מסעדות בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock
מסעדות בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock

מסעדות בכפר סבא ששווה להכיר

עם תפריט ישראלי אותנטי, מבחר עשיר של מאכלי עדות ובלי טיפת יומרה, מסעדת 'אחלה' נחשבת כיום למסעדת הבשרים המועדפת על החייך הישראלי תוך שמירה על מסורת הקולינריה הישראלית- ביתית

פורסם בתאריך: 7.1.19 14:50

רשת מסעדות אחלה

רשת מסעדות אחלה, ובייחוד מסעדת הדגל בכפר סבא, מהווה את תמצית הישראליות עם שפע של מנות, טעמים וניחוחות ייחודיים. 

רשת "אחלה",  אשר פירושה המילולי מערבית הוא "מתוק" ו"הכול דבש",  מציגה תפריט ישראלי אותנטי כשר עם אירוח ואופי קולינארי ביתי המאפיין את הרשת מאז היווסדה. הסניף בכפר סבא פועל כבר מעל ל-20 שנה, והינו חלק מרשת הבשרים המצליחה הכוללת סניפים ברחבי הארץ, מצפון ועד אילת.

מסעדת אחלה בכפר סבא היא מסעדה שלא תמצאו באף מקום אחר. היא מציעה אוכל משובח, אותנטי ואיכותי עם הקפדה גדולה על אסתטיות המנה. לצד זה, המאפיין הבולט ביותר של "אחלה", שהיא מהווה את תמצית כור ההיתוך הישראלי ואת קיבוץ הגלויות שמאפיין כל-כך את מדינתנו, בזכות מקבץ מאכלים אותנטיים מהעדות השונות, ביניהם: חציל רומני, מטבוחה מרוקאית, סלט רוסי, חילבה תימנית, טאבולה לבנונית, ממולאים טריפולטאים ואפילו לאפה עיראקית המיוצרת בטאבון ייעודי שנבנה במסעדה.

גולת הכותרת של המסעדה הוא הבשר האיכותי, הטרי והמשובח שמגיע לאחר שנבחר בקפידה על-ידי מומחי הרשת, אותו מכינים במקום בצליה לוהטת, על פחמי הדרים שמעניקים עסיסיות וארומה ייחודית. התיבול שמוענק לנתחי הבשר והעוף, מבוסס על מתכון משפחתי עתיק שעובר מדור לדור ומבוסס על תערובת תבלינים סודית שנטחנת במקום.

מי שמנהל את הרשת ואת הסניף בכפר סבא הוא יואב אדוארד, שבאמתחתו קרוב ל-40 שנות ניסיון בעולם המסעדנות. צוות העובדים המקצועי צולה, הופך ומגיש עבורכם את נתחי הבשר העסיסיים והופך אותם למשובחים וטעימים.

פרגיות במסעדת אחלה. צילום: יואב אדוארד

פרגיות במסעדת אחלה. צילום: יואב אדוארד

על קצה המזלג

בין המנות המובילות ניתן למצוא: קבב כבש הבית, שיפוד פילה בקר, נקניקיות בצלחת, כבד עוף ולבבות, שומן כבש, שישליק כבש, אשכי הודו, פילה אווז מולרד, המבורגר ופרגית עוף מתובלת בשום שבשום אופן אסור לפספס!

בגזרת התוספות: פטריות חמות, חומוס וטחינה ועוד. במחיר סמלי, יפרסו על שולחנכם לא פחות מ-20 סלטים מגוונים וטריים  שהוכנו באותו היום, לצד פיתות חמות מהטבון, אותם תוכלו להזמין שוב ושוב, בלי לשלם תשלום נוסף.

 מחלקת השתייה עשירה גם כן, ובה המבוגרים יוכלו ליהנות ממגוון משקאות אלכוהוליים, בזמן שלילדים מוצעות מנות מותאמות ומשקאות קלים לכולם.

לסיום, הסועדים מוזמנים להתענג על קינוחים מרהיבים בטעמים בלתי נשכחים, ביניהם עוגת אוריאו, עוגת טריקולד ועוגת שוקולד סופלה חמה המוגשת עם גלידה.

לחוגגים יום הולדת יש אפשרות להזמין פלטת יום הולדת קטנה או עוגת יום הולדת גדולה, לבחירתכם.

שיפודים במסעדת "אחלה". צילום: יואב אדוארד

שיפודים במסעדת "אחלה". צילום: יואב אדוארד

מסעדה שהיא גם אולם אירועים

בשטח המסעדה העצום, קיים מתחם אירועים המשמש לקיום אירועים וכנסים, ביניהם: חתונות, בר מצוות, מסיבות אירוסין, בריתות, כמו גם אירועי חברות ועוד.

האורחים ייהנו מתפריט ייחודי שיבנה בהתאמה לאופי האירוע ויכלול את מגוון הבשרים והמנות המיוחדות שמציעה הרשת, זאת לצד עשרות סוגי סלטים, פיתות חמות מהטאבון, מגוון משקאות קלים ואלכוהוליים ועוד.

למרות גודלה יוצא הדופן בנוף המסעדות המקומי, מצליחה הרשת לשמור בסניפיה על אווירה חמימה, משפחתית ואינטימית. אווירה זו מושגת גם בזכות האוכל הביתי והאותנטי המוגש בנדיבות לסועדים והן בזכות מערך המלצרים הרחב המקפיד על תודעת שירות גבוהה ויחס אישי לכל סועד ואורח.

כתבות המסעדה: רח' יוחנן הסנדלר 19 כפר סבא.

טלפון: 09-7667337

שעות פעילות – א'-ה'

מנת בשרים במסעדת "אחלה". צילום: יואב אדוארד

מנת בשרים במסעדת "אחלה". צילום: יואב אדוארד


מסעדת ג'פניקה כפר סבא

ג'פניקה היא רשת מסעדות אסיאתיות מובילה הפועלת בארץ משנת 2004 בפריסה ארצית נרחבת.

מטבחה של הרשת מתמחה בסגנון האסייתי בכלל ובסגנון היפני בפרט ולאורך השנים עובר המטבח שדרוג הן בחומרי גלם, בשילוב של מוצרים טריים ואיכותיים והן בתפריט על טהרת הבריאות בניצוחו של שף הרשת ליאון לאוגנקי. תפריט הרשת מונגש לכולם ומורכב מדגים טריים המגיעים כל בוקר, שפע ירקות והרבה אורז, מנות ראשונות ומבחר של מנות היישר מהווק.

"הרשת קשובה לצורכי הלקוח ודואגת לשמור על מחירים נוחים תוך הקפדה על איכות וטריות המזון", מסביר ליאון לאוגנקי, שמוסיף שמאוד חשוב להם שבג'פניקה, המסעדה האסייאתית המובילה באזור השרון, תהיה תודעת שירות גבוהה ועיצוב נקי ונעים המשלב אלמנטים יפניים, אשר מעניקים ללקוחות הרשת חוויה שלמה ומהנה בכל ביקור "המסעדות שלנו נותנות שירות לכלל האוכלוסייה אם זה באמצע היום לאנשי העסקים שעובדים בסביבה ובשעות הערב ובסופי שבוע משפחות, זוגות ויחידים. "מציין גדי בנוליאל מנכ"ל הרשת שמוסיף שהמקום בעל נגישות וידידותי לילדים.

מנת גיוזה. צילום: גליה אבירם

מנת גיוזה. צילום: גליה אבירם

התפריט: בבסיס התפריט מגוון רחב של מנות סושי ובהן קומבינציות ורולים ייחודיים לרשת כגון: מקאו סלמון אטריות אודון מוקפצות בקארי ירוק וחלב קוקוס עם ברוקולי, פטריות שמפניון, בצל ירוק, בזיליקום וקישוט כוסברה ובוטנים קלויים, טוטורי סלמון, סלט נאם טוק ניאה תאילנדי פרוסות בקר מוקפצות, שבבי אורז, עגבניות שרי, בצל סגול, בצל ירוק, כוסברה, עלי נענע וטבעות צ'ילי אדום. ברוטב תמרינדי, ליים וסויה מתוקה. וסלט האוסקה כרוב, גזר, עגבניות שרי, בצל סגול, עלי נענע וכוסברה. ברוטב צ'ילי ולמון גראס. הטעמים והניחוחות המתבססים על המטבח התאילנדי והיפני ומשלבים מגוון טעמים ערבים לחך. בנוסף, במסעדות ניתן למצוא מנות ילדים בהן קריספי צ'יקן, אצבעות עוף.

רשת ג'פניקה נותנת שירות לכלל האוכלוסייה אם זה באמצע היום לאנשי העסקים שעובדים בסביבה ובשעות הערב ובסופי שבוע למשפחות, זוגות ויחידים.

"יש אצלנו במסעדות מגוון גדול של מנות וכל לקוח יכול למצוא את המנה שהוא אוהב ומעדיף. אצלנו זה לא רק מסעדה, אלא מקום בילוי שכולל יחס אישי ואדיב, מקום מעוצב לצד מוסיקה נעימה".

ג'פניקה סניף כפר סבא

ג'פניקה סניף כפר סבא

מגשי מסיבות: בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הבינו שאפשר לחגוג ולארח מבלי להיות שעות במטבח וג'פניקה מציעה מגוון מגשי מסיבה קטנים וגדולים עם מגוון רולים אינסיידאווט, סשימי, צמחוני ועם מגוון דגים טריים.

קינוחים: אי אפשר לסיים ארוחה מבלי משהו מתוק וברשת ג'פניקה אפשר למצוא תפריט קינוחים עשיר אשר כולל בין היתר פרפה חלבה ושוקולד קריספי, פינוק מנגו וניל ושוקולד לבן, שוקולד בלגי וחמאת בוטנים ועוד.

מועדון הלקוחות של הרשת מונה כ– 100 אלף חברים, אשר נהנים ממגוון הטבות ייחודיות ומבצעים אטרקטיביים.

סניף כפר סבא– הסניף ממוקם במתחם הקניות והבילוי G, משתרע על פני 160 מר׳ ומציע לקהל לקוחותיו לקחת הפסקה ממסע הקניות וליהנות מחוויית בילוי אסייתית יוצאת דופן.

הסניף הינו סניף נגיש (ישנם שירותי נכים במתחם) וחנייה נוחה וחינמית ב3 השעות הראשונות. בסניף ישנו אזור בר המציע כ15 מקומות ישיבה, 60 מקומות ישיבה באזור הפנים וכ48 מקומות ישיבה באזור החוץ אשר בחורף הינו מקורה ובקיץ פתוח ומאוורר.

ג'פניקה כפר סבא
כתובת: ויצמן 301 מתחם G כפר סבא

שעות פתיחה:
ראשון עד שבת: 12:00-00:00
עסקיות בימי חול עד 16:00 בישיבה בסניף

פאד קפאו. צילום: גליה אבירם

פאד קפאו. צילום: גליה אבירם

סלט וואקמה בג'פניקה. צילום: גליה אבירם


אנגוס – קניון ג'י כפר סבא

בשר טוב אתם יכולים להכין בבית, על המנגל שיושב אצלכם מאובק כבר כמה שנים, אבל אם אתם רוצים בשר מיוחד, שייצרב לכם בזיכרון בדיוק כמו שהוא נצרב על האש, כדאי שתבקרו ב"אנגוס" שבקניון ג'י בכפר סבא.

המסעדה שנפתחה לא מזמן, מספקת מענה מעולה לכל הקרניבורים שבינינו, חובבי הבשר, שמחפשים מקום לתקוע בו את הניבים, ולהינות מארוחה של פעם בחיים. "סניף "אנגוס" שבכפר סבא הינו סניף הדגל של הרשת, שיהווה אבן דרך מרכזית בפריצתה והתבססותה של הרשת בענף המסעדנות", אומר דוריאן קופיט מנכ"ל הרשת, ולא בכדי. בין אם מתחשק לכם המבורגר פשוט ובין אם מתחשק לכם נתח מרשים, כזה שלא מוצאים בכל מקום, ב"אנגוס" תוכלו למצוא הכל. הרעיון הוא לספק חוויה קולינארית ברמה גבוהה, אך במחירים שווים לכל כיס, ועם מנות שמתאימות לכל אחד שרוצה להתענג על ארוחת שחיתות.

הנתחים האיכותיים שתמצאו במסעדה, מגיעים מגידולי העדרים של משפחת דאבח בצפון, המגדלת עדרי בקר מובחרים במיוחד ושולטת כיום ברוב השוק הישראלי. במקום להשתמש בבשר קפוא או מיובא מארגנטינה, משתמשת המסעדה אך ורק בבשר הטרי והאיכותי ביותר, ואת התוצאות תוכלו לראות על הצלחת שלכם כשתגיעו לבקר.

אם אתם כמונו כנראה שתתקלו בנתחים שקודם לכן לא שמעתם עליהם, או פשוט לא יצא לכם לטעום אותם, אבל אנחנו בהחלט ממליצים להשקיע ולבדוק על מה כל ההייפ. כך תוכלו למצוא: ניו-יורק קאט סינטה עם עצם, פריים ריב, טומהוק, פורטר האוס ועוד, כשאת הסטייקים המיוחדים מומלץ לכם לקחת בזוג, שכן הם מגיעים במשקל של קילו. אבל גם אם תנסו לחסל אחד לבד, אף אחד לא יעצור אתכם.

חווית פיין דינינג. צילום רגב זרקה

חווית פיין דינינג. צילום רגב זרקה

המסעדה מציעה חווית פיין דיינינג, דבר שכיום טיפה יותר קשה למצוא בנוף הישראלי, עם עלייתן של כל מסעדות הקז'ואל. המקום האלגנטי, המוזיקה הנעימה, העריכות היפות ותפריט היין העשיר, יוצרים כולם אווירה יוקרתית ומיוחדת שמספקת הנאה מכל רגע.

למרות שהמסעדה נחשבת למסעדת בשרים מהשורה הראשונה, היא גם דואגת לכל מי שרוצה להתענג על מנות פשוטות יותר. כך תוכלו למצוא במקום גם מגוון המבורגרים עסיסיים, עוף, דגים, כריכים, סלטים וכמובן מבחר מנות ראשונות מפנקות.

נתחים שלא תמצאו בכל מקום. צילום: אנטולי מיכאלו

נתחים שלא תמצאו בכל מקום. צילום: אנטולי מיכאלו

מי שנמצא באזור במהלך שעות הצהריים ורוצה ולפנק את עצמו בארוחה טעימה, או לאכול משהו יחד עם קולגה או פגישה עסקית, ודאי ישמח לשמוע כי המקום מציע במהלך הצהריים ארוחות עסקיות משתלמות ביותר. מי שיגיע בין השעות 11:30-16:00 יוכל להנות מ-20 אחוז הנחה על כל התפריט.

כמו כן, בימי ראשון ושלישי החל מהשעה 18:00 בערב, ישנם מבצעים לחברי מועדון, שלא שווה לפספס.

ביום ראשון, מבצע לרעבים ולאמיצים: המבורגר, בירה וצ'יפס ללא הגבלה ב-120₪ בלבד (ממליצים לכם להתכונן עם איזה צום קטן לפני שאתם מגיעים).

ביום שלישי אנחנו כבר עוברים למבצע רומנטי יותר בו מזמינים שני סטייקים, ומקבלים שתי כוסות יין מתנה, שיעזרו ללוות את הסטייק כל הדרך לבטן.

לבסוף, רק נציין כי אם אתם כבר חברים מועדון, זה אומר שבכל ארוחה שאתם מזמינים במקום, אתם גם מקבלים נקודות לצבירה, אותן תוכלו לממש בהזמנת כל מנה שתרצו להזמין במסעדה.

אם אתם מחפשים מקום לחגוג אירוע משפחתי קטן או שפשוט מתחשק לכם להנות ממקום שמציע נתחים שאי אפשר למצוא בכל מקום, תוכלו להגיע ל"אנגוס" ולהתחיל להשחיז את הסכין.

כתובת: קניון ג'י, כפר סבא

טלפון: 09-9796655

למעבר לאתר

עושה לנו תאבון רק מלהסתכל. צילום: אנטולי מיכאלו

עושה לנו תאבון רק מלהסתכל. צילום: אנטולי מיכאלו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר