מעדניית דליקטס בהוד השרון. מאגר תמונות Shutterstock
מעדניית דליקטס בהוד השרון. מאגר תמונות Shutterstock

מאוקראינה באהבה – מעדניית "דליקטס"

למרות "העלייה הגדולה", האוכל הרוסי עדיין נשאר בגדר תעלומה עבור ישראלים רבים. ויקטוריה ואיגור, בעלים של מעדניה בהוד השרון עובדים מאד קשה כדי להכיר את המטבח הרוסי לחך הישראלי, בלי להתפשר ובלי קיצורי דרך. נה זדורובייה!

פורסם בתאריך: 6.12.18 14:24

"אני חושש שאם נפרט את כל מה שאנחנו מוכרים כאן, יגיעו יותר מדי לקוחות ולא נעמוד בזה", צוחק איגור לאין, הבעלים של מעדניית "דליקטס" (לאין 1995) ברחוב הבנים 5 בהוד השרון. מדובר בחנות שמשרתת נאמנה את כל תושבי האזור, ויש אפילו כאלה שמגיעים מרחוק יותר, כי חשקה נפשם בתוצרת טרייה, מגוון עשיר ושירות ברוחב לב.

אם תגיעו לכאן, תמיד תמצאו כאן גבינת "טבורוג" טרייה, שדומה במרקם שלה לגבינת כנען, אבל טעמה עשיר יותר. במטבח הרוסי אוהבים להשתמש בה למאפים או לאכול סתם ככה עם ריבה ושמנת חמוצה. גם את סוגי הריבה ואת השמנת הטרייה מהקיבוץ אפשר למצוא כאן בשפע. משקאות חלב כמו קפיר וריאז'נקה, גבינת סולוגוני גרוזינית, חמאה במשקל, מבחר גבינות קשות, חלקן ישראליות וחלקן מגיעות מהמדינות הבלטיות, רוסיה, אוקראינה ורוסיה הלבנה שמוצרי החלב שלהם מפורסמים בכל העולם בזכות האיכות הגבוהה שלהם.

משימה: לזהות סחורה איכותית שקולעת לטעמו של הלקוח

חמוצים וסלטים במשקל או בקופסאות, פירות יער קפואים, פירות ים כמו שרימפס וקלמרי מסוגים שונים, שימורים שלא תמצאו בסופר רגיל וחייבים לקרוא מה כתוב על התווית. יש כאן גם כיסונים מסוגים שונים, בלינצ'ס, פירוז'קי ועוד מאכלים רבים ממיטב המסורת הרוסית. אם אתם מכירים – רוצו למלא את סל הקניות. אם לא כל כך – תמיד אפשר להתייעץ עם הבעלים, ויקטוריה ואיגור, אח ואחות שעלו לכאן בשנת 1993 מדונייצק, אוקראינה ובשנת 1995 כבר פתחו את המעדנייה שלהם.

"אנחנו דור שלישי שעוסק בקמעונאות", מסביר איגור. "גם אבא שלנו וגם סבא שלנו ניהלו חנויות סופרמרקט גדולות שם, באוקראינה. שנינו למדנו את התחום ויודעים היטב מצד אחד איך לזהות סחורה איכותית ומצד שני – איך לקלוע במדויק לטעמו של הקונה. ולכן, זמן קצר אחרי שעלינו לארץ הבנו שזה הייעוד שלנו – אנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים וגם יודעים לעשות הכי טוב".

במעדניה של ויקטוריה ואיגור אפשר למצוא גם מגוון משקאות חריפים, מוודקה המסורתית ועד שמפניה סובייטית מפורסמת, מתחרה ראויה לשמפניה צרפתית, קוואס (משקה מותסס דמוי בירה שלא תאמינו, אבל גם מכינים ממנו מרק קיצי קר), מיצי פירות וירקות, מבחר שוקולדים וקינוחים אחרים.

מדובר בחגיגה אמיתית של טעמים שבשילוב השירות הנהדר והיחס האישי יגרמו לכם לחזור לשם שוב ושוב, בין אם נתקפתם נוסטלגיה סובייטית ובין אם אתם רוצים להכיר את המטבח הרוסי האמיתי מקרוב יותר.

כתובת: הבנים 5, הוד השרון
טלפון: 09-748-3390

נקניקים במעדניה

נקניקים במעדניה

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר