וריאציה. דלתות כניסה במגוון עיצובים
וריאציה. דלתות כניסה במגוון עיצובים

דלתות כניסה באזור השרון

מחפשים אחר דלתות כניסה מעוצבות לביתכם באזור השרון? הכירו את המבחר המיוחד של החברות המובילות בסביבה

פורסם בתאריך: 13.12.18 13:13

"טופ דורס"

דמיינו חנות שבה המוכר ניגש אליכם עם רגע כניסתכם למקום, ומציע לכם לשבת איתו לכמה דקות בכדי להבין מדוע נכנסתם ומה בעצם אתם מבקשים למצוא. ההצעה עשויה להיות מפתיעה במבט ראשון וייתכן כי אפילו תחשדו מעט בשלב זה, אולם מהר מאד תבינו כי הוא באמת מתכוון להעניק לכם את המוצר המדויק שאתם מחפשים, וכן הוא עומד לרשותכם בכל שאלה שתרצו להעלות אודות המוצר או השירות הניתנים במקום. האם הייתם מעוניינים לקבל שירות שכזה?

אנשים רבים, ובמיוחד בישראל, נוטים לפקפק בכוונותיהם של נציגי מכירות שכאלה, וחלקנו אפילו התרגלנו לראות באנשי השירות מעין מטרד, המעוניינים למכור לנו עוד ועוד מוצרים. אך מי שמכיר את סטנדרט השירות המקובל במדינות אחרות יודע שלמעשה לא מדובר בגישה יוצאת דופן יחסית לשאר העולם. כזו היא בדיוק גישת העבודה הקיימת ב"טופ דורס בע"מ" שבתל מונד: בלי הרבה גינונים ועם מיקוד מלא ב"תכל'ס" – עד כי לקוחות לפעמים מעידים שקשה להאמין כי מדובר בשירות הניתן ממש כאן בישראל.

באדיבות "טופ דורס"

באדיבות "טופ דורס"

באדיבות "טופ דורס"

באדיבות "טופ דורס"

הרבה מעבר לביקור באולם תצוגה

אך כל זה הוא רק השלב הראשון בחוויית השירות, שכן אנשי הצוות ב"טופ דורס בע"מ" רואים בכל משך שהייתו של הלקוח במקום חוויה הוליסטית העשויה אף לגלוש בהמשך לביקור מתואם בביתו, בכדי להבין באופן המיטבי כיצד לשלב את כל החלומות והצרכים שלו עם התנאים הקיימים.

לדבריהם, לא משנה אם הסיבה שבגינה הלקוח נכנס ל"טופ דורס בע"מ" מסתכמת בבירור אודות דלת ספציפית או שיש לו שאלה כללית על עיצובים וחומרי גלם, עובדי החברה מבינים היטב כי מרבית הלקוחות הנכנסים בשעריו של אולם תצוגה לדלתות לרוב מבקשים לקבל עוד מידע – אודות שיטות האיטום לרעש, למים ולנזקי מזג אוויר, אמצעי הגנה ובטיחות, צבעים, גימורים ועוד.

פותחים לכם את הדלת ליוקרה. באדיבות "טופ דורס"

פותחים לכם את הדלת ליוקרה. באדיבות "טופ דורס"

מהן הדלתות הנמכרות ביותר ב"טופ דורס בע"מ"?

העיקרון המנחה את החברה רואה בכל ייעוץ תהליך אישי וייחודי לאדם המבקש אותו, ועם זאת, אנשי הצוות בהחלט מעידים על ההעדפה ההולכת וגוברת בקרב הלקוחות לבחור בדלתות פנים פולימר, דלתות הנצבעות בשש שכבות בתנור כך שעמידותן ורמת האיטום הסופית שלהן גבוהות במיוחד, והן אף מגיעות עם אחריות לשבע שנים.

סוג דלתות נוסף שיותר ויותר לקוחות שואלים אודותיו, ולא רק מסיבה עיצובית, הוא הדלתות בסגנון "קו אפס". מדובר בדלתות הנראות כמובנות בתוך הקיר באותו קו עובי בדיוק – היוצרות תחושה נקייה ואלגנטית, ומאפשרות מעין "תעתועי ראייה" בדמות דלת המגיעה עד גובה התקרה, או לחלופין דלת רחבה מאד.

במידה והלקוח אינו מעוניין באף אחת מהשתיים, עומד לרשותו מבחר ענק של אפשרויות משלל יצרנים, כולל כמובן האפשרות לייצר עבורו דלת בהתאמה אישית.

מה הטיפ שלכם לבחירת דלת הכניסה הנכונה לבית?

צוות הייעוץ ב"טופ דורס בע"מ" מדגיש לא פעם את ההבדל שבין דלתות כניסה המותקנות בבתים פרטיים לעומת בנינים משותפים, שכן מקרי הפריצה באלה האחרונים כמעט תמיד נעשים דרך דלת הכניסה לדירה, לעומת חלונות ופתחים אחרים שדרכם נכנס הפורץ במקרים של בתים פרטיים. לכן ישנה חשיבות עליונה לשאלות כמו רמת האבטחה, סוג הנעילה ומערכת האזעקה המופעלת בדלת הכניסה בשני המקרים, כמו גם הנושא העיצובי שכדאי לשקול במיוחד בנוגע לשאלת הבטיחות.

"טופ דורס בע"מ"
כתובת: השקד 4, תל מונד.
טלפון: 09-7964555
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

באדיבות "טופ דורס"

באדיבות "טופ דורס"


וריאציה

הדלתות הקסומות של וריאציה מבטיחות ומקיימות מראה נקי ועוצמתי מחד, ומאידך מודרני ואצילי – בסגנון הכי קלאסי בפתחי בתים יפים ,הן דלתות כניסה מעוצבות שרואים עליהם מגע ליטוש שלא לומר ליטוף ותשוקה לעיצוב מבית היוצר של וריאציה.
דלתות כניסה מעוצבות של העידן שלנו מאפיינות כמעט כל בית , ודאי בתים שנבנים ממש כרגע או נכנסים לתהליך של שיפוץ . משקלה הסגולי של דלת כניסה וריאציה הוא אדיר ,היא מעניקה משמעות לבית ובעליו ,היא כמו יוצרת כתר על מפתן הבית והיא מגבירה את הציפייה להיכנס כבר פנימה למלא את הסקרנות ביתר פרטי העיצוב ולפגוש את האנשים המעניקים למבנה הזה את המשמעות של בית.

דלתות כניסה וריאציה

דלתות כניסה וריאציה

וריאציה – התאמה לקונספט
עיצוב דלתות כניסה אמור להלום את הקו העיצובי של כל הבית . גימור הקירות החיצוניים, החומר ממנו בנוי הבית, וחלונות הברזל או האלומיניום שמותקנים בסמוך הם רק חלק מהאלמנטים שאפשר להביא בחשבון בבחירת דלת כניסה וריאציה. כך, למשל, בבתים עתיקים עשויים אבן מומלץ להתקין דלת מעץ מלא או מברזל כבד, וברור לחלוטין שדלת מודרנית בצבעים זועקים תיראה מנותקת ותלושה מהעיצוב הכולל. לחליפין דלתות בבתים עם קוביות של בטון מוחלק מזמינות דלתות יותר שקטות בצבעים ומתוחכמות בעיצוב, דלתות מעוצבות שיש בהן מימד שובב שאת השיא העיצובי צריך לחפש מתוך המינימליזם השקט.

מהקשבה עד תקציב שפוי

"בעידן הזה אני חווים לקוחות שיודעים המון ,שולטים במדיה , ויכולים להזין אותנו במידע מרתק איך ליצור להן את דלת החלומות" מתאר אילן יצחקוב מבעלי וריאציה "התבונה היא פשוט להקשיב ללקוחות ולהתאים להם פתרונות וכמובן להפוך אותם לשופתים ליצירה , זה מעניק ללקוחות חוויה אחרת מקנית דלת מקטלוג " ומוסיף לתאר לנו שדלתות רבות בחברת וריאציה נוצרו כתוצאה מאינטראקציה עם הלקוח "לקוחות פונים אלינו אחרי 10 שנים ויותר והשיח בנינו הוא על אותה חוויה ראשונית" מוסיף אילן בהתרגשות, יש לומר , לספר שלחברה מפעל לעיצוב דלתות והיתרון המרכזי הוא רמת עבודה של בוטיק ושקיפות תוך ירידה לפרטים , מבלי לפחד מליצור פתרון יצירתי חדשני אחד-אחד – וכמובן תוך שמירה על תקציב שפוי.

וריאציה. דלתות כניסה במגוון עיצובים

וריאציה. דלתות כניסה במגוון עיצובים

דלתות כניסה באיזור השרון על גדת הבריכה

דלתות כניסה מיוחדות וריאציה זוכות למיקום ייחודי ומראה עוצר נשימה בחצר, על גדת בריכת המים מתחת לצאלון המרעיף עלינו טיפה צינון וצל בסביבתו החיצונית של בית פרטי .

וריאציה עיצבה ותכננה 2 דלתות כניסה מעוצבות בממדים 3 מטר גובה , וברוחב של 3.20 מטר, שתי יחידות צד קבועות אינטגרליות, מזוגגות בזכוכית חלקה מבודדת במיוחד וניטראלית בעיצובה כמו שומרות את הבכורה לכנפי הדלתות עצמן, והיתה שותפה בתכנון ההפרדה עם החלון העליון , אותו יצרו מיחידת זכוכית ענקית .
וריאציה כמנצחת על הקונצרט הכינה פרטי ביצוע לדלת ולאיש הזכוכית , יחד עם המזמין ליוינו את התקנת ה RHS המפריד רוחבית בין הדלת לחלק העליון – כל זה נתפר ברמת ביצוע גבוהה וניקיון טכני שהולם את המבואה מלאת צמחייה טבעית עליה חוסה עץ הצאלון , ומתח מי הבריכה הכחולים- אכן המראה משובב לב.
בעשר השנים האחרונות הושלם המהפך בהתייחסות לדלתות כניסה יוקרתיות , ובכלל תשומת לב לעיצוב יצרה תפיסה עיצובית ותכנונית אחרת. בתפיסה זו – לא רק דלת תהיה בכניסה לבית , ולא בהכרח דלת עץ תהיה דלת יפה וטובה כאופציה אולטימטיבית.
כמו שבית אינו בסטנדרטים של העשור הקודם , כך גם כל הקשור למבואת הכניסה לבית. לא עוד שביל סתמי או שער בדרך אל מפתן הדלת – אלא סביבה מתוכננת ,מעוצבת ומוארת כמין הכנה למצפה לנו בתוך הבית ואולי כבר בכניסה עצמה במראה או בתכנון הדלת של הבית.

דלתות כניסה מבפנים. וריאציה

דלתות כניסה מבפנים. וריאציה

חומרים בדלתות וריאציה

פלדה וברזל משמשים חומר גלם בדלתות הכניסה של וריאציה וכך פתוחות יותר לעיצוב .פלדה וברזל כעיקר אבל לא רק. שימוש בחומרים אלה הוא מעניין יותר ומעניק מרחב תמרון טכני ועיצובי ליצרן ולאדריכל הנפח והזגג. התוצאות הן מעבר ליופי – עמידות ברמה גבוהה במיוחד בתנאים של דלת חוץ.

עיצוב דלתות כניסה באזור השרון. וריאציה

עיצוב דלתות כניסה באזור השרון. וריאציה

טכנולוגיות הנעילה והפתיחה של דלתות ושילוב אלקטרו מכניקה- יוצרות עוד עניין ומעלות את רמת העיצוב. דלת הנפתחת עי לחיצה על קורא ביומטרי , מותקן בהתקנה שטוחה על הדלת אינה נראית כמו דלת עם מפתח.
אם בחומרים עסקינן , נגיעות של עץ יכולות להתקבל אולם בהסתייגות של חשיפה חיצונית ממושכת , ומחשבה מודולרית על שירות ככל שיהיה צורך.

עיצוב דלתות בצבעים

צבע מגדיר אותך ואת ביתך , מגדיר שמרנות או יהירות , מבדיל בין סולידי לבן חגיגי ורך לבין צהוב נועז וצועק. אפילו בתורת הפנג-שוואי בה המשמעות למיקום הדלת בכניסה יש הכוונה לגוון הנכון ולאנרגיה שתפיק כשתפתח את הדלת אל החוץ.

דלת כניסה, בניין קומות

דלת כניסה, בניין קומות

ואפרופו צבעים- תהליך טרנספורמציה עברנו מאז שדלתות הבית אינן טריוויאליות יותר כשהיו מקובעות בצבע חום. הגוון חום ייצג את מראה העץ ששלט בתחום בימים שלא עסקו בבחירה יותר מדי.
כיום מבחן האופציות מוכיח שינוי תפיסה וקשת אפשרויות בלתי מוגבלות .רואים יותר צבעים כחולים וטורקיז ,ירוקים רכים ועזים ,אדומים ובורדו יין , אפורים בהירים נושקים ללבן-אפור ,צהובים ושחורים כנורמה בבחירת פרטי עיצוב לבית. האופנה הזו לא פוסחת על דלתות הבית ,הלקוחות והמעצבים משתמשים בצבעים כדי להבליט ולומר את שלהם דרך הצבע , ואנו בחברת וריאציה מאפשרים את הקשת הרחבה הזו.

עיצוב סולידי לבנייני קומות

עיצוב הפך להיות נחלת הכלל , וכולנו נמצאים במירוץ של הדבקת הפערים בין מיושן לעכשווי. לא חייבים בית פרטי כדי ליהנות מדלת מעוצבת בכניסה , כמו שלא חייבים בית פרטי כדי לעצב מטבח , תאורה , רצפת אבן או עץ מיוחדת .
דלת כניסה לבית בבניין דורשת התייחסות אחרת בהיעדר מרחב ומידות כמו בבית פרטי. חדר המדרגות גם אינו מואר כמו בדלת במרחב החיצוני ובחירת העיצוב דורש דיוק. אין חובה או מניעה משימוש באלמנטים אולם קיים הצורך לזקק ככל שניתן את המימדים , היחס העיצובי , הפרופורציות של כל פרט – ובזה חברת וריאציה מתמחה ממש , בהיותה חברת בוטיק אשר מייצרת כל דלת לפי מידה והפרמטרים הנ"ל.

עדינות או העצמה של דלת הכניסה זה עניין של דרישת הלקוח , ובאין מספיק יכולת להרחיב או להגביה את הדלת יש לנו דרכים להעצים אותה , להוסיף מוטיסים מרשימים , לעבות את תנוחת המשקופים על הקיר עי הלבשות רחבות , עפי רוב מבחוץ בלבד – ובכך לתת מענה גרנדיוני יותר מהדלת הקודמת , והרי חלק מאיתנו רוצים לראות את הדרמה שבשינוי ורוצים לראות את התמורה להוצאה הכספית.

קישור לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר