מרכז קבלה . צילום: רז רוגובסקי
מרכז קבלה . צילום: רז רוגובסקי

מרכז הקבלה המעשית יצחק מזרחי

מאחורי כל שיטה, כל דרך וכל אמונה עומדים בני אדם בשר ודם, המצליחים בעזרת הכישרונות שלהם לשנות את חייהם של אנשים מן הקצה אל הקצה. יצחק מזרחי, מנהל מרכז הקבלה המעשית בהוד השרון מומחה לקבלה מעשית, סופר סתם וכותב קמעות, מעניק הזדמנות ממשית לאלפי אנשים לשפר את חייהם

פורסם בתאריך: 17.12.18 17:56

חכמת הקבלה המעשית קיימת מעל ל- 4,000 שנה, ובאמצעותה האדם זוכה לקבל את הדרך להגיע לאיזון ההוליסטי עם העולם סביבו, ובכך לחיות את חייו בביטחון ובשלמות. "הקבלה מגיעה כדי לעזור לאנשים לפתור את בעיות היום יום שלהם ולהגן עליהם מפני קנאה, עין הרע, חטאים ומעשים שעשו וטרם בצעו להם תיקון". אומר יצחק מזרחי. "כיום במיוחד, בגלל האינטרנט- הגישה לפעולות של כישוף נגישה מאוד ואנשים עושים זאת בלי לדעת מה הם עושים בעצם, ובכך גורמים נזקים לעצמם ולאחרים כשאני מזהה זאת, אני כותב עבורם קמעות, חותמי שלמה ומגילות כדי להסיר את הקללה או הכישוף, להגן  עליהם ולפתוח עבורם את הדלת להצלחה". הוא מוסיף.

יצחק מזרחי, מנהל מרכז הקבלה המעשית בהוד השרון, הוא דור רביעי במשפחה לעוסקים בתחום. הוא עצמו הגיע מהעולם החרדי – תלמיד ישיבה לשעבר, אשר היה ונותר סקרן וחוקר את כל נושא היהדות והאמונות התפלות. הוא מרצה בנושא מנהגים ביהדות, ומשמש כמרצה אורח באונ' באר שבע, בנושא הקבלה. מלבד מרכז הקבלה בהוד השרון, מנהל מזרחי 3 מרכזי קבלה מצליחים נוספים ברחבי העולם: בשוודיה, בניו יורק ובמרוקו. הוא עוסק בקבלה מעשית מעל ל- 40 שנה.

מרכז הקבלה המעשית בהוד השרון קיים מזה 16 שנה. במרכז הוא מקבל את קהל לקוחותיו עליו נמנים מכל וכל: חרדים, דתיים, חילוניים ואף אתאיסטיים. גברים, נשים וממגזרים שונים; מוסלמים, ונוצרים, עבור כל מי שחש ברע, במצוקה גופנית או נפשית או מעוניין לשפר היבט מסוים בחייו, מזרחי יפתח  בספר הזוהר, יכתוב קמעות, ויתאים תערובות רקוחות ממרוקו – ייחודיות לפתרון בעיות. הוא משתמש בחכמת הקבלה המעשית.

עם אילו מצוקות אנשים מגיעים למרכז הקבלה?

"הבעיות יכולות להיות מכל התחומים באשר הם: בעיות בריאותיות שהרפואה לא מצאה להם מרפא מתאים, בעיות פוריות, זוגיות, בעיות של אי משיכה מינית, אי מציאת זיווג, מצוקה כלכלית ובעיות כספיות, עין הרע, קללות וכישופים שונים שהוטלו עליהם". מזרחי אומר.

מהם הפתרונות שאתה מספק במרכז?

"אני מבצע פעולות מגוונות על פי חכמת הקבלה המעשית, כדי לסייע לאותם אנשים בצרתם. ראשית אני מאתר את הבעיה – האם היא תוצאה של קללה או כישוף, עכבה או חסימה שחוסמת את האדם מלהגיע למטרותיו, אז אני מאתר בספר הזוהר את מקור הבעיה ומספק את הפתרון המתאים.

הפתרון יכול להיות חומרי קבלה ייחודיים שאני מייבא ממרוקו – תערובות של חומרים שהם למעשה סודות חומרי הקבלה המעשית. התערובות מעורבבות בימים מסוימים על פי חכמת הקבלה המעשית ונעשה בהם שימוש ייחודי, כגון: טיפות "אל- דהב" שמטפטפים על שטר של כסף עבור פרנסה טובה , בב ערוס שפועל ליצירת משיכה מינית, ומגוון חומרים נוספים שמגבירים את האהבה, את המחשבה, את הרצון, ועוד.

המומחיות שלי היא בכתיבת קמעות מאחר ואני סופר סתם. כשאדם מגיע אליי עם בעיה שלא מצא לה פתרון, אני כותב חותמי שלמה, חותמי כפות ידיים, ומגילות שלמה.".

וכתבת גם מספר ספרים?

"אכן. כתבתי ספר על חותמי שלמה לפני כ -13 שנה כשעדיין אף אחד לא ידע במה מדובר. בהמשך כתבתי חמישה ספרים נוספים שהצליחו מאוד, ביניהם: חכמת הקבלה המעשית, שלא נדע מצרות, חושים נסתרים, ועוד".

ובין לקוחותיך המעניינים?

"לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שהתקיימו לאחרונה, פנו אליי שני ראשי ערים שנבחרו בפועל. מגיעים אליי אנשי תקשורת, חברי כנסת, שחקנים, זמרים ומפורסמים רבים, לצד אנשים לא מוכרים כמובן. כל אחד עם הבעיות ודברים שרוצה לפתור ולהשיג".

כתובת המרכז: שח"ל 30 הוד השרון

טלפון: 09-7442044


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר