מדפסת להדפסת חוברות ופליירים
מדפסת להדפסת חוברות ופליירים

בית דפוס בשרון: הכירו את "סהר הדפסות דיגיטליות"

מחפשים אחר בית דפוס מומלץ בשרון? הכירו את "סהר הדפסות דיגיטליות"- כל סוגי ההדפסות תחת קורת גג אחת. בבית הדפוס תמצאו פתרונות לכל סוגי ההדפסה ממטרות עסקיות ועד אישיות, מהדפסה על קנבאס ועד להדפסה על שלטי פרסום

פורסם בתאריך: 20.11.18 09:06

תהליך ההדפסה בבתי הדפוס הדיגיטליים מתבצעת היישר מהקובץ או התמונה אל המדיות השונות. בעזרת שיטת ההדפסה הרחבה ניתן להדפיס רול-אפים, פוסטרים, שלטים גדולים לעסקים וכל מוצר פרסום אחר שלא ניתן להדפיס באופן עצמאי.

בואו נודה שאין אחד שאוהב לחכות זמן רב להזמנה בבית הדפוס, במיוחד אם אנחנו לחוצים לקראת אירוע חשוב של העסק. רמי מנהל בית דפוס באזור השרון – "סהר הדפסות דיגיטליות" דוגל במתן שירות מהיר וללא פשרות: "עמידה בזמנים זה א'-ב' מבחינתי. במידה ושולחים לי קבצים מוכנים אני מתחייב למסור את העבודה עד 24 שעות מרגע ההזמנה" מספר רמי.

תוכלו לבצע את ההזמנה טלפונית ולקבל הצעת מחיר מסודרת ישירות למייל ולאחר מכן להחליט אם זה מתאים לכם. דרך אגב, אם אתם צריכים משלוח ואתם נמצאים בקרבת מקום, רמי יגיע עד אליכם וימסור לכם את ההדפסות הדיגיטליות באופן אישי וללא תשלום. ככה זה כשהיחס אישי והמקצועיות היא מעל הכל!

"סהר הדפסות דיגיטליות" מעניקים שירותי הדפסה דיגיטלית ושילוט לעסקים קטנים וגדולים, חברות מסחריות ואנשי מקצוע. כל השירותים ניתנים לפי טעמו של הלקוח תחת קורת גג אחת: פליירים, חוברות, כרטיסי ביקור, מגנטים, מעטפות, פנקס חשבוניות, קבלות, מגנטים, ניירת משרדית, רול- אפים, פוסטרים, הדפסות על קאנבסים, מדבקות לרכב ובעצם כל העולה על רוחכם, רק תבקשו ורמי ואנשי הצוות ימצאו את הפתרון המושלם. יתרון גדול מאוד שמצאנו בבית הדפוס הוא מדפסות דיגיטליות ברוחב של 3.20 מ' המאפשרות הדפסות רחבות למגוון צרכים עסקיים. מדפסת מסוג זה לא נמצאת בבתי דפוס סטנדרטיים ועל כן זוהי חוזקה גדולה. כמו כן, בית הדפוס מציע שירות מיוחד של ייצור והתקנת שלטים תלת ממדיים מוארים ורגילים.

"סהר הדפסות דיגיטליות" ממוקם במושב קדימה. בית הדפוס קיים כבר 15 שנה ומנהל אותו רמי יפת, תוך שחרט על דגלו להעניק שירות איכותי ואישי במינימום זמן המתנה. שירותי הדפוס ניתנים בכל אזור השרון (כולל הישובים הקטנים) ע"י אנשי צוות מקצוענים אשר מונחים לקוד מצוינות וסטנדרטים גבוהים.

עם צוות וניסיון כזה, איננו מופתעים שהעבודות יוצאות איכותיות ומוקפדות מאוד. בית הדפוס פעיל בין השעות 8:30-18:00 אבל רמי זמין 24 שעות לנוחיותכם, כך שאתם יכולים להרגיש בנוח ליצור קשר טלפוני בכל זמן.

שעות פעילות:
א'-ה': 08:30-18:00
ו': 08:30-14:00
טלפון:077-3351991

כתובת: ההדסים 26, קדימה
קישור לאתר
במידה ואין מענה בטלפקס , טלפון נייד: 052-668-0005
כתובת מייל

רמי בבית דפוס סהר הדפסות

רמי בבית דפוס סהר הדפסות


כתבה שיווקית בשיתוף עם "סהר הדפסות דיגיטליות"


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר