רהיטים בשרון. מאגר תמונות: Shutterstock

רהיטים בשרון: הסיפורים מאחורי החנויות המובילות בתחום

לרהט את הבית זאת משימה לא פשוטה. יצאנו להכיר חנויות מובילות לרהיטים בשרון, בהן תוכלו למצוא במקום אחד ריהוט לבית שלא מתפשר על עיצוב, איכות, מחיר משתלם ושירות ברמה גבוהה

פורסם בתאריך: 26.12.18 16:06

עדכון אחרון: 7.7.20 17:57

רהיטי קולמן

לכולנו יש פנטזיות על איך יראה הבית שלנו, הדירה, והמקום הפרטי המיוחד שלנו, עם שימת דגש על העיצוב הפנימי המאפיין אותנו. אך לעיתים במקום להוציא מתוכנו את העיצובים הכי מעניינים, אנחנו נוטים להתפשר על מוצרים שראינו באולמות תצוגה, על פריטים סטנדרטיים בחזותם ובאיכותם, ולבסוף רוכשים את המצוי בשווקים וברשתות הגדולות.

כל זה משתנה כשמגיעים ל"רהיטי קולמן", החוגגת בשנה זו יומולדת 70 שנים להיווסדה. החנות היא חנות הרהיטים הוותיקה בשרון ובענף ריהוט הבית, ומציעה חוויית קנייה שונה לחלוטין ממה שאתם מכירים עם אולמות תצוגה מעוצבים של ריהוט איכותי ומקורי.

שכחו משולחנות, ארונות ומזנונים מוכנים מראש, בעזרת הנגרייה המקצועית של בית העסק וצוות עובדיו המיומן והמסור, תוכלו לעצב כל מה שחלמתם עליו, מוטרף ומשונה ככל שיהיה וחדשני ככל שתרצו. הגבול היחיד ברהיטי קולמן הוא פרי דמיונכם וכושר היצירתיות שלכם, ורק השמיים יוכלו לעצור אתכם.

שלמות היא לא מילה גסה. צילום: אסף הבר

שלמות היא לא מילה גסה. צילום: אסף הבר

״כשאנשים חושבים על עיצוב הבית שלהם, הם מנסים ללקט פריטי ריהוט מסגנונות שונים, לשלבם עם יצירות אומנות, צבעים ומרקמים, ועם אוסף חלומות ופנטזיות שאספו מביקורים במקומות שונים בארץ ובעולם. לבסוף הם מנסים לגבש הכל לידי מכלול עיצובי שיתאים לחלל האישי שלהם בבית, למידות הבית, להנדסת האנוש של בני הבית, ולסגנון החיים שלהם, וכאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה", אומרת רותי מורגנשטרן-קולמן, מעצבת פנים ומבעלי החנות, ״אנחנו מלווים את הלקוחות כדי למנוע טעויות אופייניות הנובעות מהקושי לדמיין את הפריט המסוים והתאמתו לחלל הביתי״.

״המרחבים בתצוגה גורמים לפריטי הריהוט להיראות שונה, ומה שנדמה לאנשים במבט ראשון כמתאים לביתם, מתברר לא פעם כטעות אופטית. דברים כאלה אני רואה לא מעט בביקורי בית אצל לקוחות. אנו מלווים את לקוחותינו בחוויית התכנון וביצירה משותפת–  מסורת של אבינו יהושע קולמן ז"ל, מסורת המלווה אותנו ואת לקוחותינו הרבים בהצלחה רבה״.

ברהיטי קולמן מקבל כל לקוח פתרון ייחודי ומקצועי על ידי צוות מעצבות הבית של החנות. החנות מעמידה לרשות הלקוחות צוות מעצבות שמלוות את הלקוחות החל מהשלב הראשון של הבנת הצרכים והרהיט שהם מחפשים, דרך גיבוש כיוון הסגנון הכללי, ועד מיקוד הסגנון והוספת כל הניואנסים הקטנים שהופכים את הרהיט למתאים ביותר להם. יחד עם צוות המעצבות יכולים הלקוחות לעצב את הרהיט שלהם כך שייראה מרהיב ומתאים לצרכיהם האישיים וגם ישמש אותם בנוחות ולאורך זמן.

אגב, בכל עת בתכנון שלפני הרכישה תוכלו להתקשר לחנות ולבקש לתאם יום ושעת הגעה בהם תגיע מעצבת הבית אליכם הביתה, וביחד אתכם תלמד את אופי הבית והחלל, תיקח מידות ותיתן לכם רעיונות לשילוב הריהוט המתאים למידותיכם.

נגר אמיתי משתמש בחומרים איכותיים

הנגרייה של רהיטי קולמן מייצרת את כל הריהוט המשלים לבית. אין אתגר שרהיטי קולמן לא ישמחו להיענות לו, החל ממזנונים ופינות אוכל, דרך חדרי שינה, ועד ריהוט לסלון כגון ספות, כורסאות, כיסאות ועוד, והכל לפי המידות המתאימות לחלל הביתי שלכם. תהליך ייצור הרהיטים המרהיבים המיוצרים ברהיטי קולמן, כולל שימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידים ביותר המבטיחים כי תיהנו מכל רהיט שתקנו בחנות למשך שנים ארוכות.

ב״רהיטי קולמן״ תוכלו למצוא ולעצב רהיטים איכותיים לפי הצרכים והטעם הייחודי שלכם, והכל במחיר נוח לכל כיס ומבלי להישאר מרוששים. אם ברצונכם לעשות "מייקאובר" לאחד החדרים בבית ובא לכם להשתולל עם רעיון משוגע, תוכלו לפנות עוד היום לחנות ולעצב בעצמכם את הרהיט המדליק הבא שייכנס אליכם הביתה.

 

רהיטי קולמן

כתובת: הנגר 4, כפר סבא

טלפון: 09-7655875

שעות פעילות:

א-ה: 19:30-09:00

13:30-09:00

מעבר לאתר הבית

עיצוב מעורר תיאבון. צילום: אסף הבר

עיצוב מעורר תיאבון. צילום: אסף הבר


רהיטי דניאל 

משימת ריהוט הבית נחשב לעיתים למשימה לא פשוטה- מגוון הדגמים, המותגים והחברות המציעות ריהוט לכל חללי הבית הוא עצום. המבחר הגדול מהווה פעמים רבות יתרון אך לעיתים הופך את המשימה המהנה למעיקה ולמתישה במיוחד. הביקור בחנויות רהיטים רבות גוזל זמן רב ובמיוחד אנרגיה רבה. אבל נראה שכבר 28 שנים כשבוחרים רהיטים בשרון אפשר גם אחרת.

רהיטי דניאל בבעלותו של דניאל פרנקל מציעים חווית קנייה כוללת שתחסוך לכם הרבה כאב ראש ובעיקר הרבה כסף ואנרגיה. בחלל החנות הגדולה והוותיקה מוצעים רהיטים לכל חללי הבית וברהיטי דניאל תוכלו להתרשם מחדרי שינה בעיצובים שונים, פינות אוכל המיועדות למספר סועדים משתנה וארונות הזזה שיעשו לכם סדר בחדר- כולם ממיטב החברות. גם מיטות תוכלו למצוא במקום וכדי להשלים את החוויה תוכלו לבחור גם מזרונים נוחים ואיכותיים שיבטיחו לכם שינה מתוקה ולילה טוב. אין ספק שהעובדה שכל הריהוט לבית נמצא במקום אחד הופכת את תהליך בחירת הרהיטים וקנייתם לקלה יותר.

דניאל מגלה שהשיקולים להחלפת ריהוט בבית הם רבים- לעיתים מחליפים את ריהט הבית בשל מעבר דירה ומנצלים את ה"אירוע" המיוחד לחידוש כללי למראה הבית. לעיתים קניית רהיטים נעשית בגלל הילדים שהתבגרו ויש צורך לרענן את האופי והסגנון של החדר בהתאם לסגנונו האישי של הילד או הילדה- שיודעים בדיוק מה הם רוצים. גם התיישנות טבעית של רהיטים היא סיבה שבגללה מגיעים רבים לקנות רהיטים.

את תודעת השירות הגבוהה אותה זוכים הלקוחות לקבל מקפיד דניאל להפגין מהרגע הראשון בפגישת הייעוץ או כשמתעניינים בריהוט מתאים לבית. תהיו בטוחים שרהיטי דניאל יסייעו במקצועיות רבה, יפתרו כל התלבטות וייתנו מענה מקצועי לכל שאלה. דניאל מסביר שהשירות ברהיטי דניאל הוא מעל לכל. גם לאחר שפג תוקפה של תעודת האחריות תוכלו להיות בטוחים שיהיה מי שיעמוד לשירותכם במידת הצורך. אין זה פלא שהמוטו של דניאל הוא "הלקוח הוא מעל לכל". גם המחירים הכדאיים יביאו אתכם לרהיטי דניאל ויאפשרו לכם לקנות רהיטים בשרון במחיר משתלם במיוחד. השילוב הבלתי מתפשר של שירות, איכות, מקצועיות ומחירים משתלמים מבטיחים שהגעתם למקום הנכון.

רהיטי דניאל

עין חי 33, כפר מל"ל.

טלפון: 09-7602493

רהיטי דניאל. קרדיט: דני פרנקל

רהיטי דניאל. קרדיט: דני פרנקל


ברומו עיצובים

״ברומו עיצובים״ הינו מחסן יבואן של מוצרים ייחודיים מהמזרח – מקום מושלם לחובבי העיצוב המודרני והאוריינטלי באשר הם. המחסן, אשר שוכן באזור התעשייה של ויתקין, משלב בתוכו כמה מהעיצובים והסגנונות המפתיעים ביותר שתזכו לראות, ולא פלא, כל הרהיטים והחפצים שתמצאו במקום מגיעים מהמזרח הרחוק. רובם מגיעים היישר מאינדונזיה ועוד חלקים מהם משאר מדינות המזרח: הפיליפינים, הודו, סין, וייטנאם וקמבודיה.

המקום שעד לא מזמן עבד רק מול השוק הסיטונאי, החל לפתוח את שעריו לאחרונה לקהל הרחב, ובמיוחד עבור חובבי הרהיטים הייחודיים ומלאי הקסם שמחפשים לביתם חפצים ורהיטים המשלבים סגנון מודרני יחד עם נגיעות אופנתיות עדינות המגיעות ממדינות המזרח. מרבית המוצרים שתמצאו במקום עשויים מחומרים מקומיים, חלקם ממוחזרים, ורובם עשויים עץ טיק, הנחשב לעץ משובח עבור עבודות נגרות בשל הקשיחות והעמידות שלו, וחסינותו למים.

״כבר למעלה מ-33 שנה שאני מסתובב במזרח, בין המדינות השונות ובין שווקים אתניים מלאי קסם, כל פעם אני מוצא משהו חדש ומיוחד ומביא אותו לארץ. יש לי הרבה פריטים ורהיטים שהם ״one piece״, דברים ייחודיים שלא נעשים בייצור המוני ויש רק אחד או בודדים מהם בווריאציות שונות״, מספר יורם ברקאי, שהצטרף ב-2013 ל״ברומו עיצובים״ והתווה את סגנון המקום על פי ניסיונו הרב בתחום.

״הסגנון שמאפיין את המוצרים שבמקום מתקשר מאוד לעיצוב המודרני העכשווי, הנקי והנעים כשבתוכו משתלבים אלמנטים טבעיים, חומר כמו עץ וברזל וצבעים חמים״.

צילום: רמי זרנברג

צילום: רמי זרנברג

מושלם למי שמחפש value for money

החפצים והרהיטים אותם מביא יורם למקום נבחרים בקפידה בהתאם לחומרים מהם הם עשויים ולאיכות העבודה של האמנים. מדובר בפיסות ייחודיות שלא תראו בחנות הקרובה לביתכם וכנראה שלא תמצאו גם משהו דומה לכך, אלא אם תזמינו כרטיס טיסה לאינדונזיה שבאופן כללי ידועה בגישתה הקרה כלפי ישראלים.

כל הרהיטים, חפצי הנוי והיצירות שתמצאו במקום עשויים מחומרים עמידים ואיכותיים ונמכרים במחירים נוחים לכל כיס. אם יש לכם חזון לעיצוב מחדש של אחד מחדרי הבית או שבא למצוא איזה ״פיס״ משגע שלא ניתן למצוא כמותו בשום מקום, תוכלו להגיע למקום או אפילו להיכנס לאתר הנוח, להציץ בין המבחר המרשים שמציע המחסן, וליהנות ממוצרים מדהימים ובמחירים שווים היישר מהיבואן.

סגנון מלא בקסם

עולמם של הישראלים ועמי המזרח התערבב זה בזה בעשורים האחרונים לאור כמות המטיילים והמבקרים באותם ארצות אקזוטיות ומיוחדות. אורח החיים, התרבות והסגנונות העיצוביים שמושפעים מהסביבה המקומית זלגו גם לישראל בשנים האחרונות וכיום ניתן לראות יותר ויותר השפעות מהמזרח גם בסביבה הקרובה שלנו.
הייחודיות של ״ברומו עיצובים״ נטועה באופן בו התרבויות משתלבות זו בזו בצורה מעודנת שמחמיאה לכל צד. מרבית החפצים והרהיטים שתמצאו במקום מתאימים לבתים וחללים מודרניים אך בכל אחד מהם ישנו טוויסט מיוחד המאפיין את סגנונות המזרח. כך, ניתן לשלב כל אחד ואחד מהחפצים שתמצאו במקום, בכל בית, בין אם יש לכם בית מודרני לגמרי, ובין אם יש לכם בית עם השפעות אוריינטליות חזקות.

״ברומו עיצובים״ הינו מוקד עליה לרגל עבור כל חובבי עיצוב הבית, ומושלם גם עבור אלה שהתאהבו במזרח הרחוק, השאירו חתיכה קטנה מתרבות המזרח בלב, ורוצים כעת להכניס עוד זיכרונות מיוחדים גם לביתם.

 

כתובת: אזור התעשייה ויתקין, להכניס בווייז ״ברומו עיצובים ויתקין״ 

טלפון: 054-7474330

שעות פעילות:

א-ה: 16:00-08:00

ו: 13:00-08:00

למעבר לאתר

צילום: רמי זרנברג

צילום: רמי זרנברג


מחסני סלונים גלובוס אלמוגי – 20 שנות פעילות ואלפי לקוחות מרוצים

one stop shop – מחסני סלונים גלובוס אלמוגי היא חנות בה יש הכל מהכל ועל כן כל מי שמגיע אליה יוכל למצוא את כל מה שהוא צריך עבור דירתו. החנות מצליחה לשמור על טווח מחירים נוח גם בתקופה שהכל עולה, כך תוכלו למצוא במקום מחירים משתלמים ביותר על כל מוצרי החנות וביניהם: ליין חדש ויפה של סלונים לצעירים, מערכת ספות פינתית, פינות אוכל, מזנונים, כורסאות טלויזיה, כורסאות עיצוב, מיטות לנוער ועוד.

כמו כן כחלק מהשירות שמציעה החנות תוכלו להזמין מראש ובהתאמה אישית כל פריט ריהוט שתרצו ללא תשלום נוסף כך שתוכלו ליצור עבור עצמכם את הריהוט בצורה האידיאלית עבור חלל הבית.

החנות שמנוהלת בידי שני שותפים – קובי ויונתן, נמצאת באותה הנקודה בה התחילה את דרכה לפני כ-20 שנה והספיקה לשרת כבר למעלה מ35,000 לקוחות מרוצים במהלך כל שנותיה. אחת הסיבות להצלחת החנות היא השיטה בה היא עובדת – שיטת שלם וקח, כלומר, ראיתם בתצוגה ספה או רהיט שאהבתם? אתם משלמים ומקבלים את הדגם שבחרתם בהקדם האפשרי אל ביתכם.

רהיטי גלובוס אלמוגי

רהיטי גלובוס אלמוגי

עם השנים השתדרגה החנות במטרה להמשיך בקו של מחירים סופר אטרקטיביים ולהוזיל אף יותר את מחיריה עבור קהל הלקוחות. כיום מחזיקה החנות במפעל משלה בו מיוצרים מרבית המוצרים אותם תוכלו למצוא בחנות. כמו כן, לרשות החנות עומדים לא פחות מארבעה מעצבים שדואגים להביא עיצובים חדשניים ברוח התקופה ולעדכן את קולקציות החנות באופן שוטף.

חנות הרהיטים שפועלת כבר למעלה מ20 שנה ושירתה עשרות אלפי לקוחות דאגה במרוצת השנים להביא את שירותיה למקסימום כך שתוכל להתאים עצמה בצורה הטובה ביותר עבור לקוחותיה. מי שרוכש ממוצרי החנות יהנה מהספקה מהירה ונוחה עד לכתובת ביתו. אם קניתם סלון הרווחתם 5 שנות אחריות למבנה הסלון ושנתיים אחריות לסלון כולו – אחריות כפולה ממה שהחוק מחייב וממה שניתן למצוא ברוב חנויות הרהיטים כיום.

נוסף על כך בחנות ישנה מעצבת פנים שנותנת ייעוץ אדריכלי כך שכל פריט שתרכשו יתאים בצורה הנכונה ביותר עבור ביתכם. את הייעוץ אגב תקבלו ללא תשלום כחלק מתפיסת "הלקוח קודם לכל" של החנות.

לסיכום, מחסני סלונים גלובוס אלמוגי היא חנות ענקית (1,000 מטר) המציעה מגוון עצום של רהיטים מוכנים מראש בידי מעצבים מקצועיים וכן מעמידה לרשות לקוחותיה את האפשרות לעצב בעצמם כל פריט בהתאמה אישית ולפי מידותיהם והעדפותיהם.

אם עייפתם מלעבור מחנות לחנות בחיפוש אחר רהיטים בטווח מחירים נורמלי, מחסני סלונים גלובוס אלמוגי היא פנינת הזדמנות המתחבאת בתוך צידפה בצומת הירקונים, כל שעליכם לעשות הוא להכניס את הכתובת לוויז, והגעתם למקום.

לרשותכם עומדים יונתן, קובי, ליליאן וגילה שישמחו לעזור בכל שאלה ובקשה במספרי הטלפון:
03-9045192
03-5417325

כתובת: מחסני סלונים צומת ירקונים בWaze 

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-10:00
ו: 14:00-09:00
ש': מצאת השבת ושלוש שעות קדימה.

רהיטי גלובוס אלמוגי

רהיטי גלובוס אלמוגי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר