סוכני ביטוח בשרון. אילוסטרציה ממאגר Shutterstock
סוכני ביטוח בשרון. אילוסטרציה ממאגר Shutterstock

סוכני ביטוח בשרון ששווה לכם להכיר

תחום הביטוח מורכב לרובנו ולמרות חשיבותו הרבה לכולנו, אנשים נוטים שלא להתעמק ולהבין בנושא. עם זאת, חשוב לבחור את סוכני הביטוח המובילים שייתנו לנו את המענה הטוב ביותר. יצאנו להכיר סוכני ביטוח בשרון שיודעים לעשות את התהליך לפשוט ואטרקטיבי יותר

פורסם בתאריך: 10.12.18 23:33

הכירו את ויקי גולדשטיין

"שירות על פני ביטוח-שירות, מקצועיות, זמינות ושליחות".

אלה הערכים שהם כנר לרגליו של סוכן הביטוח ויקי גולדשטיין, שותף בסוכנות הביטוח "אגוז" שחרתה וחורתת על דיגלה מדי יום, כל מקרה פרטני שמגיע לטיפולה את נושא המקצועיות וחשיבות השירות האישי 24/7 בכל מקרה קטן כגדול.

גולדשטיין יליד שנת 1974, מרעננה במקור היום גר בצורן נשוי פלוס שלוש, נמצא בענף הביטוח משנת 97, מתמחה בכל ענפי הביטוח מביטוחי חיים ועד לביטוחי אלמנטר (כלומר ביטוחי עסקים, דירות ורכבים).

אפשר להבין משיחה קצרה עם גולדשטיין שבאישיותו הוא סוג של מטפל הוליסטי. שהוא נולד עם הכשרון הזה ליצור קשר ולהכיל בני אדם. כשרון מולד שהתחדד במשך שנים של עבודה ומתן שירות לבני אדם, כאשר הוא מיד קולט אותם באנטנה חשאית, ממנה הוא מטפל בלקוחותיו.

לאחר שהשתחרר מהצבא הוא מהר מאוד מצא את עצמו בעסקי הביטוח, ונקלט בטבעיות בסוכנות "אגוז" כשותף עסקי.

"אנחנו דוגלים פה בסוכנות בעיקר במתן שירות אישי מקצועי, מהיר ומותאם לדרישות הלקוח", הוא אומר ומוסיף "זה בא לידי ביטוי בכך שהמענה האנושי ניתן מעבר לשעות עבודה, לכל מבוטח יש את הטלפון הנייד שלו וכל דבר מטופל נקודתי מבלי למרוח".

כל סוגי הביטוחים זהים בכל ענף הביטוח, ההבדל הוא באיכות השירות האישי והמקצועי, הקשבה ללקוח ולבקשותיו, חזרה בזמן ללקוח שמשאיר הודעה והכי חשוב שבעת התביעה הפוליסה נותנת מענה מקסימלי והשירות והליווי הוא עד סוף התהליך לשביעות רצון המבוטח.

מה מאפשר לכם יעילות כזו?

"אנחנו עובדים עם 13 חברות ביטוח, מה שמאפשר לנו גמישות ופרישה יותר מגוונת של סוגי הביטוחים השונים להם הלקוח נזקק בהתאם לצרכיו- מטריה יותר רחבה של הצעות מחיר וסוגי ביטוחים שונים, כך שההתאמה היא מדויקת יותר".

כשאני מבקשת מגולדשטיין לתת דוגמאות למקרים שטופלו בצורה הכי יעילה הוא למרבה ההפתעה מתחמק, לא נעים, לא רוצה שייפגעו, למרות שהרוויח את חובתו ביושר.

רק כשאני אומרת לו שייתן לי דוגמא לטיפולים שהסוכנות טיפלה לשביעות רצונו של הלקוח הוא מסכים, כסוכן פרטי וכאדם מלא אמפטיה, גולדשטיין בצניעות נדירה מספר שלא מזמן ארע מקרה ביטוח למבוטח שחלה במחלת הסרטן, המצוקה היא כל כך גדולה שבין רגע המבוטח נאלץ להתנתק ממקום עבודתו ומסביבתו והוא נהפך לנזקק שתלוי על חוט השערה. ויקי גולדשטיין נזכר בפגישתו עם המבוטח שבזכות ההצעה לכיסוי פיצוי ממחלות קשות, קיבל המבוטח את המירב ומבחינתו של גולדשטיין השליחות נעשתה.

מקרה נוסף שארע למבוטח שיצא מביתו ושכנו התקשר ודווח לו שביתו נשרף. במקרה זה, כל עולמו נחרב בשנייה והשליחות האמיתית הייתה להחזיר את המצב לקדמותו. כך אכן קרה בפועל, בליווי הקשבה והרבה רגישות מצידו של גולדשטיין.

הלא השירות והמקצועיות זה הדבר החשוב ביותר

פרטי התקשרות:

טלפון: 050-2789608

ויקי גולדשטיין

ויקי גולדשטיין


הכירו את קובי דר

תחום הביטוח הוא המקצוע העתיק ביותר בעולם האורבני בורגני. כל תורת הביטוח על רגל אחת היא אמינות. קובי דר, הצליח לפתח קריירה משגשגת של כ-26 שנה בזכות עקרונותיו ודבקותו במשימה בטובת הלקוח וביושרה מולו.

את דרכו כסוכן ביטוח החל בתחילת שנות ה-90, לאחר שעזב את הקיבוץ, למד בווינגייט חינוך גופני ועבד במשך שנים בחינוך גופני בנתניה. לאחר שעזב את קיבוץ גבעת חיים מאוחד גר בצפון וחזר לנתניה.

"כן, אכן זה היה מעבר חד", הוא מודה. "בדרך כלל מי שעסק אז בביטוח היו מנכ"לים, מנהלי בנקים, אנשים שבאו מתפקידי ניהול או שהיו קצינים שפרשו מהצבא בדרגות רב סרן ומעלה. לעומתם, אני באתי מתחום החינוך הגופני וזה היה קצת שונה ומוזר".

איך זה התקבל?

"השונות שלי והעיסוקים הספורטיביים שלי גרמו לי דווקא לאתגרים ואמביציות. רציתי להוכיח את עצמי מאוד. התחלתי לעבוד בסוכנות 'שחם' בנתניה בשנת 1992, כאשר מהר מאוד למדתי שההצלחה בביטוח לא כל כך לידע כמו למה שהבן אדם מקרין לאנשים – אהבת אדם, אמון, יושר ומקצועיות. אלו הדברים הכי חשובים. ערכים שהיו לי נכסי צאן ברזל מעבודתי החינוכית וכבן קיבוץ לשעבר עם ערכים של יושר ושקיפות".

אט אט סחפה דרכו הייחודית של דר את הקליינטים לתת בו את אמונם. דר מקפיד על מערכת יחסים רגועה ולא מלחיצה, רוקח כימיה ויחסי אמון עם לקוחותיו שרבים מהם נהפכו לחברים שלו עד היום, כ-27 שנים אחרי.

לאחר תקופה שבה ניהל משרד עצמאי, החליט ב-2008 להצטרף לסוכנות "אגוז" הגדולה כאשר תחומי התמחותו העיקריים הם: מכירות ביטוחי בריאות, סיכון, סיעוד וביטוחי מנהלים. ובנוסף, בתחומים האחרים כמו ביטוחי רכוש, נסיעות לחו"ל ובכלל הענף שנקרא ביטוח אלמנטרי.

כאמור, דר הגיע למצב שהוא כבר לא צריך לחזר אחרי לקוחות, אלא שהם מגיעים אליו דרך המלצות מפה לאוזן. כיום דר הוא בעל משרד ביטוח בסוכנות "אגוז" בקרית אריה בפתח תקווה, מעסיק תחתיו כ-3 פקידות האמונות על אספקטים שונים של תחומי הביטוח בהם מתמחה משרדו.

מה דעתך על מה שקורה בתחום הביטוח היום, שסופג הרבה ביקורת בשנים האחרונות, בעיקר בתחום האמינות?

"השינויים הם מאוד דינמיים, צריך להיות עם אצבע על הדופק באשר לחוקים החדשים. נפתחו שני אתרי אינטרנט מאוד משמעותיים בענף, ששינו את פני השוק לכאן ולכאן. אחד זה 'המסלקה הפנסיונית' והשני זה 'הר ביטוח'. שני האתרים האלה פתחו את כל הנתונים בענף הביטוח, הן מבחינת סוכנים ולקוחות, והן מבחינת שינויים וחידושים בתחום".

נגישות המידע הזה היא חיובית או שלילית?

"זה גם טוב וגם רע. מצד אחד, הלקוחות רואים מהן זכויותיהם. מצד שני, לאור העובדה שהסוכנים רואים את כל פרטי הלקוחות הפוטנציאליים, מתרבים מקרי הסוכנים שמנסים 'לגנוב' לקוחות מסוכנים".

דר מסור לדרכו לדאוג לאינטרסים של לקוחותיו ולקח גם את ההיבט הזה של השתנות השוק לכיוון טובת לקוחותיו, כאשר הוא נעזר במידע הנחשף באתרים אלו על מנת לידע את הלקוחות ולעדכנם בזכויות או שינויים בפוליסות שלהם כך שזה יעבוד לטובתם, עוד בטרם "יתנפלו" עליהם סוכנים ממוקדים טלפונים של סוכנויות שונות.

פרטי התקשרות:

טלפון: 052-8899099

קישור למייל

קובי דר

קובי דר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר