מקומות ומפעילים מומלצים לימי הולדת בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
מקומות ומפעילים מומלצים לימי הולדת בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

מקומות ומפעילים מומלצים לימי הולדת בשרון

יום ההולדת של הילדים מתקרב ואתם מחפשים רעיון טוב לחגיגה? הכינו את מטף הכיבוי, אלה הם מפעילי היום הולדת הלוהטים ביותר בשרון

פורסם בתאריך: 10.1.19 14:47

"רולי וכפתורי הקסם" – מסיבת יום ההולדת שהפתיעה גם את ההורים

המניע לכל פרויקט מוצלח ויוצא דופן הוא תשוקה. הדבר אף נכון פי כמה וכמה כשהפרויקט הוא יצירה אמנותית. במקרה של "רולי וכפתורי הקסם", הצגת הילדים המפורסמת שזכתה לאינספור ביקורות חיוביות, רמת המוטיבציה לבניית ההצגה הייתה בשמיים.

פרויקט "רולי וכפתורי הקסם" הוא מפעל חייהם של סתיו ובן זוגה, אלדור. בתחילת דרכם, ניצבה מולם מטרה אחת ויחידה- לבנות אירוע חגיגי שטרם נראה כמותו בעולם הילדים. הם הגו את הסיפור של "רולי וכפתורי הקסם", רקמו לרעיון עוד וגידים בשיתוף עם אנשי מקצוע מתחומים אמנותיים שונים והשאר היסטוריה. מאז ההופעה הראשונה ועד היום, הם אינם מפסיקים לקבל מחמאות מהילדים ומההורים כאחד.

סתיו מספרת לנו כיצד השניים התחילו את מסעם בעולם הילדים: "עבדנו יחד כמנהלי צוות בידור ברשת 'מלונות פתאל'. החיבור הראשוני שלנו נבע, בין היתר, מתוך האהבה הגדולה שלנו לילדים. שנינו השקענו מאמצים רבים בעבודה ותמיד ניסינו לחשוב על רעיונות חדשים ומשוגעים לפעילויות הבידור שעשינו. כשיצאנו לדרכנו בעולם הגדול, החלטנו לשלב כוחות ופתחנו את חברת 'וי הפקות'".

הפעלות לימי הולדת לילדים. באדיבות: רולי וכפתורי הקסם

הפעלות לימי הולדת לילדים. באדיבות: רולי וכפתורי הקסם

רולי וכפתורי הקסם

"רולי וכפתורי הקסם" – מסיבת יום ההולדת שהפתיעה גם את ההורים

השניים השקיעו ימים כלילות בבניית קונספט ייחודי לאירוע ילדים, עד שלבסוף, הם המציאו את "רולי וכפתורי הקסם". מאותו הרגע שבו נולד הרעיון, הם היו בטוחים שזה הדבר הגדול הבא בעולם הילדים. סתיו מספרת: "בנינו הצגה חווייתית ויוצאת דופן, אשר מצליחה ללמד את הילדים על ערכי החברות, שיתוף הפעולה והכבוד, באמצעות פעילויות מהנות".

"רולי וכפתורי הקסם" היא למעשה פרויקט הדגל שאיתו רצה חברתם, "וי הפקות" ברחבי הארץ, הן במסיבות ימי הולדת בתיאום מראש והן באירועים ציבוריים למיניהם. כל אירוע מותאם באופן אישי עבור צרכי הלקוח, על מנת שהחלוקה בין הפעילויות והמשחקים לחלק התיאטרוני של החוויה, יקלעו בול לטעמם של מארגני האירוע.

אז עכשיו, אחרי שפיתחנו לכם ציפיות, הגיע הזמן לספר לכם מה קורה ב"רולי וכפתורי הקסם"! ובכן, הכירו את רולי הצבעונית והחייכנית, שהגיעה מכוכב קשת. רולי נחתה בכדה"א, מכיוון שנגמרו לה הצבעים בחללית. היא מגלה שרק ילד יום ההולדת יכול לעזור לה. וכיצד הוא יעשה זאת? על ידי הפעלת כפתורי הקסם בחולצתה של רולי. בדרך לשם, יעברו ילד יום ההולדת וחבריו למסיבה מספר משימות חינוכיות ומהנות במיוחד.

האירוע המושקע והצבעוני הזה כולל שירים מקוריים ומוכרים, פעילויות יצירתיות, הפעלות אנרגטיות ועוד. הכל, כמובן, נעשה תוך הקשבה לרצונות הילדים ובחיוך. "מדובר בהצגה מקורית לחלוטין, שנבנתה תוך השקעה עד לפרטים הקטנים ביותר- החל מהתפאורה הצבעונית, דרך ציוד ההגברה האיכותי ועד לפרסים המיוחדים. למעשה, אנחנו לוקחים אחראיות על כלל מרכיבי המסיבה, כך שהתפקיד היחידי של ההורים, הוא לשבת וליהנות".

"רולי וכפתורי הקסם"

טלפון:050-4040470

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

קישור לעמוד היוטיוב

קישור לאתר

רולי וכפתורי הקסם

רולי וכפתורי הקסם

הפעלות לימי הולדת: רולי וכפתורי הקסם

הפעלות לימי הולדת: רולי וכפתורי הקסם


יוצרותוש – הפעלת ימי הולדת בשרון

יום הולדת זה אחד הימים המרגשים בשנה, בו אנו מוקפים שמחה ואהבה גדולה מכל הסובבים אותנו. אך כולם פה אחד יודעים שכאשר זה נוגע לימי הולדת של בנות, ההתרגשות והציפייה לחגיגה גדולה אף יותר. לכן חיפשנו, ומצאנו עבורכם את "יוצרותוש"- חווית יום הולדת יצירתית ומהנה, לילדות ולנערות, שתתן להן ערך מוסף ותהפוך את יום הולדתן לבלתי נשכח ותשאיר אותן עם מזכרת איכותית וטעם של עוד.

איילת הבר ריכטר, אמנית רב תחומית, בעלת תואר שני בשילוב אמנויות בלמידה ומורה למחול, הקימה עבור בנותיכם סדנא חווייתית ומעצימה בשם ״יוצרותוש״ – חגיגת יום הולדת שבנות אוהבות.

סדנא זו נולדה מתוך אהבה גדולה לתחומי האמנות השונים ושמה דגש רב על יצירתיות, הנאה וחיזוק תחושת המסוגלות.
ל״יוצרותוש״, מגוון גדול של סדנאות יצירה המותאמות לגיל, ליכולת המוטורית של הילדות ולנטיית ליבה של ילדת יום ההולדת.

"כאמא לשלוש בנות, ניסיתי בכל פעם להמציא את הגלגל מחדש עם פעילות מקורית ומיוחדת עבור ימי ההולדת של בנותיי. בסופו של דבר הבנתי שמה שהכי שימח אותן היה לצאת מיום ההולדת עם משהו שהן והחברות הכינו בעצמן, שהרגישו גאות בו ויצר מזכרת מהיום המיוחד שלהן. אלה היו ימי ההולדת שגם ההורים אחר כך לא הפסיקו לדבר עליהם".

איילת מספרת כי היא מאמינה שימי הולדת צריכים להכיל פעילות איכותית שמשלבת אתגר, עשייה והנאה רבה. כך לדוגמא, ילדת יום ההולדת וחברותיה מצליחות בסדנה לייצר משהו עבור עצמן, מה שמוסיף רבות לגאווה ולביטחון העצמי שלהן. הן נהנות מאוד מתהליך היצירה, חוות חוויית הצלחה ויוצאות מיום ההולדת פשוט מאושרות.

הכנת בובות. צילום עצמי

בובה של סדנא. צילום עצמי

פעילות חדי קרן. צילום עצמי

פעילות חדי קרן. צילום עצמי

בין היצירות ש"יוצרותוש" מציעה בימי ההולדת תוכלו למצוא מגוון פריטים בנושא חד קרן שהבנות אוהבות ביניהם – כרית חד-קרן קסומה מעוטרת בזר פרחים צבעוניים, מתלה לתכשיטים, כובעי חד קרן ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא גם כרית בעיצוב דו-צדדי המשלבת טכניקת צביעה, הדפסה והדבקה, כריות צוואר לטיסה בשלל עיצובים ועוד מגוון פריטים חלומיים שהבנות יציגו בגאווה בחדר.

רגע לפני תחילת פעילות היצירה, כשכל הילדות יושבות סביב השולחן, איילת עונדת לילדת יום ההולדת זר פרחים מעשה ידיה בטקס קטן וחגיגי שנועד לשים עליה את הפוקוס ביום המיוחד שלה. פעילות היצירה עורכת כשעתיים ומועברת בצורה חווייתית ומלאת חיוכים, המתאימה לבנות בגילאי 6-14 .

בנוסף ל״יוצרותוש״, איילת הבר היא גם הבעלים של ״בובה של סדנא״ המתמקדת בסדנאות ליצירת חבובות (בובות הפעלה) הפתוחות לקהל הרחב. סדנאות אלה מתאימות מאוד לפעילות משותפת של הורים וילדים, אימהות, סבתות, אנשי מקצוע העובדים עם הגיל הרך אשר עושים שימוש בבובת הפעלה ככלי חינוכי וטיפולי ולכל מי שאוהב ליצור..
יתר על כן, היא מציעה לבאי הסדנאות ערכה להכנת חבובה נוספת באופן עצמאי בבית.

אימהות מספרות על ״יוצרותוש״:

"זו השנה השניה שאיילת מעבירה סדנת יצירה מקסימה ומרתקת ביום ההולדת של בתי בת ה 9. כל בנות הכיתה נהנו, ויצאו עם מזכרת שנשארת הרבה אחרי המסיבה. לא חוסכת בדבר- כח אדם איכותי וחומרים איכותיים. ממליצה בחום רב." (איה)

"איילת יקרה, תודה מעומק הלב על סדנת יום ההולדת שהעברתביום הולדתה ה 10 של ביתי וחברתה, הבנות נהנו מאוד מהכנת הכריות, מהתהליך העבודה והתוצר הסופי שיצא מקסים לכל אחת ואחת. הן חזרו הביתה מאושרות ובמיוחד ילדות יום ההולדת הגדירו זאת כיום הולדת מושלם!! תודה רבה על הסבלנות המקצועיות ההכוונה ההקשבה העזרה ההתארגנות המהירה ועל שפע חומרי היצירה שעמדו לרשות הבנות היה פשוט נהדר" (תמר)

על כן, הסיפוק מהסדנא לא מגיע רק מהילדות והאימהות אלא גם איילת הבר בעצמה חשה גאווה גדולה בסיום סדנה. ״זה אושר לראות את הילדות יוצאות מיום ההולדת מחובקות עם הכרית שיצרו ועם חיוך גדול על הפנים. אין סיפוק גדול מזה בשבילי. בכל פעם אני מתרגשת ומתאהבת מחדש בעבודה שלי״.

הסטודיו של איילת הבר ממוקם בשרון. היא מגיעה לימי הולדת באזור המרכז, מגדרה ועד חדרה ולסדנאות ליצירת חבובות לכל חלקי הארץ.
אז בפעם הבאה שתחשבו על יום הולדת מיוחד עבור הילדה שלכם, הרי לכם – ״יוצרותוש״, הבחירה הטובה ביותר לחגיגה.

קישור לפייסבוק של "יוצרותוש"  
קישור לפייסבוק של "בובה של סדנא" 
0546553966

יוצרותוש. צילום עצמי

יוצרותוש. צילום עצמי


בחצר של גיא – אין עוד מקום כזה

יום הולדת תמיד מרגיש לנו מיוחד, ביחוד כשאנחנו עוד ילדים. אין תענוג גדול יותר בתור ילד, מאשר להזמין את כל החברים מהכיתה לחגוג איתך את היום המיוחד שלך, אך יום מיוחד כמובן דורש גם מקום מיוחד.

נכנסתי בשערי העץ של "בחצר של גיא" הנמצא צמוד ליער פקאנים. נשימה עמוקה הביאה איתה את ניחוחות פרדסי השרון. לפני התגלתה ממלכה קסומה, חצר ענקית עם גבעה ועליה טירת פיראטים שלמרגלותיה פזורים אוהלי אינדיאנים, מבוך, מסלול מכשולים ועוד שלל מתקנים.

בחצר של גיא. קרדיט: גיא פיינברג

בחצר של גיא. קרדיט: גיא פיינברג

גשר עץ שנמצא בקרבת מקום מוביל למתחם ענק וסגור המותאם לפעילות במשך כל ימות השנה.

המתחם, גן עדן לילדים, מציע מגוון שולחנות משחק: כדורסל שולחן, הוקי אוויר, פינג פונג, ביליארד, כדורגל שולחן, עמדות קליעה למטרה ועוד המון אטרקציות שיהפכו את יום ההולדת לחוויה בלתי נשכחת.

"בחצר של גיא", הוא כבר מוסד מוכר לכל הורה החוגג יום הולדת לילדיו ורוצה להעניק להם חוויה בלתי נשכחת. המקום מתאים לחגיגות יום הולדת לילדים בכיתות א' עד ז'  ופתוח במהלך כל ימות השנה.

הפעילות אורכת כשעתיים, כשאותה מנהלים גיא ומספר מפעילים מנוסים, שתפקידם לדאוג שהאירוע יהיה הכי מוצלח שיש ושכל הילדים יזכו להוציא אנרגיה ולקחת חלק בפעילויות המרתקות. בנוסף, כל הילדים מקבלים כיבוד ושתיה: צלחת אישית לכל ילד, מגוון חטיפים מתוקים ומלוחים, ופופקורן. לקינוח, יש מרשמלו על האש.

האירוע מותאם במיוחד עבור הילד והעצמתו, החל מבחירת נושא יום ההולדת, הובלת הקבוצה לפעילויות וכו'.

את נושא יום ההולדת, יכול לבחור הילד בהתאם להעדפותיו. "לא פעם קורה שילדים בוחרים נושאים כמו פורטנייט, הישרדות, ספורט, נינג'ות, נסיכות ואבירים, פיראטים, פיות, מיינקראפט ועוד", מספר גיא הבעלים. "אך אני אוהב להתחבר לעולם הדמיון הפנימי של הילד ותמיד שמח להיענות לכל בקשה של כל ילד, לא משנה כמה מאתגרת היא יכולה להיות".

במקום לחגוג בפארק או במקום ציבורי ולדאוג שהילדים לא יתפזרו ויאבדו, יכולים ההורים להיות רגועים  בידיעה שבחצר של גיא סגורה ועומדת לרשותם המלאה של הילדים. בעוד שהאטרקציות אמנם מופנות עבור הילדים, יכולים ההורים להתרווח במתחם הקפה ולהנות מחברתם של ההורים האחרים והמשפחה המתארחת.

מומלץ להגיע לפגישה מוקדמת על מנת לעשות תיאום ציפיות. כמו כן, הפגישה מאפשרת לילד להכיר את המקום ולהרגיש בבית, כך שביום החגיגה עצמו חש הילד כי הוא באמת "המלך" של המקום וכך יוכל ללוות את חבריו בהתלהבות אל עבר כל פעילות ומשימה.

המקום הקסום זוכה לתנועה רבה במהלך כל ימות השנה ולכן ההורים סוגרים לרוב את האירוע מספר שבועות, אם לא חודשים מראש.

אם יום ההולדת של הילד מתקרב ואתם רוצים לערוך לילדכם מסיבת יום הולדת של פעם בחיים תוכלו להתקשר כבר היום ולשריין מקום ליום ההולדת של הילד.

מספר טלפון: 054-3444645

כתובת: מושב עין ורד – בלב השרון

למעבר לאתר

למעבר לדף הפייסבוק

בחצר של גיא. קרדיט: גיא פיינברג

בחצר של גיא. קרדיט: גיא פיינברג

 


מקרוני הפקות ימי הולדת

הורים רבים מתכננים עבור ילדיהם מסיבות ימי הולדת מושקעות במיוחד. שלל הצעות למסיבות קונספט ייחודיות ולוקיישנים מוגזמים שמהווים את התכנית האמנותית ליום ההולדת, גורמים להורים רבים ללכת לאיבוד בדרך לחגיגה המושלמת. אם עד לפני כמה שנים כולם רצו יום הולדת באווירת הישרדות על אי בודד עם משימות אקסטרים שמוציאות הרבה אנרגיה, נראה שהיום כולם רוצים להיות שפים או קונדיטורים. החשיפה של ילדים לתכניות ריאליטי הבישול הרבות שמרצדות על המסך גורמות להם לגלות את כישורי הבישול והאפייה החבויים בהם.

כבר ארבע שנים 'מקרוני הפקות' מציעים חגיגת יום הולדת במטבח. אם זה מלחיץ אתכם, ממהר עדו גביש הבעלים להסביר שלא מדובר במטבח שלכם- הוא מגיע עם כל הציוד הדרוש לחגיגה קולינרית לקטנים ולגדולים. הוא מגיע עם מטבח נייד, כלים ושלל מרכיבים שיחסכו לכם הרבה כאב ראש ובעיקר את כל הבלגן בסוף החגיגה. גביש שהגיע מתחום החינוך, גיבש את התכנית הייחודית מתוך מטרה לגבש את הילדים בעבודה משותפת ומהנה. גביש מדגיש כי לא מדובר באווירת תחרות והכל נעשה בכיף. לדבריו זהו כלי נהדר ויוצא דופן להפעלה שבה כל אחד נותן כפי יכולתו ואוכל מה שרוצה.

אוטובוס מקרוני הפקות. קרדיט : עידו גביש

אוטובוס מקרוני הפקות. קרדיט : עידו גביש

במסגרת ימי ההולדת "טסים" הילדים מסביב לעולם. טיסה לאיטליה מיועדת לילדי כיתות א-ג. במסגרת הפעילות הילדים "טסים" לאיטליה, פוגשים בשף איטלקי שמלמד אותם להכין פיצות, רטבים ולגרד גבינות. לאחר מכן הם "טסים" לבלגיה ומכינים ופל בלגי עמוס במלא דברים טובים כמו סלט פירות ושוקולד מגורד- אותם הם מכינים בעצמם. מדובר בפעילות המותאמת לקבוצות של 30-40 ילדים.

כשמדובר בילדים בכיתות ג-ז' הם "עושים שוק". הילדים מגיעים ל"שוק" נייד שאותו מקימים במקרוני במיוחד ליום ההולדת. המשתתפים מתחלקים לקבוצות ויוצאים עם סלי קניות למשימות כמו קניות בהתאם לרשימה, הכנת מנות בהתאם לתפריט הקבוצה. גביש מגלה שכאן הבנים מגלים עניין בכל הקשור לביצוע המשימות גם אם בישול אינו הצד החזק שלהם. בסוף מחולקים גביעים על יוזמה, יצירתיות, איכות וטעם.

לא רק הקטנטנים והילדים ייהנו במטבח. לחוגגות מסיבת בת מצווה או למבוגרים יחכה אוטובוס מיוחד, צבעוני ומעוצב ובו מטבח מאובזר הכולל עמדת בישול ואפייה וכלי מטבח ובישול שיאפשרו לחוגגים להכין ארוחה איטלקית אמיתית או לקחת חלק בסדנת בישול אותה מעביר שף מקצועי. בכל מקרה, נראה שבחגיגות יום ההולדת של מקרוני הפקות לא תצאו רעבים.

מקרוני הפקות ימי הולדת

טלפון: 074-7579737

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

מקרוני. קרדיט : עידו גביש

מקרוני. קרדיט : עידו גביש


מתחם האירועים Be – Happy

כשניגשים לארגן מסיבת בת בר מצווה או יום הולדת לילדיהם, הורים רבים הולכים לאיבוד מהיקף האפשרויות והפרטים הקטנים שצריך לדאוג להם ולכן מומלץ וכדאי לקבוע אירוע במקום שמתמחה באירועים מהסוג הזה ויודע לספק חבילה שלמה ומיוחדת שתהפוך כל אירוע לחוויה מרגשת ובלי לדאוג יותר מדי.

במתחם האירועים Be – Happy ידאגו לכם באופן מרוכז לכל צרכי האירוע שלכם וישאירו לכם ראש נקי מדאגות עד לבת או בר המצווה או ליום ההולדת מגיל 6. המקום מורכב משני מתחמים, מתחם קבלת פנים חיצוני ואולם פנימי ממוזג ומודולרי שאפשר לעצב לכל צורכי האירוע. למועדון רישיון עסק עד שנת 2029 וביטוח מלא, המועדון הרחב יכול להכיל עד 240 איש ומיקומו בבנין אסותא (משרדי הייטק) באזור התעשייה של רעננה (בסביבת קניון רננים) כך שאין מגבלת זמן ורעש.

כל הורה יודע שהסטנדרטים של ילדים היום גבוהים אפילו יותר, ממה שמצפים ממסיבות של מבוגרים ולכן המקום מאובזר בכל התוספות והאמצעים הטכנולוגיים כדי לתת לכל יום הולדת, בת מצווה או בר מצווה אווירה יוקרתית ומפוארת. המקום מציע מערכות תאורה מורכבות, מסכי לד, גשר לייזרים, מכונות עשן, בועות ושלג, מקרנים ומערכות הגברה מתקדמות כך שכל צורך יענה במלואו.

מתחם האירועים Be Happy. צילום: אבא הפקות

מתחם האירועים Be Happy. צילום: אבא הפקות

מתחם האירועים Be Happy. הנאה לכל המשפחה. צילום: אבא הפקות

מתחם האירועים Be Happy. הנאה לכל המשפחה. צילום: אבא הפקות

המקום מציע תכנית אירוע מתוכננת מראש מחושבת שכמובן נתונה לשינוי לפי צרכים אישיים והעדפות החוגגים. תחילת האירוע לאחר קבלת הפנים מתחילה במגוון אטרקציות ומשחקים כמו הוקי אוויר, ביליארד וכדורגל שולחן ואפילו מספר עמדות מולטימדיה עם משחקי וידאו. לאחר מכן טקס כניסת החוגג או החוגגת על השטיח האדום ובהנחיית מפעיל ולאחר הטקס מתחילה מסיבת ריקודים הנערכת על ידי DJ ובתיאום קו מוזיקלי ובחירת שירים של ילדכם ושלכם. אחרי השלב בראשון של הריקודים עוברים לחלק הטעים של הערב עם מגוון מנות כמו פיצות בטאבון או נקניקיות בלחמנייה, לבחירתכם, לאחר האוכל ישנה אפשרות להציג על המסך מול רחבת הישיבה מצגת או סרטון מיוחד. המשך הערב מרתק לא פחות, עם משחקי חברה המופעלים על ידי המפעיל ומתואמים ונבחרים מראש על ידי החוגג כמו גם האטרקציות הייחודיות של המקום שאין ילד או מבוגר שיכולים להישאר אדישים ולא לרצות לקחת חלק בהם – השור הזועם המוכר ותחרות חליפות סומו בזירה. האטרקציות תחרותיות ומצחיקות בו זמנית. הערב ממשיך במסיבת ריקודים, טקס עוגה לכל המשתתפים במבואת המועדון, בסוף האירוע כל ילד מקבל גביע גלידה אמריקאית, בנוסף המועדון מעמיד לרשותכם צלם מגנטים מקצועי הנותן לכל משפחה בסוף האירוע כ-300 תמונות סטילס וכ-100 מגנטים.

כפי שהזכרנו, במקום מטבח שמאפשר להגיש מאכלים שילדים אוהבים או להגיש קייטרינג שמתאים לכל אירוע. המתחם מאפשר חגיגות ואירועים לכל הגילאים, המתחם החיצוני מגודר ומתוחם כך שאפשר לתת לקטנטנים ליהנות בראש שקט. מומלץ לקבוע פגישה ולהגיע להתרשמות מהמקום. הצוות מוכן לענות על כל בקשה והעדפה כך שלכם יהיה את באירוע המושלם ולילדיכם תהיה חוויה שהם לא ישכחו לעולם.

קישור לאתר

טלפון: 050-2681234

מגוון פעילויות לילדים במתחם האירועים Be Happy. צילום: אבא הפקות

מגוון פעילויות לילדים במתחם האירועים Be Happy. צילום: אבא הפקות


סטודיו נועה

יום ההולדת של הילדים מתקרב ואתם מחפשים מקום לערוך בו אירוע יום-הולדת בו יוכלו הילדים להוציא אנרגיות כמו שרק ילדים יודעים. מצד אחד אתם חושבים לערוך את האירוע בבית, הסביבה המוכרת והבטוחה של הילד, מצד שני בא לכם ראש שקט, לשבת ולהינות מכוס קפה בזמן שהילדים משתוללים, בלי לחשוש שמישהו מהם ישבור משהו בטעות או יגע במשהו שלא צריך לגעת בו.

אחד הפתרונות הנוחים לבעיית המקום לחגיגות יום ההולדת הוא לקחת סטודיו מרווח ונוח שייתן מענה מושלם הן להורים והן לילדים.

"סטודיו נועה" שברמת השרון יוצר אווירה מושלמת לחגיגות יום הולדת לילדים בכל הגילאים, ומציע פתרון נהדר למי שמעוניין לערוך יום הולדת לילדים אבל אין לו מקום או את הציוד הדרוש.

הסטודיו דואג לספק כל מה שצריך בשביל היום הולדת: חלל גדול בו אפשר להעביר את כל ההפעלות, רצפת פרקט, תאורה נעימה ודוכנים דקורטיביים הפזורים בכל האולם. כמו כן, במקום ישנו מקרן, מסך ומערכת מוזיקה כך שמי שמעוניין להקרין סרטון או להשמיע מוזיקה בזמן ההפעלות יכול להשתלט על המערכת ולהתחיל במסיבה.

הסטודיו הגדול מציע חלל אקוסטי של 240 מ"ר, שמחולק כך שההורים יוכלו לשבת באזור משלהם ללא מפריע וכך יוכלו גם הם להינות בזמן שהילדים משתוללים. בניגוד למקומות אחרים רבים אין הגבלה של זמן לחגיגות היום הולדת וניתן להישאר במקום כמה זמן שרק רוצים.

חלל גדול לאירועים מכל הסוגים. צילום: דגנית הרבין

בעלת המקום, דגנית, נהנית לעזור בארגון הפעילויות ותמיד שמחה לחלוק רעיונות לפעילות עבור המסיבה. גם אם לא השגתם את יובל המבולבל בכבודו ובעצמו ישנם עדיין לא מעט מפעילי ימי הולדת בשרון שישמחו להגיע לאירוע ולהעביר את הילדים הרפתקה בלתי נשכחת. תוכלו להתייעץ עם דגנית על האפשרויות השונות לפעילות, ובאמת שלא חסרים רעיונות מגניבים שמדליקים את הילדים. "יש כלכך הרבה פעילויות שמרתקות את הילדים והם פשוט נהנים מכל רגע", מספרת דגנית. "כבר היה אצלנו הכל: סדנת וטרינריה עם חיות אקזוטיות שמשאירות את הילדים פעורי פה, קרבות לייזרים, הפעלות מוזיקליות, גיבורי על, הפעלות על בסיס 'הישרדות' ומה לא".

למקום ניתן להכניס חופשי אוכל ושתיה אך הורים שמעוניינים לחסוך בזמן ההכנות יכולים לפשוט להזמין פיצה לילדים. קרוב לאולם ישנה פיצרייה שממנה אפשר להזמין מגשים לילדים במחיר מוזל ובתיאום מראש. אם בא לכם לפנק את הילדים עוד קצת תוכלו אפילו להשכיר מכונת פופקורן, מכונה לצמר גפן מתוק או אפילו מפל שוקולד שווה ביותר.

באשר למחירים נראה כי המקום משתלם ביותר: המחירים במקום נעים החל 680₪ למסיבת יום הולדת ועד 1500₪ לבר/בת מצווה – ללא הגבלה על שעות. להזמנת מקום מראש או להתייעצות תוכלו ליצור קשר עוד היום עם דגנית בטלפון שלמטה.

כתובת: רחוב אזר 2, רמת השרון
טלפון: 03-5497377
שעות פעילות:
שלישי, חמישי, שישי ושבת
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לערוץ היוטיוב

חלל גדול לאירועים מכל הסוגים. צילום: דגנית הרבין


עינתוש ימי הולדת ואירועים

יום הולדת יש רק פעם בשנה,ואם כבר חוגגים ,אז שיהיה איכותי,מושקע ובמחיר לכל כיס!

עינת'וש ימי הולדת ואירועים מציעה הפעלות איכותיות ומושקעות לגילאי 3 עד 10 בנושאים מגוונים ושונים, הפעלות בהן ילד/ת יום ההולדת הם במרכז העיניינים אך גם חשוב לה שכל הילדים ישתתפו . "אני מהמפעילות שזוכרות כמעט את כל שמות הילדים תוך כדי ההפעלה, שמה לב לכל דבר שקורה במהלך ההפעלה,גם לדברים הכי קטנים", מספרת עינת.

נושאי ההפעלות משתנים בהתאם לגיל. לגילאי 3 עד גן חובה נושאי ההפעלות הם סביב האגדות, כמובן שההפעלה מותאמת גיל. חשוב לי שההפעלה תכלול בתוכה גם הצגה שבעצם באמצעותה אני מעבירה את סיפור המסגרת וגם שהילדים יהיו דינאמיים ופעילים לכל אורך ההפעלה. אני משלבת בכל הפעלה איפור, קסמים, בובת ענק, מכונת בועות, שירים וריקודים, פעילות מיוחדת עם שרוולי בלון ועוד ועוד.

הפעלות מכיתה א' ומעלה הן יותר אתגריות,עם משימות ומשחקים. יש הפעלה ב"טעם של פעם" שמחזירה אותנו לימי ההולדת של פעם, עם שדרוגים נוספים ,יש הפעלה של הישרדות-המתאימה רק למקום פתוח עם דשא.

ניתן לחגוג בכל מקום-להשכיר חדר , החל מהאביב אין שום בעיה לחגוג בפארק, וגם כמובן בחצר הבית או בסלון.

"חשוב לי להיות שם גם בשביל ההורים,החל משיחת הטלפון הראשונה, תמיד תמצאו אצלי אוזן קשבת וחיוך מהצד השני", אומרת עינת.

עינתוש ימי הולדת ואירועים

054-2370004

קישור לדף הפייסבוק

עינתוש ימי הולדת


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחלי

    תודה רבה,
    הכתבה עזרה לנו מאוד למצוא את הפעילות לבת המצווה של הילדה!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר