן פעם בתקופה זו יש להחליף גם אם המזרן נראה לכם תקין.

סער בר און ואבי אסולין הם הבעלים של חנות המזרנים החדשה "I BED" בכפר סבא, החנות נפתחה בחודש נובמבר 2018 ברחוב התע"ש 10, ונכון להיום היא החנות הבלעדית של המותג הוותיק "גומאוויר" בכפר סבא.

החנות מספקת מזרנים של חברת "בלו פדר המוכרת" ושל חברת "קינג רויאל" הוותיקה שמציירת מזרנים, מיטות וספות נוער. כמו כן, 'I BED' היא החנות הפיזית הבלעדית (מלבד אילת) בה ניתן לרכוש מזרנים של חברת "בלו פדר". סער צבר השכלה מקצועית וניסיון רב בתחום המזרנים במשך השנים והיום הוא שמח לחלוק אתכם כמה טיפים.

הכירו את חנות I-BED

הכירו את חנות I-BED

אז מהם 5 הדברים שחייבים לוודא לפני שקונים מזרן?

מה אתם אוהבים?

"לפני שמגיעים לחנות כדאי להתנסות ולגבש החלטה לגבי ההעדפות שלכם. האם אתם מרגישים בנוח על מזרן רך, קשה או בינוני? מה שהכי נוח לכם הוא מה שהכי בריא לכם, ועל כך אין ויכוח. כשתגיעו לחנות תוכלו לכוון את איש המכירות וכך לצמצם את מספר המזרונים שמהם אתם צריכים לבחור"

כמה ומתי?

"אני ממליץ מאוד לברר לפני הכל מה המחיר ומה גודל המזרן הרצוי לכם. חשוב מאוד להגיע עם תקציב גמיש הנע ב-20% מעלה או מטה. רוב המזרנים עשויים מחומרי גלם מיובאים ולכן המחירים משתנים כל שלושה או ארבעה חודשים. לכן חשוב להגיע עם תקציב מוגדר אך גמיש"

מיטה קבועה או מתכווננת?

"בתוך המיטה המתכווננת מותקן מנגנון חשמלי המאפשר לכם לכוון אותה כרצונכם. מיטה קבועה לעומת זאת, מורכבת מבסיס ומזרן. יש יתרונות יחסיים לשניהם, אך באופן כללי מיטה מתכווננת יכולה להתאים את עצמה למנח הגוף, בעוד שמיטה קבועה הרבה יותר נוחה לתפעול, ניקוי והזזה ובדרך כלל גם עולה פחות. חשוב שתעשו את השיקולים האלו לפני שאתם מגיעים לחנות"

כמה זמן יש לכם?

"צריך לקחת בחשבון שיש מזרנים שמגיעים מחו"ל ולכן זמן ההגעה שלהם גדול. אם החלטתם לקנות מזרן של אחת מהפירמות היקרות כדאי שתדעו שזמן ההמתנה הוא בין שלושה לארבעה חודשים (ממש כמו המתנה לסלונים). לעומת זאת, זמן ההמתנה מתקצר לשבוע או שבועיים כאשר הפירמות מייצרות את המזרנים בישראל. חשוב שתדעו שזה אפשרי, אבל בדרך כלל לא. (למעט מזרונים מוכנים ומוזמנים מראש אשר שוכבים כבר בחנות).
אנחנו מציעים ב-'I BED' מזרן מסוג "פטנטמזרון" (מזרן מתקפל) של חברת 'בלו פדר' – מזרן שניתן להזמין מהיום להיום"

עמידות המזרן

"ישנם מזרנים שבנויים מקפיצים מבודדים או חבורים, וישנם מזרנים העשויים מספוג (פוליארית). מזרנים בעלי ליבת ספוג ידועים כעמידים אך יקרים יותר (יש יוצאים מן הכלל) ומזרנים הבנויים מקפיצים מבודדים מבטיחים מצד אחד תמיכה מלאה של הגוף אך עם זאת, נשחקים מהר. מלבד זאת, חשוב לשים לב אם המזרן מגיע עם אחריות של 5 שנים לפחות"

סער מספר: "אנחנו מתחייבים למחירים ההוגנים ביותר שיאפשרו ערך גבוה ללקוח עבור הכסף שהוא מוציא, וצופים להביא עוד מותגי מזרנים ידועים לחנות שלנו בקרוב"

החנות נפתחה בתאריך 08/11/18 צפו להפתעות ונוחות מרבית!

כתובת: התע"ש 10, כפר סבא
טלפון:073-7327170
קישור למייל

שעות פעילות:
א'-ה': 10:00-19:00
ו': 10:00-14:00

השותפים סער בר און ואבי אסולין

השותפים סער בר און ואבי אסולין


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר