www.ingimage.com
www.ingimage.com

חוגי שחייה באזור השרון | 6 סיבות שיגרמו לכם ללמוד לשחות

פורסם בתאריך: 29.11.18 21:05

החורף כבר כאן ונשאלת השאלה האם לרשום את הילד לחוג שחייה או שעדיף להיכנס לתרדמת חורף? מיכאל מינסקי, מאמן שחייה מוסמך מסביר מדוע חשוב ללמוד שחייה דווקא בחורף; האם חשיפה מבוקרת לטמפרטורה נמוכה מחשלת את הגוף של הילד ומדוע בנייה מאוזנת של השריר חשובה לכל אורך השנה?

ספורטן. צילום: חיים דדוש

ספורטן. צילום: חיים דדוש

1.מיומנות חשובה לחיים, בטח בקיץ – לימוד שחייה הינו תהליך שמצריך תרגול רב ועקביות בשל הקואורדניציה המורכבת הנדרשת בו, בעיקר אצל ילדים. עונת החורף היא עונה יותר רגועה ולכן כדאי לנצל אותה ללימוד שחייה. כך, הילד יגיע לעונת הרחצה עם יכולות שחייה שמסמלות גם עצמאות ובגרות, ויוכל ללכת לבריכה יחד עם חבריו.

2. אז מה אם קר? הכל עניין של הרגל. חשיפה במידה הנכונה למזג אוויר קר מסייעת לגוף ואף הופכת אותו לעמיד יותר בעונת החורף. מחקר שהשווה הופעת מחלות בין ילדים ששוחים באופן קבוע לבין אלו שלא, גילה כי ילדים ששוחים גם בחורף חולים פחות. בצורה זו נחזק את המערכת החיסונית של הילד, אך כדי לשמור על יתרון זה יש להקפיד, מיד עם היציאה מהבריכה, לעטוף את הילד במגבת עבה שתשמור על חום גופו. רצוי שהחוג יתנהל בבריכה מקורה ואיכותית שמצוידת במלתחה מחוממת.

3. הבריאות היא מעל הכול – לשחייה יתרונות רבים. היא נחשבת לענף ספורט בריא ובטוח ובניגוד לענפי ספורט אחרים, החיכוך העדין עם המים שומר על המפרקים ומפחית מעומס משקל הגוף עליהם. כך ניתן ליהנות מפעילות גופנית עם מינימום פציעות ביחס לענפי ספורט אחרים. בנוסף תורמת השחייה לגמישות, לחיזוק חגורת הכתפיים, למערכת הנשימה וסיבולת לב ריאה.

4. בניית שריר בצורה מאוזנת לאורך השנה – בניגוד לענפי ספורט אחרים בהם מופעלות קבוצות קטנות של שרירים, השחייה מפעילה במקביל הכי הרבה קבוצות שרירים, דבר המביא ליכולת קואורדינטיבית מפותחת ביותר. התמדה בשגרת שחייה לאורך כל השנה מסייעת לגוף הילד להתפתח בצורה מאוזנת ופרופורציונאלית.

5. ביטחון עצמי גבוה יותר – חשוב מאוד שנעודד את הילד שלנו (וגם את עצמנו) להמשיך בפעילות ספורטיבית גם כשקר בחוץ. ילד שיש לו את המוטיבציה להגיע לאימון למרות הקור והגשם ונהנה מהפעילות במים, לומד שיש לו שליטה טובה יותר על חייו וכך מרוויח לא רק לימוד שחייה ופעילות ספורטיבית אלא גם ביטחון ודימוי עצמי גבוה.

Win Win .6 – פעילות בקבוצה מייצרת אצל הילדים תחושת שייכות, מפתחת תחרותיות והישגיות, תורמת לגיבוש ושיתוף פעולה וכשכל זה קורה בסביבת המים אז מדובר בהנאה צרופה ורווח לילדים.
מיכאל מינסקי הינו מדריך ומאמן מוסמך בספורטן הוד השרון.

לפרטים והרשמה לחוג שחייה ברשת ספורטן חייגו:6669* 

לוגו ספורטן

לוגו ספורטן

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר