מסעדות מומלצות בהוד השרון. תמונה ממאגר Shutterstock
מסעדות מומלצות בהוד השרון. תמונה ממאגר Shutterstock

מסעדות מומלצות בהוד השרון

הוד השרון מתפתחת ולא משאירה את הגזרה הקולינרית מאחור. החלטנו לצאת ולבדוק מי הן המסעדות בהוד השרון שיגישו לכם גם אוכל מעולה, וגם תמונה מגרה לסטורי. נו, כבר הזמנתם שולחן?

פורסם בתאריך: 3.1.19 18:03

מסעדת פסטה מיאה

"האהבה לאוכל האיטלקי מתבטאת בכמות הגדולה של המנות בתפריט המסעדה והמבחר הייחודי שפונה לכל הקהלים"

המסעדה: מסעדת פסטה מיאה, נמצאת בלב העיר הוד השרון, בבית פרטי, בחצר המוקפת עצים ומאובזרת בפריטי ריהוט עשויים עץ, המשווים למקום תחושה כפרית, אותנטית, כפי שחשים המבלים בטוסקנה או מסעדה באיטליה. המיקום המדויק, באזור הצפוני של הוד השרון, הכולל חצר עם חניה, מושך למקום לקוחות קבע, משפחות ואורחים מכל רחבי הארץ שבאים לגלות את העושר והקסם האיטלקי דרך מנות וחוויה ייחודית למקום, מוזיקת רקע איטלקית אותנטית ועוד. כמו כן, במקום יש נגישות לנכים ובחצר פינת משחקים כולל זחל, מגלשה וגם אופנועים קטנים.

המקום: נפתח על ידי השף של הרשת שהוא איטלקי וכאמור הביא את הטעם האישי, מהבית להוד השרון. האהבה לאוכל האיטלקי מתבטאת בכמות הגדולה של המנות בתפריט המסעדה והמבחר הייחודי שפונה לכל הקהלים מתוך רצון לתת לכל לקוח ולקוח מענה לטעמו האישי ואורח חייו. למשל, מגוון רטבים עשיר, כולל רטבים המתאימים לטבעונים. חשוב לציין כי בכל יום מגיעה משאית מלאה בפסטות טריות, עבודת יד על בסיס מתכונים מסורתיים מאיטליה עשויים קמח דורום וביצים ואף פסטה טבעונית ללא ביצים ופסטה ללא גלוטן, היישר ממפעלי החברה ברחוב שונצינו בתל אביב, ולכן בכל יום זוכים הלקוחות לחוויה איכותית, טרייה וייחודית המשלבת בין מבחר סוגי פסטה(ממולאת, רביולי, ניוקי ועוד) לאיכות, חומרי גלם טריים ומבחר עשיר של מנות איטלקיות קלאסיות החל מפיצות איטלקיות דקות, פוקצ'ות בכל מיני טעמים, סלטים, מבחר רטבים (מעל 25 סוגים) וכמובן סטייק אנטריקוט, פילה סלומון, פוקצ'ות, קרוסטיני, ארצ'יני, קרפצ'יו ועוד שלל מאכלים היוצרים חוויה קולינארית משולבת.
בנוסף, במקום ניתן לרכוש פסטה טרייה על פי משקל.

פסטה מיה. צילום: בן ניקסון

פסטה מיה. צילום: בן ניקסון

בתפריט: מאחר וזוהי מסעדה איטלקית אותנטית שמייצרת פסטה טרייה כל יום ומגישה מבחר עשיר של מנות, הלקוחות זוכים לחוויה שכולה איטליה בלב השרון. במקום מגישים מנות ראשונות כולל פוקצ'ות בכל מיני טעמים, סלטים, פיצות איטלקיות דקות ו- 25 רטבי פסטה אליהם ניתן לשדך פסטות על בסיס שמנת, עגבניות או שמן זית. כמו כן, יש גם מבחר רטבים המתאים לטבעונים וזאת מתוך רצון לתת מענה לכל לקוח וטעמו הוא. גם בתחום הפסטות דואגים לתת מענה לכולם ולכן מגישים פסטה ללא גלוטן ופסטה ללא ביצים לטבעונים, כולל פיצה טבעונית. כמו כן, יש במקום כ- 10 מנות עיקריות שהן לא פסטה כמו סטייק אנטריקוט, פילה בקר, פרגית ברוטב טוסקני, דג סלמון, חזה עוף ועוד.

המיוחדים: מעבר למנות מיוחדות במקום כגון המנה הפופולארית סטרצ'טי סינטה על בסיס שמן זית עם רצועות סינטה צרובות על הגריל ועגבניות שרי ופטריות פורטובלו, מגישים גם, ניוקי ממולא בארבע גבינות ברוטב שמנת ערמונים וברוקולי. מנה מיוחדת נוספת הינה פרוטי די מארה מנת פירות ים (מולים, שרימפס וקלמרי) מוקפצים בשמן זית, חמאה, עגבניות שרי לימון, פטרוזיליה ויין לבן. יש במקום גם תפריט ילדים שבעצם זהו דיל הכולל, מנת פסטה עם שניצלונים, הפתעה וכדור גלידה.

העסקית: אנו מגישים מבחר מנות עסקיות המשלבות בין מנה עיקרית למנה ראשונה, פוקצ'ינה(פוקצ'ה קטנה) ושתייה(כולל יין או בירה לבחירה, או שתייה קלה או חמה)*

מנות מומלצות: פסטה שמנת סלומון המוגשת עם בצל סגול עגבניות שרי ונענע וקוביות סלומון. כמו כן, להיט בקרב לקוחות המסעדה, כבד עוף ונציאני, מנה המורכבת מנתחוני כבד עוף, פטריות פורטבלו, בצל מקורמל ושום. כמו כן יש מענה גם לקהל הצמחוני. אנו מגישים שלל מנות מותאמות.

לקינוח: קינוח שכדאי להזמין שמגיעים למקום זה טארט אגסים מבצק פריך המוגש עם כדור גלידה ויש גם טרמיסו ביתי מצוין המוכן במקום.

פסטה מיאה, דרך רמתיים 21, הוד השרון
שעות פתיחה: כל יום, כולל שבת, בין השעות 11:45 עד 23:00 טלפון: 09-7488200
*העסקיות מוגשות בימים א-ה בין השעות 11:45 ועד 17:00(לא כולל ערבי חג, חג ושישי שבת)
לפרטים נוספים ומשלוחים באזור השרון (הוד השרון, רעננה וכפר סבא)
קישור לאתר

פסטה מיה הוד השרון. צילום: בן ניקסון

פסטה מיה הוד השרון. צילום: בן ניקסון


מסעדת אסיה מוניקה

מסעדת אסיה מוניקה הממוקמת במתחם שרונים בהוד השרון, מציגה שילוב מוצלח של אחד המטבחים הפופולריים ביותר על החך הישראלי – המטבח האסיאתי ומנות גריל, אשר מתובלות בטעמי אסיה הרחוקה. את הקונספט הוביל מדמיונו למציאות, השף והבעלים של המסעדה – דניאל זך, אשר בנה את המסעדה ככזו שמושפעת מהמטבחים התאילנדי, הווייטנאמי, היפני ואפילו מהוואי הרחוקה

אסיה מוניקה מגישה מטבח רענן המבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים ועל אוכל שכיף לאכול ומציעה תפריט רחב מאוד הכולל מנות מגוונות, כך שכל אחד מוצא מה לאכול ואפילו אפשר למצוא בתפריט מנות נטולות גלוטן, מנות טבעוניות וקינוח טבעוני מפתיע. המסעדה מספקת אווירה ייחודית מארוחות עסקיות משתלמות בצהריים לאנשי עסקים וקהל העובדים באזור למסעדה משפחתית נעימה בשעות הערב המתאימה לאירועים מיוחדים ועד בר שוקק המציע תפריט יינות וקוקטיילים מגוון בשעות הערב. במסעדה ניתן לחגוג אירועים פרטיים או עסקיים של עד 120 איש ולצד החוגגים עומד מסך פלזמה, הגברה ואינטרנט אלחוטי וזה לצד תפריט מוקפד וטעים.

שיפוד בקר באסיה מוניקה. צילום: גליה אבירם

שיפוד בקר באסיה מוניקה. צילום: גליה אבירם

סלט עוף קצוץ. צילום: גליה אבירם

סלט עוף קצוץ. צילום: גליה אבירם

תפריט המסעדה עשיר במיוחד וכולל, בין השאר, את הסושי ששמו יצא למרחקים. לאחרונה הוסיפו את מנת POKE BOWL, סלט סושי גדול ומשביע שלקוח מחופי הוואי. בנוסף במקום מנות גריל ובראשם המבורגר בתוספת לא שגרתיות שמוגש בלחמניית באן מאודה, באן בואי – של בשר מפורק, מנות קארי מדליקות ואלכוהול לסוגיו. הפתעות כמו מנת שרימפס במנגו ורוטב קארי, מנה של נתחי עוף בציפוי טמפורה ברוטב צ'ילי אננס, סלט עוף קצוץ בלמון-גראס ועשבי תיבול וזה לצד המנות הקלאסיות של המקום.

עסקיות מוגשות בימים ראשון עד חמישי 17:00-12:00 וכוללות מנת פתיחה, עיקרית וכוס משקה קל.
מועדון חברים- למסעדה מועדון חברים שכולל מבצעים והטבות ייחודית ליום הולדת או לכל יום אחר שבא להם לפנק אתכם וכן שירות משלוחים.
הירקון 2 , מתחם שרונים, נווה נאמן, הוד השרון.
טל: 09-746-5353
שעות פתיחה: א׳-ש׳ 12:00–23:00.
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

בורגר ושרימפס באסיה מוניקה. צילום: גליה אבירם


מסעדת ג'פניקה

ג’פניקה היא רשת מסעדות אסיאתיות מובילה הפועלת בארץ משנת 2004 ונמצאת בהתרחבות ארצית כאשר מלבד הסניפים הקיימים : כפר סבא, רעננה, הרצליה, הוד השרון, נתניה, אם הדרך, קיסריה ועוד, עומלת הרשת על בניה ופתיחת סניפים רבים נוספים בערים: חולון, אשקלון, אריאל, בורסת רמת גן, קריית מוצקין והרצת סניף אילת, רגבה וכרמיאל.

מטבחה של הרשת מתמחה בסגנון האסייתי בכלל ובסגנון היפני בפרט ולאורך השנים עובר המטבח שדרוג הן בחומרי גלם, בשילוב של מוצרים טריים ואיכותיים והן בתפריט על טהרת הבריאות בניצוחו של שף הרשת ליאון לאוגנקי. תפריט הרשת מונגש לכולם ומורכב מדגים טריים המגיעים כל בוקר, שפע ירקות והרבה אורז, מנות ראשונות ומבחר של מנות היישר מהווק.

ג'פניקה פרש. צילום: גליה אבירם

ג'פניקה פרש. צילום: גליה אבירם

"הרשת קשובה לצורכי הלקוח ודואגת לשמור על מחירים נוחים תוך הקפדה על איכות וטריות המזון", מסביר ליאון לאוגנקי, שמוסיף שמאוד חשוב להם שבג'פניקה, המסעדה האסייאתית המובילה באזור השרון, תהיה תודעת שירות גבוהה ועיצוב נקי ונעים המשלב אלמנטים יפניים, אשר מעניקים ללקוחות הרשת חוויה שלמה ומהנה בכל ביקור "המסעדות שלנו נותנות שירות לכלל האוכלוסייה אם זה באמצע היום לאנשי העסקים שעובדים בסביבה ובשעות הערב ובסופי שבוע משפחות, זוגות ויחידים. "מציין גדי בנוליאל מנכ"ל הרשת שמוסיף שהמקום בעל נגישות וידידותי לילדים.

התפריט: בבסיס התפריט מגוון רחב של מנות סושי ובהן קומבינציות ורולים ייחודיים לרשת כגון: מקאו סלמון אטריות אודון מוקפצות בקארי ירוק וחלב קוקוס עם ברוקולי, פטריות שמפניון, בצל ירוק, בזיליקום וקישוט כוסברה ובוטנים קלויים, טוטורי סלמון, סלט נאם טוק ניאה תאילנדי פרוסות בקר מוקפצות, שבבי אורז, עגבניות שרי, בצל סגול, בצל ירוק, כוסברה, עלי נענע וטבעות צ'ילי אדום. ברוטב תמרינדי, ליים וסויה מתוקה. וסלט האוסקה כרוב, גזר, עגבניות שרי, בצל סגול, עלי נענע וכוסברה. ברוטב צ'ילי ולמון גראס. הטעמים והניחוחות המתבססים על המטבח התאילנדי והיפני ומשלבים מגוון טעמים ערבים לחך. בנוסף, במסעדות ניתן למצוא מנות ילדים בהן קריספי צ'יקן, אצבעות עוף.

רשת ג'פניקה נותנת שירות לכלל האוכלוסייה אם זה באמצע היום לאנשי העסקים שעובדים בסביבה ובשעות הערב ובסופי שבוע למשפחות, זוגות ויחידים.

סלט וואקמה. צילום: גליה אבירם

סלט וואקמה. צילום: גליה אבירם

"יש אצלנו במסעדות מגוון גדול של מנות וכל לקוח יכול למצוא את המנה שהוא אוהב ומעדיף. אצלנו זה לא רק מסעדה, אלא מקום בילוי שכולל יחס אישי ואדיב, מקום מעוצב לצד מוסיקה נעימה".

מגשי מסיבות: בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הבינו שאפשר לחגוג ולארח מבלי להיות שעות במטבח וג'פניקה מציעה מגוון מגשי מסיבה קטנים וגדולים עם מגוון רולים אינסיידאווט, ניגרי, צמחוני ועם מגוון דגים טריים.

קינוחים: אי אפשר לסיים ארוחה מבלי משהו מתוק וברשת ג'פניקה אפשר למצוא תפריט קינוחים עשיר אשר כולל בין היתר פרפה חלבה ושוקולד קריספי, פינוק מנגו וניל ושוקולד לבן, שוקולד בלגי וחמאת בוטנים ועוד.

מועדון הלקוחות של הרשת מונה כ– 100 אלף חברים. הטבת סטודנטים מגיעה דרך I-STUDENT כאשר ג'פניקה משתפת עימם פעולה כבר שנתיים. סטודנט המחזיק בהטבות מקבל דרך אפליקציית ג'פניקה 500 ג'פניקש נוספים למימוש שובר מתנה על סך 50 ש"ח למימוש בחודש יום ההולדת שובר הצטרפות על סך 50 ש"ח מתנת הצטרפות בשווי 88 ש"ח והטבה חודשית מתחלפת בישיבה בסניפים.

סניף הוד השרון- הסניף משתרע על פני 200 מר׳, סניף בעל נגישות לנכים וישנה חנייה חינמית בקרבת הסניף. הסניף בעל עיצוב חדש, מודרני וצעיר ומכיל שתי קומות שבעליונה מביניהן ישנו חדר VIP לאירועים פרטיים המכילים עד 28 איש. בקומה התחתונה יש 60 מקומות ישיבה, 15 מקומות ישיבה על הבר, 30 למעלה בחלק הפתוח של הקומה ועוד 28 מקומות ישיבה בחדר הפרטי.

מחוץ למסעדה ישנו אזור לעישון בלבד.

כתובת: דרך רמתיים 95 הוד השרון
שעות פתיחה:
ראשון עד שבת: 12:00-00:00
עסקיות בימי חול עד 17:00 בישיבה בסניף
אזור עישון: בחוץ
גישה לנכים: יש
הזמנת מקום: כל יום
טלפון: 03-7236100
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

ספרינג רול בג'פניקה. צילום: גליה אבירם

ספרינג רול בג'פניקה. צילום: גליה אבירם

ג'פניקה הוד השרון

ג'פניקה הוד השרון


מסעדת ימאטויה

המקום, שייסדה השפית איה אימטאני ז"ל שהייתה שגרירת תרבות האוכל היפנית בארץ, הוא מוסד קולינרי שמעניק חוויה אותנטית שכל חובב יפן ימצא בה את מבוקשו ומהווה בית לחובבי יפן, ביניהם גם השגרירות היפנית בארץ. מחומרי הגלם הנדירים והאיכותיים והדגים הטריים שבהם מתגאה המסעדה לא נהנים רק הסועדים במקום אלא גם מסעדות ברחבי הארץ. ימאטויה מציעים שילוב בין המטבח היפני המסורתי שחלק מהמרכיבים ומהטעמים שלו פחות מוכרים לקהל הישראלי לבין מנות פיוז'ן מודרניות עם טוויסט מקומי.

מנת סושי משובחת במסעדת ימאטויה

מנת סושי משובחת במסעדת ימאטויה

המקום והתפריט המגוון מזמינים להתנסות בהרבה מנות מעבר לסושי שכולנו מכירים למרות שגם הסושי במקום מציע חוויה לא רגילה עם רולים יוצאי דופן בין אם הם צמחוניים או עם דגים שלפי בעלי המקום "הדגים הכי טובים בארץ". בעסקיות הצהריים אפשר ליהנות מארוחות "קופסאות הבנטו" שכמעט ולא קיימות בארץ ומספקות ארוחה מגוונת ומעניינת. מגש ה"בנטו" הינו קופסה מחולקת לתאים ובכל תא מנה אחרת כך שלעסקית צהריים זוהי ארוחה עשירה ומגוונת.

במנות העיקריות, מלבד מנות נודלס ואורז שאפשר לבחור בין טופו למגוון תוספות בשריות ודגים, אפשר למצוא מבחר של מרקים יפנים מסורתיים כמו מרק הראמן שהפך בשנים האחרונות למוכר ופופולארי מאד בארץ. המרקים, שמבוססים על בישול ארוך מאד ומלאים בטעמים עמוקים, נעשים כולם במקום מחומרים איכותיים ביותר וגם כאן יש אפשרויות רבות. המלצה אישית היא לבקר בתפריט היפני המסורתי של המסעדה שמציע מנות אותנטיות שקשה עד בלתי אפשרי למצוא במסעדות נוספות בארץ.

"הדגים הכי טובים בארץ", כך טוען בעלי מסעדת ימאטויה

"הדגים הכי טובים בארץ", כך טוען בעלי מסעדת ימאטויה

בין אם זה ארוחה זריזה בצהריים, דרך ארוחה משפחתית, אירוע או יציאה רומנטית, החוויה המיוחדת במסעדה מובטחת. בהתאם לתרבות היפנית המחשבה פה היא על כל החושים – מהעיצוב של המקום, המוזיקה והאווירה וכמובן האוכל מוקפדים עד הפרט האחרון והושקעה בהם מחשבה רבה. כדאי להתנסות מחלקים שונים של התפריט הכל כך מגוון, שביקור אחד במקום פשוט לא מספיק.

ימאטויה – בני ברית 6, הוד השרון

עסקיות – 17:00-12:00

טלפון: 09-7407554

מסעדת ימאטויה הוד השרון



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר