מקעקעים בכפר סבא. מאגר תמונות: Shutterstock
מקעקעים בכפר סבא. מאגר תמונות: Shutterstock

מקעקעים מומלצים בכפר סבא

תמיד חלמתם על שרוול קעקועים או על קישוט עדין סביב הקרסול? אלו הם המקעקעים המומלצים ביותר בכפר סבא שיהפכו אתכם ליצירת אומנות מהלכת על שניים

פורסם בתאריך: 23.12.18 11:48

קילר קט

סטודיו קעקועים בכפר סבא, קילר קאט, המנוהל על ידי המקעקעות קייסי וטל מציע מכון מקצועי בו ניתן לעשות קעקועים בעלי רמות גימור גבוהות המציגים קווים נקיים, קומפוזיציה נכונה, ומשחקים נכונים של צבע והצללה.

קייסי שעובדת בתחום כבר למעלה מ10 שנים עשתה מאות אם לא אלפי עבודות במהלך הקריירה שלה והספיקה לפתח סגנון ייחודי משלה, עבורו מתקבצים אנשים מכל הארץ אל הסטודיו. העבודות של קייסי מתאפיינות בסגנון הלקוח מעולם הקומיקס: שימוש בצבעים חדים וזוהרים יותר; מספר רב של גוונים אפורים (המאפשר יצירת הצללות רכות); ושימוש במחטים 5/3 או סינגל.

מכון קעקועים קילר קט

מכון קעקועים קילר קט

המספרים של המחטים מתארים את עובי המחט במיקרומילימטרים. רוב המקעקעים מעדיפים להשתמש במחטי 7/9/11 שכן הן מחטים עבות יותר איתן ניתן לעשות עבודה מהירה יותר. "כשזה מגיע לאומנות השאיפה היא לא לעשות עבודה מהירה אלא לעשות עבודה טובה" מספרת קייסי. "זו הסיבה שאני לא מתפשרת על איכות". המחטים הדקות יותר שקייסי עובדת איתן אמנם הופכות לעיתים את העבודה לאיטית יותר, אך עם זאת הן מקנות לה את האפשרות לבצע עבודות קטנות ומדויקות הרבה יותר עד לרמה גבוהה של ריאליסטיות.

מעבר לעבודתה של קייסי אפשר להגיע גם לשותפה שלה, טל, שהסגנון שלה מתבטא יותר במאפייניים הינדים המביאים עיטורים שונים כמו מנדלות או דוט וורק – קעקוע באמצעות נקודות.

מכון קעקועים קילר קט

מכון קעקועים קילר קט

כמו כל סטודיו קעקועים בכפר סבא גם ב"קילר קאט" אפשר למצוא כל מה שקשור לפירסינג, עגילים, שתלי מיקרו דרמל וסרפסים.

מי שמעוניין להתקעקע בסטודיו צריך להזמין מקום מראש – שבוע יספיק. יחד עם המקעקעת אפשר לשבת וליצור סקיצה של הקעקוע בהתאם לרעיון איתו מגיע המתקעקע. "חשוב לי שמי שמגיע ידע מה הוא רוצה ויאהב את הקעקוע, לכן אני יושבת איתו על כמה סקיצות שצריך עד שמגיעים למה שהיה לבן אדם בראש", מספרת קייסי. ברגע שיש סקיצה מנצחת אפשר להתחיל עם הקעקוע עצמו כשבסוף מתקבלת יצירת מופת המלווה את האדם והופכת להיות חלק מחייו.

מכון קעקועים קילר קאט עומד בכל התקנים של משרד הבריאות. כל הצבעים בהם משתמשים במכון הם היפו אלרגנים, ללא מתכות.

כתובת: טשרניחובסקי 16, כפר סבא
טלפון: 054-4514298
שעות פעילות:
א-ה: 10:00-19:00
ו': 10:00-14:30

מכון קעקועים קילר קט

מכון קעקועים קילר קט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר