מטבחים באזור השרון. הכירו את אדי מטבחים
מטבחים באזור השרון. הכירו את אדי מטבחים

מטבחים בשרון: הכירו החברות המובילות בתחום

את המטבח מחליפים בממוצע כל 20 שנה. אם החלטתם להתחדש במטבח מעוצב הנה כמה מהמקומות שיעצבו לכם את החלום. יצאנו לראות מקרוב, מטבחים בשרון שאסור לכם לפספס

פורסם בתאריך: 7.1.19 15:19

עדכון אחרון: 17.5.20 16:19

המטבח שלנו הפך זה מכבר למדורת השבט, המקום בו מתכנסת כל המשפחה לארוחות שישי, חג וערב ואפילו סתם לקפה, עוגיות וקצת פטפוטים. המקום שבעבר שימש אותנו רק בשביל לבשל ולאכול, עבר מהפך במרוצת השנים והפך לאחד המקומות בהם אנחנו מבלים הכי הרבה זמן.

נגריית הפקאן – המטבח שתמיד רציתם אצלכם בבית

״כשמעצבים מטבח חשוב שהוא יהיה יפה, מזמין ושימושי״, מסביר ששון דואני, הבעלים והמקים של נגריית פקאן. ״כשאנחנו ניגשים לתכנן ולבנות מטבח למשפחה אנחנו שמים את עצמנו בנעליה ומנסים לדמיין מה יהיה המטבח האידאלי עבורה, הן מבחינת הסגנון, הן מבחינה פונקציונלית והן באופן בו המטבח משתלב עם שאר הסגנון של הבית. כל אחד משתמש במטבח בצורה שונה, לכן אנחנו יושבים עם כל לקוח כבר ברגע שהוא נכנס אלינו כדי להתחיל למפות את המטבח ולהבין מה הם הצרכים והרגלי ״העבודה״ שלו במטבח, ואיך נוכל להפוך את החוויה שלו לחוויה הקלילה והנעימה ביותר. בסופו של דבר חשוב לנו שהמטבחים שאנחנו בונים יהיו מקום שכיף לבלות ולבשל בהם, וכמובן שיראו מדהים״.

מטבח עץ בעיצוב אישי

ייתכן וראיתם מטבח שמצא חן בעיניכם בזמן ששוטטתם באינטרנט, או שאולי אפילו ראיתם מטבח בסגנון שממש אהבתם בבית של חברים ובא לכם לקחת קצת מההשראה שהוא העניק לכם ולשלב אותה ממש אצלכם בבית. העיצובים שיוצרים צוות הנגרים של ״נגריית פקאן״ מגיעים בהשראת הלקוחות ומציעים את האפשרות למגוון רחב של סגנונות ובשימוש של מבחר חומרים, צבעים ותוספות מעניינות ומיוחדות.

העין המדויקת של צוות הנגרים, יחד עם טביעת האצבע הייחודית שניכרת בכל עבודותיהם הולידו במהלך השנים עשרות מטבחים מיוחדים ומרהיבים. בין אם כבר יש לכם רעיון מוגמר בראש של המטבח שתרצו להיכנס אליו בכל בוקר, ובין אם עדיין לא החלטתם איזה סגנון יתאים אצלכם בבית, יחד עם צוות הנגרייה תוכלו להעלות רעיונות שונים, לבחון אותם ממספר זוויות ולהגיע בסוף למטבח שיהיה גולת הכותרת של הבית המהמם שלכם.

לראות כדי להאמין

כדי להבטיח שהמטבח שאתם מזמינים אכן ישתלב בצורה מדויקת בבית מבחינת המידות ומבחינת הסגנון, משתמש צוות הנגרים של הנגרייה בתוכנת הדמיה המאפשרת לראות כיצד ייראה המטבח עוד לפני שבכלל התחילו לעבוד עליו. ההצצה המקדימה וההזדמנות לבחון את המטבח עוד בטרם החלה העבודה עליו מתגלה כבעלת ערך רב וככלי מושלם שבאמצעותו ניתן למנוע טעויות יקרות ומיותרות, טעויות שאחרת היו מתגלות רק בשלבי הסיום של בניית המטבח. לאחר יצירת ההדמיה תוכלו לקבל הערכת מחיר על העבודה, כשמיד אחריה תתחילו לרדת לפרטים הקטנים ולגימורים האחרונים שישתלבו במטבח העתידי שלכם.

על מטבחים, חדרי ארונות ומה שביניהם

לצד המטבחים הייחודיים שבונה הנגרייה תוכלו להגיע אליה גם ליצירת רהיטים אחרים כגון שידות, שולחנות, חדרי אמבט וחדרי ארונות, וכל מה שתוכלו לחשוב עליו. במקום למצוא רהיטים בייצור המוני מבית הרשתות הגדולות, תוכלו לשבת יחד עם צוות הנגרייה ולעצב לכם תפאורה מושלמת לבית שתבטא את הטעם והסגנון הייחודי שאתם רוצים להעניק לביתכם.

״נגריית הפקאן״ הוקמה לפני כ-4 שנים על ידי רוני דואני ובנו ששון. רוני, אשר הגיע עם רקע של 40 שנה בעולם הנגרות, וששון בנו המתמחה ביצירת והרכבת רהיטים, יצרו נגריית בוטיק מקסימה שמגשימה ללקוחותיה את כל החלומות. אם אתם רוצים מטבח מושלם או רהיטים מלאי קסם, תוכלו להתקשר עוד היום לנגרייה שתשמח לעמוד לשירותכם.

 

נגריית הפקאן

כתבות: מושב אלישמע, הכלנית 46

טלפון: 055-8835257

שעות פעילות:

א-ה: 17:00-07:00

ו: בתיאום מראש

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

מטבח בדיוק כמו שאתם רוצים. צילום עצמי

מטבח בדיוק כמו שאתם רוצים. צילום עצמי


אבן המעיין – הכי טוב שיש

סיימתם לתכנן את המטבח החדש? אם כבר יצאתם מהארון וענייני הנגרות מאחור, הגיע הזמן לקבל החלטות חשובות ולבחור את השיש. למשטח הזה, שעליו אנחנו מעמיסים מכשירים, עובדים עליו ומתקינים את הארוחות, ישנה נוכחות ניכרת במטבח. בחירה נכונה של המשטח היא חשובה ביותר ובעלת תרומה משמעותית להגדרת המראה הכולל של המטבח.

אבן שואבת למעצבים ולקוחות פרטיים

אבן המעיין היא חברה המתמחה בעבודות שיש טבעי, גרניט פורצלן, משטחי קוורץ ואבן קיסר, קייסטון, חיפויי שיש, שיש לאמבטיה, דלפקים ועבודות ייחודיות בתכנון אדריכלי. כחברת בוטיק, אבן המעיין שמה את הדגש על יוקרה, איכות, ומצוינות – והכל מכוון למטרה אחת: להגשים חלומות ללקוחות.

מאז הונחה אבן הפינה של החנות ברחוב החרושת ברעננה, צברה החברה ידע, ותק וחוג גדול של לקוחות מרוצים, אדריכלים ומעצבי פנים. שנים של ניסיון בעבודות שיש עשו את שלהן ובאות לידי ביטוי בעבודה אפקטיבית ותכליתית המתמקדת בשירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אבן המעיין. קרדיט עיצוב: אליסיה ספדיה

אבן המעיין. קרדיט עיצוב: אליסיה ספדיה

שיש למטבח – שלב שלב

אחרי שהארונות כבר מתוקנים והמטבח החדש שלכם מוכן לקראת השלב הבא, הגיע הזמן לבחור ולהזמין את השיש. באבן המעיין התהליך מתחיל בפגישה עם יועץ מקצועי באולם התצוגה. היועץ משוחח עם הלקוחות וכך מאפיין את הרצונות, הצרכים והחלומות באשר למשטח המבוקש. לאחר הבחירה, מקבל הלקוח הצעת מחיר.

בשלב השני מגיע תור החומר, הצבע והמדידה. הלקוחות בוחרים את החומר ומחליטים על הצבע. מודדים מקצועיים של החברה מגיעים למקום המיועד ולוקחים מדידות מדויקות.

בשלב השלישי והאחרון מותקן השיש ויוצר את האפקט המרהיב של מטבח חדש ובוהק, בסגנון ובמראה האהוב על הלקוח.

אבן המעיין. קרדיט עיצוב: אליסיה ספדיה

אבן המעיין. קרדיט עיצוב: אליסיה ספדיה

זה מה שיש

באבן המעיין מקפידים על שימוש בחומרים הטובים והיוקרתיים ביותר הקיימים בשוק. כשמשלבים מקצועיות-על, דייקנות בעבודה, עיצובים ייחודיים ועכשוויים התואמים את הקו המודרני ביותר בשוק – מקבלים את הכי טוב שיש, לא פחות.

ומכיוון שלא כל שיש מתאים לכל אחד ולכל מטבח, באבן המעיין ניתן לבחור מתוך מיטב החומרים בשוק:

למינם – משטח גרניט פורצלן באיכות גבוהה במיוחד המתאימה למשטחים, חדרי רחצה וחיפויים. פופולרי בעיקר באיטליה.​​

אבן קיסר – משטח קוורץ שמרכיבו העיקרי הוא חול בשילוב עשרה אחוזים של  חומרי הדבקה פיגמנטים המעניקים לו מראה מיוחד.

ספיאן – מיוצר בתהליך ייחודי מחומרים קרמיים ומינרלים. אבן הספיאן ידועה בכך שהיא עמידה לכל דבר הנקרה בדרכה, כולל לכלוך או טמפרטורה קיצונית.

קוריאן – חומר סינתטי על בסיס פלסטיק שהומצא בידי חברת דופונט האמריקאית היוצר מראה ייחודי שכולו יוקרה ויופי.

סיליסטון – משטח שרובו (למעלה מ-90%) עשוי קוורץ. המשטח דוחה חיידקים ומשמש בעיקר לחדרי אמבטיה ומטבחי חוץ.​

דקטון – שילוב של פורצלן, קוורץ וזכוכית. מתאים במיוחד כמשטח עבודה במטבח ושימוש חוץ של חיפוי קירות ומטבחי חוץ.

קייסטון – עשוי מלמעלה מ-95%  קוורץ. משטח עמיד ביותר הצובר פופולריות בשנים האחרונות.

באבן המעיין ניתן למצוא גם מגוון רחב של כיורים וברזים.

כשאתם מזמינים שיש למטבח, זכרו שאבן הבוחן של החברה לעולם לא תהיה רק מראה השיש, או השירות החביב. רק שילוב של כל הגורמים כולם – איכות החומר, מראה המשטח, מקצועיות החברה והשירות המעולה – רק הם מתגבשים בסופו של דבר לתוצר אמין ומוצק כמו אבן קוורץ המנצנצת באיכויותיה הפנימיות.

שיש אבן המעיין

כתובת:  החרושת 46, רעננה

טלפון: 09-7461105, 09-7461106

מעבר לאתר

אבן המעיין. קרדיט עיצוב: אליסיה ספדיה

אבן המעיין. קרדיט עיצוב: אליסיה ספדיה


אדי חן/360 מעלות- נגרות מקיפה בהתאמה אישית

כבר יותר מ- 25 שנים שאדי חן יוצר מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית. לקוחות מגיעים מכל רחבי הארץ לאולם התצוגה המרשים שנמצא במושב פורת ומשתרע על פני 100 מ"ר, כשהם מצויידים בתכניות מפורטות וחלומות על המטבח המושלם. גם אם תגיעו ללא תכניות יהיה זה אדי חן יתכנן ויעצב לכם את המטבח המתאים עבורכם. באולם התצוגה המפואר יחכו מטבחים מעוצבים שיצר אדי חן המוכר בתחום עיצוב והקמת מטבחים בשרון ובכל רחבי הארץ. ללקוחות הוא מציג תכניות הדמיה משוכללות באווירה ממוחשבת לדבריו, המציגות ללקוחות את מראה ועיצוב המטבח עליו חלמו.

אדי, נגר במקצועו בעל ותק של יותר מ- 30 שנים, מסביר שהתאמת מטבח היא ממש כמו עבודת חייטות – בה תופרים ללקוח חליפה המותאמת למידותיו. בפגישת ההיכרות, אליה מגיעים לקוחות עם אדריכלים, מעצבים ואנשי מקצוע מתחום העיצוב, אדי הוא זה שמתאים אישית ללקוחות את המטבח בהתאם לצרכיהם האישיים והמשתנים.

מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית. אדי מטבחים

חן מגלה שבניגוד לסלון, את המטבח מחליפים בממוצע כל 20 שנים – כשעוברים דירה או כשעושים שיפוץ כללי. לכן עצת הזהב שלו ללקוחות היא לשים את הפונקציונליות והפרקטיות בראש סדר העדיפויות בעיצוב מטבח. לדבריו לצד לקוחות שמגיעים לאחר ש"עשו שיעורי בית" והגיעו מוכנים ומצוידים בתכניות מופרטות, ישנם רבים שנכנעים לתכתיבי טרנדים שלא בהכרח מתאימים להם. כבעל ניסיון רב בתחום עיצוב מטבחים בהתאמה אישית יודע אדי להסביר ללקוחות מה באמת מומלץ לקחת בחשבון בבואם לעצב מטבח שישמש אותם לאורך שנים.

לפני כשנה החליט אדי לבצע מיתוג מחדש למפעל חייו ושינה את שם בית העסק מ'א.א מטבחים" ל'אדי חן/ 360 מעלות' – נגרות מקיפה בהתאמה אישית. לאחר שביצע סקר שוק בין לקוחותיו הרבים גילה חן שרובם זוכרים את שמו והבין בעצם שהוא זה העסק. את ה- 360 מעלות הוסיף כדי להבהיר שבית העסק שלו מבצע עבודות נגרות מקיפה בכל חללי הבית בהתאמה אישית. היתרון הבולט שבדבר הוא הבטחון שכל הבית יעוצב וייוצר בקו עיצובי זהה ובסטנדרט הגבוה שמציע אדי ללקוחות. חן משלב בעבודותיו פונקציונליות לצד טרנדיות ואסתטיות מתבקשים המבטיחים שתקבלו את הטוב ביותר.

אדי חן/360 מעלות- נגרות מקיפה בהתאמה אישית

טלפון: 052-6363070 |  09-7964522

קישור לאתר

מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית. אדי מטבחים

מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית. אדי מטבחים


חברת ניגא שף-FOR HOME

מותג היוקרה הגרמני BORA, המיובא ארצה על ידי חברת ניגא שף-FOR HOME , מציג סדרת קולטים פורצי דרך  שמשנים את חוקי המשחק בגזרת המטבח ומפותחים בהתאמה כיחידת בילט אין בכיריים עצמם או כחלק מעיצוב האי.

העובדה שהמטבח מהווה ציר חשוב ומרכזי בבית הישראלי, בלתי ניתנת לערעור ועושה הרושם שהמצב לא עתיד להשתנות גם ב-2019. לצד עבודות ההכנה והבישול בבתים רבים כחלק משגרת היום, המטבח הפך במרוצת השנים ללב הבית, כחלל פתוח וציבורי המהווה מקום מפגש משפחתי קז'ואלי או כחלל מרכזי באירועים פורמליים. עיצובו בהתאמה!

היום יותר מאי פעם נחשב המטבח לציר חשוב ומרכזי, ולא בכדי רבים שואפים לשוות לו מראה עדכני ומהוקצע שעולה בקנה אחד גם עם ערכים וצרכים פרקטיים ותפעוליים שמקלים משמעותית על התנהלות העבודה בו. בין המאפיינים הבולטים במטבחים כיום, הוא כמובן האי שניצב במרכזו ומשמש כאזור תפעולי ופונקציונאלי שמוסיף מימד עיצובי עשיר ויוקרתי ולצידו או מעליו, קולט מעוצב. פריטים ההופכים את חלל המטבח למסביר פנים ומשודרג ועם זאת גם בעל אמירה עיצובית, בהתאמה לדיירי הבית.

בעוד שמבחר האיים למטבח מצטיין בקיבעון המשלב בין גודל ומקומות אחסון לסוג החומר וחיפוי, דווקא בתחום האבזור, זוכים האיים למבחר גדול של אמצעי בישול מתקדמים ביותר כדוגמת כיריים גז בעלות מבערים עוצמתיים במיוחד, אינדוקציה, פלטה צרפתית, מקרר יינות, משטח צליה דו- צדדי, בן- מארי, מבשלת פסטה ובישול סו-וויד (טכניקת בישול בוואקום הלקוחה היישר מהמטבח הצרפתי האנין) וכיוב', זאת בכדי ליצור חוויה גסטרונומית בלתי נשכחת. אל אלו מצוותים לרוב גופי תאורה ייחודיים, בהתאמה לקו העיצובי של הבית וגם כסאות, לרוב מוגבהים, אשר הופכים את חווית האירוח למהנה ומעוצבת וגם נוחה.

ניגא שף-FOR HOME, צילום:איתי אבירן

ניגא שף-FOR HOME, צילום:איתי אבירן

לאחרונה זוכה האי במטבח לחיזוק מלמעלה, כלומר קולטי אדים משולבים בגופי תאורה מעוצבים, פונקציונאליות ההופכת אותם לכוכבי המטבח. כמו כן, אם עד היום קולטי האדים היוו מוטיב דומיננטי שקשה היה להתעלם מנוכחותו, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, קולטי האדים משולבים בילט אין בכיריים עצמם. המערכת החדשנית מאפשרת בישול בסביבת אויר נקי ונטול שומן ופועלת בשיטה של שאיבה כלפי מטה, הפותרת את הלקוח מהצורך בתליית קולט אדים עילי או קולט אדים מסוג מעלית אשר מנדף רק את מוקדי הבישול הקרובים אליו.

כך גם במותגי היוקרה, המיובאים ארצה על ידי חברת ניגא שף  For Home ,שמיוצרים בהתאמה אישית על פי מאפייני החלל וצרכיהם המדויקים של בעלי הבית.  מותגים אלה משלבים בעיצוביהם אלמנטים וויזואליים, אגרונומים וטכנולוגים המאפשרים להפיק את המטבח האידיאלי. בתוך כך, הנירוסטה, שהפכה בעשור האחרון לאחד החומרים המובילים בבניית המטבח, מהווה את מעטפת וגוף האיים. כמו כן, ניתן לעצבה בשלל גימורים מרהיבים ובמגוון צבעים בהתאם לסגנון וסכמת הצבעים במטבח ואף ליצור שלל חיפויים מרהיבים לארונות המטבח, תוך התאמתם למוצרי החשמל דוגמת מקרר ותנור, בעלי מעטפת נירוסטה, כמובן. דוגמא לעיצוב נקי, מוקפד ואלגנטי של דגמי קולטים, עשויים חומרים יוקרתיים ואיכותיים, ניתן למצוא אצל מותגי יוקרה מובילים, דוגמת המותג הגרמני BORA(מיובא ארצה על ידי חברת ניגא שף-FOR HOME). ייחודם של אלה ,זיכה את המותג בפרס העיצוב REDDOT היוקרתי. הם המותג מציע שלושה דגמים שונים, כולם מחומרים יוקרתיים ואיכותיים, אשר תוכננו כך שיוכלו להתאים לכל קונספט עיצוב באשר הוא- תעשייתי, מודרני, כפרי וכיוב'. יתרה מכך, בכל הקולטים ניתן לבחור מערכת סירקולציה ע"י פילטר פחם או הוצאת האוויר החוצה.

חברת ניגא שף  For Home  מושב נורדיה, לתיאום פגישה חייגו 09-8301001

ניגא שף-FOR HOME, צילום:איתי אבירן

ניגא שף-FOR HOME, צילום:איתי אבירן



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר